28 Δεκεμβρίου 2023
Ὁ Ἱερός θεσμός τῆς στρατιωτικῆς θητείας καί ἡ θητεία «BlackFriday»
Γράφει ὁ Θεόκλητος Ρουσάκης*
Στὰ πλαίσια τοῦ προϋπολογισμοῦ γιὰ τὸ 2024, ὁ ΥΠΕΘΑ κ. Ν. Δένδιας, ἀνήγγειλε σημαντικὲς ἀποφάσεις ποὺ ἀφοροῦν στὶς Ἔνοπλες Δυνάμεις. Μὲ τὸ παρόν, λόγῳ περιορισμένου χώρου, θὰ σχολιάσουμε μόνο τὸ θέμα τῆς στρατιωτικῆς θητείας καὶ τὶς ἀλλαγὲς ποὺ θεωρεῖ ὁ ΥΠΕΘΑ ὅτι πρέπει νὰ δρομολογηθοῦν στὴ βάση τοῦ «φινλανδικοῦ μοντέλου», ποὺ φαίνεται νὰ ἔχει ἐπιλεγῇ ὡς τὸ συμβατότερο μὲ τὸ ἀντίστοιχο ἑλληνικό. Οἱ ἀλλαγὲς θὰ ἔχουν ὡς ἐπιδίωξη ὅπως εἶπε «ἡ στρατιωτικὴ θητεία νὰ εἶναι εὐκαιρία γιὰ τὴν ἀπόκτηση ψηφιακῶν ἐπαγγελματικῶν δεξιοτήτων γιὰ τοὺς στρατεύσιμους..... Ἔχουμε ὀνομάσει τὸ πρόγραμμα «θητεία - εὐκαιρία» τόνισε θεωρῶντας προφανῶς ὅτι μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο θὰ γίνῃ ἡ θητεία ἑλκυστικότερη γιὰ τοὺς νέους.
Οἱ ἀναφορὲς αὐτὲς τοῦ κ. Ὑπουργοῦ, δίνουν ἐκ προοιμίου τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ στρατιωτικὴ θητεία θὰ λειτουργῇ ὡς σχολεῖο ἐπαγγελματικῆς ἀποκατάστασης προκειμένου «νὰ μὴν εἶναι χάσιμο χρόνου» γιὰ τοὺς κληρωτούς. Τὸ σύνθημα «θητεία – εὐκαιρία» προετοιμάζει ψυχολογικὰ τοὺς νέους ὅτι ἡ στρατιωτικὴ θητεία θὰ εἶναι κάτι σὰν εὐκαιρία τοῦ τύπου BlackFriday, γιὰ τὴν ἀπόκτηση κάποιων τεχνικῶν ἢ ἄλλων ἐπαγγελματικῶν δεξιοτήτων!!!!! Ὅμως ἀρκετὰ πιὰ μὲ τὸν λαϊκισμὸ στὶς Ἔνοπλες Δυνάμεις....... Ἄς ἀντιληφθεῖ ἡ Κυβέρνηση καὶ κυρίως ὁ Ὑπουργὸς Ἐθνικῆς Ἀμύνης ὅτι τὸ κακὸ ποὺ γίνεται μὲ τὴν λαϊκίστικη πολιτική, μέσα ἀπὸ ἕναν σαθρὸ νόμο «Περὶ (μή)!!! Στρατολογίας» στὸν εὐαίσθητο χῶρο τῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων, ὑπονομεύει σοβαρὰ ὅλο τὸ σύστημα ἀσφαλείας τῆς Πατρίδος μας.
Διερωτώμεθα μὲ πόνο ψυχῆς, πόσο μακριὰ εἶναι οἱ φαντασιώσεις αὐτές, ἀπὸ τὸν ἱερὸ θεσμὸ τῆς θητείας τῶν κληρωτῶν στρατιωτῶν καὶ τῆς ἀνάλογης παιδείας ποὺ πρέπει νὰ διαμορφωθῇ πρὸς τοῦτο; Μιᾶς παιδείας ποὺ πρέπει νὰ δομήσῃ στοὺς πολῖτες – ὁπλῖτες- μαχητὲς τὶς ἀναγκαῖες ψυχικὲς καὶ σωματικὲς ἱκανότητες γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τῶν ἐξαιρετικὰ ὑψηλῶν στρατιωτικῶν ἀπαιτήσεων τοῦ σύγχρονου πεδίου μάχης. Γι᾿ αὐτὸν τὸν λόγο ὑπάρχει ἄλλωστε ἡ στρατιωτικὴ θητεία.
Δυστυχῶς πρέπει νὰ παραδεχτοῦμε ὅτι μὲ ὅλα αὐτὰ ποὺ ἀφοροῦν στὴ στρατιωτικὴ θητεία, ἀποδεικνύεται ὅτι ἔχει χαθῇ ὁ στόχος τῆς Ἐθνικῆς μας Παιδείας καὶ μαζὶ μὲ αὐτὴ τὴν ἀπώλεια, ἔχει χάσει τὸ νόημά της καὶ ἡ Ἱερὴ ἔννοια τῶν ἐθνικῶν μας καθηκόντων καὶ ὑποχρεώσεων γιὰ τὴν διατήρηση τῆς Ἐλευθερίας καὶ τῆς Ἐθνικῆς μας Ἀνεξαρτησίας. Γι᾿ αὐτὸ πρέπει νὰ γίνῃ σαφὲς ὅτι ἡ ὑπεράσπιση αὐτῶν τῶν ἰδεῶν καὶ ἰδανικῶν δὲν ἀποτελεῖ μόνο εὐθύνη καὶ καθῆκον τῶν Στελεχῶν τῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων, ἀλλὰ ὁλοκλήρου τοῦ Λαοῦ, τοῦ Ἔθνους μὲ ὅλα τὰ συστατικά του στοιχεῖα καὶ δομές. Βεβαίως τὴν εὐθύνη σχεδιασμοῦ, ὀργανώσεως καὶ διεξαγωγῆς τῶν στρατιωτικῶν ἐπιχειρήσεων ἔχει ἡ στρατιωτικὴ Ἡγεσία, ἀλλὰ ὁ ἀγῶνας εἶναι πανεθνικὸς καὶ πρὸς τοῦτο ἀπαιτεῖται ἡ διαμόρφωση ἀνάλογου ἀξιακοῦ συστήματος καὶ Ἐθνικῆς Παιδείας σὲ ὅλους τοὺς Πολῖτες.
Μιᾶς Παιδείας ποὺ θὰ «ξεριζώσῃ» μεταξὺ τῶν ἄλλων καὶ τὴν σαθρὴ νοοτροπία ὅτι ἡ στρατιωτικὴ θητεία εἶναι ἀγγαρεία καὶ χάσιμο χρόνου γιὰ τοὺς νέους. Ἀντιθέτως ἡ στρατιωτικὴ θητεία ἀπὸ ἀρχαιοτάτων χρόνων ἦταν καὶ πρέπει νὰ συνεχίσῃ νὰ εἶναι ἡ ἔξοδος τοῦ νέου ἀπὸ τὸ πεδίο τῆς ἀνευθυνότητας καὶ ἡ εἴσοδός του στὸ πεδίο τοῦ καθήκοντος, εἴσοδος στὴν κατηγορία τῆς εὐθύνης καὶ τοῦ χρέους πρὸς τὴν Πατρίδα καὶ στοὺς νεκροὺς τῶν ἀγώνων τοῦ Ἔθνους. Καὶ αὐτὸ εἶναι εὐθύνη πρωτίστως τῆς Πολιτείας νὰ τὸ καλλιεργήσῃ ἀρχίζοντας τὴ διαπαιδαγώγηση ἀπὸ τὴν οἰκογένεια, τὸ σχολεῖο καὶ τὶς Ἔνοπλες Δυνάμεις στὸ χρόνο τῆς στράτευσης.
Τοῦτο διότι τὸ ζητούμενο ἀπὸ τὴν στρατιωτικὴ θητεία εἶναι ἡ δημιουργία μαχητῶν ἱκανῶν κατ᾿ ἀρχὴν νὰ ἐπιβιώσουν καὶ ἐν συνεχείᾳ νὰ φέρουν τὴ νίκη σὲ ἕνα σύγχρονο πεδίο μάχης. Ἔτσι ἕνας Στρατὸς ἐκπαιδευμένος, μὲ ἀποφασιστικότητα καὶ ὑψηλὸ φρόνημα, μὲ πολιτικὴ ἡγεσία ἀποφασισμένη νὰ ὑπερασπίσῃ τὴν ἐθνικὴ ἀξιοπρέπεια τῆς Πατρίδος μας ἔναντι ὁποιασδήποτε ἀπειλῆς, εἶναι τὸ δίπολο ποὺ θὰ ἀποθαρρύνῃ ὁποιονδήποτε ἐπιβουλέα καὶ θὰ συμβάλλῃ τὰ μέγιστα στὴν διατήρηση τῆς εἰρήνης. Τῆς εἰρήνης ποὺ εἶναι ἡ ἱκανὴ καὶ ἀναγκαία συνθήκη γιὰ τὴν οἰκονομικὴ εὐημερία, ἀνάπτυψη καὶ πρόοδο τῶν πολιτῶν καὶ τὴν δημοκρατικὴ λειτουργία τῆς Πολιτείας καὶ τῶν θεσμῶν της.
Ἡ ἱστορικὴ ἐπιβεβαίωση γιὰ τὴν δύναμη τῆς Ἐθνικῆς Παιδείας στὴν νοηματοδότητηση τῆς στρατιωτικῆς θητείας μας ἔρχεται ἀπὸ τὴν 10ετία τοῦ 1930. Τότε ποὺ ἡ χώρα σπαρασσόταν ἀπὸ πραξικοπήματα, κινήματα καὶ ἀστάθεια. Μὲ τὴν ἀνάληψη τὸ 1936 τῆς Πρωθυπουργίας τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ τὸν Ἰωάννη Μεταξᾶ, ἄρχισε ἡ μεταμόρφωση καὶ ἀνανοηματοδότηση μεταξὺ τῶν ἄλλων καὶ τῆς Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ τῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων σὲ μιὰ καθημαγμένη χώρα. Μέσα σὲ 4 χρόνια ἡ ὁμοψυχία τῆς Πολιτικῆς καὶ Στρατιωτικῆς Ἡγεσίας καὶ Λαοῦ ἔκανε τὴν Ἑλλάδα νὰ δημιουργήσῃ τὸ Ἔπος τοῦ ΄40 καὶ νὰ ἀφήσει ἔκπληκτο ὅλο τὸν κόσμο. Ἡ ἡρωικὴ ἀντίσταση αὐτοῦ τοῦ Στρατοῦ, ποὺ προερχόταν ἀπὸ τὰ σπλάχνα ἑνὸς Λαοῦ ἀποφασισμένου νὰ ὑπερασπιστῇ τὴν ἐθνική του ἀξιοπρέπεια κατὰ τῶν Ἰταλῶν καὶ ἐν συνεχείᾳ κατὰ τῶν Γερμανῶν, θὰ κάνει τὸν Τσώρτσιλ νὰ πῇ μὲ θαυμασμὸ «Μέχρι τώρα λέγαμε ὅτι οἱ Ἕλληνες πολεμοῦν σὰν ἥρωες. Τώρα θὰ λέμε: ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ»
Ἂς ἀναλύσει ἐπί τέλους ὁ κ. ΥΠΕΘΑ καὶ ἡ Κυβέρνηση τὰ ἱστορικὰ στοιχεῖα αὐτοῦ τοῦ θαύματος, διότι προσφέρουν μιὰ ἐξόχως θετικὴ ἑρμηνεία. Μιὰ ἑρμηνεία μὲ τὴν διαπίστωση ὅτι, οἱ καιροί μας, ὅποια φθορὰ καὶ ἂν προξένησαν στὸν Ἕλληνα, διακρίνονται ἀκόμα ἀπὸ δείγματα αὐτοθυσίας, ἀγωνιστικότητος καὶ προσφορᾶς στὸ βωμὸ τῆς ἐλευθερίας, ἐγγυητικὰ τοῦ μέλλοντος τῆς Πατρίδος μας, γιὰ τὴν ἐπιβίωση τοῦ Ἔθνους. Ἀρκεῖ οἱ Ἡγεσίες μας νὰ τὸ ἀποφασίσουν. Αὐτὰ τὰ στοιχεῖα ἂς εἶναι οἱ πυλῶνες τῆς Ἐθνικῆς μας Παιδείας καὶ γιὰ τὴν ἀναμόρφωση τῆς στρατιωτικῆς θητείας, ἀντὶ νὰ ψάχνουμε στὶς «ξένες ἀγορὲς φύκια γιὰ μεταξωτὲς κορδέλες» ὅταν ἡ Ἑλληνικὴ Ἱστορία εἶναι ποτισμένη «μὲ τὸ Ἅγιο Αἷμα ποὺ ἀνασταίνει τὴ ζωή» (Δ. Μπροῦχος).
Ἔτσι ὁ πρῶτος πυλῶνας στὸ «χτίσιμο» μιᾶς νέας ἑλληνικῆς καὶ ἐλπιδοφόρου γιὰ τὸ μέλλον τῆς Πατρίδος μας στρατιωτικῆς θητείας, ἂς εἶναι ἡ ἑδραία πεποίθηση Ἡγεσίας καὶ Λαοῦ ὅτι ὁ Θεὸς θὰ βοηθήσῃ τὴν Ἑλλάδα καὶ ἡ Παναγία θὰ προστατεύῃ τοὺς Ἕλληνες μαχητὲς στὴν ἀποστολή τους καὶ στὸ δίκαιο τοῦ ἀγῶνα τους ὅποτε ἀπαιτηθεῖ. Αὐτὴ εἶναι ἡ δύναμη, ποὺ χαλυβδώνει τὴν ψυχὴ καὶ τὸ σῶμα τοῦ ὁπλίτη γιὰ νὰ ξεπεράσῃ ὅλες τὶς κακουχίες καὶ τοὺς κινδύνους ποὺ θὰ προκύψουν κατὰ τὴ διάρκεια τῆς θητείας τους τόσο στὴν εἰρήνη ὅσο καὶ στὸν πόλεμο.
Ὁ δεύτερος πυλῶνας, θὰ πρέπῃ νὰ εἶναι ἡ ἀνάπτυξη τῆς πεποίθησης σὲ Ἔνοπλες Δυνάμεις καὶ Λαό, ἀλλὰ κυρίως στὴν στρατεύσιμη νεολαία, ὅτι ἡ εὐθύνη γιὰ τὴ διατήρηση τῆς Ἐλευθερίας τῆς Πατρίδος, δὲν ἔχει ὅρια. Ἄν ἀπαιτηθεῖ ἡ εὐθύνη αὐτὴ ἐκφράζεται στὴν πράξη μὲ τὴν ἀπόφασή της γιὰ ἀγῶνα «μέχρις ἐσχάτων», ἀρκεῖ ἡ ἀπόφαση αὐτὴ νὰ εἶναι σύμφωνη μὲ τὴν Ἱστορία τῶν προγόνων μας καὶ τὰ κελεύσματα τῶν ἐρημικῶν τῶν ἀγωνιστῶν μας τάφων.
Ὁ τρίτος πυλῶνας τῆς στρατιωτικῆς θητείας νὰ εἶναι ἀνάπτυξη ὑψηλοῦ φρονήματος στὴν νεολαία καὶ στὸ λαό. Ἑνὸς φρονήματος ποὺ θὰ ἀναδύῃ αὐτοπεποίθηση καὶ βεβαιότητα γιὰ τὴ νίκη. Ἔτσι στὸν ἀντίποδα τοῦ συνθήματος «θητεία- εὐκαιρία» ποὺ ἔδωσε ὁ κ. ΥΠΕΘΑ τὸ νέο σύνθημα γιὰ τοὺς νέους σὲ περίπτωση ἐμπλοκῆς τῆς Ἑλλάδος σὲ πολεμικὲς περιπέτειες νὰ εἶναι «Θὰ νικήσωμεν! Ἀλλὰ διὰ τοὺς Ἕλληνες ὑπὲρ τὴν νίκη ἡ Δόξα» ( Ἰ. Μεταξᾶς). Σὲ αὐτὸ τὸν δρόμο βάδισε ἡ γενιὰ τοῦ ΄40, πιστεύοντας ἀκράδαντα ὅτι εἶναι ἡ συνέχεια τοῦ δρόμου ποὺ ἀκολούθησε ὁ Λεωνίδας στὶς Θερμοπύλες, ὁ τελευταῖος Αὐτοκράτορας στὴν Πύλη τοῦ Ρωμανοῦ, ὁ Παπαφλέσσας στὸ Μανιάκι καὶ τόσοι ἄλλοι.
Τέλος ὁ τέταρτος πυλῶνας ποὺ πρέπει νὰ ἑδράζῃ τὴν Ἐθνικὴ Παιδεία γιὰ τὸ ἑλληνικὸ μοντέλο τῆς στρατιωτικῆς θητείας καὶ ὄχι μόνο, θὰ πρέπῃ νὰ εἶναι ἡ καλλιέργεια τῆς ὁμοψυχίας ὡς τῆς ὑψίστης ἀρετῆς γιὰ τὸν Ἕλληνα. Τοῦτο διότι οἱ μεγαλύτερες ἐθνικὲς τραγωδίες στὴν Ἱστορία μας συνέβησαν ὅταν ἐξέλειπε αὐτὴ ἡ ἀρετή. Μιὰ ὁμοψυχία ποὺ παίρνει τὴν ἀληθινὴ ἱστορική της διάσταση ὅταν συγκριθοῦν τὰ γεγονότα τοῦ 1940 μὲ αὐτὰ τοῦ 1922. Ἡ ὁμοψυχία τοῦ 1940 δημιούργησε τὸ Ἔπος τοῦ ΄40, ἐνῶ ἡ ἔλλειψή της, ποὺ «ἔδωσε χῶρο» στὴ διχόνοια καὶ τὴ διαίρεση, λειτούργησε ὡς ἡ βασικὴ αἰτία τῆς Μικρασιατικῆς Καταστροφῆς τὸ 1922.
Ἂς φωτίσει ὁ Θεὸς τὶς ἡγεσίες αὐτοῦ τοῦ τόπου καὶ ὅλους ἐμᾶς νὰ καταλάβουμε ἐπί τέλους μεταξὺ τῶν ἄλλων καὶ τὴν εὐθύνη ποὺ ἔχουμε γιὰ τὴν διαπαιδαγώγηση τῶν νέων μας ὡς ὑπεύθυνων πολιτῶν - ὁπλιτῶν – μαχητῶν γιὰ τὸ μέλλον τῆς πατρίδος μας. Ποιούς νὰ ἔχουν ὡς πρότυπα, ποιά νὰ εἶναι ἡ παιδεία καὶ ἡ ἀγωγή τους καὶ τί ἀξιακὸ σύστημα θὰ κυριαρχῇ στὴ ψυχή τους.
Μόνον ἂν ἡ ἀπόφασή τους εἶναι σύμφωνη μὲ τοὺς νόμους καὶ τῆς ἐπιταγὲς τῶν διδαγμάτων τῆς ἱστορίας μας, θὰ μποροῦμε μὲ ἐλπίδα καὶ ἐμπιστοσύνη νὰ ἀτενίσουμε τοὺς νέους μας στὰ μάτια, διότι σύμφωνα μὲ τὸν Θουκυδίδη, θὰ εἶναι νέοι, «παρὰ δύναμιν τολμηταὶ καὶ παρὰ γνώμην κινδυνευταί καὶ ἐν τοῖς δεινοῖς εὐέλπιδες».
*Ἀντιστράτηγος (ἐ.ἀ.) Θεόκλητος Ρουσάκης
Ἐπίτιμος Διοικητὴς Β΄ Σώματος Στρατοῦ
Πολυτονισμὸς ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου