23 Μαΐου 2011

Μαύρη προπαγάνδα σε βιβλίο του Δημοτικού υπέρ λαθρομεταναστών!

(κλικ για μεγεθυνση)

Οι μαθητές διαβάζουν ότι η ελληνική κοινωνία δέχτηκε τους εκατοντάδες χιλιάδες παράνομους αλλοδαπούς «σαν παιδιά της»

Με μεθόδους που θα τις ζήλευε μέχρι και... ο Γκέμπελς επιδιώκουν ορισμένοι κύκλοι του υπουργείου Παιδείας να περάσουν το μήνυμα της πολυπολιτισμικότητας, προετοιμάζοντας έτσι το
έδαφος για την περαιτέρω έλευση ακόμη περισσότερων οικονομικών μεταναστών στο εσωτερικό της χώρας. Αυτή τη φορά η προσπάθεια εστιάζεται στα παιδιά της ΣΤ' Δημοτικού, και μάλιστα σε ένα μάθημα το οποίο εκ πρώτης όψεως δεν προσφέρεται για θεωρητικού τύπου προπαγάνδα.

Ο λόγος για τα Μαθηματικά, και ειδικότερα για το τρίτο βιβλίο εργασιών του μαθήματος όπου στη σελίδα 24, οι μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού καλούνται να καταθέσουν την άποψη τους στο θέμα της ξενοφοβίας σε μία «δραστηριότητα με προεκτάσεις». Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δραστηριότητας, η οποία ταιριάζει περισσότερο σε μάθημα Ανθρωπογεωγραφίας ή Ιστορίας και λιγότερο Μαθηματικών, οι μικροί μαθητές, αφού πρώτα μαθαίνουν ότι η ελληνική κοινωνία δέχτηκε τους εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες «σαν παιδιά της», καλούνται να τοποθετηθούν σχετικά με την πληθυσμιακή σύνθεση της Θεσσαλονίκης όπως ήταν πριν από 100 περίπου χρόνια, όταν, κατά το βιβλίο των Μαθηματικών, οι Έλληνες ήταν η τρίτη σε πληθυσμό κοινότητα της πόλης.

Εν συνεχεία το συγκεκριμένο τεστ καλεί τους μαθητές να συζητήσουν τι μεσολάβησε και άλλαξε η σύνθεση του πληθυσμού από τότε, αλλά και να εκτιμήσουν εάν έχουν δίκιο ή άδικο όλοι όσοι ανησυχούν για την αύξηση των μεταναστών στην Ελλάδα.


Βεβαίως, λίγο νωρίτερα, η δραστηριότητα έχει φροντίσει να στρέψει τη σκέψη των μαθητών προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση, σχολιάζοντας ότι υπήρξαν «ευτυχώς λίγες φωνές διαμαρτυρίας» που εξέφρασαν την άποψη ότι θα μπορούσε να αλλάξει η πληθυσμιακή σύνθεση του ελληνικού κράτους.


Το εντυπωσιακό είναι ότι το συγκεκριμένο βιβλίο, αν και τυπικά είναι έκδοση του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, κατά 75% χρηματοδοτήθηκε από ευρωπαϊκά κονδύλια.
Να επισημάνουμε ότι με κονδύλια του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων εμπεριέχονται και διάφορα κοινοτικά χρηματοδοτικά προγράμματα , τα τελευταία χρόνια καταβάλλεται από διάφορους κύκλους προσπάθεια να ξαναγραφεί κατά το δοκούν η Ιστορία της περιοχής. Στο πλαίσιο αυτό, ένα από τα βασικά ερωτήματα που ανακύπτουν είναι τι σκοπούς εξυπηρετεί η επιλογή της πόλης της Θεσσαλονίκης πριν από 100 χρόνια για να χρησιμοποιηθεί ως πληθυσμιακό παράδειγμα, αντί π.χ. του πληθυσμού της Σμύρνης πριν από την Καταστροφή του 1922 ή ακόμη και της Κωνσταντινούπολης; Εξάλλου, θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς τι σχέση έχουν τα Μαθηματικά και οι σχετικές με αυτά δραστηριότητες που απευθύνονται στα παιδάκια της ΣΤ' Δημοτικού με την «ξενοφοβία»;

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που τα παιδιά της ΣΤ' Δημοτικού γίνονται στόχος πειραματισμών από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας, υπό την ανοχή του οποίου ορισμένοι επιχειρούν να περάσουν προπαγανδιστικού τύπου μηνύματα. Να σημειώσουμε ότι πριν από λίγα χρόνια, το 2007, μεγάλη θύελλα αντιδράσεων και διαμαρτυριών είχε προκαλέσει και το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού, δια χειρός της αναπληρώτριας καθηγήτριας του ΑΠΘ και υπεύθυνης της επιστημονικής ομάδας, που συνέταξε το βιβλίο,
Μαρίας Ρεπούση. Πρόκειται για το γνωστό βιβλίο που είδε τον σφαγιασμό χιλιάδων Ελλήνων από τους Τούρκους στην προβλήτα της Σμύρνης το 1922 ως «συνωστισμό» και το οποίο τελικά έναν χρόνο αργότερα αποσύρθηκε.


(ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 22/05/2011 - ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ)
πηγή Σταράτα Λόγια
Ποσειδώνας




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.