11 Νοεμβρίου 2013

Η ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ της ΣΚΕΨΗΣ ως ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ και ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΑΓΑΘΟ στο... «Νέο Σχολείο – Πρώτα ο Μαθητής»

Το λάβαμε και σας το παραθέτουμε: 

"Εγώ ο ρατσιστής" Κοιν. & Πολ. Αγωγή ΣΤ΄ Δημοτικού σ. 54-56 

Αγαπητοί, καλημέρα σας.
Επικοινωνώ μαζί σας, με αφορμή το δημοσίευμά σας (αναδημοσίευση)... 


Η κατευθυνόμενη και στοχευμένη πολιτική  αυτών των «κυρίων» καταγράφεται σε δεκάδες περιπτώσεις μέσα στα σχολικά βιβλία... 

Μία ενδεικτική είναι και η παρακάτω.

Η ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ της ΣΚΕΨΗΣ ως ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ και ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΑΓΑΘΟ στο... «Νέο Σχολείο – Πρώτα ο Μαθητής» (προμετωπίδα για γέλια και για κλάματα).

 Οι νεοταξίτες ηγέτες της παγκοσμιοποίησης, έχουν και το «Νέο Σχολείο» που τους «κάνει». Με τις πολιτικές τους και τους πολέμους τους, δημιούργησαν και συνεχίζουν να δημιουργούν τα κύματα εξαθλιωμένων μεταναστών από τις χώρες του τρίτου κόσμου προς την Ευρώπη. Επέβαλαν στα εδώ όργανά τους να υπογράψουν τα «Δουβλίνα 2», για να εγκλωβίζουν στη χώρα μας όποιον μετανάστη εισέρχεται παράνομα - και έτσι εκατοντάδες χιλιάδες εξαθλιωμένοι άνθρωποι να παραμένουν εδώ, θέλουν δεν θέλουν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται - για να ασκούν και εις βάρος μας στη συνέχεια, οι ίδιοι επικυρίαρχοί μας, αποτελεσματικότερα τις «πολιτικές ελέγχου». Και τέλος έρχονται, ξανά, οι ίδιοι αυτοί, και μας υποβάλουν με αφτιασίδωτη  χοντροκοπιά, την ιδέα, ότι είμαστε όλοι ρατσιστές, αν έχουμε οποιαδήποτε διαφορετική άποψη από τη δική τους. «Όποιοι δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας...» κάπως έτσι δεν το είχε πει ο Μπους τζούνιορ;
Στη σελίδα 56 του βιβλίου της  Κοιν. & Πολ. Αγωγής της ΣΤ΄ Δημοτικού, «περιγράφεται» ο «ρατσισμός» και ο «ρατσιστής» (στο πρόσωπο μιας... γιαγιάς) σε μια ιστορία 4 εικόνων:
(ανοίξτε το σύνδεσμο  http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/kpa_st/math/s_40_62.pdf  , σελ. 54-56)

Συμπεράσματα που πρέπει, όπως-και-δήποτε, να «βγάλουν» τα παιδιά... δηλαδή, που τους τα βάζουν «με το έτσι θέλω» στο μυαλό οι επιτήδειοι:  

1. η γιαγιά (μας), δεν έχει κανένα δικαίωμα να έχει οποιονδήποτε δισταγμό, ενδοιασμό, φόβο, ανησυχία, δεν δικαιούται σε καμία περίπτωση να εξετάσει, να «κρίνει» και να αποφασίσει η ίδια για την φερεγγυότητα του επίδοξου ενοικιαστή, πρέπει να συμφωνήσει με τον ευγενικό «έγχρωμο» χωρίς άλλη σκέψη και επιλογή... αλλά δεν το πράττει. Άρα, εξ’ ορισμού, είναι μια γριά ρατσίστρια – κακιά και ψεύτρα (κατ’ επέκταση και όλοι οι Έλληνες, οι οποίοι δεν δικαιούνται να προβληματίζονται στο ελάχιστο για την κατάσταση, «ρατσιστές», όλοι «ρατσιστές» όσοι καταγγέλλουν την ανυπαρξία μεταναστευτικής πολιτικής των κυβερνήσεων των τελευταίων δεκαετιών, αυτών που δημιούργησαν - κατ’ εντολήν - το τεράστιο πρόβλημα της παράνομης εισόδου και παραμονής στη χώρα εκατομμυρίων ανεξέλεγκτων μεταναστών)

2. ο «έγχρωμος» ενοικιαστής είναι καλός, δεδομένο εκ προοιμίου αυτό, ως αδιαμφισβήτητο «γεγονός» 

3. ο «λευκός» φίλος του, δεν είναι ρατσιστής, συμπερασματικά – είναι καλός κι αυτός

4. ο «λευκός» φίλος του, είναι πολύ καλός παρ’ ότι εξαπατά την κακιά γριά - αφού δεν την ενημερώνει ότι θα έχει συγκάτοικο τον έγχρωμο φίλο του που η γριά προηγουμένως έδιωξε (τον οποιονδήποτε συγκάτοικο και να είχε, δεν έπρεπε να το πει;... «όχι», αυτή η παράμετρος είναι αμελητέα, ανύπαρκτη για τους συγγραφείς, δεν τους απασχολεί καθόλου). Έτσι, αυτή η πράξη, σύμφωνα με τη νεοταξίτικη αντίληψη, είναι θεμιτή, αποδεκτή, «καλή», κανένα πρόβλημα, τα παιδιά διδάσκονται, αφομοιώνουν και εμπεδώνουν το «έτοιμο» από πριν ηθικό αγαθό, την αρετή που λέγεται: «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»

5. οι δυο φίλοι αφού κατέστρωσαν το ηρωικό τους σχέδιο, πώς να κοροϊδέψουν και να εξαπατήσουν τη γριά ρατσίστρια, τα καταφέρνουν, και στη συνέχεια περνούν μαζί επιδεικτικά μπροστά της και την περιγελούν... Η «(σκατό)γρια» (δηλαδή... η  μάνα μας, η γιαγιά μας), έχει στραβομουτσουνιάσει, «σκάει από το κακό της», περιδεής και κεραυνόπληκτη, πώς την  έπαθε από τους... ΗΡΩΕΣ (όπως χαρακτηρίζονται πιο κάτω από τους οι συγγραφείς) της ιστορίας και είναι έτοιμη για «εγκεφαλικό». Επιμύθιον : «Δεν πειράζει, η γριά ήταν κακιά και καλά να πάθει, οι καλοί νίκησαν»  - έστω κι αν πέτυχαν με απάτη τη νίκη τους!!!

6.  οι συγγραφείς του βιβλίου, αφού «καρφώνουν» αυτές τις υψηλές ιδέες στο μυαλό των μικρών παιδιών μας, τους βάζουν στο τέλος και άσκηση ...«ελεύθερης» κρίσης και «αυτενέργειας». Τους δίνουν την «ευκαιρία» στο τέλος, στην 4η εικόνα,  να φανταστούν και να γράψουν μέσα σε ένα πλαίσιο, τι θα μπορούσαν να λένε μεταξύ τους οι δυο «καλοί φίλοι» καθώς βλέπουν και περιγελούν τη γιαγιά που έχει πάθει... συμφόρεση...

7. ιδιαίτερη αξία έχει η πληροφορία-ενημέρωση στο τέλος της ιστορίας, που μας κατατοπίζει από πού κατευθύνεται αυτή η πολιτική:  «Η ιδέα του σκίτσου προέκυψε από το έντυπο της Ε.Ε. «Εγώ, ο ρατσιστής;!» 
Πηγή : http://www.europa.eu.int 

Μετά από αυτά...

... Άιντε, καλά μου παιδάκια, «αυτενεργήστε» και εσείς τώρα, μπείτε στη θέση αυτών των... «ΗΡΩΩΝ», και, μετά από τέτοια περιφανή νίκη, σκεφτείτε, πείτε, γράψτε στο «πλαίσιο», τι θα λέγατε εσείς στην κακιά γριά-ρατσίστρια... 

Μετά από αυτά...

... Άιντε, καλά μου παιδάκια, «αυτενεργήστε» και εσείς τώρα, μπείτε στη θέση αυτών των... «ΗΡΩΩΝ», και, μετά από τέτοια περιφανή νίκη, σκεφτείτε, πείτε, γράψτε στο «πλαίσιο», τι θα λέγατε εσείς στην κακιά γριά-ρατσίστρια...

π.χ. γράψε κι εσύ...
Μ@λ@κ@ μου, τη βγάζει δεν τη βγάζει η  κѾλόγρια !!!!!
 Την στείλαμε αδιάβαστη, την κ@.....@!
    








                                  
 cid:image018.png@01CEDD49.3BE72C00
 Να και οι άλλες ασκησούλες του βιβλίου σας, παιδάκια...

     Μοιραζόμαστε τους ρόλους και υποδυόμαστε τα πρόσωπα.
     Οι υπόλοιποι παρακολουθούμε και σημειώνουμε τη συμπεριφορά των ηρώων. (!!!!!!!)
     Καταγράφουμε τα συναισθήματα μας.
     Συζητάμε όλοι μαζί σχετικά με το θέμα.

 ...καταγράψτε όλοι τώρα, ...ελεύθερα, και τα συναισθήματά σας...

...                 ...                                                     
  cid:image024.png@01CEDD49.3BE72C00       

Υ.Γ.  Αυτά πυροβολούν οι λεχρίτες στο μυαλό και στην ψυχή των παιδιών μας... 

Με εκτίμηση

Πέτρος Δ. 
9 - 11 - 2013



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.