11 Φεβρουαρίου 2014
Σχεδιάζουν Πολεμική Αεροπορία "light" με 150-200 μαχητικά το πολύ...
Περί τα 200 μαχητικά αεροσκάφη θα αποτελούν εφεξής την
πραγματική οροφή της Πολεμικής Αεροπορίας ένας αριθμός μειωμένος κατά
30-33% σε σχέση με την Δομή Δυνάμεων των 300 αεροσκαφών που ίσχυσε από
το 1974 μέχρι σήμερα.
Η έγκριση της Μελλοντικής Δομής Δυνάμεων 2013-2028 από το ΚΥΣΕΑ αποκαλύπτεται ότι αφορούσε "κούρεμα" ενός στα τρία ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη λόγω της οικονομικής κρίσης αφού είναι πρακτικά αδύνατον να αντικατασταθούν τα μαχητικά δεύτερης γενιάς είτε εκσυγχρονισμένα είτε όχι από νέα μαχητικά αεροσκάφη 4ης++ γενιάς ή 5ης γενιάς, καθώς τα κόστη πλέον για την απόκτηση μαχητικών έχουν εκτοξευθεί:
Με εξαίρεση των ρωσικά μαχητικά δεν υπάρχει δυτικό μαχητικό καλύτερο από τα υπάρχοντα στο ελληνικό οπλοστάσιο με κόστος κάτω από 100 εκατ. ευρώ η μονάδα χωρίς να συνυπολογίζονται κόστη προσαρμογής, εκπαιδεύσεις, όπλα κλπ.
Το ταμείο στην χώρα το κρατάνε ξένοι, οι ξένοι φυσικά δεν ενδιαφέρονται για τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα και την εθνική ανεξαρτησία οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι νέο μαχητικό αεροσκάφος δεν πρόκειται να δούμε - πλην ίσως μεταχειρισμένων - στα ελληνικά αεροδρόμια.
Η τρόικα και οι συνεργάτης τους στα οικονομικά υπουργεία με το ζόρι εγκρίνουν ακόμα και ανταλλακτικά επιπέδου ... ελατηρίων και φυσικά δεν πρόκειται να επιτρέψουν καμία αγορά υλικού ασφάλειας για τις ανάγκες της χώρας.
Πρακτικά επιστρέφουμε στην προ του 1967 εποχή που οι Ένοπλες Δυνάμεις έπαιρναν ότι περίσσευε από τις αμερικανικές αποθήκες υλικού...
Βέβαια να σημειώσουμε ότι και τώρα δεν υπάρχουν 300 μαχητικά.
Στα "χαρτιά" υπάρχουν 280, από τα οποία επιχειρησιακά μπορούν να σταθούν πολύ ολιγότερα, κάτω και από τον αριθμό των 200.
Στο πλαίσιο της ΜΔΔ 2013-2028 θα αποσυρθούν τα 33 μαχητικά A-7E και TA-7C Corsair II της 336 Μοίρας μέχρι το 2016 (τα σώζει το χαμηλό κόστος χρήσης ακι η αφθονία των ανταλλακτικών) και τα εναπομείναντα 12 αναγνωριστικών RF-4E Phantom II της 348 Μοίρας λόγω παλαιότητας, μειωμένης επιχειρησιακής ικανότητας και επιβιωσιμότητας στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, ενώ είναι και πανάκριβα σε ότι αφορά το κόστος χρήσης.
Ενδεικτικά, το κόστος ανά ώρα πτήσης του δικινητήριου RF-4E έχει υπολογιστεί σε €16.350 και του Α-7Ε σε €8.479, όταν το αντίστοιχο κόστος του F-16 Block 50 ανέρχεται σε €6.019. Ο παροπλισμός των προαναφερόμενων τύπων αεροσκαφών υλοποιείται σταδιακά με τη συμπλήρωση του προβλεπόμενου αριθμού ωρών πτήσης για Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση (PDM) και μεσοπρόθεσμα θα οδηγήσει στον εξορθολογισμό της διάταξης μάχης της ΠΑ.
Από εκεί και πέρα τα 34 F-4E Peace Icarus που βάσει χρονοδιαγράμματος έπρεπε να βγουν από την υπηρεσία του χρόνου, θα παραμείνουν μέχρι ... να λιώσουν τα καθίσματα και τα μέταλα με πιλότους-καμικάζι που θα συναντήσουν στον ουρανό του Αιγαίο σε τέσσερα χρόνια τα τουρκικά F-35 σε μία ιστορική αναμέτρηση, όπου τα δύο αεροσκάφη θα τα χωρίζουν 55 χρόνια αεροπορικής εξέλιξης!
Εν πάση περιπτώσει εκεί στο 2020 θα βγουν και αυτά από την υπηρεσία αναγκαστικά γιατί παγκοσμίως δεν υπάρχουν άλλα ανταλλακτικά.
Τα 19 Mirage 2000EGM/BGM θα περάσουν ένα μικρό ... lifting (περισσότερα στο τεύχος της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ που κυκλοφορεί σοτ τέλος της εβδομάδας) και τα 32 παλιά F-16 Block 30, απλά θα περιμένουν να λιώσουν και σ'αυτά τα μέταλα για να αναπαυθούν στο μουσείο της Αεροπορίας.
Πρακτικά θα απομείνουν αξιόμαχα κάπου 150 μαχητικά από τα οποία ένας αριθμός F-16 πλην του Block 30, θα βρίσκεται μόνιμα στο εργοστάσιο για εκσυγχρονισμό ο οποίος θα ολοκληρωθεί αισίως περί το 2020-22.
Δεδομένου ότι πλέον η χώρα θα έχει μια μικρομεσαία αερορποική δύναμη αναγκαστικά συρρικνώνονται και οι Μοίρες.
Σταδιακά εγκαταλείπεται το μοντέλο των 20 αεροσκαφών ανά Μοίρα και πάμε προς το μοντέλο των 30 μαχητικών ανά Μοίρα για λόγους οικονομίας κλίμακος. Προς αυτή τη κατεύθυνση, το 2011 πραγματοποιήθηκε η αναστολή λειτουργίας της 346 Μοίρας και το σύνολο των F-16 Block 30 συγκεντρώθηκε στην 330 Μοίρα της 111ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ν. Αγχιάλου και ακολουθούνι:
- Η συγχώνευση της 338 και 339 Μοίρας με έδρα την 117ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας και η συγκέντρωση των 34 αεροσκαφών F-4E PI2000 σε μία ενισχυμένη Μοίρα με πρωτεύοντα ρόλο τη Διώξη-Βομβαρδισμό.
- Η αναστολή λειτουργίας της 337 Μοίρας με έδρα την 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας και κατανομή των αεροσκαφών της στις 340 και 343 Μοίρες της 115ΠΜ/Αεροπορική Βάση Σούδας, όπου βρίσκεται η υποδομή συντήρησης και υποστήριξης των F-16C/D Block52+, καθώς και ο εξομοιωτής πτήσης.
Οι ενέργειες αυτές θα οδηγήσουν σε υπερσυγκέντρωση μαχητικών και οπλικών συστημάτων σε 9 Μοίρες και 5 Πτέρυγες Μάχης, εφόσον η 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας μεταπέσει σε Σμηναρχία Μάχης.
Ετσι θα διευκολυνθεί και η στοχοποίηση της τουρκικής Αεροπορίας σε πολύ λιγότερους στόχους.
Δυστυχώς, αν δεν αλλάξει κάτι τα επόμενα χρόνια με ανάκτηση της δημοσιονομικής και συνακόλουθα της εθνικής κυριαρχίας, μόνο άσχημες ημέρες ξημερώνουν για την ασφάλεια της χώρας...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η έγκριση της Μελλοντικής Δομής Δυνάμεων 2013-2028 από το ΚΥΣΕΑ αποκαλύπτεται ότι αφορούσε "κούρεμα" ενός στα τρία ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη λόγω της οικονομικής κρίσης αφού είναι πρακτικά αδύνατον να αντικατασταθούν τα μαχητικά δεύτερης γενιάς είτε εκσυγχρονισμένα είτε όχι από νέα μαχητικά αεροσκάφη 4ης++ γενιάς ή 5ης γενιάς, καθώς τα κόστη πλέον για την απόκτηση μαχητικών έχουν εκτοξευθεί:
Με εξαίρεση των ρωσικά μαχητικά δεν υπάρχει δυτικό μαχητικό καλύτερο από τα υπάρχοντα στο ελληνικό οπλοστάσιο με κόστος κάτω από 100 εκατ. ευρώ η μονάδα χωρίς να συνυπολογίζονται κόστη προσαρμογής, εκπαιδεύσεις, όπλα κλπ.
Το ταμείο στην χώρα το κρατάνε ξένοι, οι ξένοι φυσικά δεν ενδιαφέρονται για τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα και την εθνική ανεξαρτησία οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι νέο μαχητικό αεροσκάφος δεν πρόκειται να δούμε - πλην ίσως μεταχειρισμένων - στα ελληνικά αεροδρόμια.
Η τρόικα και οι συνεργάτης τους στα οικονομικά υπουργεία με το ζόρι εγκρίνουν ακόμα και ανταλλακτικά επιπέδου ... ελατηρίων και φυσικά δεν πρόκειται να επιτρέψουν καμία αγορά υλικού ασφάλειας για τις ανάγκες της χώρας.
Πρακτικά επιστρέφουμε στην προ του 1967 εποχή που οι Ένοπλες Δυνάμεις έπαιρναν ότι περίσσευε από τις αμερικανικές αποθήκες υλικού...
Βέβαια να σημειώσουμε ότι και τώρα δεν υπάρχουν 300 μαχητικά.
Στα "χαρτιά" υπάρχουν 280, από τα οποία επιχειρησιακά μπορούν να σταθούν πολύ ολιγότερα, κάτω και από τον αριθμό των 200.
Στο πλαίσιο της ΜΔΔ 2013-2028 θα αποσυρθούν τα 33 μαχητικά A-7E και TA-7C Corsair II της 336 Μοίρας μέχρι το 2016 (τα σώζει το χαμηλό κόστος χρήσης ακι η αφθονία των ανταλλακτικών) και τα εναπομείναντα 12 αναγνωριστικών RF-4E Phantom II της 348 Μοίρας λόγω παλαιότητας, μειωμένης επιχειρησιακής ικανότητας και επιβιωσιμότητας στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, ενώ είναι και πανάκριβα σε ότι αφορά το κόστος χρήσης.
Ενδεικτικά, το κόστος ανά ώρα πτήσης του δικινητήριου RF-4E έχει υπολογιστεί σε €16.350 και του Α-7Ε σε €8.479, όταν το αντίστοιχο κόστος του F-16 Block 50 ανέρχεται σε €6.019. Ο παροπλισμός των προαναφερόμενων τύπων αεροσκαφών υλοποιείται σταδιακά με τη συμπλήρωση του προβλεπόμενου αριθμού ωρών πτήσης για Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση (PDM) και μεσοπρόθεσμα θα οδηγήσει στον εξορθολογισμό της διάταξης μάχης της ΠΑ.
Από εκεί και πέρα τα 34 F-4E Peace Icarus που βάσει χρονοδιαγράμματος έπρεπε να βγουν από την υπηρεσία του χρόνου, θα παραμείνουν μέχρι ... να λιώσουν τα καθίσματα και τα μέταλα με πιλότους-καμικάζι που θα συναντήσουν στον ουρανό του Αιγαίο σε τέσσερα χρόνια τα τουρκικά F-35 σε μία ιστορική αναμέτρηση, όπου τα δύο αεροσκάφη θα τα χωρίζουν 55 χρόνια αεροπορικής εξέλιξης!
Εν πάση περιπτώσει εκεί στο 2020 θα βγουν και αυτά από την υπηρεσία αναγκαστικά γιατί παγκοσμίως δεν υπάρχουν άλλα ανταλλακτικά.
Τα 19 Mirage 2000EGM/BGM θα περάσουν ένα μικρό ... lifting (περισσότερα στο τεύχος της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ που κυκλοφορεί σοτ τέλος της εβδομάδας) και τα 32 παλιά F-16 Block 30, απλά θα περιμένουν να λιώσουν και σ'αυτά τα μέταλα για να αναπαυθούν στο μουσείο της Αεροπορίας.
Πρακτικά θα απομείνουν αξιόμαχα κάπου 150 μαχητικά από τα οποία ένας αριθμός F-16 πλην του Block 30, θα βρίσκεται μόνιμα στο εργοστάσιο για εκσυγχρονισμό ο οποίος θα ολοκληρωθεί αισίως περί το 2020-22.
Δεδομένου ότι πλέον η χώρα θα έχει μια μικρομεσαία αερορποική δύναμη αναγκαστικά συρρικνώνονται και οι Μοίρες.
Σταδιακά εγκαταλείπεται το μοντέλο των 20 αεροσκαφών ανά Μοίρα και πάμε προς το μοντέλο των 30 μαχητικών ανά Μοίρα για λόγους οικονομίας κλίμακος. Προς αυτή τη κατεύθυνση, το 2011 πραγματοποιήθηκε η αναστολή λειτουργίας της 346 Μοίρας και το σύνολο των F-16 Block 30 συγκεντρώθηκε στην 330 Μοίρα της 111ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ν. Αγχιάλου και ακολουθούνι:
- Η συγχώνευση της 338 και 339 Μοίρας με έδρα την 117ΠΜ/Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας και η συγκέντρωση των 34 αεροσκαφών F-4E PI2000 σε μία ενισχυμένη Μοίρα με πρωτεύοντα ρόλο τη Διώξη-Βομβαρδισμό.
- Η αναστολή λειτουργίας της 337 Μοίρας με έδρα την 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας και κατανομή των αεροσκαφών της στις 340 και 343 Μοίρες της 115ΠΜ/Αεροπορική Βάση Σούδας, όπου βρίσκεται η υποδομή συντήρησης και υποστήριξης των F-16C/D Block52+, καθώς και ο εξομοιωτής πτήσης.
Οι ενέργειες αυτές θα οδηγήσουν σε υπερσυγκέντρωση μαχητικών και οπλικών συστημάτων σε 9 Μοίρες και 5 Πτέρυγες Μάχης, εφόσον η 110ΠΜ/Αεροπορική Βάση Λάρισας μεταπέσει σε Σμηναρχία Μάχης.
Ετσι θα διευκολυνθεί και η στοχοποίηση της τουρκικής Αεροπορίας σε πολύ λιγότερους στόχους.
Δυστυχώς, αν δεν αλλάξει κάτι τα επόμενα χρόνια με ανάκτηση της δημοσιονομικής και συνακόλουθα της εθνικής κυριαρχίας, μόνο άσχημες ημέρες ξημερώνουν για την ασφάλεια της χώρας...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Στρατιωτικές ειδήσεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου