9 Ιουνίου 2023

Με αφορμή το «φαινόμενο» της ΝΙΚΗΣ του κ. Νατσιού

Της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη 
 
Ομολογώ, ότι δυσκολεύομαι να κατανοήσω και ακόμη περισσότερο να ερμηνεύσω το μένος, που έχει ξεσηκωθεί, εναντίον του κ. Νατσιού και της Νίκης. Και επειδή είμαι πεπεισμένη, ότι ουδόλως εξυπηρετείται έτσι η Δημοκρατία, έστω και αυτή η οιονεί που βιώνουμε, με αυτές τις εξάρσεις εναντίον πολιτικών κομμάτων, που δεν αρέσουν σε ορισμένους, που απειλούν, που διαταράσσουν βραχυχρόνιες πολιτικές ισορροπίες κλπ., κλπ. θα εκθέσω μερικές σκέψεις μου.
 
Όπως είναι γνωστό έχουν, ήδη, αποκλειστεί με διάφορες (ανεπαρκώς πειστικές) δικαιολογίες αρκετά μικρά κόμματα, ενώ στο ενδιάμεσο των δύο εκλογικών αναμετρήσεων εξακολουθούν συντονισμένες προσπάθειες δαιμονοποίησης ή αποκλεισμού και άλλων. Το κόμμα που σε αυτό το ενδιάμεσο, δείχνει να “ενοχλεί” υπερβολικά και να δαιμονοποιείται ολοένα περισσότερο και σε καθημερινή βάση είναι η Νίκη, παρότι και άλλα μικρά κόμματα φαίνεται ευτυχώς να οδεύουν προς τη Βουλή, αλλά για κάποιους λόγους δεν «ενοχλούν» ή «ενοχλούν λιγότερο από τη Νίκη». Να επαναλάβω και εδώ ότι εύχομαι να έχουμε μια Βουλή με όσο γίνεται περισσότερα κόμματα, για λόγους απολύτως εμφανείς που φρονώ ότι δεν απαιτούν εξηγήσεις.
 
Να πω, λοιπόν, ότι γνωρίζω εδώ και χρόνια τον κ. Δημήτρη Νατσιό, ο οποίος χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στη Β.Ελλάδα, και όχι μόνο. Του έχω δώσει αρκετές συνεντεύξεις στο παρελθόν, και μάλιστα ήταν ένας από τους παρουσιαστές βιβλίου μου, στα τελευταία χρόνια. Η πολύτιμη και ανεκτίμητη συνεισφορά του, κατά την κρίση μου (που προφανώς δεν είναι αποδεκτή από τους εθνομηδενιστές) είναι ο πατριωτισμός του, που υλοποιείται στο κεφάλαιο “δάσκαλος” με τη διδασκαλία της ελληνικης και όχι παραχαραγμένης ιστορίας στους μαθητές του. Είδαμε, όσοι θελήσαμε βέβαια να δούμε, το πόσο τραυματικά γιορτάστηκε η επέτειος των 200 ετών από την Επανάσταση του 1821, από την επίσημη/κυβερνητική Επιτροπή Ελλάδα 2021: με την αποδοχή στους κόλπους της επιστημόνων, που δεν δεχτηκαν την συλλογικότητα της Επανάστασης, που υποστήριζαν ότι οι Έλληνες περνούσαν πολύ καλά στα 400 χρόνια δουλείας, ότι το ελληνικό έθνος έχει ζωή 200 ετών, διότι οι Νεοέλληνες δεν είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων και άλλες παρόμοιες δοξασίες, κατάλληλες ενδεχομένως για προβληματισμούς σε πλαίσια συνεδρίων, αλλά εντελώς ακατάλληλες για την εθνική μας εορτή των 200 ετών. 
 
Και ήταν ο λόγος που ξεσηκώθηκα, χωρίς να είμαι ιστορικός, και φυσικά χωρίς μέσα, αλλά με ισχυρή συμπαράσταση πατριωτών, και δημιούργησα την ΤΙΜΗΣΤΟ 21, στην προσπάθειά μου να περιοριστεί το κακό των απόψεων της Επιτροπής Ελλάδα 21 (υπό έκδοση βιβλίο μου για τις δραστηριότητες της ΤΙΜΗΣΤΟ21). Να σημειώσω , ακόμη, την όχι απλώς θλιβερή, αλλά και άκρως απειλητική για την επιβίωση της πατρίδας μας, διαπίστωση της άγνοιας των νέων μας, ακόμη και σχετικά με τις πιο ένδοξες σελίδες της ιστορίας μας. Εξάλλου, ο κ. Νατσιός έχει πολύπλευρη μόρφωση, και το αν μερικοί ανάμεσά μας συμφωνούμε ή όχι με τις απόψεις του είναι τελείως αδιάφορο, και οπωσδήποτε δεν νοείται η όποια διαφωνία να αποτελεί τη βάση κατηγοριών εναντίον του, καθώς και την προσπάθεια αποκλεισμού του από την εκλογική αναμέτρηση. Δεδομένου, ότι οι κυρίαρχοι λόγοι του μένους εναντίον του, είναι εντελώς άλλοι από αυτούς που προβάλλονται. Εντελώς διαφορετικοί!!!
 
Αλήθεια….. άρχισα να διερωτώμαι με τα όσα συμβαίνουν, σχετικά, αν επανέρχεται λογοκρισία και έλεγχος φρονημάτων και προτιμήσεων, όπως σε παλαιότερες εποχες που ακόμη και ο διορισμός καθαριστριών απαιτούσε πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης; Τώρα, βέβαια, οι σχετικοί έλεγχοι θα εστιάζονται στον αντίποδα των τότε, καθώς η εθνικοφροσύνη ανήκει (για μερικούς) στην αποδιοπομπαία «συντήρηση», ενώ η «πρόοδος» εντοπίζεται στο συνωστισμό της τραγωδίας της Σμύρνης, στην επίλυση της υπογεννητικότητας με ελληνοποίηση μεταναστών, στην αναφορά της σημαίας ως απλού υφάσματος κ.ο.κ. (ο σχετικός κατάλογος είναι απέραντος). Διερωτώμαι για αυτά και για πλήθος παρόμοιων, καθώς το σχετικό ρεύμα επεκτείνεται και δημιουργεί εφιαλτικά ερωτήματα, μεταξύ των οποίων:
 
*Το να είναι κανείς π.χ και ανάμεσα και σε πολλά άλλα «φιλορώσος» αποτελεί αλήθεια λόγο αποκλεισμού του από την εκλογική αναμέτρηση; Αποτελεί, ίσως, αδίκημα; Θεμελιώνει λόγο καταδίωξης και κοινωνικού εξοστρακισμού του;;;; Ποιός, αλήθεια, αποφασίζει γι’ αυτό, όπως και για την αξιολόγηση πλήθους ανάλογων προτιμήσεων; ΠΡΟΣΟΧΗ: μπορεί όλα αυτά τα ανεπίτρεπτα και ακατανόητα να αποτελούν τον προάγγελο, της απειλης από ένα τσιπάκι, που θα εισχωρήσει στον ανθρώπινο εγκέφαλο, στο πλαίσιο της τεχνητής νοημοσύνης!!!! Η «προβατοποίηση» είναι προ των πυλών.
 
*Το να είναι κάποιος Χριστιανός, έστω και σε βαθμό που ενδεχομένως θεωρείται από ορισμένους, ως υπερβολικός, μπορεί επίσης να αποτελεί λόγο εξοστρακισμού του; Από πότε, αλήθεια, διώκεται η θρησκεία στην Ελλάδα;
 
Είναι όντως φοβερά αυτά που μας συμβαίνουν και εύχομαι και ελπίζω να αντιληφθούμε το ανεπίτρεπτα χαμηλό επίπεδο στο οποίο κάποιοι ανάμεσά μας έχουν περιέλθει και μας συμπαρασύρουν προς τα τάρταρα, και να ανανήψουμε, όσο είναι ακόμη καιρός. Αυτές οι μικρότητες, οι παρακολουθήσεις, οι χωρίς βάση εμμονές, τα αυθαίρετα συμπεράσματα, τα απαράδεκτης υφής κουτσομπολιά δεν ταιριάζουν σε Έλληνες, που επιβάλλεται να είναι ενωμένοι για να αντιμετωπίσουν την πατρίδα, που από το 2010 ακατάσχετα αιμορραγεί, και που την αναμένουν ακόμη χειρότερα χρόνια αν δεν αντιδράσει ομόψυχα.
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.