4 Φεβρουαρίου 2014
Αν αληθεύει είναι απαράδεκτο και προδοτικό.... Γκρίζα ζώνη τα Ιμια για τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου σύμφνωα με το σχολικό βιβλίο!!!
Ντροπή, αποτροπιασμό και προσβολή στη μνήμη των τριών ηρώων
στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού που έχασαν τη ζωή τους στα Ίμια τα
ξημερώματα της 31ης Ιανουαρίου του 1996 προκαλεί η ανθελληνική αναφορά
για την ελληνοτουρκική κρίση, που λίγο έλειψε να εξελιχθεί σε πολεμική
σύρραξη, (που;) στο βιβλίο Ιστορίας που διδάσκεται στους μαθητές της Γ’
Τάξης του Γυμνασίου.
Στις τρεις γραμμές του βιβλίου που εγκρίθηκε, τυπώθηκε και διδάσκεται στους Έλληνες μαθητές από το υπουργείο Παιδείας και αναφέρονται στην κρίση των Ιμίων, δημιουργείται η εντύπωση πώς οι βραχονησίδες είναι αμφισβητούμενες ως προς το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς και υιοθετείται η θεωρία των «γκρίζων ζωνών» της Τουρκίας στο Αιγαίο.
Συγκεκριμένα, στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου, έκδοση 2013, στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο «η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή (1989-2001)» αναφέρεται επί λέξει:
«Την ίδια εποχή (σ.σ. αναφέρεται πριν στις πολιτικές εξελίξεις) με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)».
Απίστευτο; Και όμως είναι αληθινό και διδάσκεται στους μαθητές των ελληνικών σχολείων. Κατ’ αρχήν δεν αναφέρεται πώς τα Ίμια είναι δύο και όχι μία βραχονησίδα. Λεπτομέρεια; Καθόλου, αλλά πταίσμα σε αυτά που ακολουθούν.
Τα Ίμια τα διεκδίκησε η Τουρκία. Από ποιόν; Πουθενά δεν αναφέρεται ότι είναι ελληνικά και αποτελούν έδαφος στο οποίο την κυριαρχία έχει η Ελλάδα. Αφήνεται να εννοηθεί πώς επρόκειτο για διεκδικούμενη περιοχή στην οποία βρήκαν ευκαιρία να την… πέσουν οι Τούρκοι.
Υιοθετείται δηλαδή πλήρως η θεωρία των «γκρίζων ζωνών» στο Αιγαίο που προάγει η Τουρκία με αφορμή την κρίση των Ιμίων από τα Ελληνικά σχολεία και διδάσκεται με την απαίτηση οι μαθητές να υιοθετήσουν τις ιστορικές αυτές ανακρίβειες, διαφορετικά θα υποστούν τις συνέπειες στη βαθμολογία τους.
Το αποκορύφωνα δε είναι ότι κατά τους συντάκτες του βιβλίου και το υπουργείο Παιδείας «η κρίση αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις». Βάζουν στο ίδιο τσουβάλι την αποχώρηση των τουρκικών πλοίων από τα χωρικά μας ύδατα με την εθνική προδοσία που συντελέστηκε επί κυβερνήσεως Σημίτη, όπου έγινε υποστολή της ελληνικής σημαίας από ελληνικό έδαφος.
Οι Τούρκοι κύριοι του υπουργείου Παιδείας προχώρησαν σε μία εχθρική πράξη σε βάρος της Ελλάδας, στέλνοντας κομάντος να κάνουν απόβαση στα Ίμια και η τότε ελληνική κυβέρνηση υπέστειλε τη σημαία υιοθετώντας το σχέδιο των ΗΠΑ, τις οποίες και ευχαρίστησε ο κ. Σημίτης. Καμία αμοιβαία υποχώρηση δεν υπήρξε. Οι όποιες υποχωρήσεις ήταν από ελληνικής πλευράς και μόνο.
Την κρίση μάλιστα των Ιμίων η Ελλάδα την πλήρωσε με αίμα. Με το αίμα των τριών μελών του πληρώματος του ελικοπτέρου (ΠΝ21) της φρεγάτας «Ναβαρίνο», του υποπλοίαρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, του υποπλοίαρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή Έκτορα Γιαλοψού.
Στο βιβλίο της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου δεν υπάρχουν πουθενά όμως τα ονόματα των τριών ηρώων στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού που με αίσθημα πατριωτικού καθήκοντος απονηώθηκαν υπό κάκιστες καιρικές συνθήκες για να διαπιστώσουν αν στα Ίμια έχουν κάνει απόβαση Τούρκοι κομάντος.
Την αποστολή αυτή την πλήρωσαν με τη ζωή τους οι τρεις ήρωες του Π.Ν. Κάποιοι όμως θέλουν να διαγράψουν τα ονόματα τους από την κρίση των Ιμίων διαστρεβλώνοντας (σκόπιμα;) τα ιστορικά γεγονότα.
Αντί λοιπόν ο πρωθυπουργός της χώρας Α. Σαμαράς να καλεί στο Μέγαρο Μαξίμου τις οικογένειες των τριών πεσόντων στα Ίμια παίζοντας στις πλάτες τους προεκλογικό παιχνίδι, καλό θα ήταν να δώσει άμεσα εντολή να διορθωθούν τα αίσχη στο βιβλίο της Ιστορίας της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΣΧΟΛΙΟ
Τα κοιτάει κανείς τα βιβλία των παιδιών μας εκεί στο Υπουργείο Παιδείας;
Αντε ξυπνάτε....
Στις τρεις γραμμές του βιβλίου που εγκρίθηκε, τυπώθηκε και διδάσκεται στους Έλληνες μαθητές από το υπουργείο Παιδείας και αναφέρονται στην κρίση των Ιμίων, δημιουργείται η εντύπωση πώς οι βραχονησίδες είναι αμφισβητούμενες ως προς το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς και υιοθετείται η θεωρία των «γκρίζων ζωνών» της Τουρκίας στο Αιγαίο.
Συγκεκριμένα, στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου, έκδοση 2013, στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο «η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή (1989-2001)» αναφέρεται επί λέξει:
«Την ίδια εποχή (σ.σ. αναφέρεται πριν στις πολιτικές εξελίξεις) με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)».
Απίστευτο; Και όμως είναι αληθινό και διδάσκεται στους μαθητές των ελληνικών σχολείων. Κατ’ αρχήν δεν αναφέρεται πώς τα Ίμια είναι δύο και όχι μία βραχονησίδα. Λεπτομέρεια; Καθόλου, αλλά πταίσμα σε αυτά που ακολουθούν.
Τα Ίμια τα διεκδίκησε η Τουρκία. Από ποιόν; Πουθενά δεν αναφέρεται ότι είναι ελληνικά και αποτελούν έδαφος στο οποίο την κυριαρχία έχει η Ελλάδα. Αφήνεται να εννοηθεί πώς επρόκειτο για διεκδικούμενη περιοχή στην οποία βρήκαν ευκαιρία να την… πέσουν οι Τούρκοι.
Υιοθετείται δηλαδή πλήρως η θεωρία των «γκρίζων ζωνών» στο Αιγαίο που προάγει η Τουρκία με αφορμή την κρίση των Ιμίων από τα Ελληνικά σχολεία και διδάσκεται με την απαίτηση οι μαθητές να υιοθετήσουν τις ιστορικές αυτές ανακρίβειες, διαφορετικά θα υποστούν τις συνέπειες στη βαθμολογία τους.
Το αποκορύφωνα δε είναι ότι κατά τους συντάκτες του βιβλίου και το υπουργείο Παιδείας «η κρίση αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις». Βάζουν στο ίδιο τσουβάλι την αποχώρηση των τουρκικών πλοίων από τα χωρικά μας ύδατα με την εθνική προδοσία που συντελέστηκε επί κυβερνήσεως Σημίτη, όπου έγινε υποστολή της ελληνικής σημαίας από ελληνικό έδαφος.
Οι Τούρκοι κύριοι του υπουργείου Παιδείας προχώρησαν σε μία εχθρική πράξη σε βάρος της Ελλάδας, στέλνοντας κομάντος να κάνουν απόβαση στα Ίμια και η τότε ελληνική κυβέρνηση υπέστειλε τη σημαία υιοθετώντας το σχέδιο των ΗΠΑ, τις οποίες και ευχαρίστησε ο κ. Σημίτης. Καμία αμοιβαία υποχώρηση δεν υπήρξε. Οι όποιες υποχωρήσεις ήταν από ελληνικής πλευράς και μόνο.
Την κρίση μάλιστα των Ιμίων η Ελλάδα την πλήρωσε με αίμα. Με το αίμα των τριών μελών του πληρώματος του ελικοπτέρου (ΠΝ21) της φρεγάτας «Ναβαρίνο», του υποπλοίαρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, του υποπλοίαρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή Έκτορα Γιαλοψού.
Στο βιβλίο της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου δεν υπάρχουν πουθενά όμως τα ονόματα των τριών ηρώων στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού που με αίσθημα πατριωτικού καθήκοντος απονηώθηκαν υπό κάκιστες καιρικές συνθήκες για να διαπιστώσουν αν στα Ίμια έχουν κάνει απόβαση Τούρκοι κομάντος.
Την αποστολή αυτή την πλήρωσαν με τη ζωή τους οι τρεις ήρωες του Π.Ν. Κάποιοι όμως θέλουν να διαγράψουν τα ονόματα τους από την κρίση των Ιμίων διαστρεβλώνοντας (σκόπιμα;) τα ιστορικά γεγονότα.
Αντί λοιπόν ο πρωθυπουργός της χώρας Α. Σαμαράς να καλεί στο Μέγαρο Μαξίμου τις οικογένειες των τριών πεσόντων στα Ίμια παίζοντας στις πλάτες τους προεκλογικό παιχνίδι, καλό θα ήταν να δώσει άμεσα εντολή να διορθωθούν τα αίσχη στο βιβλίο της Ιστορίας της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΣΧΟΛΙΟ
Τα κοιτάει κανείς τα βιβλία των παιδιών μας εκεί στο Υπουργείο Παιδείας;
Αντε ξυπνάτε....
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου