9 Νοεμβρίου 2019
Έχει υμνήσει την οθωμανική περίοδο στην Ελλάδα και μπαίνει στην Επιτροπή των 200 ετών από το 1821;
Αυτό μόνον στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί. Στην Επιτροπή για τους εορτασμούς των 200 χρόνων της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 θα τοποθετηθεί ιστορικός ο οποίος έχει καταφερθεί εναντίον αυτής της Επανάστασης, την οποία και έχει επί της ουσίας περιγράψει ως “εθνικιστική εκδήλωση”, ενώ αμφισβητεί ευθέως τη συνέχεια του ελληνικού έθνους…
Σύμφωνα με την είδηση, όπως την ανάρτησαν προ ολίγου οι καλοί συνάδελφοι του iefimerida, “Οι κορυφαίες προσωπικότητες και ιστορικοί Μαρκ Μαζάουερ και Στάθης Καλύβας θα συμμετέχουν στην επιτροπή «Ελλάδα 2021». Ο παγκοσμίου φήμης ιστορικός Μαρκ Μαζάουερ επί χρόνια καθηγητής και πρύτανης στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης συγγραφέας του μνημειώδους βιβλίου για την Θεσσαλονίκη «Πόλη των Φαντασμάτων», καθώς και «Η Ελλάδα της Κατοχής» και ο διεθνούς φήμης ιστορικός Στάθης Καλύβας καθηγητής στο Γέιλ και την Οξφόρδη θα συμμετέχουν στην επιτροπή «Ελλάδα 2021».
Ο Μαρκ Μαζάουερ, από τους πιο διάσημους ιστορικούς της εποχής μας, με παγκόσμια απήχηση, θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ερευνητές της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας.
Είναι γνωστός για το μνημειώδες έργο του για τη Θεσσαλονίκη «Η πόλη των φαντασμάτων», που καταγράφει την πολυπολιτισμικότητα της πόλης όπου επί τρεις και πλέον αιώνες συνυπήρξαν αρμονικά Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ορθόδοξοι, έως τις αρχές του 20 αιώνα όταν η έκρηξη του εθνικισμού στα Βαλκάνια έβαλε τέλος στην ειρηνική συνύπαρξη των τριών από τις σημαντικότερες θρησκείες στον πλανήτη.”
Ειλικρινά διερωτώμεθα, όσο και αν ακούγεται “αιρετικό”, τι δουλειά έχει ο πολύς Μαζάουερ στην εν λόγω Επιτροπή της κυρίας Γιάννας Αγγελοπούλου, όταν στο έργο του και κυρίως αυτό που αφορά στη Θεσσαλονίκη, την… πόλη των φαντασμάτων, εμφανίζει μια Οθωμανική αυτοκρατορία στο πλαίσιο της οποίας διαβιούν αρμονικά όλες οι εθνότητες!
Εμμένει ο πραγματικά διαπρεπής παγκοσμίως ιστορικός σε αυτές τις απόψεις; Πρόκειται βέβαια για αντιλήψεις που καταγράφηκαν… σε διαφορετική γεωπολιτική συγκυρία και οι εξελίξεις έκτοτε θα μπορούσαν να έχουν αλλάξει τις απόψεις του, οι οποίες αποτελούν “ευαγγέλιο συγκεκριμένων κύκλων στην Ελλάδα. Μήπως να μας το διευκρίνιζε; Για να μην τον κατηγορούμε αδίκως…
Σύμφωνα πάντα με αυτό το βιβλίο, δυστυχώς, λόγω των κακών εθνικισμών, έλαβε τέλος αυτή η χαρισάμενη για τους λαούς περίοδος! Στηλιτεύει αγρίως τον “ελληνικό εθνικισμό” που αλλοίωσε την Θεσσαλονίκη, που ήταν μια ωραία πολυπολιτισμική πόλη! Ως εκ τούτου, το συμπέρασμα που εξάγεται διαβάζοντας αυτό το βιβλίο, δεν είναι άλλο από το “τι διάολο ήθελαν εκείνοι ραγιάδες που ξεσηκώθηκαν και έδωσαν το αίμα τους για την ελευθερία και την πατρίδα πριν 200 χρόνια”!
Μοιάζει σε κανέναν λογικό; Με αυτό το πρόσωπο θα γιορτάσουμε την επέτειο; Μήπως για να “προπαγανδίσει” την επιστροφή στην πολυπολιτισμικότητα και μάλιστα με νεοθωμανική ομπρέλα; Ένα μήνυμα τόσο επίκαιρο για όλη την Ελλάδα που καλείται να διαχειριστεί μια τρομακτικών διαστάσεων υποκινούμενη από την Τουρκία μεταναστευτική κρίση;
Αυτό είναι το νόημα και το σύγχρονο μήνυμα της επανάστασης του 1821; Τη στιγμή που μια πολυπολιτισμικότητα που έχει οδηγήσει τη Γερμανία σε πλήθος αδιέξοδα και προσπαθεί να αναθεωρήσει τη στάση της έχοντας καταφέρει να φέρει ναζιστικές απόψεις στο προσκήνιο, εμάς να μας πιάσει ο -βολικός για άλλους- κοσμοπολιτισμός μας;
Η κυρία Αγγελοπούλου οφείλει τουλάχιστον να μας εξηγήσει το σκεπτικό της επιλογής. Το… καλό σενάριο είναι να έχει γίνει με βάση τα “βαριά βιογραφικά” και τη φήμη των προσώπων, χωρίς να έχει διαβάσει τα έργα τους. Δεν θα μας έκανε εντύπωση. Το κακό δεν θέλουμε καν να το πιάσουμε, διότι εξ ορισμού θα ήταν πιο “συνωμοτικό” ιστορικά αναθεωρητικό (σ.σ.πολύ της μόδας τα τελευταία 30 χρόνια), καταλήγοντας… εθνομηδενιστικό.
Τελικά ποιος είναι ο στόχος της εν λόγω Επιτροπής; Είναι το να μας πείσει ότι κάναμε λάθος πριν 200 χρόνια και τώρα να το διορθώσουμε; Κι αν για μια προσωπικότητα “των σαλονιών” όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αυτό θέλει;
Γι’ αυτό την ψήφισε το 40% και πλέον του ελληνικού λαού; Ερώτημα θέτουμε και θα παρακολουθήσουμε με πολύ ενδιαφέρον τη συζήτηση που ελπίζουμε θα διεξαχθεί στην ελληνική κοινωνία, διότι δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε ότι ξαφνικά πάθαμε… κρίση συντηρητισμού και φοβικότητας!
Η εξαιρετική διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 είχε ως αντίλογο την πραγματοποίηση τεραστίων δαπανών οι οποίες συνέβαλλαν στην ωραία εικόνα, η οποία όμως έπαιξε ρόλο στην ουσιαστική χρεοκοπία της χώρας το 2008. Ισχύει ή όχι;
Ας ελπίσουμε ότι στην υπόθεση που μας απασχολεί σήμερα που έχει κοινό πρωταγωνιστή, δεν θα ακολουθήσει μια “τραυματική περίοδος” στην οποία θα ανακαλύψουμε τις συνέπειες μιας ακόμα απόφασης την οποία δεν την εξετάσαμε… “ολιστικά”. Μιας -ακόμα- ελληνικής απόφασης “στο γόνατο”. Για να το διατυπώσουμε με μετριοπάθεια… Παραμένουμε έτοιμοι να ακούσουμε τον αντίλογο και την κριτική.
Πηγή: www.defence-point.gr
το είδαμε ΕΔΩ
Σύμφωνα με την είδηση, όπως την ανάρτησαν προ ολίγου οι καλοί συνάδελφοι του iefimerida, “Οι κορυφαίες προσωπικότητες και ιστορικοί Μαρκ Μαζάουερ και Στάθης Καλύβας θα συμμετέχουν στην επιτροπή «Ελλάδα 2021». Ο παγκοσμίου φήμης ιστορικός Μαρκ Μαζάουερ επί χρόνια καθηγητής και πρύτανης στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης συγγραφέας του μνημειώδους βιβλίου για την Θεσσαλονίκη «Πόλη των Φαντασμάτων», καθώς και «Η Ελλάδα της Κατοχής» και ο διεθνούς φήμης ιστορικός Στάθης Καλύβας καθηγητής στο Γέιλ και την Οξφόρδη θα συμμετέχουν στην επιτροπή «Ελλάδα 2021».
Ο Μαρκ Μαζάουερ, από τους πιο διάσημους ιστορικούς της εποχής μας, με παγκόσμια απήχηση, θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ερευνητές της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας.
Είναι γνωστός για το μνημειώδες έργο του για τη Θεσσαλονίκη «Η πόλη των φαντασμάτων», που καταγράφει την πολυπολιτισμικότητα της πόλης όπου επί τρεις και πλέον αιώνες συνυπήρξαν αρμονικά Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ορθόδοξοι, έως τις αρχές του 20 αιώνα όταν η έκρηξη του εθνικισμού στα Βαλκάνια έβαλε τέλος στην ειρηνική συνύπαρξη των τριών από τις σημαντικότερες θρησκείες στον πλανήτη.”
Ειλικρινά διερωτώμεθα, όσο και αν ακούγεται “αιρετικό”, τι δουλειά έχει ο πολύς Μαζάουερ στην εν λόγω Επιτροπή της κυρίας Γιάννας Αγγελοπούλου, όταν στο έργο του και κυρίως αυτό που αφορά στη Θεσσαλονίκη, την… πόλη των φαντασμάτων, εμφανίζει μια Οθωμανική αυτοκρατορία στο πλαίσιο της οποίας διαβιούν αρμονικά όλες οι εθνότητες!
Εμμένει ο πραγματικά διαπρεπής παγκοσμίως ιστορικός σε αυτές τις απόψεις; Πρόκειται βέβαια για αντιλήψεις που καταγράφηκαν… σε διαφορετική γεωπολιτική συγκυρία και οι εξελίξεις έκτοτε θα μπορούσαν να έχουν αλλάξει τις απόψεις του, οι οποίες αποτελούν “ευαγγέλιο συγκεκριμένων κύκλων στην Ελλάδα. Μήπως να μας το διευκρίνιζε; Για να μην τον κατηγορούμε αδίκως…
Σύμφωνα πάντα με αυτό το βιβλίο, δυστυχώς, λόγω των κακών εθνικισμών, έλαβε τέλος αυτή η χαρισάμενη για τους λαούς περίοδος! Στηλιτεύει αγρίως τον “ελληνικό εθνικισμό” που αλλοίωσε την Θεσσαλονίκη, που ήταν μια ωραία πολυπολιτισμική πόλη! Ως εκ τούτου, το συμπέρασμα που εξάγεται διαβάζοντας αυτό το βιβλίο, δεν είναι άλλο από το “τι διάολο ήθελαν εκείνοι ραγιάδες που ξεσηκώθηκαν και έδωσαν το αίμα τους για την ελευθερία και την πατρίδα πριν 200 χρόνια”!
Μοιάζει σε κανέναν λογικό; Με αυτό το πρόσωπο θα γιορτάσουμε την επέτειο; Μήπως για να “προπαγανδίσει” την επιστροφή στην πολυπολιτισμικότητα και μάλιστα με νεοθωμανική ομπρέλα; Ένα μήνυμα τόσο επίκαιρο για όλη την Ελλάδα που καλείται να διαχειριστεί μια τρομακτικών διαστάσεων υποκινούμενη από την Τουρκία μεταναστευτική κρίση;
Αυτό είναι το νόημα και το σύγχρονο μήνυμα της επανάστασης του 1821; Τη στιγμή που μια πολυπολιτισμικότητα που έχει οδηγήσει τη Γερμανία σε πλήθος αδιέξοδα και προσπαθεί να αναθεωρήσει τη στάση της έχοντας καταφέρει να φέρει ναζιστικές απόψεις στο προσκήνιο, εμάς να μας πιάσει ο -βολικός για άλλους- κοσμοπολιτισμός μας;
Η κυρία Αγγελοπούλου οφείλει τουλάχιστον να μας εξηγήσει το σκεπτικό της επιλογής. Το… καλό σενάριο είναι να έχει γίνει με βάση τα “βαριά βιογραφικά” και τη φήμη των προσώπων, χωρίς να έχει διαβάσει τα έργα τους. Δεν θα μας έκανε εντύπωση. Το κακό δεν θέλουμε καν να το πιάσουμε, διότι εξ ορισμού θα ήταν πιο “συνωμοτικό” ιστορικά αναθεωρητικό (σ.σ.πολύ της μόδας τα τελευταία 30 χρόνια), καταλήγοντας… εθνομηδενιστικό.
Τελικά ποιος είναι ο στόχος της εν λόγω Επιτροπής; Είναι το να μας πείσει ότι κάναμε λάθος πριν 200 χρόνια και τώρα να το διορθώσουμε; Κι αν για μια προσωπικότητα “των σαλονιών” όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αυτό θέλει;
Γι’ αυτό την ψήφισε το 40% και πλέον του ελληνικού λαού; Ερώτημα θέτουμε και θα παρακολουθήσουμε με πολύ ενδιαφέρον τη συζήτηση που ελπίζουμε θα διεξαχθεί στην ελληνική κοινωνία, διότι δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε ότι ξαφνικά πάθαμε… κρίση συντηρητισμού και φοβικότητας!
Η εξαιρετική διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 είχε ως αντίλογο την πραγματοποίηση τεραστίων δαπανών οι οποίες συνέβαλλαν στην ωραία εικόνα, η οποία όμως έπαιξε ρόλο στην ουσιαστική χρεοκοπία της χώρας το 2008. Ισχύει ή όχι;
Ας ελπίσουμε ότι στην υπόθεση που μας απασχολεί σήμερα που έχει κοινό πρωταγωνιστή, δεν θα ακολουθήσει μια “τραυματική περίοδος” στην οποία θα ανακαλύψουμε τις συνέπειες μιας ακόμα απόφασης την οποία δεν την εξετάσαμε… “ολιστικά”. Μιας -ακόμα- ελληνικής απόφασης “στο γόνατο”. Για να το διατυπώσουμε με μετριοπάθεια… Παραμένουμε έτοιμοι να ακούσουμε τον αντίλογο και την κριτική.
Πηγή: www.defence-point.gr
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Ιστορικά θεματα,
Καταγγελίες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου