20 Αυγούστου 2020
Τα αναπάντητα ερωτήματα τροφοδοτούν τον διχασμό για τον Covid
Γράφει ο Κώστας Καραϊσκος
Ζούμε ως ελληνική κοινωνία έναν νέο, σουρεαλιστικό διχασμό, ολοφάνερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ), αναφορικά με την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον covid19 και τις λεπτομέρειες του ζητήματος, όπως η σκοπιμότητα της γενικής χρήσης μάσκας. Το θέμα έχει χωρίσει σε δύο αλληλομισούμενα στρατόπεδα τη χώρα, με τους μεν να αποκαλούν τους δε «χέστηδες», «παραμυθιασμένους», «καθεστωτικούς» και οι άλλοι να ανταποδίδουν με χαρακτηρισμούς όπως «βλαμμένοι», «ψεκασμένοι», «καθυστερημένοι» κτλ. Σε έναν βαθμό μπορεί κανείς να αποδώσει την ένταση αυτή στον φίλερι χαρακτήρα του Έλληνα και στην κρισιμότητα της σύνολης (κοινωνικοοικονομικής) κατάστασης, όμως η ευθύνη είναι κυρίως μία: αυτή του πολιτικομηντιακού συστήματος. Ο αυταρχικός τρόπος με τον οποίο επιβάλλονται άνωθεν τα μέτρα έχει την κύρια ευθύνη του εμφυλιοπολεμικού κλίματος στην κοινωνία.
Ας δούμε τα ζητήματα που τίθενται υπό αμφισβήτηση στα ΜΚΔ από τους …deplorables, που έλεγε και η Killary. Υπάρχει μία συζήτηση γύρω από το εάν ο ιός είναι τελικά τόσο θανατηφόρος όσο έδειχναν τα ανοιξιάτικα τρομακτικά νούμερα της δυτικής Ευρώπης ή όχι, εφόσον έχει πλέον αποκαλυφθεί ότι:
1) καταγράφονταν όσοι πέθαιναν ΜΕ κορωνοϊό κι όχι ΑΠΟ κορωνοϊό, ενώ ακόμα κι αυτό το «ΜΕ» δεν σήμαινε πάντοτε θετικό τεστ αλλά την υποκειμενική εκτίμηση του γιατρού
2) πρακτικά (επί μήνες και παγκοσμίως) δεν γινόντουσαν νεκροτομές έτσι ώστε όχι μόνο να βεβαιωθεί η αιτία του θανάτου αλλά και να διαπιστωθεί ο μηχανισμός με τον οποίο επερχόταν ο θάνατος ώστε να εμπλουτιστεί η γνώση μας για τον ιό
3) το PCR τεστ δεν έχει την αξιοπιστία που του αποδίδεται στα ΜΜΕ, αφού δεν φτιάχτηκε για τον λόγο που χρησιμοποιείται αλλά έχουμε και δημόσιες καταγγελίες όπως του προέδρου της Τανζανίας (και αμέτρητες ανωνύμων)
Αν οι ανωτέρω αιτιάσεις στερούνται βάσης, ας απαντηθούν υπεύθυνα και πειστικά ώστε να βρεθεί κάποιο ελάχιστο κοινό έδαφος για συνεννόηση και συναίνεση, αν αυτή μας ενδιαφέρει. Δεν είναι δυνατόν να μένουν στο σκοτάδι τόσο σοβαρές πλευρές ενός προβλήματος που διαλύει τη ζωή των ανθρώπων!
Αλλά και στα επί μέρους: Μετά από δεκαετίες χρήσης των ιατρικών μασκών, κι αφού μόλις προ μηνών ο Π.Ο.Υ. είχε αποφανθεί διαφορετικά, καταλήγουμε στην υποχρεωτική χρήση μάσκας …κάθε τύπου. Ακόμα και των υφασμάτινων που είναι μάλλον επικίνδυνες! Ποιον σκεπτόμενο πολίτη μπορεί να πείσει μία τέτοια ανακόλουθη διαχείριση της κατάστασης, όπου αποσιωπάται ότι ναι, υπάρχει μια διχογνωμία των μελετών για την αποτελεσματικότητα της γενικής χρήσης της ιατρικής μάσκας έναντι των ιών; Αυτό δεν αποδεικνύει πως η κυβερνητική απόφαση στερείται ερείσματος αλλά πάντως χρήζει τεκμηρίωσης.
Επίσης, υπάρχει μία φανατική άρνηση του σουηδικού αντιπαραδείγματος, που όμως στην ίδια τη σκανδιναβική χώρα τυγχάνει αποδοχής. Μια απροκατάληπτη και ειλικρινής αναζήτηση της βέλτιστης αντιμετώπισης θα ανέλυε την περίπτωση με πραγματικά δεδομένα κι όχι με οικονομικές προβλέψεις που μοιρολογούν το αύριο της Σουηδίας και έχουν ήδη (μερικώς και προσωρινά, έστω!) αναιρεθεί. Τέλος, η ιστορία της υδροξυχλωροκίνης είναι απολύτως αντιπροσωπευτική του κλίματος που επικρατεί διεθνώς. Έχουμε φτάσει στο σημείο να λογοκρίνεται ακόμη και η απλή αναφορά σε αυτήν, ενώ ταυτοχρόνως γίνεται επιτυχής χρήση της από γιατρούς πρώτης γραμμής σε όλον τον κόσμο – ΚΑΙ στην Ελλάδα.
Αντί να μιλάμε καθημερινά για το εμβόλιο που (δεν) θα έρθει, θα μπορούσε να γίνει μία ενημέρωση για τα αποτελέσματα μιας φτηνής και ήδη αξιοποιούμενης αντιμετώπισης, είτε προληπτικά είτε θεραπευτικά. Και αν όλα όσα θρυλούνται γύρω από τη δράση της είναι μυθεύματα ας το ακούσουμε από τα χείλη ανθρώπων της καθημερινής ιατρικής δράσης με σχετική εμπειρία, όχι από γραφειοκράτες καριέρας με πολιτικές στοχεύσεις.
Επικρέμονται επίσης, επειδή δεν έχουν ξεκάθαρα απαντηθεί, πολλά ακόμη ερωτήματα μεγάλης σημασίας. Ισχύει η δήλωση της αρμόδιας του Π.Ο.Υ. Maria Van Kerkhove ότι είναι πολύ σπάνια η μετάδοση του ιού από ασυμπτωματικούς; Γιατί αν η απάντηση είναι καταφατική, προς τι η τρέλλα με τα σχολεία και τα παιδιά; Υπάρχει κάποια επιπλέον χρηματοδότηση των νοσηλευτικών μονάδων για περιπτώσεις κόβιντ (όπως στις ΗΠΑ) ή όχι; Γιατί αν υπάρχει, τότε οι φήμες για «χαλαρή» πιστοποίηση κορωνοϊού αποκτούν άλλη βαρύτητα, αν όχι τότε είναι ανυπόστατες. Αλλά ακόμη και για την δεύτερη περίπτωση είναι ακατανόητη η κυβερνητική κλήση προς τον εισαγγελέα, δια στόματος Χρυσοχοΐδη, να πατάξει τη διασπορά ψευδών ειδήσεων που βλάπτουν το κοινό συμφέρον. Αυτό το τελευταίο δεν βλάπτεται από περιθωριακές απόψεις του τύπου «δεν υπάρχει ο κορωνοϊός», «όλα προέρχονται από το δίκτυο 5G» κτλ.
Υπάρχουν σοβαρότατες αμφισβητήσεις της κρατούσας αφήγησης που αντί να αντικρούονται λογικά, ζούμε μία κατάσταση όπου βομβαρδιζόμαστε ανελέητα από δηλώσεις πανικού, δίχως τον παραμικρό διάλογο. Τα καλολαδωμένα από τα κυβερνητικά ταμεία ΜΜΕ, αν θέλουν πράγματι να συμβάλουν στην κοινωνική συναίνεση, μπορούν στα διαλείμματα της προπαγάνδας να οργανώσουν συζητήσεις με σοβαρούς εκπροσώπους της άλλης άποψης, ώστε να αναδειχθεί η αλήθεια. Όμως πότε έκαναν κάτι τέτοιο, θα αντέτεινε κανείς, σε ποιο σοβαρό θέμα ακούς κάθε άποψη; Συνήθως για εκείνην που δεν συμφέρει το σύστημα εξουσίας χρησιμοποιείται είτε κάποιος γραφικός και αδαής εκπρόσωπος ώστε να διασυρθεί, είτε απλώς «δεν υπάρχει». Όπως «δεν υπάρχει» για την εξουσία και η βιβλική καταστροφή που επήλθε στην οικονομία με την συρρίκνωση του τουρισμού. Πιστεύουν άραγε πως ο υποδεκαπλασιασμός του τουριστικού εισοδήματος θα περάσει απαρατήρητος ή ότι θα μπαλωθεί με ελεημοσύνες πάλι από το ΕΣΠΑ;
Η ανυπαρξία αυτή της ισηγορίας και εντέλει της δημοκρατίας είναι που καλλιεργεί τον διχασμό της ελληνικής κοινωνίας με ευθύνη όσων μας καλούν σε επίδειξη κοινωνικής ευθύνης. Ας μην αναζητούν ευθύνες στον κόσμο που αναζητά την αλήθεια οπουδήποτε μπορεί.
πηγή
Ζούμε ως ελληνική κοινωνία έναν νέο, σουρεαλιστικό διχασμό, ολοφάνερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ), αναφορικά με την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον covid19 και τις λεπτομέρειες του ζητήματος, όπως η σκοπιμότητα της γενικής χρήσης μάσκας. Το θέμα έχει χωρίσει σε δύο αλληλομισούμενα στρατόπεδα τη χώρα, με τους μεν να αποκαλούν τους δε «χέστηδες», «παραμυθιασμένους», «καθεστωτικούς» και οι άλλοι να ανταποδίδουν με χαρακτηρισμούς όπως «βλαμμένοι», «ψεκασμένοι», «καθυστερημένοι» κτλ. Σε έναν βαθμό μπορεί κανείς να αποδώσει την ένταση αυτή στον φίλερι χαρακτήρα του Έλληνα και στην κρισιμότητα της σύνολης (κοινωνικοοικονομικής) κατάστασης, όμως η ευθύνη είναι κυρίως μία: αυτή του πολιτικομηντιακού συστήματος. Ο αυταρχικός τρόπος με τον οποίο επιβάλλονται άνωθεν τα μέτρα έχει την κύρια ευθύνη του εμφυλιοπολεμικού κλίματος στην κοινωνία.
Ας δούμε τα ζητήματα που τίθενται υπό αμφισβήτηση στα ΜΚΔ από τους …deplorables, που έλεγε και η Killary. Υπάρχει μία συζήτηση γύρω από το εάν ο ιός είναι τελικά τόσο θανατηφόρος όσο έδειχναν τα ανοιξιάτικα τρομακτικά νούμερα της δυτικής Ευρώπης ή όχι, εφόσον έχει πλέον αποκαλυφθεί ότι:
1) καταγράφονταν όσοι πέθαιναν ΜΕ κορωνοϊό κι όχι ΑΠΟ κορωνοϊό, ενώ ακόμα κι αυτό το «ΜΕ» δεν σήμαινε πάντοτε θετικό τεστ αλλά την υποκειμενική εκτίμηση του γιατρού
2) πρακτικά (επί μήνες και παγκοσμίως) δεν γινόντουσαν νεκροτομές έτσι ώστε όχι μόνο να βεβαιωθεί η αιτία του θανάτου αλλά και να διαπιστωθεί ο μηχανισμός με τον οποίο επερχόταν ο θάνατος ώστε να εμπλουτιστεί η γνώση μας για τον ιό
3) το PCR τεστ δεν έχει την αξιοπιστία που του αποδίδεται στα ΜΜΕ, αφού δεν φτιάχτηκε για τον λόγο που χρησιμοποιείται αλλά έχουμε και δημόσιες καταγγελίες όπως του προέδρου της Τανζανίας (και αμέτρητες ανωνύμων)
Αν οι ανωτέρω αιτιάσεις στερούνται βάσης, ας απαντηθούν υπεύθυνα και πειστικά ώστε να βρεθεί κάποιο ελάχιστο κοινό έδαφος για συνεννόηση και συναίνεση, αν αυτή μας ενδιαφέρει. Δεν είναι δυνατόν να μένουν στο σκοτάδι τόσο σοβαρές πλευρές ενός προβλήματος που διαλύει τη ζωή των ανθρώπων!
Αλλά και στα επί μέρους: Μετά από δεκαετίες χρήσης των ιατρικών μασκών, κι αφού μόλις προ μηνών ο Π.Ο.Υ. είχε αποφανθεί διαφορετικά, καταλήγουμε στην υποχρεωτική χρήση μάσκας …κάθε τύπου. Ακόμα και των υφασμάτινων που είναι μάλλον επικίνδυνες! Ποιον σκεπτόμενο πολίτη μπορεί να πείσει μία τέτοια ανακόλουθη διαχείριση της κατάστασης, όπου αποσιωπάται ότι ναι, υπάρχει μια διχογνωμία των μελετών για την αποτελεσματικότητα της γενικής χρήσης της ιατρικής μάσκας έναντι των ιών; Αυτό δεν αποδεικνύει πως η κυβερνητική απόφαση στερείται ερείσματος αλλά πάντως χρήζει τεκμηρίωσης.
Επίσης, υπάρχει μία φανατική άρνηση του σουηδικού αντιπαραδείγματος, που όμως στην ίδια τη σκανδιναβική χώρα τυγχάνει αποδοχής. Μια απροκατάληπτη και ειλικρινής αναζήτηση της βέλτιστης αντιμετώπισης θα ανέλυε την περίπτωση με πραγματικά δεδομένα κι όχι με οικονομικές προβλέψεις που μοιρολογούν το αύριο της Σουηδίας και έχουν ήδη (μερικώς και προσωρινά, έστω!) αναιρεθεί. Τέλος, η ιστορία της υδροξυχλωροκίνης είναι απολύτως αντιπροσωπευτική του κλίματος που επικρατεί διεθνώς. Έχουμε φτάσει στο σημείο να λογοκρίνεται ακόμη και η απλή αναφορά σε αυτήν, ενώ ταυτοχρόνως γίνεται επιτυχής χρήση της από γιατρούς πρώτης γραμμής σε όλον τον κόσμο – ΚΑΙ στην Ελλάδα.
Αντί να μιλάμε καθημερινά για το εμβόλιο που (δεν) θα έρθει, θα μπορούσε να γίνει μία ενημέρωση για τα αποτελέσματα μιας φτηνής και ήδη αξιοποιούμενης αντιμετώπισης, είτε προληπτικά είτε θεραπευτικά. Και αν όλα όσα θρυλούνται γύρω από τη δράση της είναι μυθεύματα ας το ακούσουμε από τα χείλη ανθρώπων της καθημερινής ιατρικής δράσης με σχετική εμπειρία, όχι από γραφειοκράτες καριέρας με πολιτικές στοχεύσεις.
Επικρέμονται επίσης, επειδή δεν έχουν ξεκάθαρα απαντηθεί, πολλά ακόμη ερωτήματα μεγάλης σημασίας. Ισχύει η δήλωση της αρμόδιας του Π.Ο.Υ. Maria Van Kerkhove ότι είναι πολύ σπάνια η μετάδοση του ιού από ασυμπτωματικούς; Γιατί αν η απάντηση είναι καταφατική, προς τι η τρέλλα με τα σχολεία και τα παιδιά; Υπάρχει κάποια επιπλέον χρηματοδότηση των νοσηλευτικών μονάδων για περιπτώσεις κόβιντ (όπως στις ΗΠΑ) ή όχι; Γιατί αν υπάρχει, τότε οι φήμες για «χαλαρή» πιστοποίηση κορωνοϊού αποκτούν άλλη βαρύτητα, αν όχι τότε είναι ανυπόστατες. Αλλά ακόμη και για την δεύτερη περίπτωση είναι ακατανόητη η κυβερνητική κλήση προς τον εισαγγελέα, δια στόματος Χρυσοχοΐδη, να πατάξει τη διασπορά ψευδών ειδήσεων που βλάπτουν το κοινό συμφέρον. Αυτό το τελευταίο δεν βλάπτεται από περιθωριακές απόψεις του τύπου «δεν υπάρχει ο κορωνοϊός», «όλα προέρχονται από το δίκτυο 5G» κτλ.
Υπάρχουν σοβαρότατες αμφισβητήσεις της κρατούσας αφήγησης που αντί να αντικρούονται λογικά, ζούμε μία κατάσταση όπου βομβαρδιζόμαστε ανελέητα από δηλώσεις πανικού, δίχως τον παραμικρό διάλογο. Τα καλολαδωμένα από τα κυβερνητικά ταμεία ΜΜΕ, αν θέλουν πράγματι να συμβάλουν στην κοινωνική συναίνεση, μπορούν στα διαλείμματα της προπαγάνδας να οργανώσουν συζητήσεις με σοβαρούς εκπροσώπους της άλλης άποψης, ώστε να αναδειχθεί η αλήθεια. Όμως πότε έκαναν κάτι τέτοιο, θα αντέτεινε κανείς, σε ποιο σοβαρό θέμα ακούς κάθε άποψη; Συνήθως για εκείνην που δεν συμφέρει το σύστημα εξουσίας χρησιμοποιείται είτε κάποιος γραφικός και αδαής εκπρόσωπος ώστε να διασυρθεί, είτε απλώς «δεν υπάρχει». Όπως «δεν υπάρχει» για την εξουσία και η βιβλική καταστροφή που επήλθε στην οικονομία με την συρρίκνωση του τουρισμού. Πιστεύουν άραγε πως ο υποδεκαπλασιασμός του τουριστικού εισοδήματος θα περάσει απαρατήρητος ή ότι θα μπαλωθεί με ελεημοσύνες πάλι από το ΕΣΠΑ;
Η ανυπαρξία αυτή της ισηγορίας και εντέλει της δημοκρατίας είναι που καλλιεργεί τον διχασμό της ελληνικής κοινωνίας με ευθύνη όσων μας καλούν σε επίδειξη κοινωνικής ευθύνης. Ας μην αναζητούν ευθύνες στον κόσμο που αναζητά την αλήθεια οπουδήποτε μπορεί.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Θέματα Υγείας,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου