
Το UCAV αναπτύχθηκε και με τη συμμετοχή των εταιρειών SAAB, ALENIA, EADS-CASA, RUAG και ΕΑΒ και της DASSAULT AVIATION σε ηγετικό ρόλο.
Στην τελετή παρουσίασης του UCAV συμμετείχαν οι επίσημες Γαλλικές αρχές, υψηλοί αξιωματούχοι των χωρών μελών της κοινοπραξίας που αναπτύσσει το αεροσκάφος και των αντίστοιχων εταιρειών που συμμετέχουν σε αυτήν.
Η πρώτη πτήση, αφού πρωτα γίνουν οι δοκιμές κινητήρων , αναμένεται εντός του 2012.Στη συνέχεια θα γίνουν δοκιμαστικές πτήσεις σε διαφορα σενάρια στην Γαλλια την Ιταλία και την Σουηδία επί δυο χρόνια.
Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας εκπροσώπησε ο Γενικός Διευθυντής ΓΔΑΕΕ κος Δημήτρης Γεωργιόπουλος.
Την ΕΑΒ εκπροσώπησαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Τάσος Φιλιππάκος, ο Γενικός Διευθυντής Εμπορικού κ. Ν. Βασιλόπουλος και η κα Ζαϊρα Μαριόλη-Ρήγα, Διευθύντρια Δ/νσης Έρευνας, Σχεδίασης & Ανάπτυξης Αεροδιαστημικών Συστημάτων. Η ΕΑΒ σχεδίασε και κατασκευασε - με νεες τεχνολογίες - το 10% του αεροσκάφους και συγκεκριμένα το πίσω μέρος της ατράκτου, τα ακροφύσια κλπ.
«Πρόκειται για τεχνολογικό άλμα για την εταιρία μας» έλεγε στους συνεργάτες του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Τάσος Φιλιππάκος.
Το Μη Επανδρωμένο Μαχητικό Αεροσκάφος (UCAV) nEUROn έχει μοναδικά επιχειρησιακά.... χαρακτηριστικά όπως να πετά με υψηλές ταχύτητες, λίγα μέτρα πάνω από το έδαφος, με απόλυτα stealth χαρακτηριστικά- δηλαδή είναι σχεδόν αόρατο από τα ραντάρ.
Το αεροσκάφος μπορεί να επιχειρεί στις πιο δύσκολες αποστολές -όπως καταστολή αεράμυνας, με ρίψη βλημάτων - χωρίς να υπάρχει κίνδυνος απώλειας χειριστή.
Το κόστος του, λένε οι κατασκευαστές του είναι κλάσμα του κόστους των σύγχρονων μαχητικών.
ΤΑ ΝΕΑ
από το Σύνδεσμος 71
2 σχόλια:
Παραθέτω το εξής: "το αεροσκάφος UCAV (Unmanned Combat Aerial Vehicle) έχει αναπτυχθεί από κοινού από Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ελβετία, Σουηδία και Ελλάδα.."
Πώς ακριβώς συμμετέχει η Ελλάδα σε αυτό το εγχείρημα; Μήπως απλά δίνοντας λεφτά τόσα χρόνια, μέσω της ραγδαίως [και εσκεμμένως] πτωχεύσασας ΕΑΣ (Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, πρώην ΕΒΟ & ΠΥΡΚΑΛ)..?
Και από την άλλη, ο συντονιστής τέτοιων στρατηγικών εγχειρημάτων, η [Ευρωπαϊκή --ουχί καμιά ..σοβιετική--] Κομισιόν, πώς γίνεται ν'απαιτεί από το ελληνικό Δημόσιο, την επιστροφή -εν είδει προστίμου- προ πολλού παρασχεθεισών ενισχύσεων του ελληνικού Δημοσίου προς εθνικού συμφέροντος βιομηχανίες που μάλιστα του ανήκουν [και δεν είναι ιδιωτικά μαγαζιά όπως εταιρίες που κατά καιρούς έχει στηρίξει η Bunderepublik, όπως π.χ η Volkswagen, η EADS και η ThyssenKrupp!]:
i. τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ),
ii. η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) και
iii. η εξορυκτική εταιρία Λαρύμνης (ΛΑΡΚΟ),
Μάλιστα, το προστιμοποσό ανέρχεται περίπου στο 1,5 δις €.
ΥΓ:
Η Ελλάδα θα μπορούσε ν'ανταπαιτήσει κυριαρχικό συμψηφισμό και των επιδικασθέντων χορηγιών προς εταιρίες της, με ποσά που επίσης παρείχε το ελληνικό Δημόσιο προς την εξοχοτάτη Γερμανία: 1 δις € που --ως αξία για τα υποβρύχια τύπου 214, υπ'αριθμόν 6 & 7 (no name)-- εισπράχτηκε ως προαπαιτούμενο κατά τη διάρκεια της πρώτης μνημονιακής δανειακής συμβάσεως, συν π.χ το κόστος για τα υπόλοιπα υποβρύχια (Υ/Β ΠΙΠΙΝΟΣ: παράδοση τον Απρίλιο 2012, Υ/Β ΜΑΤΡΩΖΟΣ: Φεβρουάριος 2013, Υ/Β ΚΑΤΣΩΝΗΣ: Δεκέμβριος 2013, Y/B ΩΚΕΑΝΟΣ: Μάιος 2012), ή και για όλη τη ζημία που υπέστη το Εθνικό Συμφέρον από την πάγια λεηλασία και την επακόλουθη αεργία των ΕΝΑΕ (ναυπηγεία Σκαραμαγκά) και Ελευσίνος!
SMK kamasatala@gmail.com
Αν και ειναι παλια αναρτηση εν τουτοις ευχαριστω παρα πολυ για την ενημερωση και τις ενδιαφερουσες αποψεις...
Δημοσίευση σχολίου