15 Δεκεμβρίου 2024

Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί τώρα ψηφιακά δίδυμα της προσωπικότητας και των συνηθειών σας, που πωλούνται για κέρδος και αντικαθιστούν τους εργαζόμενους

Ένας αυξανόμενος αριθμός νεοσύστατων επιχειρήσεων και εταιρειών αντικαθιστούν τους φυσικούς εργαζόμενους με αυτά που είναι γνωστά ως «ψηφιακά δίδυμα» που παράγονται από την τεχνητή νοημοσύνη, αγγίζοντας τα φυσικά χαρακτηριστικά, τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και τις συνήθειες των ανθρώπων, γεγονός που με τη σειρά του εκτοπίζει γρήγορα προσοδοφόρες σταδιοδρομίες και δευτερεύουσες κινήσεις.
 
Εν ολίγοις, σύμφωνα με τον υπολογιστικό γίγαντα IBM, ένα ψηφιακό δίδυμο είναι «μια εικονική αναπαράσταση ενός αντικειμένου ή συστήματος που έχει σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζει με ακρίβεια ένα φυσικό αντικείμενο.  
 
Καλύπτει τον κύκλο ζωής του αντικειμένου, ενημερώνεται από δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και χρησιμοποιεί προσομοίωση, μηχανική μάθηση και συλλογιστική για να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων.
 
Μια θεμελιώδης αλλαγή στα υπάρχοντα μοντέλα λειτουργίας συμβαίνει. Μια ψηφιακή επανεφεύρεση συμβαίνει σε βιομηχανίες έντασης περιουσιακών στοιχείων που αλλάζουν τα λειτουργικά μοντέλλα με ανατρεπτικό τρόπο, απαιτώντας μια ολοκληρωμένη φυσική και ψηφιακή άποψη των περιουσιακών στοιχείων, του εξοπλισμού, των εγκαταστάσεων και των διαδικασιών. Τα ψηφιακά δίδυμα αποτελούν ζωτικό μέρος αυτής της επανευθυγράμμισης.
 
Το μέλλον των ψηφιακών διδύμων είναι σχεδόν απεριόριστο επειδή όλο και περισσότερες ποσότητες γνωστικής δύναμης αφιερώνονται συνεχώς στη χρήση τους. 
 
Έτσι, τα ψηφιακά δίδυμα μαθαίνουν συνεχώς νέες δεξιότητες και δυνατότητες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να συνεχίσουν να παράγουν τις γνώσεις που απαιτούνται για να κάνουν τα προϊόντα καλύτερα και τις διαδικασίες πιο αποτελεσματικές.
 
Η IBM δήλωσε σχετικά με τη μελλοντική χρήση ψηφιακών διδύμων
 
Το μέλλον είναι τώρα και η χρήση ψηφιακών διδύμων για το εμπόριο κερδίζει γρήγορα έδαφος στην καθημερινή ζωή. 
 
Επικαλούμενο μια έκθεση του Reuters, το The Trends Journal υπογραμμίζει πώς οι τελευταίες «AIs είναι σε θέση να αφομοιώσουν το προφίλ υγείας ενός ατόμου, το προσωπικό ιστορικό, τις συνήθειες αναψυχής, τις αγοραστικές συνήθειες και τις προτιμήσεις μάρκας και άλλα δεδομένα για να δημιουργήσουν το "ψηφιακό δίδυμο" αυτού του ατόμου». 
 
Το AI «μπορεί να λάβει δεδομένα σχετικά με τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός ατόμου - όπως η εμφάνιση, οι προτιμήσεις αγορών και το προφίλ υγείας - και στη συνέχεια να προβλέψει πώς θα φαινόταν σε ένα ρούχο, πώς θα απαντούσε σε μια ερώτηση σε μια ομάδα εστίασης ή θα επηρεαζόταν από μια ασθένεια», εξηγεί το περιοδικό.
 
Για παράδειγμα, μια νεοσύστατη εταιρεία που ονομάζεται AI Fashion χρησιμοποιεί πραγματικές φωτογραφίες πραγματικών μοντέλων μόδας για να επιμεληθεί νέες εικόνες AI τους σε διάφορες πόζες και ενδυμασίες για διαφημιστικές καμπάνιες και ηλεκτρονικό εμπόριο, εξαλείφοντας έτσι την πραγματική ανάγκη για φωτογραφίσεις και τον φωτογράφο και λιγώτερα μοντέλλα συνολικά. 
 
Η μάρκα μόδας Anne Klein δοκιμάζει κάτι παρόμοιο. Η εγκατάσταση ψηφιακών διδύμων θα επιτρέψει επίσης στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου να «δοκιμάσουν» ψηφιακά είδη ένδυσης για να δουν πώς θα φαίνονται πριν από την αγορά.
 
 
Ευγενική παραχώρηση: AI Fashion
 
Ο Doug Weiss, επικεφαλής τεχνολογίας της WHP Global, ιδιοκτήτριας της Anne Klein, δήλωσε: «Οι καταναλωτές αναζητούν υψηλότερη εξατομίκευση, ενώ μπορούν επίσης να δουν το προϊόν σε μια μεγάλη ποικιλία διαφορετικών περιβαλλόντων. Η τεχνητή νοημοσύνη μας δίνει τη δυνατότητα να το κάνουμε αυτό σε μεγάλη κλίμακα».
 
Η Brox AI, μια άλλη startup, έχει ήδη δημιουργήσει και αποθηκεύσει ψηφιακά δίδυμα 27.000 ατόμων, αναφέρει το TJ, το οποίο επιτρέπει σε εταιρείες και ερευνητές να χρησιμοποιούν την αυξανόμενη βάση δεδομένων τους για να συλλέγουν αναλύσεις, τάσεις και δεδομένα χωρίς να χρειάζεται να εκτελούν έρευνες και διαφημίσεις.
 
Η εταιρεία λέει: «Έχουμε δημιουργήσει την πρώτη μηχανή πληροφοριών καταναλωτών στον κόσμο, βασισμένη στο ιδιόκτητο κοινοπρακτικό σύνολο δεδομένων μας του 1 εκατομμυρίου και αυξανόμενων συνεντεύξεων βίντεο. 
 
Συνδυάζοντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και τις πραγματικές ανθρώπινες φωνές, χτίζουμε το μέλλον των πληροφοριών για να παρέχουμε καλύτερη παρακολούθηση επωνυμίας, να αντικαταστήσουμε την ανάγκη για ad hoc έρευνες, να κάνουμε την έρευνα αγοράς τόσο γρήγορη και εύκολη όσο μια αναζήτηση στο Google».
 
Τα άτομα που εγγράφηκαν πληρώθηκαν $ 20 έως $ 150 για την ψηφιακή τους παρομοίωση, ανάλογα με τον αριθμό των συνεντεύξεων που διεξήγαγαν. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της Brox για $ 25.000 έως δέκα φορές ή περισσότερο για να ζητήσουν συγκεκριμένα αναλυτικά στοιχεία. «Για παράδειγμα, ένας 25χρονος άνδρας που κερδίζει 33.000 δολλάρια ετησίως στο Σικάγο θα πληρώσει 8% περισσότερα για μια συγκεκριμένη υπηρεσία streaming;», λέει ο TJ.
 
Ο διευθύνων σύμβουλος της Brox, Hamish Brocklebank, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Reuters: «Γνωρίζουμε πού ψωνίζουν, τι αγοράζουν, τι τους αρέσει να αγοράζουν και έχουμε συλλέξει κυρίως πολλές από αυτές τις πληροφορίες μέσω συνεντεύξεων μαζί τους».
 
Το Unlearn είναι ένα άλλο αποθετήριο ψηφιακών διδύμων που συλλέγει τα μοναδικά αρχεία υγείας και τις συνήθειες των ανθρώπων. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι οι πληροφορίες μπορούν να προβλέψουν πώς μια ασθένεια μπορεί να εξελιχθεί σε οποιοδήποτε από αυτά τα άτομα, για παράδειγμα. 
 
Η εταιρεία αναφέρει στην ιστοσελίδα της: «Υπολογίζουμε τις προγνωστικές βαθμολογίες για κάθε ασθενή σε μια τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά δίδυμα τους. Η προσαρμογή για αυτές τις βαθμολογίες στην ανάλυση αυξάνει την ισχύ, ενώ ακολουθεί τις οδηγίες της Υπηρεσίας Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων.
 
Επιπλέον, η Gartner, μια ερευνητική και συμβουλευτική εταιρεία, προβλέπει ότι σε μια δεκαετία οι εταιρείες θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν έναν «ψηφιακό άνθρωπο» για κάθε πελάτη τους. Ωστόσο, «οι αντιλήψεις και οι συμπεριφορές των καταναλωτών μπορεί να σχηματίσουν μια αντίδραση εναντίον των εμπορικών σημάτων εάν η ορολογία, τα δεδομένα και οι περιπτώσεις χρήσης δεν αντιμετωπίζονται με προσοχή», δήλωσε ο αναλυτής της Gartner, Marty Resnick, σε έκθεση.
 
Η Trends Journal σημείωσε στην πρόβλεψή της ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει μια «πλευρική φασαρία». Για παράδειγμα, «Εάν είστε ένας 40χρονος άνδρας με άσθμα και μια δουλειά λευκού κολάρου που αγαπά το NASCAR, παίζει pickleball και θεωρεί τον εαυτό του γνώστη της μπύρας, οποιοσδήποτε αριθμός εταιρειών θα μπορούσε να θέλει να ρωτήσει το ψηφιακό σας δίδυμο», προτείνει το περιοδικό.
 
«Ωστόσο», καταλήγει το TJ, «οι εταιρείες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα λεπτομερές προφίλ ως σημείο εκκίνησης από το οποίο θα εντοπίσουν ένα συγκεκριμένο άτομο και θα βομβαρδίσουν αυτό το άτομο με διαφημίσεις».
 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
 
Τα ψηφιακά δίδυμα υπερβαίνουν μόνο το εμπόριο: θα είναι ο ονειρικός μηχανισμός των ανθρώπων να ζουν απεριόριστα, έτσι νομίζουν.
 
Κάποιοι από εσάς μπορεί να θυμάστε τον Μάρτιο ότι έκανα μια έκθεση σχετικά με το πώς πολλοί από αυτούς τους πλούσιους μεγαλομανείς μιλούν για τη διατήρηση της ζωής και του πλούτου τους μέσω της χρήσης ψηφιακών διδύμων και τεχνητής νοημοσύνης.
 
Σίγουρα δώστε αυτή την αναφορά για να δείτε πώς σκέφτονται μερικοί από αυτούς τους τρελούς ανθρώπους, και πώς η Αγία Γραφή προφητεύει πραγματικά για αυτή την τρέλα και τι θα γίνει με αυτούς.
 
Βραχυπρόθεσμα, η χρήση ψηφιακών διδύμων, πιστεύω, αναμφίβολα θα ενσωματωθεί στο νέο επερχόμενο παγκόσμιο σύστημα tokenized, όπου κάθε τελευταίο πράγμα θα έχει έναν υποκείμενο ψηφιακό κώδικα και περιουσιακό στοιχείο που του αποδίδεται. 
 
Περισσότερα για αυτό σε μελλοντικές εκθέσεις...
 
Προφ.Νεεμίας. 5,8 καὶ εἶπα αὐτοῖς· ἡμεῖς κεκτήμεθα τοὺς ἀδελφοὺς ἡμῶν τοὺς Ἰουδαίους τοὺς πωλουμένους τοῖς ἔθνεσιν ἐν ἑκουσίῳ ἡμῶν· καὶ ὑμεῖς πωλεῖτε τοὺς ἀδελφοὺς ὑμῶν καὶ παραδοθήσονται ἡμῖν; καὶ ἡσύχασαν καὶ οὐχ εὕροσαν λόγον.
(και είπα προς αυτούς“Ημείς εξηγοράσαμεν και απελάβομεν ελευθέρους τους αδελφούς μας από τα έθνη, εις τα οποία είχον πωληθή και προσεφέραμεν ο καθένας το κατά δύναμιν δια την απελευθέρωσίν των. Και σεις τώρα πωλείτε τους αδελφούς σας, και αυτοί δια τα χρέη των θα παραδίδωνται ως δούλοι εις σας;” Οι Ιουδαίοι όταν ήκουσαν αυτά εσίγησον διότι δεν ευρήκαν λόγους να απαντήσουν.)
 
 
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.