4 Μαΐου 2015
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΑΤΟΠΗΜΑΤΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε.
Γράφει ο Θωμάς Θεολόγης
"Διάνοια και λόγος ταυτόν" έλεγε ο Πλάτων κι ο Αριστοτέλης, με τον δικό του τρόπο, έλεγε τα ίδια: "Γλώσσα νόησις νοήσεως".
Και από τις δύο ρήσεις εξάγεται ένα και μοναδικό συμπέρασμα, ότι, δηλαδή, υπάρχει μία άρρηκτη σχέση μεταξύ λόγου και γλώσσας, διανοίας, σκέψης, πολιτισμού!...
Τις τελευταίες τρεις- τέσσερεις δεκαετίες τα πράγματα άλλαξαν δραματικά και Έλληνες που έτυχαν ακόμα και ανωτάτης παιδείας- με πρωταθλητές τους δημοσιογράφους καναλιών- έχουν γίνει "ΑΝΟΗΤΟΛΟΓΙΟΙ" !
Αν ο χαρακτηρισμός σάς φαίνεται υπερβολικός, προσέξτε τα παραδείγματα που έπονται:
1. "Καλό σας μεσημέρι"!Το μεσημέρι διαρκεί μια στιγμή. Ακούσατε ποτέ τους 'Άγγλους να λένε "good noon", ή οποιονδήποτε κάτι αντίστοιχο στη γλώσσα του; Μήπως πρέπει να τους αντευχηθούμε "Καλά τους μεσάνυχτα" μπας και το κόψουν;
2. "Θα τα ξαναπούμε σήμερα 15 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα", αντί του ορθού "αύριο, ώρα μηδέν και 15"!
3. "Η συνάντηση έγινε στις μιάμιση ακριβώς τα ξημερώματα", αντί του ορθού στις μιάμιση ακριβώς μετά τα μεσάνυχτα. Δηλαδή να υποθέσουμε πως τα ξημερώματα συμπίπτουν με τα μαύρα σκοτάδια;
4. "Σε πέντε λεπτά έπεσαν τεσσεράμισι χιλιάδες κυβικά μέτρα νερό"- " Η τιμή ξεπέρασε τα 12.000 ευρώ"- "Με τους 70.000 ψήφους παραπάνω..." Μα δεν γνωρίζουν ότι οι χιλιάδες είναι γένους θηλυκού;
5. "Η θερμοκρασία έπεσε κάτω από τους ΜΗΔΕΝ βαθμούς"! Δεν θα σχολιάσω πως το 1 είναι ενικός και το 0 πληθυντικός;
6. "Σαν Έλληνας- σαν Πρόεδρος- σαν Δήμαρχος- σαν...." Κύριοι συν-'Ελληνες, Πρόεδροι, Δήμαρχοι, μπορείτε να τρώτε "σαν λύκοι" επειδή δεν είστε λύκοι, αλλά πρέπει να λέτε "ως" Έλληνας, ως Πρόεδρος, ως Δήμαρχος, εκτός εάν δεν πιστεύετε στο ρόλο σας, οπότε μην εγκαταλείπετε το "σαν"!...
7. Πολύ συχνά εκτοξεύονται απίστευτα λάθη, όπως: "τεσσεράμισι ώρες- εικοσιένα γυναίκες- τρεισήμισι χρόνια", αντί των σωστών: "τεσσερισήμισι ώρες- εικοσιμία γυναίκες- τριάμισι χρόνια".
8. Συνεχίζω με γλωσσικά εξαμβλώματα:
α) "Εκατόν πενήντα ενός εδρών" αντί του ορθού "εκατόν πενήντα μιάς".
β) "14 περίπου νεκροί" αντί του "περίπου 14 νεκροί".
γ) "Τα επτά σχεδόν δέκατα της περιοχής" αντί "τα σχεδόν επτά δέκατα".
δ) "Ο Πρωθυπουργός έφτασε στο αεροδρόμιο όπου εκεί τον περίμεναν..." Το "όπου" ή το "εκεί" μόνο του, φτάνει!
Ενδεικτικά θα αναφερθώ σε λίγα από τα αμέτρητα παραδείγματα της αγιάτρευτης ελληνικής ξενομανίας! Αν από τις ξένες γλώσσες αφαιρεθούν οι ελληνικές λέξεις, η συνεννόηση μεταξύ των ανθρώπων θα είναι αδύνατη, αφού όλες οι λέξεις που περιέχουν νόημα και πολιτισμό είναι ελληνικές! Όσο κι αν ψάξετε στις ξένες γλώσσες, δεν θα βρείτε τις λέξεις θέατρο, δίλημμα, ψυχολογία, αστρολογία, φιλοσοφία, αριθμητική, κοσμογραφία, δημοκρατία, κι άλλες αμέτρητες!
Ό, τι βλέπουν οι ξένοι, το βαφτίζουν στη γλώσσα τους χωρίς πρόβλημα. Δεν δανείστηκαν από την ελληνική λέξεις όπως: βουνό- ποτάμι- σκύλος- κεφάλι- μάτια-... ΄Ετσι, όμως, και υπάρξει πρόβλημα με τα μάτια τους θα τρέξουν στους OPHTHALMOLOGISTS και σε περίπτωση ατυχήματος ίσως χρειαστούν AUTOPSY και μάλιστα AUTONOMOUS και ANALYTIC. Επιτρέψτε μου να μην επεκταθώ σε EPHEMERAL και BALLISTIC περιπτώσεις που δεν αποδεικνύονται χωρίς ENCEPHALOGRAPHIES!
Μήπως γι' αυτή την κατάντια φέρουμε και εμείς ευθύνη; Γιατί επιτρέπουμε στους «ΑΝΟΗΤΟΛΟΓΙΟΥΣ» να μας τεστάρουν, να μας πουσάρουν και να μας στρεσάρουν; Για ποιο λόγο ανεχόμαστε τη λέξη GAY, αφού η γλώσσα μας περιγράφει με 14 τρόπους την περίπτωση αυτή, όπως: ομοφυλόφιλος- κίναιδος- αρσενοκοίτης- ανδροκοίτης- χαριτοβλέφαρος- αδελφή- συκιά- ΣΥΝ μερικές χυδαίες!
Οι φίλοι του ποδοσφαίρου τι τη θέλουν τη λέξη ΦΑΝ; Ανάμεσα στις 153.000 ελληνικές λέξεις που δανείστηκαν οι Άγγλοι είναι και η λέξη φανατικός (FANATIC) που για συντομία την κούρεψαν και προέκυψε το FAN! Κι απέ!
Θα ολοκληρώσω με δύο παραδείγματα στα οποία αποτυπώνονται οι προτιμήσεις των Ελλήνων για τις επωνυμίες των επιχειρήσεων και καταστημάτων γενικά:
Η περίπτωση Α καλύπτει όλη την Ελλάδα, πλην των Αγράφων:
Α. Όπου κι αν γυρίσεις τα μάτια σου θα αντικρίσεις ξενομανία! Μια μέρα, σε ένα προάστιο των Αθηνών, κατέγραψα όλες τις επωνυμίες σε ακτίνα μόλις εκατό μέτρων! Καμαρώστε τη συγκομιδή: THE BROWN-WEB PLUS- REAL MODELS- COLOUR PRINTS- TEOMAR- WOMAN- FRUIT CORNER- CARGO- SABRINA- THE PET WORLD- LA PIAZZA- GISELLE. Μετά την καταγραφή αυτή, τυχαία συνάντησα έναν ένστολο, με τη λέξη SECURITY στο στήθος και στην πλάτη. Γιατί, ρώτησα, προτιμάτε τον ξένο όρο για το επάγγελμά σας και όχι τον αρχαίο ελληνικό "δορυφόρος"; Ακούστε τι μου απάντησε: "Αν μάς έλεγαν δορυφόρους θα μάς πλήρωναν τρίχες!". Γιατί, Θεέ μου, τόση αφροσύνη;!
Β. ΑΓΡΑΦΑ: Ξεκινώ με το Νεοχώριον Νεβροπόλεως, το χωριό στο οποίο γεννήθηκα και έζησα τα παιδικά μου χρόνια. Ακόμα και τον 8ο αιώνα ήταν πρωτεύουσα των Αγράφων.
Ο αυτοκράτωρ του Βυζαντίου Κωνσταντίνος ο Κοπρώνυμος (741-775) θέλοντας να αμφισβητήσει την ανεξαρτησία των Αγραφιωτών, έστειλε τους Εξάρχους του να διαπιστώσουν αν είχαν αφαιρεθεί οι ΕΙΚΟΝΕΣ από τις εκκλησίες. (Σας θυμίζω ότι ήταν η εποχή του εμφυλίου σπαραγμού μεταξύ Εικονολατρών και Εικονομάχων). Οι Αγραφιώτες θεώρησαν την ενέργεια αυτή ως επέμβαση στα του οίκου τους και τους έσφαξαν!
Η δεύτερη αμφισβήτηση έγινε από τον Σουλτάνο Μουράτ Β΄ το 1423 που τα στρατεύματά του ηττήθηκαν από τους Αγραφιώτες στη μάχη της Νεβρόπολης. Το 1525 ο Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής αναγκάστηκε από τους Προύχοντες του Νεοχωρίου να υπογράψει τη Συνθήκη του Ταμασίου. Δε θα σας κουράσω με το περιεχόμενό της, αφού το πρώτο άρθρο της αρκεί: "Ουδείς Τούρκος δύναται να εγκατασταθεί εις τα χωρία των Αγράφων"!
Ακόμα και κατά τον τελευταίο πόλεμο που η Ελλάδα βογκούσε κάτω από τη μπότα των φασιστο-ναζιστών, το χωριό μου καθώς και άλλα 15 χωριά πέριξ του υψιπέδου Νεβροπόλεως (τεχνητή λίμνη Πλαστήρα, σήμερα) ανέπνεαν το δροσερό αεράκι της Λευτεριάς, έχοντας επικοινωνία με τον ελεύθερο κόσμο μέσω του Βρετανικού αεροδρομίου που λειτουργούσε εκεί! Κρίμα που κανείς δε χρονομέτρησε πόση ώρα έκανα με τους οκτάχρονους και δεκάχρονους φίλους μου για να καλύψουμε τα περίπου 5 χλμ., προκειμένου να δούμε από κοντά τα Βρετανικά dacota που προσγειώνονταν τακτικά! Πρέπει να είχαμε κάνει πανελλήνιο ρεκόρ!
Προσέξτε, σας παρακαλώ, την αντίθεση που παρουσιάζουν οι επωνυμίες που μόλις διαβάσατε στην Α παράγραφο και αυτές των ξενοδοχείων στο Νεοχώρι που μυρίζουν δολοπικό θυμάρι! ΑΓΝΑΝΤΙ- ΑΕΝΑΟΝ- ΑΝΑΤΟΛΗ- ΑΝΕΡΑΔΕΣ- ΑΝΘΕΜΙΟΝ- ΑΝΤΙΓΟΝΗ- ΑΡΤΕΜΙΣ- ΚΥΝΘΙΑ- ΛΑΜΠΡΙΝΗ- ΝΑΪΑΔΕΣ- ΝΕΒΡΟΣ- ΝΕΦΕΛΗ- ΠΑΝΔΙΩΝ- ΧΡΥΣΟΠΕΛΕΙΑ.
Τώρα πιστεύω ότι αντιλαμβάνεστε ευκολότερα γιατί η περιοχή δεν υποδουλώθηκε ποτέ! Γιατί, όμως, τα Ελληνόπουλα δεν διδάσκονται την ιστορία μας; Να τι τους λένε στα σχολεία:
ΑΓΡΑΦΑ: ονομάστηκαν έτσι επειδή οι Τούρκοι δεν τα έγραψαν στους φορολογικούς τους καταλόγους! Πριν την υποδούλωση της Ελλάδας στους Τούρκους, πώς τά ΄λεγαν. Υπάρχει, ναι ή όχι, ΣΙΓΙΛΛΙΟ (επίσημο εκκλησιαστικό έγγραφο) το οποίο αναφέρεται στην Επισκοπή Λιτζάς και Αγράφων τον 13ο αιώνα; Ή μήπως η Ελλάδα ήταν υπόδουλη στους Τούρκους τότε; Άντε στο καλό!
Ως απόγονος των Δολόπων/Αγραφιωτών, ού καταισχυνώ όπλα τα ιερά και παρακαλώ όσους διαβάσουν αυτό το κείμενο να το προωθήσουν, όσο μπορούν!
Επιτρέψτε μου να τελειώσω με κάτι πολύ σχετικό, όσο άσχετο και αν σας φανεί στην αρχή: Η μεγαλύτερη φθορά μας έχει προκληθεί από την παρατεταμένη ξάπλα σε προγονικές δάφνες! Μου το θύμισαν τα λόγια του ιεροκήρυκα την Κυριακή των Βαΐων.
Αναφερόμενος στα ΜΝΗΜΟΝΙΑ και στους ΤΡΟΪΚΑΝΟΥΣ είπε: " Όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες αυτοί έμεναν σε σπηλιές!" Πώς είναι δυνατόν να υπερηφανευόμαστε για κάτι που έγινε πριν 2.500 χρόνια χωρίς τη δική μας συμμετοχή;
Πανοσιολογιότατε, έτσι και σας πει η Μέρκελ: "Σήμερα που εμείς μένουμε σε Παρθενώνες, εσείς βρίσκεστε στον πάτο. Έτσι και δεν αλλάξετε πορεία, θα πέσετε στον απόπατο!" τι θα κάνετε;
πηγή
(ευχαριστώ την φίλη Μαίρη Καρά)
"Διάνοια και λόγος ταυτόν" έλεγε ο Πλάτων κι ο Αριστοτέλης, με τον δικό του τρόπο, έλεγε τα ίδια: "Γλώσσα νόησις νοήσεως".
Και από τις δύο ρήσεις εξάγεται ένα και μοναδικό συμπέρασμα, ότι, δηλαδή, υπάρχει μία άρρηκτη σχέση μεταξύ λόγου και γλώσσας, διανοίας, σκέψης, πολιτισμού!...
Τις τελευταίες τρεις- τέσσερεις δεκαετίες τα πράγματα άλλαξαν δραματικά και Έλληνες που έτυχαν ακόμα και ανωτάτης παιδείας- με πρωταθλητές τους δημοσιογράφους καναλιών- έχουν γίνει "ΑΝΟΗΤΟΛΟΓΙΟΙ" !
Αν ο χαρακτηρισμός σάς φαίνεται υπερβολικός, προσέξτε τα παραδείγματα που έπονται:
1. "Καλό σας μεσημέρι"!Το μεσημέρι διαρκεί μια στιγμή. Ακούσατε ποτέ τους 'Άγγλους να λένε "good noon", ή οποιονδήποτε κάτι αντίστοιχο στη γλώσσα του; Μήπως πρέπει να τους αντευχηθούμε "Καλά τους μεσάνυχτα" μπας και το κόψουν;
2. "Θα τα ξαναπούμε σήμερα 15 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα", αντί του ορθού "αύριο, ώρα μηδέν και 15"!
3. "Η συνάντηση έγινε στις μιάμιση ακριβώς τα ξημερώματα", αντί του ορθού στις μιάμιση ακριβώς μετά τα μεσάνυχτα. Δηλαδή να υποθέσουμε πως τα ξημερώματα συμπίπτουν με τα μαύρα σκοτάδια;
4. "Σε πέντε λεπτά έπεσαν τεσσεράμισι χιλιάδες κυβικά μέτρα νερό"- " Η τιμή ξεπέρασε τα 12.000 ευρώ"- "Με τους 70.000 ψήφους παραπάνω..." Μα δεν γνωρίζουν ότι οι χιλιάδες είναι γένους θηλυκού;
5. "Η θερμοκρασία έπεσε κάτω από τους ΜΗΔΕΝ βαθμούς"! Δεν θα σχολιάσω πως το 1 είναι ενικός και το 0 πληθυντικός;
6. "Σαν Έλληνας- σαν Πρόεδρος- σαν Δήμαρχος- σαν...." Κύριοι συν-'Ελληνες, Πρόεδροι, Δήμαρχοι, μπορείτε να τρώτε "σαν λύκοι" επειδή δεν είστε λύκοι, αλλά πρέπει να λέτε "ως" Έλληνας, ως Πρόεδρος, ως Δήμαρχος, εκτός εάν δεν πιστεύετε στο ρόλο σας, οπότε μην εγκαταλείπετε το "σαν"!...
7. Πολύ συχνά εκτοξεύονται απίστευτα λάθη, όπως: "τεσσεράμισι ώρες- εικοσιένα γυναίκες- τρεισήμισι χρόνια", αντί των σωστών: "τεσσερισήμισι ώρες- εικοσιμία γυναίκες- τριάμισι χρόνια".
8. Συνεχίζω με γλωσσικά εξαμβλώματα:
α) "Εκατόν πενήντα ενός εδρών" αντί του ορθού "εκατόν πενήντα μιάς".
β) "14 περίπου νεκροί" αντί του "περίπου 14 νεκροί".
γ) "Τα επτά σχεδόν δέκατα της περιοχής" αντί "τα σχεδόν επτά δέκατα".
δ) "Ο Πρωθυπουργός έφτασε στο αεροδρόμιο όπου εκεί τον περίμεναν..." Το "όπου" ή το "εκεί" μόνο του, φτάνει!
Ενδεικτικά θα αναφερθώ σε λίγα από τα αμέτρητα παραδείγματα της αγιάτρευτης ελληνικής ξενομανίας! Αν από τις ξένες γλώσσες αφαιρεθούν οι ελληνικές λέξεις, η συνεννόηση μεταξύ των ανθρώπων θα είναι αδύνατη, αφού όλες οι λέξεις που περιέχουν νόημα και πολιτισμό είναι ελληνικές! Όσο κι αν ψάξετε στις ξένες γλώσσες, δεν θα βρείτε τις λέξεις θέατρο, δίλημμα, ψυχολογία, αστρολογία, φιλοσοφία, αριθμητική, κοσμογραφία, δημοκρατία, κι άλλες αμέτρητες!
Ό, τι βλέπουν οι ξένοι, το βαφτίζουν στη γλώσσα τους χωρίς πρόβλημα. Δεν δανείστηκαν από την ελληνική λέξεις όπως: βουνό- ποτάμι- σκύλος- κεφάλι- μάτια-... ΄Ετσι, όμως, και υπάρξει πρόβλημα με τα μάτια τους θα τρέξουν στους OPHTHALMOLOGISTS και σε περίπτωση ατυχήματος ίσως χρειαστούν AUTOPSY και μάλιστα AUTONOMOUS και ANALYTIC. Επιτρέψτε μου να μην επεκταθώ σε EPHEMERAL και BALLISTIC περιπτώσεις που δεν αποδεικνύονται χωρίς ENCEPHALOGRAPHIES!
Μήπως γι' αυτή την κατάντια φέρουμε και εμείς ευθύνη; Γιατί επιτρέπουμε στους «ΑΝΟΗΤΟΛΟΓΙΟΥΣ» να μας τεστάρουν, να μας πουσάρουν και να μας στρεσάρουν; Για ποιο λόγο ανεχόμαστε τη λέξη GAY, αφού η γλώσσα μας περιγράφει με 14 τρόπους την περίπτωση αυτή, όπως: ομοφυλόφιλος- κίναιδος- αρσενοκοίτης- ανδροκοίτης- χαριτοβλέφαρος- αδελφή- συκιά- ΣΥΝ μερικές χυδαίες!
Οι φίλοι του ποδοσφαίρου τι τη θέλουν τη λέξη ΦΑΝ; Ανάμεσα στις 153.000 ελληνικές λέξεις που δανείστηκαν οι Άγγλοι είναι και η λέξη φανατικός (FANATIC) που για συντομία την κούρεψαν και προέκυψε το FAN! Κι απέ!
Θα ολοκληρώσω με δύο παραδείγματα στα οποία αποτυπώνονται οι προτιμήσεις των Ελλήνων για τις επωνυμίες των επιχειρήσεων και καταστημάτων γενικά:
Η περίπτωση Α καλύπτει όλη την Ελλάδα, πλην των Αγράφων:
Α. Όπου κι αν γυρίσεις τα μάτια σου θα αντικρίσεις ξενομανία! Μια μέρα, σε ένα προάστιο των Αθηνών, κατέγραψα όλες τις επωνυμίες σε ακτίνα μόλις εκατό μέτρων! Καμαρώστε τη συγκομιδή: THE BROWN-WEB PLUS- REAL MODELS- COLOUR PRINTS- TEOMAR- WOMAN- FRUIT CORNER- CARGO- SABRINA- THE PET WORLD- LA PIAZZA- GISELLE. Μετά την καταγραφή αυτή, τυχαία συνάντησα έναν ένστολο, με τη λέξη SECURITY στο στήθος και στην πλάτη. Γιατί, ρώτησα, προτιμάτε τον ξένο όρο για το επάγγελμά σας και όχι τον αρχαίο ελληνικό "δορυφόρος"; Ακούστε τι μου απάντησε: "Αν μάς έλεγαν δορυφόρους θα μάς πλήρωναν τρίχες!". Γιατί, Θεέ μου, τόση αφροσύνη;!
Β. ΑΓΡΑΦΑ: Ξεκινώ με το Νεοχώριον Νεβροπόλεως, το χωριό στο οποίο γεννήθηκα και έζησα τα παιδικά μου χρόνια. Ακόμα και τον 8ο αιώνα ήταν πρωτεύουσα των Αγράφων.
Ο αυτοκράτωρ του Βυζαντίου Κωνσταντίνος ο Κοπρώνυμος (741-775) θέλοντας να αμφισβητήσει την ανεξαρτησία των Αγραφιωτών, έστειλε τους Εξάρχους του να διαπιστώσουν αν είχαν αφαιρεθεί οι ΕΙΚΟΝΕΣ από τις εκκλησίες. (Σας θυμίζω ότι ήταν η εποχή του εμφυλίου σπαραγμού μεταξύ Εικονολατρών και Εικονομάχων). Οι Αγραφιώτες θεώρησαν την ενέργεια αυτή ως επέμβαση στα του οίκου τους και τους έσφαξαν!
Η δεύτερη αμφισβήτηση έγινε από τον Σουλτάνο Μουράτ Β΄ το 1423 που τα στρατεύματά του ηττήθηκαν από τους Αγραφιώτες στη μάχη της Νεβρόπολης. Το 1525 ο Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής αναγκάστηκε από τους Προύχοντες του Νεοχωρίου να υπογράψει τη Συνθήκη του Ταμασίου. Δε θα σας κουράσω με το περιεχόμενό της, αφού το πρώτο άρθρο της αρκεί: "Ουδείς Τούρκος δύναται να εγκατασταθεί εις τα χωρία των Αγράφων"!
Ακόμα και κατά τον τελευταίο πόλεμο που η Ελλάδα βογκούσε κάτω από τη μπότα των φασιστο-ναζιστών, το χωριό μου καθώς και άλλα 15 χωριά πέριξ του υψιπέδου Νεβροπόλεως (τεχνητή λίμνη Πλαστήρα, σήμερα) ανέπνεαν το δροσερό αεράκι της Λευτεριάς, έχοντας επικοινωνία με τον ελεύθερο κόσμο μέσω του Βρετανικού αεροδρομίου που λειτουργούσε εκεί! Κρίμα που κανείς δε χρονομέτρησε πόση ώρα έκανα με τους οκτάχρονους και δεκάχρονους φίλους μου για να καλύψουμε τα περίπου 5 χλμ., προκειμένου να δούμε από κοντά τα Βρετανικά dacota που προσγειώνονταν τακτικά! Πρέπει να είχαμε κάνει πανελλήνιο ρεκόρ!
Προσέξτε, σας παρακαλώ, την αντίθεση που παρουσιάζουν οι επωνυμίες που μόλις διαβάσατε στην Α παράγραφο και αυτές των ξενοδοχείων στο Νεοχώρι που μυρίζουν δολοπικό θυμάρι! ΑΓΝΑΝΤΙ- ΑΕΝΑΟΝ- ΑΝΑΤΟΛΗ- ΑΝΕΡΑΔΕΣ- ΑΝΘΕΜΙΟΝ- ΑΝΤΙΓΟΝΗ- ΑΡΤΕΜΙΣ- ΚΥΝΘΙΑ- ΛΑΜΠΡΙΝΗ- ΝΑΪΑΔΕΣ- ΝΕΒΡΟΣ- ΝΕΦΕΛΗ- ΠΑΝΔΙΩΝ- ΧΡΥΣΟΠΕΛΕΙΑ.
Τώρα πιστεύω ότι αντιλαμβάνεστε ευκολότερα γιατί η περιοχή δεν υποδουλώθηκε ποτέ! Γιατί, όμως, τα Ελληνόπουλα δεν διδάσκονται την ιστορία μας; Να τι τους λένε στα σχολεία:
ΑΓΡΑΦΑ: ονομάστηκαν έτσι επειδή οι Τούρκοι δεν τα έγραψαν στους φορολογικούς τους καταλόγους! Πριν την υποδούλωση της Ελλάδας στους Τούρκους, πώς τά ΄λεγαν. Υπάρχει, ναι ή όχι, ΣΙΓΙΛΛΙΟ (επίσημο εκκλησιαστικό έγγραφο) το οποίο αναφέρεται στην Επισκοπή Λιτζάς και Αγράφων τον 13ο αιώνα; Ή μήπως η Ελλάδα ήταν υπόδουλη στους Τούρκους τότε; Άντε στο καλό!
Ως απόγονος των Δολόπων/Αγραφιωτών, ού καταισχυνώ όπλα τα ιερά και παρακαλώ όσους διαβάσουν αυτό το κείμενο να το προωθήσουν, όσο μπορούν!
Επιτρέψτε μου να τελειώσω με κάτι πολύ σχετικό, όσο άσχετο και αν σας φανεί στην αρχή: Η μεγαλύτερη φθορά μας έχει προκληθεί από την παρατεταμένη ξάπλα σε προγονικές δάφνες! Μου το θύμισαν τα λόγια του ιεροκήρυκα την Κυριακή των Βαΐων.
Αναφερόμενος στα ΜΝΗΜΟΝΙΑ και στους ΤΡΟΪΚΑΝΟΥΣ είπε: " Όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες αυτοί έμεναν σε σπηλιές!" Πώς είναι δυνατόν να υπερηφανευόμαστε για κάτι που έγινε πριν 2.500 χρόνια χωρίς τη δική μας συμμετοχή;
Πανοσιολογιότατε, έτσι και σας πει η Μέρκελ: "Σήμερα που εμείς μένουμε σε Παρθενώνες, εσείς βρίσκεστε στον πάτο. Έτσι και δεν αλλάξετε πορεία, θα πέσετε στον απόπατο!" τι θα κάνετε;
πηγή
(ευχαριστώ την φίλη Μαίρη Καρά)
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Επιστημονικά θέματα,
Θέματα Παιδείας,
Παγκοσμιοποίηση,
Τύπος και ΜΜΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου