Του Ηλία Φιλιππίδη
Διαπιστώσεις
Η πατρίδα μας απειλείται και στις τρείς διαστάσεις της υπάρξεώς της:
α. ως κράτος, απειλείται η ακεραιότητά μας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι η Τουρκία αλλά το γεγονός, ότι είμαστε μόνοι μας. Τόσο η Γερμανία όσο και οι ΗΠΑ (ως τρέχουσες πολιτικές απέναντι στην Ελλάδα) μας βλέπουν μόνο ως οικόπεδο προς χρησικτησίαν και διανομήν. Η αρχή έγινε με την Μακεδονία. Θέλουν να συνεχίσουν με την Θράκη, τα νησιά του Αν. Αιγαίου και την Κρήτη. Οι Μετανάστες είναι οι εν δυνάμει εισβολείς.
β. υποθηκεύεται η εθνική, η οικονομική και η πολιτική μας ανεξαρτησία με νομική μάλιστα δέσμευση για 100 χρόνια (Τρίτο Μνημόνιο, 2016). Τελικά οι «Σύμμαχοι» και οι «Δανειστές» αποβλέπουν μόνο στο οικόπεδο! Ως λαό και ως πολιτισμό, μας έχουν ήδη ξεγράψει. Το χρέος, επίτηδες το φούσκωσαν, δεν είναι βιώσιμο. Σε αυτό επιμένει ακόμη και το ΔΝΤ! Δέκα χρόνια μετά το πρώτο Μνημόνιο αντί να μειώνεται, αυξάνει. Από 129% έχει φθάσει 176,6% και λόγω κορονοϊού θα περάσει το 200%!
γ. σε ανύποπτο χρόνο ξεκίνησαν την εφαρμογή του σχεδίου εσωτερικής διαβρώσεως της εθνικής συνειδήσεως των Ελλήνων και παραχαράξεως της ιστορίας μας. Το σχέδιο αυτό μπαίνει στην τελική του φάση με την συγκρότηση της Επιτροπής ΕΛΛΑΔΑ 2021 υπό την «εμπνευσμένη» ηγεσία της εθνικής μας καπελαδούρας κας Γιάννας Αγγελοπούλου. Στην Επιτροπή αυτή κυριαρχούν οι εθνομηδενιστές, δεξιοί (όπως ο Αριστείδης Χατζής) και αριστεροί (όπως ο Αντώνης Λιάκος). Θέλουν να μας πείσουν, ότι θα προβάλουν την αλήθεια. Όμως αλήθεια γι’ αυτούς είναι μόνο η κατασυκοφάντηση των Ηρώων μας και η ηθική τους εξόντωση. Θέλουν να μας κάνουν, ώστε μετά το πέρας του «εορτασμού» να μην θέλουμε να ξανακούσουμε για 21 και «ήρωες». Αυτό το είδος Ελλήνων διαγράφεται δια παντός από την ελληνική ιστορία.
Τι θα κάνουμε;
Θα μένουμε απαθείς; Θα παραλύουμε, όπως ο λαγός μπροστά στον φακό του κυνηγού; Με τί μούτρα θα καταθέτουμε στεφάνια στους αδριάντες των ηρώων; Οι ήρωες μπορεί να αναστηθούν για μία μέρα και μόνο για ένα σκοπό: για να μας φτύσουν!
Αυτό που σκόπιμα κρύβουν οι εργαλειοποιημένοι και ευνουχισμένοι επιστήμονες της παγκοσμιοποιήσεως, είναι, ότι η ιστορία είναι μία κοινωνική βασικά επιστήμη, η οποία εξυπηρετεί ταυτόχρονα τρείς ισότιμους σκοπούς: την ακριβή καταγραφή των γεγονότων (αλήθεια), την ηθική τους αποτίμηση, τόσο για την τότε όσο και για την δική μας εποχή (παιδαγωγικά και ηθοπλαστικά διδάγματα) και την επιβεβαίωση και αναπαραγωγή της ιστορικής μας συνέχειας (εθνική ταυτότητα για τα έθνη που διαθέτουν αυτή την συνέχεια).
Πρέπει να προσεγγίζουμε τα ελαττώματα των Αγωνιστών του 21 ευλαβικά και με διδακτική διάθεση και όχι καταγγελτικά ως εισαγγελείς. Ποιοί είμαστε εμείς που θα τους καταδικάσουμε; Αυτοί οι αγράμματοι, οι αγροίκοι με πάθη και με μίση ελευθέρωσαν την πατρίδα μας. Με τους ηρωϊσμούς τους αλλά και τις θυσίες τους κέρδισαν την ευρωπαϊκή κοινή γνώμη και ανάγκασαν τις Μεγάλες δυνάμεις, που αρχικά ήταν αντίθετες, να επέμβουν. Εμείς οι «πολιτισμένοι», οι εξευρωπαϊσθέντες, που 200 χρόνια τώρα δεν μπορέσαμε να γίνουμε καλύτεροί τους, διαλύσαμε την πατρίδα μας και την ξεπουλήσαμε σκλάβα στους Ξένους, ενώ υποκριτικά θέλουμε να εορτάσουμε τα 200 χρόνια της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας.
Το θράσος των εθνομηδενιστών, να θέλουν να αποδώσουν στους Αγωνιστές ό,τι στραβό υπάρχει στην Ελλάδα και στην «Ευρώπη» ό,τι θετικό, δεν είναι μόνο παρανοϊκό, είναι και σκόπιμο. Απαξιώνουν τους Αγωνιστές ηθικά, εμείς τα υποδείγματα της λογικής, της ηθικής και της δημοκρατίας(!), διότι έτσι αποδομούν τον πρότυπο χαρακτήρα, που έχει ο Αγώνας των Ελλήνων για την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ! Το ιδανικό της Ανεξαρτησίας και της εθνικής ομοψυχίας των Ελλήνων είναι ο στόχος όσων απεργάζονται την διάλυση της πατρίδας μας.
Η πρότασή μου είναι να δημιουργήσουμε μία πρωτοβουλία για ένα ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ 21. Θα πρέπει να σχηματισθεί ένα ευρύ Δίκτυο διαβουλεύσεων από εκπροσώπους πατριωτικών και δημοκρατικών Φορέων περί του πρακτέου. Το επόμενο στάδιο θα είναι ο σχηματισμός άτυπων ομάδων πρωτοβουλίας στις Τοπικές κοινωνίες.
Το κείμενο αυτό απευθύνεται σε πρόσωπα που αγωνίζονται για μία ελεύθερη και αξιοπρεπή Πατρίδα.
*Καθηγητής Δρ. κοινωνιολογίας, νομικός, ιδρυτής της θεωρίας της Ελληνολογίας.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου