Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν ...και άλλες γλώσσες εκτός από την Ελληνική. Επίσης, είπε ότι τα Ελληνικά είναι μια μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.
(Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι τα αρχαία Ελληνικά είναι πλέον μια νεκρή γλώσσα!
(Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα...αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών; Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων; Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις; Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια; Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)
Επίσης μίλησε για τη δασκάλα κα Νικοπούλου που δίδαξε στη Θράκη, ότι το πέρασμά της από τα σχολεία στα Πομακοχώρια ήταν ατυχές γιατί δίχασε την τοπική κοινωνία. (Αποσιωπά το γεγονός ότι η κα Νικοπούλου προσπάθησε να κάνει σωστά τη δουλειά της και να διδάξει την ελληνική γλώσσα στους Πομάκους που είναι Έλληνες πολίτες).
Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄και Β΄δημοτικού δεν θα προκαλέσει σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά; Αντιθέτως, μετά από σχετικές έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).
Αισθάνομαι πληγωμένος και προδωμένος ιδιαίτερα με τη σκέψη ότι η παραπάνω συνέντευξη δόθηκε από ανώτερο στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας το οποίο μάλιστα είναι σε θέση να παίρνει και τις ανάλογες αποφάσεις… που μπορούν να αποβούν μακροχρόνια καταστροφικές.
Πηγή Ι.Ν. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΠΑΤΡΩΝ
το είδαμε στο Ηπειρος Ελλάς
ΣΧΟΛΙΟ
Δηλαδή από πότε οι γλώσσες κρίνονται ως μικρές ή μεγάλες από το πόσος πληθυσμός της υφηλίου τις μιλάει;
Δηλαδή η κ. Δραγώνα υποστηρίζει ότι η ελληνική των 6 εκατομμυρίων λέξεων είναι μικρότερη γλώσσα από την αγγλική των 300.000!!!!
Η ελληνική που την μιλούν στην οικουμένη εδώ και 4000 ή και περισσότερα χρόνια ειναι μικρότερη από την αγγλική που την μιλούν μέτα το 500 μ.Χ.!!!!
Η ελληνική γλώσσα των ανώτερων νοημάτων και των επιστημονικών όρων είναι μικρότερη από την σημειολογική αγγλική!!!!
Συγνώμη ρε παιδιά είναι ελληνίδα σίγουρα αυτή η κυρία;
Αλλα ο προδοτικός παροξυσμός της Δραγώνα δεν εχει τέλος.....
Λεέι: Τα αρχαία ελληνικά είναι μια νεκρή γλώσσα!!!!
Απλά κ. Δραγώνα αν κάποιος κατάφερνε να πάρει σαν προσωπικό του πνευματικό δημιούργημα τα αρχαία ελληνικά και απαιτούσε παγκοσμίως κάθε αρχαιοελληνικός όρος αλλά και τα παράγωγά του να μην γράφεται και να μην προφέρεται, ξέρετε τι θα συνέβαινε;
Θα εξαφανιζόταν κάθε επικοινωνία μεταξύ των επιστημόνων παγκοσμίως.
Τα επιστημονικά συγγράματα θα ήταν αντί π.χ. 200 σελίδων.....περίπου 10000 σελίδων σε μια προσπάθεια των επιστημόνων να αναλύσουν (αφου πλέον θα τους απαγορευόταν να προφέρουν και να γράφουν) όλους τους όρους της επιστήμης τους....και μιλάμε για όλες τις επιστήμες....
Ολες οι γλώσσες ανεξαιρέτως θα δέχονταν σοβαρό πλήγμα σε νοήματα και έννοιες....
Οσο για μας τους Ελληνες; Απλά θα έπρεπε να μάθουμε την νοηματική των κωφαλάλων αφού πλέον δεν θα μπορούσαμε να πούμε απολύτως τίποτα!!!!!
Αυτή είναι η νεκρή γλώσσα κατά την Δραγώνα....
Σε ανάλογη περίπτωση αν καταργούνταν τα αγγλικά θα συνέβαινε το "τρομερό"....όλος ο κόσμος να αρχίσει να μιλάει την δική του εθνική γλώσσα......κι οχι αυτήν που μας πλασάρουν εδώ και χρόνια οι Αγγλοαμερικάνοι και τα φερέφωνα τους (οπως η Δραγώνα) σε κάθε χώρα....
Τέλος το προδοτικό μένος της Δραγώνα δεν μπορούσε να μην αγγίξει για πολλοστή φορά την ηρωϊδα δασκάλα Χαρά Νικοπούλου...
Και τι βρήκε να πεί γι αυτήν;
Οτι δίχασε την τοπική κοινωνία.....
Τι μας λες κυρά Θάλεια; Ναι την δίχασε γιατί μέχρι τότε εμφανίζονταν οι Τούρκοι του Προξενείου και άλλοτε με δώρα κι άλλοτε με απειλές είχαν πείσει τους Ελληνες Πομάκους ότι είναι Τούρκοι.....Μέχρι που εμφανίστηκε αυτός ο ελληνικός άγγελος η Χαρά. Τότε τα σχέδια των Τούρκων χάλασαν....
Αρχισε να διδάσκει στα παιδιά ότι είναι Ελληνόπουλα. Οτι δεν έχουν καμιά σχέση με τους Τούρκους τους προαιώνιους εχθρούς του Γένους μας. Και τα παιδιά αλλά και οι γονείς τους, άρχισαν να ξυπνούν. Αρχισαν να αντιστέκονται στις πιέσεις των Τούρκων...
Ωσπου οι τελευταίοι άρχισαν να απειλούν και την ίδια. Την χτύπησαν. Τις έσπασαν το χέρι. Εχασε το παιδί που κυοφορούσε!!!!!
Αν είχαμε 100 δασκάλους σαν την Νικοπούλου στην Θράκη σε βάθος 20 χρόνων οι Πομάκοι εκτός από ελληνική εθνική συνείδηση θα ξαναγυρνούσαν και στην Ορθοδοξία την πίστη των προπαπούδων τους που εξισλαμίστηκαν για να αποφύγουν την χατζάρα του Τούρκου.
Ομως Δραγώνα εσύ ξέρεις καλά την δουλειά που σου ανατέθηκε. Οπως την ήξερε κι ο Εφιάλτης στις Θερμοπύλες.
Η Χαρά έπρεπε να φύγει κι ετσι έγινε. Τα κατάφερες.......την έστειλες μακρυά από την αγαπημένη της Θράκη.
Ρε παιδιά περίεργα εκρηκτικά δεματάκια μόνο στον Χρυσοχοϊδη στέλνουν;
Αλήθεια ο εισαγγελέας που ανέλαβε την έρευνα για τους πανεπιστημιακούς τίτλους της Δραγώνα και τον νόμιμο ή όχι διορισμό της αργεί;
ΘΑΝΟΣ
4 σχόλια:
Τι ευπρεπή σχόλια να κάνεις γι' αυτή τη ξεκο....ρα, ποιός γα....ος τη στηρίζει και δεν πάει στο διάολο
Συγνωμη φίλε μου για την αλλαγη του σχολίου σου αλλα αν το άφηνα δεν θα σεβόμουν ούτε ο ίδιος τις ίδιες μου τις ιντερνετικές αρχές......
Μια φορά σε καταλαβαίνω και σε διαβεβαιώ ότι σε άλλη περίπτωση θα είχα διαγράψει ολοσχερώς το σχόλιό σου.....
Αλλά κάτι μέσα μου με σταματησε αφού αισθάνομαι παρομοίως....
Τα ίδια αισθάνομαι και ΄γω. Η γυναίκα αυτή με την προισταμένη της συνεργούν στον αφελληνισμό του έθνους. Είναι συγκοινωνούντα δοχέια με την Γιαννάκου. (υπόθεση Ρεπούση)
ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ
ΜΥΑΛΑ ;;; ΕΚ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΟΡΑΚΟΣ ΕΞΕΛΕΥΣΕΤΑΙ "ΚΡΑ" !! ΑΓΝΟΕΙΣΤΕ ΤΑ
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΑΞΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ! ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ. Π.Χ.ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΤΙΣ
ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ή ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.
ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ
Αντ. Αντωνιάδης
anto.vagelis@gmail.com
Δημοσίευση σχολίου