3 Δεκεμβρίου 2013

"ΓΑΙΔΑΡΟΣ" Τούρκος ή ΟΘΩΜΑΝΟΣ ¨Δουλέμπορος¨

Γράφει ο Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας 

Γιατί κ. κ καθηγητές εκνευρίζεται τους ομοεθνείς σας και γείτονες μας;

Τι πάθατε ξαφνικά όλοι;
Σας έπιασε κρίση συνείδησης;
ή μετράται και εσείς σε αντίστροφη μέτρηση το τέλος; 

Ο χαρακτηρισμός «Τούρκος» σήμαινε γάιδαρος στην οθωμανική εποχή και ήταν ένας άκρως υποτιμητικός χαρακτηρισμός, και το δήλωσε δημόσια, ο καθηγητής ιστορίας του πανεπιστήμιου Gazi της Άγκυρας, Cemalettin Taşkıran..

Οι δηλώσεις αυτές του Τούρκου καθηγητή ήρθαν αμέσως μετά την επίσης πρωτοφανή δήλωση- ομολογία που έκανε σε ένα δημόσιο πάνελ στο πανεπιστήμιο της Baypurt ο αρθρογράφος της τουρκικής εφημερίδας, Yeni Şafak και μέλος της κεντρικής επιτροπής του ισλαμικού κόμματος του Ταΐπ Ερντογάν, καθηγητής, Yasin Aktay, ο οποίος δήλωσε ότι "δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ… τουρκική φυλή. 
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δείτε ΕΔΩ

Όμως Βιβλιογραφικά υπάρχει και μία άλλη διάσταση τι σημαίνει Τούρκος.
Η έννοια της λέξης Τούρκος σημαίνει χωριάτης και Ογούζος (Oğuz), η φυλή της καταγωγής των Τούρκων, σημαίνει ηλίθιος, ελληνιστί βλάκας ή αλλιώς τουρκιστί μπουνταλάς, γι’ αυτό αποκαλούνται οι Τούρκοι Μεμέτηδες Μπουνταλάδες. (Βλέπε και το σύγγραμμα του Ιωάννη Χλωρού, καθηγητή της Οθωμανικής Γλώσσας στη Μεγάλη του Γένους Σχολή, το έτος 1899 που εκδόθηκε κατόπιν αδείας του Υπουργείου Δημόσιας Εκπαίδευσης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας). Στο Αχταρή Κεμπίρ [το πρώτο αραβο-τουρκικό λεξικό] Τούρκος σημαίνει ο στρατιώτης που φορούσε σιδερένια περικεφαλαία, έτσι αποκαλούνταν οι τουρκικές φυλές που καλούνταν από τους Άραβες να λάβουν μέρος στις διενέξεις μεταξύ των κρατών (βλέπε φωτο). Καθ’ όλα απίθανο το γνωμικό βλάκας με περικεφαλαία από τους Τούρκους να προήλθε.  

Αν και εμείς χρησιμοποιούμε καλύτερα ¨¨το ΓΑΙΔΑΡΟΣ με περικεφαλαίᨨ γιατί ταιριάζει με τα παραπάνω.

Λέτε και αυτό να σημαίνει Τoύρκος;
Προσωπικά διαφωνώ κάθετα με αυτές τις ερμηνείες γιατί στο κάτω – κάτω της γραφής τι φταίνε τα χαριτωμένα γαιδουράκια να επωμίζονται στις πλάτες τους βάρη διαχρονικών εγκλημάτων;

Δηλ. κ.κ καθηγητές με απλά λόγια θέλετε να την βγάλετε στον ¨αφρό της θάλασσας¨ ονοματίζοντας τους συμπατριώτες σας κοινώς ΟΝΟΥΣ. 

Κατανοώ την προσπάθεια που γίνεται για να απογαλακτίσεται τον σημερινό ομοεθνή σας από την λέξη Τούρκος και να τον μεταφέρεται με αυτά τα τερτίπια στο ¨ένδοξο¨ Οθωμανικό παρελθόν του για να λέγεται Οθωμανός και να καμαρώνει που πλέον δεν τον λένε ¨ΓΑΙΔΑΡΟ ¨.
ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ ΟΜΩΣ.
Γιατί παρακάτω θα καταλάβετε τι σημαίνει και Οθωμανός. 

Οπως είναι γνωστό, οι Οθωμανοί ήρθαν από τα βάθη της κεντρικής Ασίας πάνω σε μια ράχη αλόγου χωρίς σέλα και σαμάρι, φέρνοντας μαζί τους ο καθένας ένα δισάκι ψείρες και τσιμπούρια. Στο σύνολό τους 416 οικογένειες σε σκηνές οι οποίες εγκαταστάθηκαν στο σημερινό Σογιούτ της Ανατολίας. Ο αρχηγός και ο ιδρυτής της κατοπινής αυτοκρατορίας Οσμάν ήταν τελείως αμόρφωτος, αγράμματος και αναλφάβητος (Βλέπε Οικονομική Ιστορία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας του Ομέρ Λουτφή Μπάρκαν σελ. 38).

Οι Οθωμανοί ποτέ δεν είχαν διανοούμενους (όλοι είχαν καταγωγή από άλλες εθνότητες), δεν ασχολήθηκαν με γράμματα και τέχνες. Πάντοτε ήταν εχθρικοί προς αυτά και κάθε τι το καινούριο.

Οι Οθωμανοί λεηλατούσαν και οικειοποιούνταν τους ξένους πολιτισμούς, σφάγιαζαν τον ανδρικό πληθυσμό, και πωλούσαν τα γυναικόπαιδα στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής. 

Όλη η Οθωμανική ιστορία των 600 χρόνων είναι τόσο φτωχή που δεν ξεπερνά τις 50 σελίδες. Το φουτουχάτ δηλαδή οι κατακτήσεις ξένων εδαφών και ο αφανισμός άλλων λαών είναι το μόνο καύχημά τους και το θεωρούν πολιτισμό τους. http://zagalisa.gr/ 

Κ.κ καθηγητές της γείτονος χώρας ας πιάσουμε έναν εντελώς ξένον τρίτο πρόσωπο για να μην ισχυρισθείτε, ότι μεροληπτούμε και να μας πει τι σημαίνει Τούρκος ή Οθωμανός.

«Τούρκοι διαβήκαν, χαλασμός, θάνατος πέρα ως πέρα./Η Χίο, τ’ όμορφο νησί, μαύρη απομένει ξέρα,/με τα κρασιά, με τα δεντρά τ’ αρχοντονήσι, που βουνά/ και σπίτια και λαγκάδια/ και στο χορό τις λυγερές καμιά φορά τα βράδια/καθρέφτιζε μεσ’ τα νερά./Ερμιά παντού. Μα κοίταξε κι απάνου εκεί στο βράχο,/στου κάστρου τα χαλάσματα κάποιο παιδί μονάχο/κάθεται, σκύβει θλιβερά το κεφαλάκι, στήριγμα και σκέπη του απομένει/μόνο μιαν άσπρη αγράμπελη σαν αυτό ξεχασμένη/ μεσ’ την αφάνταστη φθορά…»

Είναι ο Βίκτωρ Ουγκώ  που καταθέτει την ψυχική του οδύνη για το ολοκαύτωμα της Χίου με το ποίημα « Ελληνόπουλο» (μετάφραση Κωστή Παλαμά).
Αφηγούμενος τα της σφαγής της Χίου ο Ανδρέας Μάμουκας, αναφέρει:

«...κατ’ ακρίβειαν ποτέ κανείς δεν ήθελέ σε την ιστορήση, μόνος την εννοείς εάν συλλογισθής, ότι εκεί η γη και ο ουρανός είδον να πράττωνται επάνω εις την ανθρωπότητα θηριωδέστερα των όσα εις τίγρεις, παρδάλεις και σ’ άλλα αιμοβόρα θηρία της Αφρικής υπαγορεύει η άλογος μανία κατά των ομοφύλων τους ζώων...». 
ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ Δ.Φ.
http://www.istoria.gr/mar03/3m03.htm 

Ακόμα και Γερμανικές  εφημερίδες της εποχής εκείνης περιέγραψαν τις βαρβαρότητες. Από τις 120.000 Έλληνες απέμειναν περί τους 900 από τους οποίους πολλοί πεθαίνουν από ασθένειες που προκαλούνται από τα άταφα πτώματα. Το πιο ωραίο και ανεπτυγμένο νησί του Αρχιπελάγους ερημώθηκε. Οι πιο πολιτισμένοι, δυναμικοί και έγκριτοι κάτοικοι του νησιού, το άνθος της Ελλάδος, έχουν οι περισσότεροι εξοντωθεί, εκπατρισθεί ή πουληθεί ως σκλάβοι από τους απίστευτους σφαγείς τους. 

Η βυζαντινή Νέα Μονή, κτισμένη από τον Κωνσταντίνο τον Μονομάχο, έγινε ο τάφος δύο χιλιάδων τριακοσίων Χριστιανών. Ο περικαλλής εκείνος ναός κάηκε και οι θησαυροί του λεηλατήθηκαν. 

Κορυφαία στιγμή του ¨δαιμονιώδους¨ Οθωμανικού πολιτισμού σας, από τις λίγες φορές που προήγατε την τέχνη είναι το πιο γνω­στό και αν­τι­προ­σω­πευ­τικό δείγμα ο πε­ρί­φημος πί­νακας πού εμ­πνεύ­σθηκε ο με­γά­λος Γάλ­λος ζω­γρά­φος Ευ­γέ­νιος Ντε­λα­κρουά και φυ­λάσ­σε­ται σή­μερα στό Μου­σείο του Λού­βρου. Πρό­κει­ται για ελαι­ο­γρα­φία δι­α­στά­σεων 4,19 × 3,54 μ., με τίτλο «Σκηνή από τις σφα­γές της Χίου» (Scène des massacres de Scio), ο οποίος πα­ρου­σι­ά­στηκε στο κοινό το 1824, προ­κα­λών­τας βα­θύ­τατη αίσθηση τόσο για το υψηλό καλ­λι­τε­χνικό του επί­πεδο, την αρι­στουρ­γη­μα­τική σύν­θεση και την από­δοση τών μορ­φών, όσο και για το θέμα πού πρα­γμα­τεύ­ε­ται.

Στο έργο αυτό, το φως έρ­χε­ται να απο­κα­λύ­ψει το μαρ­τύ­ριο των κα­τοί­κων του νη­σιού πού κεί­τον­ται ημι­θα­νείς και απο­γυ­μνω­μέ­νοι στο πρώτο επί­πεδο του πί­νακα, ενώ απο­φεύ­γει τούς κα­τα­κτη­τές πού εμ­φα­νί­ζον­ται σκο­τει­νοί. Τα με­λανά χρώ­ματα και οι στά­σεις των σω­μά­των πε­ρι­γρά­φουν συ­ναι­σθή­ματα στα οποία κυ­ρι­αρ­χεί ἡ αίσθηση της από­γνω­σης, του φό­βου και της εγ­κα­τά­λει­ψης. 

Αν είχαμε δια βίου τον Ευ­γέ­νιο Ντε­λα­κρουά να ζωγραφίζει θα είχε γεμίσει τα μουσεία όλου του κόσμου με ¨αριστουργήματα¨ σφαγών. Και μάλιστα το τελευταίο έργο του θα είχε την επωνυμία ¨Η ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ¨. 

Λοιπόν κ. κ καθηγητές πείτε μας τελικά τι σημαίνει Τούρκος Οθωμανός;
Σημαίνει ΓΑΙΔΑΡΟΣ ή ¨ΚΡΕΟΠΏΛΗΣ¨;

Ας χρησιμοποιήσουμε κάτι πιο μοντέρνο και επικερδές.
Πως θα σας φαινόταν το ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΣ; 

ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.