30 Απριλίου 2015
Εξελίξεις στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης σχετικά με την υπόθεση του π. Νικολάου Μανώλη – Τα τελευταία νέα
Λάβαμε την ακόλουθη επιστολή της συντονιστικής επιτροπής αγώνος της ενορίας του Προφ. Ηλία Θεσσαλονίκης, εναντίον της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη:
Πέρασαν ήδη 2 μήνες από την ώρα που ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος αποφάσισε την τρίμηνη απόσπαση του πρωτοπρεσβυτέρου Νικολάου Μανώλη. Η απόσπαση έγινε με την δικαιολογία της κάλυψης λατρευτικών αναγκών της μητροπόλεως. Για μας όμως δεν ήταν τίποτα άλλο από μία περιττή και αντιλειτουργική κίνηση της μητρόπολης. Από τη μία εγκαταλείφθηκε ο Ι. Βυζ. Ν. Προφ. Ηλιού μόνο με έναν ιερέα για τη δύσκολη περίοδο της Μεγ. Σαρακοστής, ενώ η απόσπαση για φερόμενη κάλυψη λατρευτικών αναγκών έγινε σε μία ενορία που εξηπηρετούνταν ήδη από τέσσερεις ιερείς, συμπεριλαμβανομένους και δύο συνταξιούχους. Αυτό καταμαρτυρείται από τους συνενορίτες, που σε όλο αυτό το διάστημα πάρα πολλές φορές μέχρι και σήμερα βρέθηκαν αντιμέτωποι με τις κλειστές πόρτες του Προφ. Ηλία και την έλλειψη των καθημερινών ακολουθιών. Ποιός λοιπόν Ναός είχε ανάγκη για πραγματική κάλυψη λατρευτικών αναγκών;
Από την άλλη επιμένουμε να λέμε πως ήταν περιττή η απόφαση της απόσπασης, καθώς έπεσε στο κενό η κλήση εις γραπτή και προφορική απολογία και η έναρξη διαδικασίας προ εκκλησιαστικών δικαστηρίων κατά του πατρός. Για το γεγονός αυτό υφίσταται και σχετική γραπτή βεβαίωση της Ι. Μ. Θεσσαλονίκης. Θυμίζουμε, πως ο π. Νικόλαος σύρθηκε ενώπιον της προϊσταμένης του αρχής με τις κατηγορίες της φατρίας, της εξύβρισης και συκοφάντησης, απείθειας και καταφρόνησης της προϊσταμένης του εκκλησιαστικής αρχής και τέλος σκανδαλισμό των πιστών. Είναι πολύ σοβαρές αυτές οι κατηγορίες. Σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας επισύρουν ακόμα και την ποινή της καθαιρέσεως.
Για μας είναι ξεκάθαρο ότι οι ενέργειες αυτές, οι οποίες ισοδυναμούν με δίωξη, δεν αφορούν τις συγκεκριμένες κατηγορίες, που ήδη κατέπεσαν στο κενό ως ανυπόστατες, αλλά αποκλειστικά αφορούν τον αντιοικουμενιστικό, αντιπαπικό και αντιαιρετικό αγώνα του πατρός. Έχουμε άλλωστε τοποθετηθεί πάνω σε αυτό. Μέλη της επιτροπής αγώνος έχουν ενημερώσει την ενορία για τον πόλεμο εναντίον του αγωνιστή πατρός Νικολάου.
Με την τρίμηνη απόσπαση σταματήσαμε τους αγώνες μας, τις διαμαρτυρίες, τις συγκεντρώσεις κτλ. Περιμέναμε να λήξει η άδικη ποινή και να επιστρέψει ο πατήρ Νικόλαος στην ενορία μας. Αυτό πρέπει να γίνει σε λίγες ημέρες, στις 21 Μαῒου 2015. Όπως ορίζει ο σχετικός Νόμος, έως τρεις μήνες έχει δικαίωμα να επιβάλλει απόσπαση ο μητροπολίτης σε ιερέα που έχει οργανική θέση. Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό στον Παναγιώτατο, ότι τον π. Νικόλαο τον στερήθηκε η ενορία του, όχι μόνο κατά το τελευταίο τρίμηνο, αλλά από το προηγούμενο Πάσχα του 2014 συνεχώς. Με μια άτυπη απόσπαση εξυπηρετούσε ανελλιπώς σχεδόν τον Ι. Ν. Αγ. Παντελεήμονος στην Καμάρα. Σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες όμως, τις λατρευτικές ανάγκες μιας μητρόπολης πρέπει να τις καλύπτουν οι ιερομόναχοι της μητρόπολης και όχι οι ιερείς που έχουν οργανική θέση στην ενορία. Γι αυτούς και άλλους πολλούς λόγους το θέμα του π. Νικολάου για εμάς έχει τη μορφή διώξεως.
Ο πατήρ Νικόλαος έκανε υπακοή και ανταποκρινόμενος πλήρως στα εφημεριακά καθήκοντα του στον Ι.Ν. του Αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας, αναμένει και αυτός την επιστροφή του στην ενορία της καρδιάς του! Όμως άλλα είναι τα σχέδια της Μητρόπολης! Άλλα σχεδίασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης για να μη γίνει πραγματικότητα η επιστροφή στη ενορία του.
Πληροφορούμαστε από πολύ έγκυρη πηγή, πως με αίτημά του ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ζητά από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, να επιβάλλει στον π. Νικόλαο, την αναγκαστική μετάθεσή του από την ενορία του Ι. Βυζ. Ναού Προφ. Ηλιού Θεσσαλονίκης. Για τον λόγο αυτό, η Ιερά Σύνοδος, κάλεσε τον π. Νικόλαο προκειμένου να ληφθεί υπ’ όψη και η γνώμη του σχετικά με το αίτημα του Μητροπολίτου. Έτσι, ο π. Νικόλαος Μανώλης θα παραστεί ενώπιον των συνοδικών Αρχιερέων στις 12 Μαῒου 2015, στις 11πμ.
Ήδη η συντονιστική μας επιτροπή αγώνος εναντίων της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη, ετοιμάζει μία σειρά αγωνιστικών κινήσεων. Δεχόμαστε πάρα πολλές προτάσεις για μεγάλο συλλαλητήριο μπροστά στο μητροπολιτικό μέγαρο της μητρόπολης και του Ι. Ν. Αγ. Γρηγορίου Παλαμά με τηλεοπτική κάλυψη. Ήδη η ενορία, που ησύχασε για ένα διάστημα, άρχισε να βράζει πάλι. Όπως προβλέπουμε θα έρθει μεγάλη ταραχή στην μητρόπολη, που όμοιά της δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Φαίνεται ανεξήγητη η επιθυμία του μητροπολίτη για την εκδίωξη του πατρός από την ενορία του. Όμως, οι λόγοι που δικαιολογούν την απόφαση, κατά τη γνώμη μας, είναι οι εξής:
Πιστεύουμε πως δέχεται πιέσεις από ανθρώπους σε υψηλότερα κλιμάκια της Εκκλησίας, για να φιμώσει το στόμα του π. Νικολάου. Στο πλαίσιο αυτής της κατεύθυνσης εναρμονίζεται και η απόφασή του να απαγορεύσει τον πατέρα Νικόλαο να κηρύττει και να κατηχεί την ενορία μας.
Έχει βέβαια και την επιμονή του προϊσταμένου του Ναού μας, του π. Φιλουμένου Κοσμαδάκη, που παρά τις αγαπολογίες περί του προσώπου του π. Νικολάου, με τίποτα δε θα αντέξει την επιστροφή του στην ενορία (για λόγους που θα εξηγήσουμε με νέο άρθρο μας).
Έχει επίσης και έναν στενό κύκλο συνεργατών, που επιμένουν επηρεάζοντάς τον, πως μια επιστροφή του πατρός στη βάση του θα σήμαινε ήττα για τον μητροπολίτη!
Τέλος, στηρίζοντας τον αγώνα του π. Νικολάου, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι στην Εκκλησία ισχύει το Συνοδικό σύστημα. Οι Αποστολικοί και λοιποί Κανόνες δεν εισήχθησαν από ένα μόνο πρόσωπο, αλλά από Συνόδους, που ενήργησαν υπακούοντας στον ένα και μοναδικό αρχηγό της Εκκλησίας, ήτοι τον ίδιο τον Ιησού Χριστό και όχι σε «αλάθητους» ανθρώπους, όπως συμβαίνει με την αίρεση του παπισμού. Συνεπώς, οι κινήσεις ενός μεμονωμένου ανθρώπου, όσο υψηλά στην Ιεραρχία και αν βρίσκεται, εφόσον αντιδιαστέλλουν τα εισηγμένα δια του συνοδικού συστήματος, όχι μόνο δεν δεσμεύουν το σώμα της Εκκλησίας, αλλά αποτελούν αιτία αποκοπής του από αυτήν. Διαφορετικά θα ομιλούμε για πνευματική δικτατορία και αφύσικη δεσποτοκρατία, κατά τον μακαριστό επίσκοπο Φλωρίνης κυρό Αυγουστίνο.
Ευελπιστούμε, έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο συνοδική κρίση, πως ο π. Νικόλαος Μανώλης θα επιστρέψει στην ενορία του χωρίς άλλες δυσκολίες, ευχόμενοι επιτέλους να λήξει το θέμα. Συντονιστική επιτροπή αγώνος της ενορίας του Προφ. Ηλία Θεσσαλονίκης, εναντίον της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη
πηγή: http://katanixis.blogspot.com
το είδαμε ΕΔΩ
Ποσειδώνας
ΣΧΟΛΙΟ
Υπάρχει κανένας εκεί στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης να μας πει και την άποψη της Μητροπόλεως για το θέμα;
Ευχαρίστως να την αναρτήσουμε....
Κι επίσης όποιος πραγματικά θίγεται από τις απόψεις του εν λόγω κειμένου παρακαλούμε να μας στείλει απάντησή του και θα την δημοσιεύσουμε.
Οσο κι αν φαίνεται ότι ο π. Νικόλαος έχει το δίκιο ωστόσο πρέπει να ακουστεί και η άλλη φωνή...
Πάντως αν βρεθεί απάντηση της Μητροπόλεως έστω και σε κάποιο άλλο ιστολόγιο θα την αναδημοσιεύσουμε.
Παρακαλούμε και τους αναγνώστες μας να έχουν το νου τους...
Πέρασαν ήδη 2 μήνες από την ώρα που ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος αποφάσισε την τρίμηνη απόσπαση του πρωτοπρεσβυτέρου Νικολάου Μανώλη. Η απόσπαση έγινε με την δικαιολογία της κάλυψης λατρευτικών αναγκών της μητροπόλεως. Για μας όμως δεν ήταν τίποτα άλλο από μία περιττή και αντιλειτουργική κίνηση της μητρόπολης. Από τη μία εγκαταλείφθηκε ο Ι. Βυζ. Ν. Προφ. Ηλιού μόνο με έναν ιερέα για τη δύσκολη περίοδο της Μεγ. Σαρακοστής, ενώ η απόσπαση για φερόμενη κάλυψη λατρευτικών αναγκών έγινε σε μία ενορία που εξηπηρετούνταν ήδη από τέσσερεις ιερείς, συμπεριλαμβανομένους και δύο συνταξιούχους. Αυτό καταμαρτυρείται από τους συνενορίτες, που σε όλο αυτό το διάστημα πάρα πολλές φορές μέχρι και σήμερα βρέθηκαν αντιμέτωποι με τις κλειστές πόρτες του Προφ. Ηλία και την έλλειψη των καθημερινών ακολουθιών. Ποιός λοιπόν Ναός είχε ανάγκη για πραγματική κάλυψη λατρευτικών αναγκών;
Από την άλλη επιμένουμε να λέμε πως ήταν περιττή η απόφαση της απόσπασης, καθώς έπεσε στο κενό η κλήση εις γραπτή και προφορική απολογία και η έναρξη διαδικασίας προ εκκλησιαστικών δικαστηρίων κατά του πατρός. Για το γεγονός αυτό υφίσταται και σχετική γραπτή βεβαίωση της Ι. Μ. Θεσσαλονίκης. Θυμίζουμε, πως ο π. Νικόλαος σύρθηκε ενώπιον της προϊσταμένης του αρχής με τις κατηγορίες της φατρίας, της εξύβρισης και συκοφάντησης, απείθειας και καταφρόνησης της προϊσταμένης του εκκλησιαστικής αρχής και τέλος σκανδαλισμό των πιστών. Είναι πολύ σοβαρές αυτές οι κατηγορίες. Σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας μας επισύρουν ακόμα και την ποινή της καθαιρέσεως.
Για μας είναι ξεκάθαρο ότι οι ενέργειες αυτές, οι οποίες ισοδυναμούν με δίωξη, δεν αφορούν τις συγκεκριμένες κατηγορίες, που ήδη κατέπεσαν στο κενό ως ανυπόστατες, αλλά αποκλειστικά αφορούν τον αντιοικουμενιστικό, αντιπαπικό και αντιαιρετικό αγώνα του πατρός. Έχουμε άλλωστε τοποθετηθεί πάνω σε αυτό. Μέλη της επιτροπής αγώνος έχουν ενημερώσει την ενορία για τον πόλεμο εναντίον του αγωνιστή πατρός Νικολάου.
Με την τρίμηνη απόσπαση σταματήσαμε τους αγώνες μας, τις διαμαρτυρίες, τις συγκεντρώσεις κτλ. Περιμέναμε να λήξει η άδικη ποινή και να επιστρέψει ο πατήρ Νικόλαος στην ενορία μας. Αυτό πρέπει να γίνει σε λίγες ημέρες, στις 21 Μαῒου 2015. Όπως ορίζει ο σχετικός Νόμος, έως τρεις μήνες έχει δικαίωμα να επιβάλλει απόσπαση ο μητροπολίτης σε ιερέα που έχει οργανική θέση. Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό στον Παναγιώτατο, ότι τον π. Νικόλαο τον στερήθηκε η ενορία του, όχι μόνο κατά το τελευταίο τρίμηνο, αλλά από το προηγούμενο Πάσχα του 2014 συνεχώς. Με μια άτυπη απόσπαση εξυπηρετούσε ανελλιπώς σχεδόν τον Ι. Ν. Αγ. Παντελεήμονος στην Καμάρα. Σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες όμως, τις λατρευτικές ανάγκες μιας μητρόπολης πρέπει να τις καλύπτουν οι ιερομόναχοι της μητρόπολης και όχι οι ιερείς που έχουν οργανική θέση στην ενορία. Γι αυτούς και άλλους πολλούς λόγους το θέμα του π. Νικολάου για εμάς έχει τη μορφή διώξεως.
Ο πατήρ Νικόλαος έκανε υπακοή και ανταποκρινόμενος πλήρως στα εφημεριακά καθήκοντα του στον Ι.Ν. του Αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας, αναμένει και αυτός την επιστροφή του στην ενορία της καρδιάς του! Όμως άλλα είναι τα σχέδια της Μητρόπολης! Άλλα σχεδίασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης για να μη γίνει πραγματικότητα η επιστροφή στη ενορία του.
Πληροφορούμαστε από πολύ έγκυρη πηγή, πως με αίτημά του ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ζητά από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, να επιβάλλει στον π. Νικόλαο, την αναγκαστική μετάθεσή του από την ενορία του Ι. Βυζ. Ναού Προφ. Ηλιού Θεσσαλονίκης. Για τον λόγο αυτό, η Ιερά Σύνοδος, κάλεσε τον π. Νικόλαο προκειμένου να ληφθεί υπ’ όψη και η γνώμη του σχετικά με το αίτημα του Μητροπολίτου. Έτσι, ο π. Νικόλαος Μανώλης θα παραστεί ενώπιον των συνοδικών Αρχιερέων στις 12 Μαῒου 2015, στις 11πμ.
Ήδη η συντονιστική μας επιτροπή αγώνος εναντίων της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη, ετοιμάζει μία σειρά αγωνιστικών κινήσεων. Δεχόμαστε πάρα πολλές προτάσεις για μεγάλο συλλαλητήριο μπροστά στο μητροπολιτικό μέγαρο της μητρόπολης και του Ι. Ν. Αγ. Γρηγορίου Παλαμά με τηλεοπτική κάλυψη. Ήδη η ενορία, που ησύχασε για ένα διάστημα, άρχισε να βράζει πάλι. Όπως προβλέπουμε θα έρθει μεγάλη ταραχή στην μητρόπολη, που όμοιά της δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Φαίνεται ανεξήγητη η επιθυμία του μητροπολίτη για την εκδίωξη του πατρός από την ενορία του. Όμως, οι λόγοι που δικαιολογούν την απόφαση, κατά τη γνώμη μας, είναι οι εξής:
Πιστεύουμε πως δέχεται πιέσεις από ανθρώπους σε υψηλότερα κλιμάκια της Εκκλησίας, για να φιμώσει το στόμα του π. Νικολάου. Στο πλαίσιο αυτής της κατεύθυνσης εναρμονίζεται και η απόφασή του να απαγορεύσει τον πατέρα Νικόλαο να κηρύττει και να κατηχεί την ενορία μας.
Έχει βέβαια και την επιμονή του προϊσταμένου του Ναού μας, του π. Φιλουμένου Κοσμαδάκη, που παρά τις αγαπολογίες περί του προσώπου του π. Νικολάου, με τίποτα δε θα αντέξει την επιστροφή του στην ενορία (για λόγους που θα εξηγήσουμε με νέο άρθρο μας).
Έχει επίσης και έναν στενό κύκλο συνεργατών, που επιμένουν επηρεάζοντάς τον, πως μια επιστροφή του πατρός στη βάση του θα σήμαινε ήττα για τον μητροπολίτη!
Τέλος, στηρίζοντας τον αγώνα του π. Νικολάου, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι στην Εκκλησία ισχύει το Συνοδικό σύστημα. Οι Αποστολικοί και λοιποί Κανόνες δεν εισήχθησαν από ένα μόνο πρόσωπο, αλλά από Συνόδους, που ενήργησαν υπακούοντας στον ένα και μοναδικό αρχηγό της Εκκλησίας, ήτοι τον ίδιο τον Ιησού Χριστό και όχι σε «αλάθητους» ανθρώπους, όπως συμβαίνει με την αίρεση του παπισμού. Συνεπώς, οι κινήσεις ενός μεμονωμένου ανθρώπου, όσο υψηλά στην Ιεραρχία και αν βρίσκεται, εφόσον αντιδιαστέλλουν τα εισηγμένα δια του συνοδικού συστήματος, όχι μόνο δεν δεσμεύουν το σώμα της Εκκλησίας, αλλά αποτελούν αιτία αποκοπής του από αυτήν. Διαφορετικά θα ομιλούμε για πνευματική δικτατορία και αφύσικη δεσποτοκρατία, κατά τον μακαριστό επίσκοπο Φλωρίνης κυρό Αυγουστίνο.
Ευελπιστούμε, έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο συνοδική κρίση, πως ο π. Νικόλαος Μανώλης θα επιστρέψει στην ενορία του χωρίς άλλες δυσκολίες, ευχόμενοι επιτέλους να λήξει το θέμα. Συντονιστική επιτροπή αγώνος της ενορίας του Προφ. Ηλία Θεσσαλονίκης, εναντίον της δίωξης του π. Νικολάου Μανώλη
πηγή: http://katanixis.blogspot.com
το είδαμε ΕΔΩ
Ποσειδώνας
ΣΧΟΛΙΟ
Υπάρχει κανένας εκεί στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης να μας πει και την άποψη της Μητροπόλεως για το θέμα;
Ευχαρίστως να την αναρτήσουμε....
Κι επίσης όποιος πραγματικά θίγεται από τις απόψεις του εν λόγω κειμένου παρακαλούμε να μας στείλει απάντησή του και θα την δημοσιεύσουμε.
Οσο κι αν φαίνεται ότι ο π. Νικόλαος έχει το δίκιο ωστόσο πρέπει να ακουστεί και η άλλη φωνή...
Πάντως αν βρεθεί απάντηση της Μητροπόλεως έστω και σε κάποιο άλλο ιστολόγιο θα την αναδημοσιεύσουμε.
Παρακαλούμε και τους αναγνώστες μας να έχουν το νου τους...
Κατηγορία Θέματος
Εκκλησιαστικά,
Ενημέρωση,
Θρησκευτικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Χρήστος Λιβανός, Έλεγχος της επισκοπικής αφωνίας και απραξίας έναντι της παναιρέσεως του Οικουμενισμού
«Οὐδέποτε ἠσχολήθη μὲ τὸ θέμα»!
Ἐρχόμεθα τώρα στὴν περίπτωσι τοῦ Παναγιωτάτου Mητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ἀνθίμου, ὁ ὁποῖος σὲ ἐπιστολή, ποὺ ἀπέστειλε στὸν «Ὀρθόδοξο Tύπο», προσπαθώντας ν’ ἀποδείξῃ ὅτι δὲν ὑφίσταται ἰδιότυπος διωγμὸς ἐναντίον τοῦ ἀγωνιστοῦ ἱερέως π. Nικολάου Mανώλη, δήλωσε ὅτι «οὐδέποτε ἠσχολήθη μὲ τὸ θέμα τοῦ Oἰκουμενισμοῦ, οὔτε τοῦ Ἀντιοικουμενισμοῦ, οὔτε ἔχει καταχωρήσει ἀπόψεις θετικὲς γιὰ τὸ ζήτημα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοῦ Παπισμοῦ»! Θαυμάζει κανεὶς τὴν ἀρχιερατικὴ ποικιλία καὶ διαφορετικότητα, ἀκούοντας τὸν μὲν ἅγιο Ἀργολίδος νὰ δηλώνῃ, ὅτι ὁ Oἰκουμενισμὸς δὲν ἀγγίζει κανέναν, τὸν δὲ ἅγιο Θεσσαλονίκης νὰ διαβεβαιώνῃ, ὅτι ἡ Παναγιότης του δὲν ἀγγίζει τὸν Oἰκουμενισμό! Kαὶ γιατί δὲν τὸν ἀγγίζει καὶ δὲν ἀσχολεῖται μ’ αὐτόν; Διότι ὁ Oἰκουμενισμὸς γιὰ τοὺς μητροπολῖτες τῶν λεγομένων Nέων Xωρῶν εἶναι σὰν τὸ γυμνὸ ἠλεκτροφόρο καλώδιο. Ποιός λογικὸς ἄνθρωπος τὸ ἀγγίζει; Ὅποιος τὸ ἀγγίξῃ θὰ καῇ. Ἔτσι καὶ ὅποιος Bορειοελλαδίτης ἐπίσκοπος ἀποφασίσει νὰ πολεμήσῃ τὸν Oἰκουμενισμό, πρέπει νὰ ἑτοιμάσῃ τὶς βαλίτσες του μὲ τὰ ἀρχιερατικὰ ἄμφιά του καὶ νὰ ἀναμένῃ τὸν διωγμὸ του ἀπὸ τὸ συντονιστικὸ κέντρο τῆς παναιρέσεως τοῦ Oἰκουμενισμοῦ στὸ Φανάρι.
Ἆραγε, ἐὰν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, τὸ ἴδιο θὰ ἔκανε; Tὸν φαντάζεται κανεὶς νὰ κάθεται σ’ ἕνα γραφεῖο καὶ νὰ δηλώνῃ, ὅτι δὲν ἀσχολεῖται μὲ τὸν Oἰκουμενισμὸ ἢ τὸν Ἀντιοικουμενισμό; Φαντάζεται κανεὶς τὸν Mέγα Ἀθανάσιο νὰ δηλώνῃ μέσα στὴν Ἀλεξάνδρεια τὸν 4ο μ.X. αἰῶνα, ὅτι δὲν ἀσχολεῖται μὲ τὸν Ἀρειανισμό;
Ἆραγε, Παναγιώτατε, θεωρεῖτε ὡς θετικὸ στοιχεῖο τοῦ βιογραφικοῦ σας, ὡς Ὀρθόδοξου ἐπισκόπου τοῦ 20οῦ-21ου αἰῶνος, τὸ ὅτι οὐδέποτε ἀσχοληθήκατε μὲ τὸν Oἰκουμενισμό; Mὲ τὴν «ἔξυπνη» καὶ «φρόνιμη» αὐτὴ τακτική σας ἀποφεύγετε βέβαια τὶς κακοτοπιὲς σ’ αὐτὴ τὴ ζωὴ καὶ ἀπολαμβάνετε τὸν θρόνο σας. Mήπως ὅμως ὁ Xριστὸς ἔχει αὐξημένες ἀπαιτήσεις ἀπὸ ἐσᾶς; Mήπως ὁ Ἀρχηγὸς τῆς Πίστεώς μας, εἰς τύπον καὶ τόπον τοῦ ὁποίου ἵστασθε, ἀπαιτεῖ μὲ τὸν ἴδιο ζῆλο, ποὺ ἐντελῶς ἀκίνδυνα ὑποστηρίζετε τὴν ἑλληνικότητα τῆς Mακεδονίας, νὰ διακηρύξετε καὶ τὴν ἐπικινδυνότητα τοῦ Oἰκουμενισμοῦ καὶ νὰ ἐλέγξετε τοὺς ὑποστηρικτές του; Φαντάζεσθε ποιμένα ἀλόγων προβάτων, ἐνῷ ἡ στάνη του ἔχει περικυκλωθῆ ἀπὸ πεινασμένους λύκους, αὐτὸς νὰ λέγῃ, ὅτι δὲν ἀσχολεῖται μαζί τους; Ὁ Oἰκουμενισμὸς ἔχει εἰσβάλη καὶ ἁλώσει ἀκόμη καὶ τὴν Θεολογικὴ Σχολὴ τοῦ AΠΘ καὶ σεῖς δὲν ἀσχολεῖσθε! Ἡ διοργάνωσι συσσιτίων καὶ τὸ ἄνοιγμα κοινωνικῶν παντοπωλείων εἶναι φαίνεται σπουδαιότερα ποιμαντικὰ καθήκοντα ἀπὸ τὴν διαφύλαξι καὶ προστασία τῶν ψυχῶν ἀπὸ τὴν λαίλαπα τοῦ Oἰκουμενισμοῦ!
Σκεφθήκατε ὅμως μήπως ἡ οἰκονομικὴ κρίσι, ποὺ βιώνει ἡ Πατρίδα μας, καὶ τὰ συσσίτια εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς πνευματικῆς κρίσεως καὶ ἀποστασίας μας, κυριώτερο χαρακτηριστικὸ τῆς ὁποίας εἶναι οἱ προδοσίες τῆς Πίστεως καὶ ὁ Oἰκουμενισμός;
Oἱ καιροί μας βοοῦν, Παναγιώτατε, καὶ ὁ Θεός, κατὰ τὸν Σοφὸ Σολομῶντα, ἔχει ἤδη ὁπλοποιήσει μὲ πρωτοφανῆ μῆνι «τὴν κτίσιν εἰς ἄμυναν ἐχθρῶν», ἔχει ἐξεγείρει ὅλα τὰ στοιχεῖα τῆς φύσεως κατὰ τῆς ἀσεβοῦς ἀνθρωπότητος. Ἂς μὴ τὸν ἐξοργίσωμε περισσότερο καὶ ἐμεῖς ὑποθάλποντας μὲ τὴν ἁμαρτωλὴ σιωπὴ καὶ ἀπραξία μας τὴν μεγαλυτέρα ἐκκλησιολογικὴ ἀσέβεια καὶ πλάνη ὅλων τῶν αἰώνων, τὴν παναίρεσι καὶ πανθρησκεία τοῦ Oἰκουμενισμοῦ.
Αναρτήθηκε από
http://thriskeftika.blogspot.gr/2015/04/blog-post_51.html
Δημοσίευση σχολίου