2 Μαΐου 2020
Αντιευαγγελικό τόξο…
Γράφει ο ΠαπαΗλίας Υφαντής
Δημοκρατικό τόξο» ακούμε και δημοκρατικό τόξο δεν βλέπουμε. Το αντίθετο μάλιστα. Γιατί απ’ τη στιγμή που ακόμη και ένας πολίτης είναι χωρίς εργασία, χωρίς τροφή, χωρίς στέγη, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, χωρίς δυνατότητα παιδείας και αντιμετωπίζεται ως ασήμαντη λεπτομέρεια, η δημοκρατία είναι ανύπαρκτη.
Μάταια προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε κατά τι διαφέρει η απριλιανή απ’ τη μνημονιακή χούντα, που φτάνει ως τις μέρες μας και τείνει να διαιωνιστεί. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν είναι ολοφάνερο ότι πηγάζουν απ’ τον ίδιο βούρκο και έχουν τις ίδιες ή και χειρότερες συνέπειες: Απ’ τη ΣΙΑ πασιφανώς οργανώθηκε η ιουλιανή αποστασία (1965), την οποία ακολούθησε η απριλιανή δικτατορία (1967), για να οδηγήσει στην προδοσία και τη σκλαβιά της μισής Κύπρου.
Από παρόμοιες πηγές ξεκίνησε και η μνημονιακή προδοσία, που αποβλέπει στη σκλαβιά της Ελλάδας και τη λεηλασία του πλούτου της. Είχαμε τότε βασανιστήρια και δολοφονίες. Έχουμε και στη μνημονιακή χούντα πολλαπλάσια οικονομικά μαρτύρια και χιλιάδες αυτοκτονίες. Αλλά και τώρα στις μέρες μας αυτά τα οποία ζήσαμε και ζούμε με τον κορονοϊό δεν παραπέμπει στο γύψο του Παπαδόπουλου; Και δεν μιλάμε για τα προληπτικά μέτρα, που πάρθηκαν εξαιτίας του κορονοϊού! Μιλάμε για τα παράλογα μέτρα, που εφευρέθηκαν, για να φιμωθεί η Εκκλησία. Με κυριότερη απόδειξη την ουσιαστική απαγόρευση της θείας κοινωνίας απ’ τους αντίχριστους κυβερνήτες. Για ποια, λοιπόν, δημοκρατία και τότε και τώρα κομπορρημονούμε και φλυαρούμε;
Έχω ακούσει πάμπολλες φορές τον αξιότιμο Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης να «βαφτίζει» δημοσιογράφους ή πολιτικούς του αντιπάλους κομμουνιστές. Και, επειδή εξάλλου «βαφτίζει» συχνά τους συνομιλητές του αγραμμάτους, τον παρακαλώ να ρίξει μια ματιά στις Πράξεις των Αποστόλων (δ, 32-35). Εκεί ακριβώς, όπου ο Ευαγγελιστής Λουκάς τονίζει ότι οι πρώτοι χριστιανοί «είχαν όλοι μια ψυχή και μια καρδιά. Και κανένας δεν έλεγε για κάτι ότι είναι δικό του. Γιατί ήταν όλα για όλους κοινά. Με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένας φτωχός ανάμεσά τους, Γιατί ο καθένας πρόσφερε ανάλογα με τις δυνάμεις και έπαιρνε ανάλογα με τις ανάγκες του».
Μπορεί τα ίδια να είπε δεκαοχτώ αιώνες αργότερα στο «κομμουνιστικό Μανιφέστο» του (1848) και ο Μαρξ. Αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο Λουκάς ήταν κομμουνιστής ή αντέγραψε τον Μαρξ. Ας εξηγήσει, λοιπόν ο κ. Αντιπρόεδρος και σε μας τους αγράμματους ποιο είναι το κοινωνικό ιδεώδες του Ευαγγελίου. Κι αν περαιτέρω έχει και την παραμικρή έστω σχέση με το κοινωνικό ιδεώδες το δικό του και των ομοϊδεατών του. Πολύ περισσότερο μάλιστα αφού παρουσιάζονται ως ακραιφνείς υποστηρικτές της Ορθοδοξίας.
Αλλά μια και μιλάμε για δημοκρατικό τόξο ας δούμε μια πτυχή, της αληθινής δημοκρατίας της πρώτης χριστιανικής κοινωνίας, όπως μας τη δίνει το αποστολικό ανάγνωσμα της Κυριακής των Μυροφόρων (Πράξεων ΣΤ,1-7: Παρατηρήθηκαν, λέει, στην πρώτη χριστιανική κοινωνία κάποια προβλήματα. Και οι χριστιανοί αποτάθηκαν στους αποστόλους. Αλλά οι απόστολοι δεν θέλησαν ν’ αφήσουν το πνευματικό τους έργο και ν’ ασχοληθούν με τα βιοτικά. Ούτε εξάλλου επέβαλαν κάποιους «ημέτερους». Έδωσαν απλά τις κατευθυντήριες γραμμές για την επίλυση των προβλημάτων τους: «Κάμετε τους είπαν εκλογές. Εκλέξτε ανθρώπους, που να έχουν φόβο Θεού, καλή φήμη και να είναι γνώστες των προβλημάτων». Ο, τι περίπου συνιστούσε και ο Σωκράτης στους Αθηναίους. Και σαφώς αντίθετα απ’ αυτά που, συνήθως, κάνουμε εμείς. Που εκλέγουμε-αν τους εκλέγουμε εμείς και όχι κάποιοι άλλοι αντί για μας- ανθρώπους αθεόφοβους, δικτυωμένους με ύποπτα ντόπια και ξένα συμφέροντα, και ανίκανους.
Κάμετε τώρα μια σύγκριση της πρωτοχριστιανικής κοινωνίας με τους «πολλά βαρείς» σουπερ-δημοκράτες, της δικής μας σακάτικης «δημοκρατίας». Όπου αναποδογυρίζουν ή καταργούν δημοψηφίσματα. Όπου βάνουν το λαό στο ΓΥΨΟ και προδίδουν τη Μακεδονία, όπως η Χούντα του Ιωαννίδη πρόδωσε την Κύπρο. Όπου στις μέρες μας, μας έχουν μαντρώσει, για να προωθούν τους λαθρομετανάστες και να πετύχουν την φυλετική και πολιτισμική μας μετάλλαξη. Και ψηφίζουν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό με εμβόλια, που πιθανότατα θα εγκυμονούν θανάσιμους κινδύνους. Πραγματικότητα που φωνάζει ότι δικαιούνται πανηγυρικά την «τιμή» του δικτάτορα.
Αλλά υπάρχει και το θέμα της λογοκρισίας. Γιατί μέμφονται κάποιους δικτάτορες, επειδή δεν επιτρέπουν την έκδοση παρά μόνο μιας εφημερίδας. Και μπαίνει το ερώτημα: Στον, κατ’ ευφημισμό, ελεύθερο κόσμο ποια άλλη εκτός από τη «φωνή των «κυρίων», ακούγεται; Ακόμη και στο διαδίκτυο, όπου υποτίθεται ότι υπάρχει χώρος ελεύθερης έκφρασης, λειτουργεί ο αδυσώπητος κόφτης της παρακρατικής, πολιτικής ή θρησκευτικής, καμόρας. Γιατί βέβαια στο χώρο της δεσποτοκρατίας ανθεί λογοκρισία του χειρίστου είδους!…
Που σημαίνει ότι στον λεγόμενο ελεύθερο κόσμο κυριαρχεί ο Προκρούστης, που συντρίβει και ποδοπατεί τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των λαών. Στρεφόμενος μάλιστα με ιδιαίτερη σφοδρότητα εναντίον της φωνής του Ευαγγελίου. Επειδή ακριβώς είναι ο ιδανικότερος υπερασπιστής της ελευθερίας και της δικαιοσύνης. Με αποτέλεσμα να επικρατούν ανεμπόδιστα οι βρυχηθμοί των «δημοκρατικών» τυράννων, που δίνουν ρεσιτάλ υποκρισίας και κακουργίας σε βάρος των λαών.
Κι ύστερα τους φταίνε κάποιοι δικτάτορες που επιτρέπουν μια μόνο εφημερίδα. Λες και στα δικά τους σουλτανάτα επιτρέπεται καμιά άλλη φωνή εκτός απ’ τη δική τους, που την αναπαράγουν τα «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ.
Κι ύστερα έχουν από πάνω το θράσος οι μαριονέτες αυτές της παγκόσμιας δικτατορίας να μας μιλούν για δημοκρατικά και συνταγματικά τόξα. Όταν τα μόνα τόξα που χρησιμοποιούν είναι εκείνα των παγκόσμιων δολοφόνων.
Και ιδιαίτερα το αντιευαγγελικό τόξο, που με τα φαρμακερά και καυτερά του βέλη χτυπάει κατάστηθα την πίστη και την καρδιά του λαού.
ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Δημοκρατικό τόξο» ακούμε και δημοκρατικό τόξο δεν βλέπουμε. Το αντίθετο μάλιστα. Γιατί απ’ τη στιγμή που ακόμη και ένας πολίτης είναι χωρίς εργασία, χωρίς τροφή, χωρίς στέγη, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, χωρίς δυνατότητα παιδείας και αντιμετωπίζεται ως ασήμαντη λεπτομέρεια, η δημοκρατία είναι ανύπαρκτη.
Μάταια προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε κατά τι διαφέρει η απριλιανή απ’ τη μνημονιακή χούντα, που φτάνει ως τις μέρες μας και τείνει να διαιωνιστεί. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν είναι ολοφάνερο ότι πηγάζουν απ’ τον ίδιο βούρκο και έχουν τις ίδιες ή και χειρότερες συνέπειες: Απ’ τη ΣΙΑ πασιφανώς οργανώθηκε η ιουλιανή αποστασία (1965), την οποία ακολούθησε η απριλιανή δικτατορία (1967), για να οδηγήσει στην προδοσία και τη σκλαβιά της μισής Κύπρου.
Από παρόμοιες πηγές ξεκίνησε και η μνημονιακή προδοσία, που αποβλέπει στη σκλαβιά της Ελλάδας και τη λεηλασία του πλούτου της. Είχαμε τότε βασανιστήρια και δολοφονίες. Έχουμε και στη μνημονιακή χούντα πολλαπλάσια οικονομικά μαρτύρια και χιλιάδες αυτοκτονίες. Αλλά και τώρα στις μέρες μας αυτά τα οποία ζήσαμε και ζούμε με τον κορονοϊό δεν παραπέμπει στο γύψο του Παπαδόπουλου; Και δεν μιλάμε για τα προληπτικά μέτρα, που πάρθηκαν εξαιτίας του κορονοϊού! Μιλάμε για τα παράλογα μέτρα, που εφευρέθηκαν, για να φιμωθεί η Εκκλησία. Με κυριότερη απόδειξη την ουσιαστική απαγόρευση της θείας κοινωνίας απ’ τους αντίχριστους κυβερνήτες. Για ποια, λοιπόν, δημοκρατία και τότε και τώρα κομπορρημονούμε και φλυαρούμε;
Έχω ακούσει πάμπολλες φορές τον αξιότιμο Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης να «βαφτίζει» δημοσιογράφους ή πολιτικούς του αντιπάλους κομμουνιστές. Και, επειδή εξάλλου «βαφτίζει» συχνά τους συνομιλητές του αγραμμάτους, τον παρακαλώ να ρίξει μια ματιά στις Πράξεις των Αποστόλων (δ, 32-35). Εκεί ακριβώς, όπου ο Ευαγγελιστής Λουκάς τονίζει ότι οι πρώτοι χριστιανοί «είχαν όλοι μια ψυχή και μια καρδιά. Και κανένας δεν έλεγε για κάτι ότι είναι δικό του. Γιατί ήταν όλα για όλους κοινά. Με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένας φτωχός ανάμεσά τους, Γιατί ο καθένας πρόσφερε ανάλογα με τις δυνάμεις και έπαιρνε ανάλογα με τις ανάγκες του».
Μπορεί τα ίδια να είπε δεκαοχτώ αιώνες αργότερα στο «κομμουνιστικό Μανιφέστο» του (1848) και ο Μαρξ. Αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο Λουκάς ήταν κομμουνιστής ή αντέγραψε τον Μαρξ. Ας εξηγήσει, λοιπόν ο κ. Αντιπρόεδρος και σε μας τους αγράμματους ποιο είναι το κοινωνικό ιδεώδες του Ευαγγελίου. Κι αν περαιτέρω έχει και την παραμικρή έστω σχέση με το κοινωνικό ιδεώδες το δικό του και των ομοϊδεατών του. Πολύ περισσότερο μάλιστα αφού παρουσιάζονται ως ακραιφνείς υποστηρικτές της Ορθοδοξίας.
Αλλά μια και μιλάμε για δημοκρατικό τόξο ας δούμε μια πτυχή, της αληθινής δημοκρατίας της πρώτης χριστιανικής κοινωνίας, όπως μας τη δίνει το αποστολικό ανάγνωσμα της Κυριακής των Μυροφόρων (Πράξεων ΣΤ,1-7: Παρατηρήθηκαν, λέει, στην πρώτη χριστιανική κοινωνία κάποια προβλήματα. Και οι χριστιανοί αποτάθηκαν στους αποστόλους. Αλλά οι απόστολοι δεν θέλησαν ν’ αφήσουν το πνευματικό τους έργο και ν’ ασχοληθούν με τα βιοτικά. Ούτε εξάλλου επέβαλαν κάποιους «ημέτερους». Έδωσαν απλά τις κατευθυντήριες γραμμές για την επίλυση των προβλημάτων τους: «Κάμετε τους είπαν εκλογές. Εκλέξτε ανθρώπους, που να έχουν φόβο Θεού, καλή φήμη και να είναι γνώστες των προβλημάτων». Ο, τι περίπου συνιστούσε και ο Σωκράτης στους Αθηναίους. Και σαφώς αντίθετα απ’ αυτά που, συνήθως, κάνουμε εμείς. Που εκλέγουμε-αν τους εκλέγουμε εμείς και όχι κάποιοι άλλοι αντί για μας- ανθρώπους αθεόφοβους, δικτυωμένους με ύποπτα ντόπια και ξένα συμφέροντα, και ανίκανους.
Κάμετε τώρα μια σύγκριση της πρωτοχριστιανικής κοινωνίας με τους «πολλά βαρείς» σουπερ-δημοκράτες, της δικής μας σακάτικης «δημοκρατίας». Όπου αναποδογυρίζουν ή καταργούν δημοψηφίσματα. Όπου βάνουν το λαό στο ΓΥΨΟ και προδίδουν τη Μακεδονία, όπως η Χούντα του Ιωαννίδη πρόδωσε την Κύπρο. Όπου στις μέρες μας, μας έχουν μαντρώσει, για να προωθούν τους λαθρομετανάστες και να πετύχουν την φυλετική και πολιτισμική μας μετάλλαξη. Και ψηφίζουν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό με εμβόλια, που πιθανότατα θα εγκυμονούν θανάσιμους κινδύνους. Πραγματικότητα που φωνάζει ότι δικαιούνται πανηγυρικά την «τιμή» του δικτάτορα.
Αλλά υπάρχει και το θέμα της λογοκρισίας. Γιατί μέμφονται κάποιους δικτάτορες, επειδή δεν επιτρέπουν την έκδοση παρά μόνο μιας εφημερίδας. Και μπαίνει το ερώτημα: Στον, κατ’ ευφημισμό, ελεύθερο κόσμο ποια άλλη εκτός από τη «φωνή των «κυρίων», ακούγεται; Ακόμη και στο διαδίκτυο, όπου υποτίθεται ότι υπάρχει χώρος ελεύθερης έκφρασης, λειτουργεί ο αδυσώπητος κόφτης της παρακρατικής, πολιτικής ή θρησκευτικής, καμόρας. Γιατί βέβαια στο χώρο της δεσποτοκρατίας ανθεί λογοκρισία του χειρίστου είδους!…
Που σημαίνει ότι στον λεγόμενο ελεύθερο κόσμο κυριαρχεί ο Προκρούστης, που συντρίβει και ποδοπατεί τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των λαών. Στρεφόμενος μάλιστα με ιδιαίτερη σφοδρότητα εναντίον της φωνής του Ευαγγελίου. Επειδή ακριβώς είναι ο ιδανικότερος υπερασπιστής της ελευθερίας και της δικαιοσύνης. Με αποτέλεσμα να επικρατούν ανεμπόδιστα οι βρυχηθμοί των «δημοκρατικών» τυράννων, που δίνουν ρεσιτάλ υποκρισίας και κακουργίας σε βάρος των λαών.
Κι ύστερα τους φταίνε κάποιοι δικτάτορες που επιτρέπουν μια μόνο εφημερίδα. Λες και στα δικά τους σουλτανάτα επιτρέπεται καμιά άλλη φωνή εκτός απ’ τη δική τους, που την αναπαράγουν τα «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ.
Κι ύστερα έχουν από πάνω το θράσος οι μαριονέτες αυτές της παγκόσμιας δικτατορίας να μας μιλούν για δημοκρατικά και συνταγματικά τόξα. Όταν τα μόνα τόξα που χρησιμοποιούν είναι εκείνα των παγκόσμιων δολοφόνων.
Και ιδιαίτερα το αντιευαγγελικό τόξο, που με τα φαρμακερά και καυτερά του βέλη χτυπάει κατάστηθα την πίστη και την καρδιά του λαού.
ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κοινωνικά θέματα,
Λόγος Ορθοδοξίας,
Οικονομικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου