9 Μαΐου 2019
Ο ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ
Η συμπεριφορά των πολιτικών αναδεικνύει την παθογένεια της κοινωνίας που έχει εθιστεί να περιφρονεί τους αδυνάτους
Από τον Αλκιβιάδη Κ. Κεφάλα*
Η παραίτηση του Κύπριου υπουργού Δικαιοσύνης για λόγους πολιτικής ευθιξίας, λόγω της υπόθεσης των μαζικών δολοφονιών γυναικών στην Κύπρο, συγκρινόμενη με την εκκωφαντική πολιτική σιωπή μετά την εκατόμβη των θυμάτων στο Μάτι και στη Μάνδρα Αττικής, αναδεικνύει τον πολιτικό αμοραλισμό του ελλαδικού πολιτικού συστήματος, που όχι μόνο δεν παρουσίασε έστω και κάποιο μικρό ίχνος πολιτικής και κοινωνικής ευαισθησίας μετά την καταστροφή, αλλά τουναντίον, αφενός, προσπάθησε να ρίξει τις ευθύνες στα θύματα της πολιτικής ανικανότητας «επειδή τα τελευταία έκτισαν τα σπίτια τους στην κοίτη του χειμάρρου και επειδή με τα αυθαίρετά τους -τα οποία το κράτος υδροδότησε και ηλεκτροδότησε- απέκλεισαν τη διαφυγή των προς τη θάλασσα, με αποτέλεσμα να καούν ζωντανά» και, αφετέρου, οι πολιτικοί υπεύθυνοι επιβεβαίωσαν εκ νέου την υποψηφιότητά των στις προσεχείς εκλογές.
Οι δηλώσεις επίσης του κ. Πολάκη κατά του κ. Κυμπουρόπουλου, υποψήφιου ευρωβουλευτή της Ν.Δ., ενός αξιόλογου ατόμου με αναπηρία, που δίνει κάθε στιγμή τη μάχη της επιβίωσης κατά αυτών που ο κ. Πολάκης και οι όμοιοί του που τον στηρίζουν πολιτικά θεωρούν κεκτημένα και δεδομένα, αντί να αναλογίζονται πόσο τυχεροί υπήρξαν στη ζωή τους, δεν αναδεικνύουν μόνο τον πολιτικό βόρβορο και τις παθογένειες του ελληνικού πολιτικού συστήματος, αλλά μάλλον έχουν τις αθέατες πλευρές τους που κρύβουν την ηθική εξαθλίωση της ελληνικής κοινωνίας, που ξεκίνησε αμέσως μετά τη Μεταπολίτευση.
Πράγματι, η «ευγενής» τάξη και των πολιτικών δεν εμφανίστηκε στην πολιτική μέσα από παρθενογένεση. Ολοι τους τοποθετήθηκαν στην εξουσία μέσω δημοκρατικών διαδικασιών από πολίτες που τους ψήφισαν, αφού πρώτα αξιολόγησαν το πολιτικό ήθος τους. Συνεπώς όλοι οι πολιτικοί αποτελούν προϊόν συλλογικής ελεύθερης βούλησης και αντικατοπτρίζουν τον μέσο όρο του ήθους και της κοινωνικής συμπεριφοράς των Ελλήνων πολιτών.
Η ψυχολογία υποστηρίζει ότι ο πολίτης μπροστά στην κάλπη ψηφίζει αυτόν που πιστεύει ότι αποτελεί το κατοπτρικό είδωλο του εαυτού του. Οπως οι ποδοσφαιρόφιλοι ψηφίζουν ποδοσφαιριστές, οι θαμώνες των μπουζουκιών της οδού Πειραιώς και της παραλιακής ψηφίζουν τραγουδιστές, οι σεξιστές ψηφίζουν πορνοστάρ, οι άθεοι τους άθεους, οι μουσουλμάνοι τους μουσουλμάνους, τα λαμόγια αυτούς που θεωρούν λαμόγια, οι κλέφτες τους κλέφτες, οι ψεύτες τους ψεύτες, οι λάτρεις της τέχνης τους καλλιτέχνες, έτσι και οι μιμητές της πολιτικής συμπεριφοράς του κ. Πολάκη ψηφίζουν τους κ. Πολάκηδες.
Καμία κοινωνία δεν χρεοκοπεί οικονομικά αν πρώτα δεν χρεοκοπήσει ηθικά, πολιτικά, πολιτισμικά και κοινωνικά. Με ελάχιστες εξαιρέσεις (όπως, για παράδειγμα, του Κώστα Καραμανλή), το πολιτικό και δημόσιο περιφρονητικό ύφος των πρωθυπουργών της χώρας προς τον λαό και η κατάργηση της δημοκρατίας έρχεται σε ευρεία αντίθεση με τη δημόσια εικόνα της οσφυοκαμψίας, της δουλικότητας, του χαμηλού βλέμματος και του σκυμμένου κεφαλιού που παρουσιάζουν απέναντι στους ξένους ισχυρούς ηγέτες.
Η συμπεριφορά όλων των πολιτικών αναδεικνύει την παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας, που χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας έχει εθιστεί να φέρεται βάναυσα, με περιφρόνηση και αδιαφορία προς τους αδυνάτους και τα ανυπεράσπιστα ζώα, σε αντίθεση με τη δουλοπρέπεια που επιδεικνύει προς τους ισχυρούς.
Πώς θα μπορούσε να ερμηνευθεί διαφορετικά, εκτός από την έλλειψη ήθους και αξιοπρέπειας, το γεγονός ότι ο ελληνικός λαός σε ποσοστό μεγαλύτερο του 85% διαιωνίζει στην εξουσία τα ίδια πρόσωπα και τα ίδια πολιτικά κόμματα που κατέστρεψαν την επιχείρησή του με τη ληστρική φορολογία, τον έστειλαν στην ανεργία, έδιωξαν τα παιδιά του μετανάστες στο εξωτερικό, του στέρησαν τη σύνταξη, τον έκαναν ενοικιαστή στο σπίτι του, του δήμευσαν την περιουσία με τον ΕΝΦΙΑ και το τεκμαρτό εισόδημα, μείωσαν το προσδόκιμο της ζωής του με τη διάλυση του συστήματος υγείας, κατέστρεψαν την παιδεία στερώντας του τις ίσες ευκαιρίες στη ζωή, τον έκαναν επιδοματία αφαιρώντας του όση αξιοπρέπεια του είχε απομείνει, παρέδωσαν την ιστορία της χώρας σε άλλους λαούς, τη μετέτρεψαν σε τουρκικό και γερμανικό προτεκτοράτο, μετασχημάτισαν τις πόλεις και την ύπαιθρο σε κέντρα ανομίας και εστίες εγκληματικότητας, άφησαν τη χώρα άοπλη και βορά στην τουρκική απειλή, ισοπέδωσαν την απονομή δικαιοσύνης με τους νόμους που επέβαλαν, διέλυσαν την πολιτική και τη μάχη των ιδεών με σκοπό το προσωπικό κέρδος.
Ο ελληνικός λαός σε λίγες ημέρες θα κληθεί να στείλει τους αντιπροσώπους του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και, αν κρίνουμε από τις δημοσκοπήσεις, θα επιβεβαιώσει ακόμη μία φορά τη φράση του Εμμανουήλ Ροΐδη «Κάθε χώρα έχει τις πληγές της, η Αγγλία τις ομίχλες, η Αίγυπτος τις μύγες και η Ελλάδα τους Ελληνες».
*Διδάκτωρ Φυσικής του πανεπιστημίου του Manchester, UK, δ/ντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών
πηγή
Από τον Αλκιβιάδη Κ. Κεφάλα*
Η παραίτηση του Κύπριου υπουργού Δικαιοσύνης για λόγους πολιτικής ευθιξίας, λόγω της υπόθεσης των μαζικών δολοφονιών γυναικών στην Κύπρο, συγκρινόμενη με την εκκωφαντική πολιτική σιωπή μετά την εκατόμβη των θυμάτων στο Μάτι και στη Μάνδρα Αττικής, αναδεικνύει τον πολιτικό αμοραλισμό του ελλαδικού πολιτικού συστήματος, που όχι μόνο δεν παρουσίασε έστω και κάποιο μικρό ίχνος πολιτικής και κοινωνικής ευαισθησίας μετά την καταστροφή, αλλά τουναντίον, αφενός, προσπάθησε να ρίξει τις ευθύνες στα θύματα της πολιτικής ανικανότητας «επειδή τα τελευταία έκτισαν τα σπίτια τους στην κοίτη του χειμάρρου και επειδή με τα αυθαίρετά τους -τα οποία το κράτος υδροδότησε και ηλεκτροδότησε- απέκλεισαν τη διαφυγή των προς τη θάλασσα, με αποτέλεσμα να καούν ζωντανά» και, αφετέρου, οι πολιτικοί υπεύθυνοι επιβεβαίωσαν εκ νέου την υποψηφιότητά των στις προσεχείς εκλογές.
Οι δηλώσεις επίσης του κ. Πολάκη κατά του κ. Κυμπουρόπουλου, υποψήφιου ευρωβουλευτή της Ν.Δ., ενός αξιόλογου ατόμου με αναπηρία, που δίνει κάθε στιγμή τη μάχη της επιβίωσης κατά αυτών που ο κ. Πολάκης και οι όμοιοί του που τον στηρίζουν πολιτικά θεωρούν κεκτημένα και δεδομένα, αντί να αναλογίζονται πόσο τυχεροί υπήρξαν στη ζωή τους, δεν αναδεικνύουν μόνο τον πολιτικό βόρβορο και τις παθογένειες του ελληνικού πολιτικού συστήματος, αλλά μάλλον έχουν τις αθέατες πλευρές τους που κρύβουν την ηθική εξαθλίωση της ελληνικής κοινωνίας, που ξεκίνησε αμέσως μετά τη Μεταπολίτευση.
Πράγματι, η «ευγενής» τάξη και των πολιτικών δεν εμφανίστηκε στην πολιτική μέσα από παρθενογένεση. Ολοι τους τοποθετήθηκαν στην εξουσία μέσω δημοκρατικών διαδικασιών από πολίτες που τους ψήφισαν, αφού πρώτα αξιολόγησαν το πολιτικό ήθος τους. Συνεπώς όλοι οι πολιτικοί αποτελούν προϊόν συλλογικής ελεύθερης βούλησης και αντικατοπτρίζουν τον μέσο όρο του ήθους και της κοινωνικής συμπεριφοράς των Ελλήνων πολιτών.
Η ψυχολογία υποστηρίζει ότι ο πολίτης μπροστά στην κάλπη ψηφίζει αυτόν που πιστεύει ότι αποτελεί το κατοπτρικό είδωλο του εαυτού του. Οπως οι ποδοσφαιρόφιλοι ψηφίζουν ποδοσφαιριστές, οι θαμώνες των μπουζουκιών της οδού Πειραιώς και της παραλιακής ψηφίζουν τραγουδιστές, οι σεξιστές ψηφίζουν πορνοστάρ, οι άθεοι τους άθεους, οι μουσουλμάνοι τους μουσουλμάνους, τα λαμόγια αυτούς που θεωρούν λαμόγια, οι κλέφτες τους κλέφτες, οι ψεύτες τους ψεύτες, οι λάτρεις της τέχνης τους καλλιτέχνες, έτσι και οι μιμητές της πολιτικής συμπεριφοράς του κ. Πολάκη ψηφίζουν τους κ. Πολάκηδες.
Καμία κοινωνία δεν χρεοκοπεί οικονομικά αν πρώτα δεν χρεοκοπήσει ηθικά, πολιτικά, πολιτισμικά και κοινωνικά. Με ελάχιστες εξαιρέσεις (όπως, για παράδειγμα, του Κώστα Καραμανλή), το πολιτικό και δημόσιο περιφρονητικό ύφος των πρωθυπουργών της χώρας προς τον λαό και η κατάργηση της δημοκρατίας έρχεται σε ευρεία αντίθεση με τη δημόσια εικόνα της οσφυοκαμψίας, της δουλικότητας, του χαμηλού βλέμματος και του σκυμμένου κεφαλιού που παρουσιάζουν απέναντι στους ξένους ισχυρούς ηγέτες.
Η συμπεριφορά όλων των πολιτικών αναδεικνύει την παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας, που χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας έχει εθιστεί να φέρεται βάναυσα, με περιφρόνηση και αδιαφορία προς τους αδυνάτους και τα ανυπεράσπιστα ζώα, σε αντίθεση με τη δουλοπρέπεια που επιδεικνύει προς τους ισχυρούς.
Πώς θα μπορούσε να ερμηνευθεί διαφορετικά, εκτός από την έλλειψη ήθους και αξιοπρέπειας, το γεγονός ότι ο ελληνικός λαός σε ποσοστό μεγαλύτερο του 85% διαιωνίζει στην εξουσία τα ίδια πρόσωπα και τα ίδια πολιτικά κόμματα που κατέστρεψαν την επιχείρησή του με τη ληστρική φορολογία, τον έστειλαν στην ανεργία, έδιωξαν τα παιδιά του μετανάστες στο εξωτερικό, του στέρησαν τη σύνταξη, τον έκαναν ενοικιαστή στο σπίτι του, του δήμευσαν την περιουσία με τον ΕΝΦΙΑ και το τεκμαρτό εισόδημα, μείωσαν το προσδόκιμο της ζωής του με τη διάλυση του συστήματος υγείας, κατέστρεψαν την παιδεία στερώντας του τις ίσες ευκαιρίες στη ζωή, τον έκαναν επιδοματία αφαιρώντας του όση αξιοπρέπεια του είχε απομείνει, παρέδωσαν την ιστορία της χώρας σε άλλους λαούς, τη μετέτρεψαν σε τουρκικό και γερμανικό προτεκτοράτο, μετασχημάτισαν τις πόλεις και την ύπαιθρο σε κέντρα ανομίας και εστίες εγκληματικότητας, άφησαν τη χώρα άοπλη και βορά στην τουρκική απειλή, ισοπέδωσαν την απονομή δικαιοσύνης με τους νόμους που επέβαλαν, διέλυσαν την πολιτική και τη μάχη των ιδεών με σκοπό το προσωπικό κέρδος.
Ο ελληνικός λαός σε λίγες ημέρες θα κληθεί να στείλει τους αντιπροσώπους του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και, αν κρίνουμε από τις δημοσκοπήσεις, θα επιβεβαιώσει ακόμη μία φορά τη φράση του Εμμανουήλ Ροΐδη «Κάθε χώρα έχει τις πληγές της, η Αγγλία τις ομίχλες, η Αίγυπτος τις μύγες και η Ελλάδα τους Ελληνες».
*Διδάκτωρ Φυσικής του πανεπιστημίου του Manchester, UK, δ/ντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Κοινωνικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου