14 Σεπτεμβρίου 2020
Η σημειολογία της μάσκας
Yπό Πρωτοπρεσβυτέρου Λάμπρου Φωτόπουλου,
Δικηγόρου παρ' Αρειω Πάγω εν συντάξει.
Μάστερ Κανονικού Δικαίου
Η σημειολογία ή σημειωτική είναι η επιστήμη που μελετά τα σημεία και τα συστήματα σημασίας.
Μας διδάσκει η Επιστήμη αυτή ότι όλα τα σημεία, γεγονότα , λέξεις, κινήσεις κλπ νοηματοδοτούνται μέσω της κοινωνίας και του πολιτισμού.
Ζούμε μέσα από τα σημεία, αφού αυτά μεσολαβούν για να κατανοήσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας και καθιστούν εφικτή την επικοινωνία.
Η Εκκλησία από της ιδρύσεως της γνωρίζει πολύ καλά ότι σημασία δεν έχουν οι λέξεις αλλά το νόημα που μεταφέρουν.
Έτσι οι ίδιες λέξεις ή συμπεριφορές μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά και τοπικά πλαίσια έχουν διαφορετικό νόημα και σημασία.
Μια πράξη, όπως γνωρίζουν οι θεολόγοι, είναι καλή ή κακή όχι από μόνη της αλλά από την σημασία που έχει.
Παραδείγματα: Στην Παλαιά Διαθήκη οι αδελφοί του Ιωσήφ πέφτουν και τον προσκυνούν χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αμαρτάνουν (Έξοδος 43,20).
Αντίθετα οι Τρεις Παίδες δεν προσκυνούν την εικόνα του Βασιλιά Ναβουχοδονόσορα για να μην αμαρτήσουν(Δανιήλ ,3,1 επομ.)
Η εικόνα του Ναβουχοδονόσορα συνδέεται με την κρατική καταστολή που επιτάσσει να μην ζητάει κανείς άνθρωπος βοήθεια από το Θεό αλλά μόνον από τον δυνάστη, την Κρατική Εξουσία.
Το Κράτος εδώ εμφανίζεται ως Θεός. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι μια συγκεκριμένη συμπεριφορά μπορεί να είναι καλή η κακή (αμαρτία) ανάλογα με την σημασία που παίρνει μέσα στην Κοινωνία.
Στη Καινή Διαθήκη ο απόστολος Παύλος, αν και εξηγεί ότι το ειδωλόθυτο δεν ζημιώνει τον χριστιανό, δηλαδή δεν είναι αμαρτία το να φάγει, όταν όμως αυτή η συμπεριφορά νοηματοδοτείται από τους αδύνατους χριστιανούς ως συμμετοχή στην ειδωλολατρία τότε γίνεται αμαρτία και γι’αυτό το απαγορεύει (Α Κορινθ. 8).
Έχει επομένως μεγάλη σημασία το νόημα που έχει μια συμπεριφορά μέσα στην κοινωνία για να χαρακτηριστεί αμαρτία η μη.
Ας έλθουμε τώρα στο θέμα της μάσκας. Παγκόσμια μέθοδος προστασίας από τον κορονοϊό θεωρείται αυτή τη στιγμή η μάσκα.
Σχεδόν κανένα πολιτικό πρόσωπο δεν κάνει δημόσια εμφάνιση χωρίς μάσκα.
Είναι το σύμβολο της κρατικής προστασίας από τον ιο.
Πίσω από τη μάσκα κρύβονται βέβαια Παγκόσμιες Τράπεζες, διεθνείς οργανισμοί, πολυεκατομμυριούχοι, πόλεμοι εξουσίας, παγκοσμιοποιητές, όλο το σύστημα παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Η χρήση μάσκας έχει πάρει σαφή πολιτικό χαρακτήρα.
Τι σημαίνει λοιπόν ότι δέχομαι να φορέσω μάσκα μέσα στην Εκκλησία;
Σημειολογικά σημαίνει ότι δέχομαι την Κρατική άποψη ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος σωτηρίας από αυτόν.
Αυτή είναι η Κρατική και γενικότερα Κοινωνική τοποθέτηση.
Και δεν είναι απλή γνώμη κάποιου ατόμου η ειδικού αλλά επίσημη άποψη της Εξουσίας και στηρίζεται στην Κρατική καταστολή , στον αστυφύλακα, όπως και στην περίπτωση της εικόνας του Ναβουχοδονόσορα.
Για τους λόγους αυτούς η σημασία της μάσκας όπως προβάλλεται από τους Κρατικούς φορείς και τα απόλυτα υπάκουα σε αυτούς ΜΜΕ, έρχεται σε ευθεία αντιπαλότητα με την χριστιανική πίστη.
Όσοι παρακολούθησαν τα γεγονότα, τις τοποθετήσεις των κρατούντων, τις νομικές διατάξεις και τα διαγγέλματα κ.τ.ο. δεν έχουν καμμία αμφιβολία ότι όλα καταλήγουν στο ίδιο μοτίβο «μόνον η Επιστήμη σώζει και κανένας Θεός».
Αυτό αποδείχθηκε αναμφισβήτητα με το κλείσιμο των Εκκλησιών μετά από κυβερνητική απόφαση κατά το Μέγα Πάσχα, με την απαγόρευση της κωδωνοκρουσίας , με την κατάργηση των λιτανειών (που ήταν πάντα το μέγα όπλο της Εκκλησίας για την εξαφάνιση κάθε πανδημίας), με τα μέτρα προστασίας μέσα στο Ναό, με τα φίμωτρα- μάσκες στους πιστούς και, κυρίως, με τις βλάστημες δηλώσεις Πρωθυπουργού και Υπουργών για την Θεία Κοινωνία κλπ.
Μόνον όποιος «στρουθοκαμηλίζει» δεν αντιλαμβάνεται ότι αυτή τη στιγμή το Κράτος δεν δέχεται άλλο σωτήρα πλην του ίδιου και των οργάνων του.
Αν κοντά σε όλα αυτά προσθέσει κανείς και τα «ουρλιαχτά» των δημοσιογράφων, όταν ανακαλύψουν κάποιο παπά με αντίθετη άποψη, καταλαβαίνει ο καθένας ποιος αμφισβητείται με τη χρήση της μάσκας.
Για να το αντιληφθούμε πληρέστερα ας δούμε τι διδάσκεται χρόνια τώρα στο μάθημα της Κοινωνιολογίας του Λυκείου βάσει των οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας.
Οι Κοινωνιολόγοι διδάσκουν ότι οι «διαχειριστές του θείου», δηλαδή οι κληρικοί, έχουν αντικατασταθεί στην Εποχή μας από τους Επιστήμονες και η Θρησκεία από την Επιστήμη. Αυτή την άποψη ακολουθεί σήμερα το Κράτος.
Τούτων ούτως εχόντων είναι πλέον σαφές ότι η μάσκα είναι το σημείο αποδοχής ότι δεν υπάρχει άλλη σωτηρία πλήν της από το Κράτος επιλεκτικά αποδεκτής Επιστήμης.
Κατόπιν αυτού αβίαστα προκύπτει ότι όποιος Επίσκοπος η κληρικός γενικά προπαγανδίζει τη χρήση μάσκας μέσα στην Εκκλησία, εν γνώσει του σημειολογικού περιεχομένου που έχει αυτή στις σημερινές συγκυρίες, ουσιαστικά αρνείται να ενεργήσει ως κληρικός.
Αν πιστεύει ότι δεν έχει ούτε λόγο ούτε τρόπο να σταματήσει το κακό με τις Ευχές που του όρισε η Εκκλησία για την περίπτωση της «Πανδημίας», και προπαγανδίζει τη μάσκα ως σωτηρία τότε έχει αρνηθεί το όνομα του κληρικού.
Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης (τους λόγους του οποίου πολύ έχουν επικαλεσθεί τον τελευταίο καιρό κάποιοι) αναφερόμενος στο ξβ' Αποστολικό Κανόνα που καθαιρεί και αφορίζει τον κληρικό που αρνείται το όνομα του κληρικού φέρνει παραδείγματα και σημειώνει τα ακόλουθα «Τόσον λεπτόν πράγμα είναι η πίστις, ώστε όπου ημπορεί να αρνηθή και όποιος παραβή μίαν μοναχήν συλλαβήν, ή κάμη ένα νεύμα» (Πηδάλιον, σελ. 80 σημ.1).
Ένα νεύμα!!! Δεν είναι η μάσκα-φίμωτρο σημειολογικά σημαντικότερη από ένα νεύμα;
πηγή
Δικηγόρου παρ' Αρειω Πάγω εν συντάξει.
Μάστερ Κανονικού Δικαίου
Η σημειολογία ή σημειωτική είναι η επιστήμη που μελετά τα σημεία και τα συστήματα σημασίας.
Μας διδάσκει η Επιστήμη αυτή ότι όλα τα σημεία, γεγονότα , λέξεις, κινήσεις κλπ νοηματοδοτούνται μέσω της κοινωνίας και του πολιτισμού.
Ζούμε μέσα από τα σημεία, αφού αυτά μεσολαβούν για να κατανοήσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας και καθιστούν εφικτή την επικοινωνία.
Η Εκκλησία από της ιδρύσεως της γνωρίζει πολύ καλά ότι σημασία δεν έχουν οι λέξεις αλλά το νόημα που μεταφέρουν.
Έτσι οι ίδιες λέξεις ή συμπεριφορές μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά και τοπικά πλαίσια έχουν διαφορετικό νόημα και σημασία.
Μια πράξη, όπως γνωρίζουν οι θεολόγοι, είναι καλή ή κακή όχι από μόνη της αλλά από την σημασία που έχει.
Παραδείγματα: Στην Παλαιά Διαθήκη οι αδελφοί του Ιωσήφ πέφτουν και τον προσκυνούν χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αμαρτάνουν (Έξοδος 43,20).
Αντίθετα οι Τρεις Παίδες δεν προσκυνούν την εικόνα του Βασιλιά Ναβουχοδονόσορα για να μην αμαρτήσουν(Δανιήλ ,3,1 επομ.)
Η εικόνα του Ναβουχοδονόσορα συνδέεται με την κρατική καταστολή που επιτάσσει να μην ζητάει κανείς άνθρωπος βοήθεια από το Θεό αλλά μόνον από τον δυνάστη, την Κρατική Εξουσία.
Το Κράτος εδώ εμφανίζεται ως Θεός. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι μια συγκεκριμένη συμπεριφορά μπορεί να είναι καλή η κακή (αμαρτία) ανάλογα με την σημασία που παίρνει μέσα στην Κοινωνία.
Στη Καινή Διαθήκη ο απόστολος Παύλος, αν και εξηγεί ότι το ειδωλόθυτο δεν ζημιώνει τον χριστιανό, δηλαδή δεν είναι αμαρτία το να φάγει, όταν όμως αυτή η συμπεριφορά νοηματοδοτείται από τους αδύνατους χριστιανούς ως συμμετοχή στην ειδωλολατρία τότε γίνεται αμαρτία και γι’αυτό το απαγορεύει (Α Κορινθ. 8).
Έχει επομένως μεγάλη σημασία το νόημα που έχει μια συμπεριφορά μέσα στην κοινωνία για να χαρακτηριστεί αμαρτία η μη.
Ας έλθουμε τώρα στο θέμα της μάσκας. Παγκόσμια μέθοδος προστασίας από τον κορονοϊό θεωρείται αυτή τη στιγμή η μάσκα.
Σχεδόν κανένα πολιτικό πρόσωπο δεν κάνει δημόσια εμφάνιση χωρίς μάσκα.
Είναι το σύμβολο της κρατικής προστασίας από τον ιο.
Πίσω από τη μάσκα κρύβονται βέβαια Παγκόσμιες Τράπεζες, διεθνείς οργανισμοί, πολυεκατομμυριούχοι, πόλεμοι εξουσίας, παγκοσμιοποιητές, όλο το σύστημα παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Η χρήση μάσκας έχει πάρει σαφή πολιτικό χαρακτήρα.
Τι σημαίνει λοιπόν ότι δέχομαι να φορέσω μάσκα μέσα στην Εκκλησία;
Σημειολογικά σημαίνει ότι δέχομαι την Κρατική άποψη ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος σωτηρίας από αυτόν.
Αυτή είναι η Κρατική και γενικότερα Κοινωνική τοποθέτηση.
Και δεν είναι απλή γνώμη κάποιου ατόμου η ειδικού αλλά επίσημη άποψη της Εξουσίας και στηρίζεται στην Κρατική καταστολή , στον αστυφύλακα, όπως και στην περίπτωση της εικόνας του Ναβουχοδονόσορα.
Για τους λόγους αυτούς η σημασία της μάσκας όπως προβάλλεται από τους Κρατικούς φορείς και τα απόλυτα υπάκουα σε αυτούς ΜΜΕ, έρχεται σε ευθεία αντιπαλότητα με την χριστιανική πίστη.
Όσοι παρακολούθησαν τα γεγονότα, τις τοποθετήσεις των κρατούντων, τις νομικές διατάξεις και τα διαγγέλματα κ.τ.ο. δεν έχουν καμμία αμφιβολία ότι όλα καταλήγουν στο ίδιο μοτίβο «μόνον η Επιστήμη σώζει και κανένας Θεός».
Αυτό αποδείχθηκε αναμφισβήτητα με το κλείσιμο των Εκκλησιών μετά από κυβερνητική απόφαση κατά το Μέγα Πάσχα, με την απαγόρευση της κωδωνοκρουσίας , με την κατάργηση των λιτανειών (που ήταν πάντα το μέγα όπλο της Εκκλησίας για την εξαφάνιση κάθε πανδημίας), με τα μέτρα προστασίας μέσα στο Ναό, με τα φίμωτρα- μάσκες στους πιστούς και, κυρίως, με τις βλάστημες δηλώσεις Πρωθυπουργού και Υπουργών για την Θεία Κοινωνία κλπ.
Μόνον όποιος «στρουθοκαμηλίζει» δεν αντιλαμβάνεται ότι αυτή τη στιγμή το Κράτος δεν δέχεται άλλο σωτήρα πλην του ίδιου και των οργάνων του.
Αν κοντά σε όλα αυτά προσθέσει κανείς και τα «ουρλιαχτά» των δημοσιογράφων, όταν ανακαλύψουν κάποιο παπά με αντίθετη άποψη, καταλαβαίνει ο καθένας ποιος αμφισβητείται με τη χρήση της μάσκας.
Για να το αντιληφθούμε πληρέστερα ας δούμε τι διδάσκεται χρόνια τώρα στο μάθημα της Κοινωνιολογίας του Λυκείου βάσει των οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας.
Οι Κοινωνιολόγοι διδάσκουν ότι οι «διαχειριστές του θείου», δηλαδή οι κληρικοί, έχουν αντικατασταθεί στην Εποχή μας από τους Επιστήμονες και η Θρησκεία από την Επιστήμη. Αυτή την άποψη ακολουθεί σήμερα το Κράτος.
Τούτων ούτως εχόντων είναι πλέον σαφές ότι η μάσκα είναι το σημείο αποδοχής ότι δεν υπάρχει άλλη σωτηρία πλήν της από το Κράτος επιλεκτικά αποδεκτής Επιστήμης.
Κατόπιν αυτού αβίαστα προκύπτει ότι όποιος Επίσκοπος η κληρικός γενικά προπαγανδίζει τη χρήση μάσκας μέσα στην Εκκλησία, εν γνώσει του σημειολογικού περιεχομένου που έχει αυτή στις σημερινές συγκυρίες, ουσιαστικά αρνείται να ενεργήσει ως κληρικός.
Αν πιστεύει ότι δεν έχει ούτε λόγο ούτε τρόπο να σταματήσει το κακό με τις Ευχές που του όρισε η Εκκλησία για την περίπτωση της «Πανδημίας», και προπαγανδίζει τη μάσκα ως σωτηρία τότε έχει αρνηθεί το όνομα του κληρικού.
Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης (τους λόγους του οποίου πολύ έχουν επικαλεσθεί τον τελευταίο καιρό κάποιοι) αναφερόμενος στο ξβ' Αποστολικό Κανόνα που καθαιρεί και αφορίζει τον κληρικό που αρνείται το όνομα του κληρικού φέρνει παραδείγματα και σημειώνει τα ακόλουθα «Τόσον λεπτόν πράγμα είναι η πίστις, ώστε όπου ημπορεί να αρνηθή και όποιος παραβή μίαν μοναχήν συλλαβήν, ή κάμη ένα νεύμα» (Πηδάλιον, σελ. 80 σημ.1).
Ένα νεύμα!!! Δεν είναι η μάσκα-φίμωτρο σημειολογικά σημαντικότερη από ένα νεύμα;
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Εκκλησιαστικά,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Αρθρο απο ευλαβέστατο κληρικό.
Ακεψιμάς
Δημοσίευση σχολίου