30 Μαρτίου 2020
ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χαρακτήρισε ως πανδημία την προσβολή πλείστων λαών του πλανήτη από μορφή ιού, ο οποίος μεταδίδεται με μεγάλη ευκολία. Ο καθημερινός βίος άλλαξε άρδην. H επιστημονική κοινότητα τηρεί επιφυλακτική στάση, ποικίλες όμως είναι οι στάσεις και οι αντιδράσεις της κοινωνίας στις διάφορες χώρες.
Ο αριθμός των θυμάτων μόλις ξεπέρασε πλανητικά τις 30.000 κατά το τρίμηνο της δράσης του ιού. Θα περάσει πάντως απαρατήρητο, όπως συμβαίνει επί πολλές δεκαετίες, ότι κατ’ έτος πεθαίνουν 10.000.000 παιδιά από πείνα ή εύκολα αντιμετωπίσιμες ασθένειες, όπως η γαστρεντερίτιδα. Στο τρίμηνο της δράσης του ιού του «στέμματος» έχουν πεθάνει 2.500.000 παιδιά! Γίνεται πολύς λόγος για την ανεπάρκεια υγειονομικού υλικού στα νοσοκομεία και μέσων προστασίας (αντισηπτικών και άλλων)) του λαού. 1.000.000.000 συνανθρώπων μας καθ’ όλη τη διάρκεια του βίου τους δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό!
Ο λαλίστατος για την πανδημία ΠΟΥ, ο ελεγχόμενος από τις ισχυρές οικονομικά και πολιτικά χώρες, γι’ αυτό το δράμα των συνανθρώπων μας τηρεί σιγήν ιχθύος. Πάντως κύκλοι ευκαίρως ακαίρως τονίζουν τον κίνδυνο από τον υπερπληθυσμό του πλανήτη και εν πολλοίς η κοινή γνώμη στις δυτικές χώρες επικρίνει τους υπανάπτυκτους λαούς, για τη δημογραφική σφριγηλότητα, και τις κυβερνήσεις τους, για την μη επιβολή οικογενειακού προγραμματισμού. Τηρείται ως επτασφράγιστο μυστικό ότι η γη μπορεί να διαθρέψει κατά πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό και είναι η κοινωνική αδικία, που έφερε στην εξαθλίωση τους πάσχοντες συνανθρώπους μας. Παράλληλα οι δυτικοί καυχώνται για την κατάκτηση του δικαιώματος της έκτρωσης χάρη στα αστικά κοινοβούλια, με τα οποία συμπορεύτηκαν οι θρησκευτικοί ηγέτες, οι οποίοι μικρή αντέταξαν αντίσταση στις αντιευαγγελικές νομοθεσίες. Τώρα πλέον στη μεταχριστιανική Δύση οι εκκλησιομάχοι πανηγυρίζουν τον θρίαμβό τους.
Όταν είχε εξαπλωθεί στην Αφρική άλλου είδους ιός, ο Έμπολα, ο ΠΟΥ δεν είχε κηρύξει πανδημία. Όσο λιγότεροι Αφρικανοί, τόσο καλύτερα για τις δυτικές χώρες! Βέβαια ούτε τότε υπήρξαν πολλά τα θύματα. Θυμούμαι όμως τη διάχυτη αγωνία μήπως ο ιός καταφέρει και περάσει από το Γιβραλτάρ στην Ευρώπη. Τότε είχε ιδιαίτερα πληγεί η πάμφτωχη Σιέρα Λεόνε. Στο εκεί ορθόδοξο ιεραποστολικό κλιμάκιο εργάζεται ο πατήρ Θεμιστοκλής. Είναι Αιγυπτιώτης ομεγενής, μεγαλωμένος στην Αυστραλία, οργισμένος στα νειάτα του, άθεος, χίππυ, ερευνητής του ανατολικού μυστικισμού, μαρξιστής και τελικά ορθόδοξος χριστιανός. Επανήλθε στη γενέτειρα γη της Αφρικής και θυσιάζεται με την πραγματική έννοια του όρου.
Αφού συγκέντρωσε ορφανά και τραυματίες του μακρόχρονου εμφυλίου πολέμου, προσφέρει σ’ αυτούς υλική ανακούφιση επί δεκαετία και πλέον. Κατά την έξαρση της δράσης του ιού Έμπολα είχε δηλώσει: «Εγώ θα μείνω κι ας πεθάνω μαζί σας». Είναι όμως η πνευματική του προσφορά κατά πολύ πιο σημαντική. Προσφέρει στους ιθαγενείς το Σώμα και το Αίμα του Χριστού και στη συνέχεια καταλύει. Δεν αφήνει δηλαδή ούτε υποψία περιεχομένου στο Άγιο Ποτήριο. Και είναι οι προσερχόμενοι πάσχοντες από πλήθος ασθενειών, που πλήττουν την Αφρική. Αναφέρω μόνο τη φυματίωση νέου τύπου, που μαστίζει τις τελευταίες δεκαετίες τη μαύρη ήπειρο. Το ίδιο έκαναν και κάνουν όλοι οι ορθόδοξοι ιεραπόστολοι, που, δόξα τω Θεώ, πληθαίνουν, αλλά και ευλαβείς κληρικοί, που υπηρέτησαν εθελουσίως στη Σπιναλόγκα των λεπρών, στη «Σωτηρία» των φυματικών, στο φθισιατρείο των Ιωαννίνων και αλλού. Εκδηλώνουν ανησυχία οι υλιστές περί του κινδύνου από τη μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με κοινή τη λαβίδα. Κατανοητή πλήρως η ανησυχία αυτή. Κατά βάθος όμως πανηγυρίζουν πρωτίστως ως θρίαμβό τους την απαγόρευση της τέλεσης της Θείας Λειτουργίας!
Και εμείς δεν αγωνιστήκαμε να ισχύσουν και για τους πιστούς τα μέτρα που ισχύουν για τα πολυκαταστήματα (τετραγωνικά μέτρα ανά εκκλησιαζόμενο) και μάλιστα πιο περιοριστικά. Η θεία λειτουργία διαρκεί μία ώρα, τα πολυκαταστήματα παραμένουν ανοικτά επί δεκάωρο, μάλιστα αρχικά και κατά Κυριακή. Οι προσερχόμενοι στους ναούς παραμένουν σταθερά οι ίδιοι, ακίνητοι και δεν ψηλαφούν. Εκείνοι που ψωνίζουν εναλλάσσονται διαρκώς, κινούνται, αλλολοπροσεγγίζονται και ψηλαφούν. Πόσοι είναι οι εκκλησιαζόμενοι; Ούτε το 5% του λαού μας. Πόσοι κοινωνούν; Ούτε το 10% των προσερχομένων. Από αυτούς κάποιοι, επηρεασμένοι από την τρομοκράτηση, θα απέφευγαν να προσέλθουν. Θα απέμειναν στο τέλος ελάχιστοι, οι οποίοι πιστεύουν ακράδαντα ότι ο Χριστός δεν φέρει μικρόβια.
Βέβαια το επιχείρημα υπέρ των πολεμίων της Εκκλησίας φαίνεται συντριπτικό: Είστε ασήμαντη μειοψηφία και οφείλετε να υποταχθείτε στη συντριπτική πλειοψηφία, που επιδοκιμάζει το μέτρο της παύσης τέλεσης κάθε είδους λατρείας. Έχουμε δημοκρατία και επί πλέον δεν πιστεύουμε αυτό που πιστεύετε σεις. Οφείλομε όντως να σιωπήσουμε. Όχι επειδή το επιχείρημα είναι πράγματι συντριπτικό, αλλά επειδή έχουμε απολέσει από καιρό το αγωνιστικό φρόνημα. Οι διαμαρτυρίες μας για τους κατά καιρούς ψηφιζόμενους αντιευαγγελικούς νόμους υπήρξε υποτονική. Δεν επικαλεσθήκαμε το ισχύον, έστω και κουρελιασμένο, Σύνταγμα, στο προοίμιο του οποίου γίνεται επίκληση του ονόματος της Αγίας τριάδος.
Οι πρόγονοί μας δεν ήθελαν κράτος ουδετερόθρησκο, πολύ περισσότερο άθεο. Δυστυχώς, σε κάθε εποχή, λίγοι ήσαν εκείνοι, που όρθωσαν το ανάστημά τους στην αλαζονεία της εξουσίας. Ο μέγας Βασίλειος (όχι ο γεράκος της κατανάλωσης) στάθηκε αγέρωχος μπροστά στις απειλές του ηγεμόνα, ακόμη και σ’ αυτή του θανάτου, ώστε να προκαλέσει τον θαυμασμό του. Υπέροχος ο σωζόμενος διάλογος: «Κανείς δε μίλησε με τέτοιο τρόπο σε μένα τον Ύπαρχο». Και η απάντηση: «Ίσως δε συνάντησες ποτέ επίσκοπο». Στις ημέρες μας οι πιστοί επιχειρούμε να καλύψουμε τη δειλία μας πίσω από τη σύνεση. Η θεία Λειτουργία του μεγάλου αυτού εκκλησιαστικού Πατέρα θα τελείτο κατά τις Κυριακές της Μεγάλης Σαρακοστής. Βέβαια υπήρξε μέγας και ως προς την κοινωνική προσφορά ο ευτελισθείς από τους Νεοέλληνες άγιος, όμως δεν θεωρούσε πρωτεύον έργο την προσφορά του στη Βασιλειάδα, αλλά την προσφορά του στο θείο θυσιαστήριο.
Σήμερα η Πολιτεία θεωρεί την Εκκλησία, ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, ανθρώπινο οργανισμό κοινωνικής πρόνοιας. Στις μεγάλες πυρκαγιές της Πελοποννήσου είχε ζητήσει από την Εκκλησία την αποστολή υλικής βοήθειας, ενώ το ίδιο είχε φροντίσει να στείλει ψυχολόγους για την στήριξη των συγγενών των θυμάτων. Οποία αντιστροφή ρόλων!
Αν σήμερα η πλειοψηφία θέλει (και αυτό θα φανεί μόνο με δημοψήφισμα), τότε ας απαλειφούν τα άκρως ενοχλητικά για τους εκκλησιομάχους άρθρα του Συντάγματος, ας υποβιβαστεί η Εκκλησία σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου και ας αποκληθεί το κράτος υποκριτικά ουδετερόθρησκο, στην ουσία αντίθεο. Ας μελετήσουν όμως οι θριαμβολογούντες για τη νίκη τους την ιστορία. Μάρτυρες υπάρχουν σε κάθε εποχή, ακόμη και στον 20ο αιώνα. Η Εκκλησία πολεμουμένη νικά.
Τώρα με τον εγκλεισμό εκδηλώνεται η ανησυχία για άλλον κίνδυνο, την κατάθλιψη. Επιστρατεύονται ψυχίατροι για ψυχολογική υποστήριξη των εγκλείστων. Το υπαρξιακό κενό όμως σαρώνει τις δυτικές κοινωνίες εδώ και αιώνα. Κάποτε θα επανέλθουμε στον Χριστό, τον σωτήρα των ψυχών και των σωμάτων μας.
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Ο αριθμός των θυμάτων μόλις ξεπέρασε πλανητικά τις 30.000 κατά το τρίμηνο της δράσης του ιού. Θα περάσει πάντως απαρατήρητο, όπως συμβαίνει επί πολλές δεκαετίες, ότι κατ’ έτος πεθαίνουν 10.000.000 παιδιά από πείνα ή εύκολα αντιμετωπίσιμες ασθένειες, όπως η γαστρεντερίτιδα. Στο τρίμηνο της δράσης του ιού του «στέμματος» έχουν πεθάνει 2.500.000 παιδιά! Γίνεται πολύς λόγος για την ανεπάρκεια υγειονομικού υλικού στα νοσοκομεία και μέσων προστασίας (αντισηπτικών και άλλων)) του λαού. 1.000.000.000 συνανθρώπων μας καθ’ όλη τη διάρκεια του βίου τους δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό!
Ο λαλίστατος για την πανδημία ΠΟΥ, ο ελεγχόμενος από τις ισχυρές οικονομικά και πολιτικά χώρες, γι’ αυτό το δράμα των συνανθρώπων μας τηρεί σιγήν ιχθύος. Πάντως κύκλοι ευκαίρως ακαίρως τονίζουν τον κίνδυνο από τον υπερπληθυσμό του πλανήτη και εν πολλοίς η κοινή γνώμη στις δυτικές χώρες επικρίνει τους υπανάπτυκτους λαούς, για τη δημογραφική σφριγηλότητα, και τις κυβερνήσεις τους, για την μη επιβολή οικογενειακού προγραμματισμού. Τηρείται ως επτασφράγιστο μυστικό ότι η γη μπορεί να διαθρέψει κατά πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό και είναι η κοινωνική αδικία, που έφερε στην εξαθλίωση τους πάσχοντες συνανθρώπους μας. Παράλληλα οι δυτικοί καυχώνται για την κατάκτηση του δικαιώματος της έκτρωσης χάρη στα αστικά κοινοβούλια, με τα οποία συμπορεύτηκαν οι θρησκευτικοί ηγέτες, οι οποίοι μικρή αντέταξαν αντίσταση στις αντιευαγγελικές νομοθεσίες. Τώρα πλέον στη μεταχριστιανική Δύση οι εκκλησιομάχοι πανηγυρίζουν τον θρίαμβό τους.
Όταν είχε εξαπλωθεί στην Αφρική άλλου είδους ιός, ο Έμπολα, ο ΠΟΥ δεν είχε κηρύξει πανδημία. Όσο λιγότεροι Αφρικανοί, τόσο καλύτερα για τις δυτικές χώρες! Βέβαια ούτε τότε υπήρξαν πολλά τα θύματα. Θυμούμαι όμως τη διάχυτη αγωνία μήπως ο ιός καταφέρει και περάσει από το Γιβραλτάρ στην Ευρώπη. Τότε είχε ιδιαίτερα πληγεί η πάμφτωχη Σιέρα Λεόνε. Στο εκεί ορθόδοξο ιεραποστολικό κλιμάκιο εργάζεται ο πατήρ Θεμιστοκλής. Είναι Αιγυπτιώτης ομεγενής, μεγαλωμένος στην Αυστραλία, οργισμένος στα νειάτα του, άθεος, χίππυ, ερευνητής του ανατολικού μυστικισμού, μαρξιστής και τελικά ορθόδοξος χριστιανός. Επανήλθε στη γενέτειρα γη της Αφρικής και θυσιάζεται με την πραγματική έννοια του όρου.
Αφού συγκέντρωσε ορφανά και τραυματίες του μακρόχρονου εμφυλίου πολέμου, προσφέρει σ’ αυτούς υλική ανακούφιση επί δεκαετία και πλέον. Κατά την έξαρση της δράσης του ιού Έμπολα είχε δηλώσει: «Εγώ θα μείνω κι ας πεθάνω μαζί σας». Είναι όμως η πνευματική του προσφορά κατά πολύ πιο σημαντική. Προσφέρει στους ιθαγενείς το Σώμα και το Αίμα του Χριστού και στη συνέχεια καταλύει. Δεν αφήνει δηλαδή ούτε υποψία περιεχομένου στο Άγιο Ποτήριο. Και είναι οι προσερχόμενοι πάσχοντες από πλήθος ασθενειών, που πλήττουν την Αφρική. Αναφέρω μόνο τη φυματίωση νέου τύπου, που μαστίζει τις τελευταίες δεκαετίες τη μαύρη ήπειρο. Το ίδιο έκαναν και κάνουν όλοι οι ορθόδοξοι ιεραπόστολοι, που, δόξα τω Θεώ, πληθαίνουν, αλλά και ευλαβείς κληρικοί, που υπηρέτησαν εθελουσίως στη Σπιναλόγκα των λεπρών, στη «Σωτηρία» των φυματικών, στο φθισιατρείο των Ιωαννίνων και αλλού. Εκδηλώνουν ανησυχία οι υλιστές περί του κινδύνου από τη μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με κοινή τη λαβίδα. Κατανοητή πλήρως η ανησυχία αυτή. Κατά βάθος όμως πανηγυρίζουν πρωτίστως ως θρίαμβό τους την απαγόρευση της τέλεσης της Θείας Λειτουργίας!
Και εμείς δεν αγωνιστήκαμε να ισχύσουν και για τους πιστούς τα μέτρα που ισχύουν για τα πολυκαταστήματα (τετραγωνικά μέτρα ανά εκκλησιαζόμενο) και μάλιστα πιο περιοριστικά. Η θεία λειτουργία διαρκεί μία ώρα, τα πολυκαταστήματα παραμένουν ανοικτά επί δεκάωρο, μάλιστα αρχικά και κατά Κυριακή. Οι προσερχόμενοι στους ναούς παραμένουν σταθερά οι ίδιοι, ακίνητοι και δεν ψηλαφούν. Εκείνοι που ψωνίζουν εναλλάσσονται διαρκώς, κινούνται, αλλολοπροσεγγίζονται και ψηλαφούν. Πόσοι είναι οι εκκλησιαζόμενοι; Ούτε το 5% του λαού μας. Πόσοι κοινωνούν; Ούτε το 10% των προσερχομένων. Από αυτούς κάποιοι, επηρεασμένοι από την τρομοκράτηση, θα απέφευγαν να προσέλθουν. Θα απέμειναν στο τέλος ελάχιστοι, οι οποίοι πιστεύουν ακράδαντα ότι ο Χριστός δεν φέρει μικρόβια.
Βέβαια το επιχείρημα υπέρ των πολεμίων της Εκκλησίας φαίνεται συντριπτικό: Είστε ασήμαντη μειοψηφία και οφείλετε να υποταχθείτε στη συντριπτική πλειοψηφία, που επιδοκιμάζει το μέτρο της παύσης τέλεσης κάθε είδους λατρείας. Έχουμε δημοκρατία και επί πλέον δεν πιστεύουμε αυτό που πιστεύετε σεις. Οφείλομε όντως να σιωπήσουμε. Όχι επειδή το επιχείρημα είναι πράγματι συντριπτικό, αλλά επειδή έχουμε απολέσει από καιρό το αγωνιστικό φρόνημα. Οι διαμαρτυρίες μας για τους κατά καιρούς ψηφιζόμενους αντιευαγγελικούς νόμους υπήρξε υποτονική. Δεν επικαλεσθήκαμε το ισχύον, έστω και κουρελιασμένο, Σύνταγμα, στο προοίμιο του οποίου γίνεται επίκληση του ονόματος της Αγίας τριάδος.
Οι πρόγονοί μας δεν ήθελαν κράτος ουδετερόθρησκο, πολύ περισσότερο άθεο. Δυστυχώς, σε κάθε εποχή, λίγοι ήσαν εκείνοι, που όρθωσαν το ανάστημά τους στην αλαζονεία της εξουσίας. Ο μέγας Βασίλειος (όχι ο γεράκος της κατανάλωσης) στάθηκε αγέρωχος μπροστά στις απειλές του ηγεμόνα, ακόμη και σ’ αυτή του θανάτου, ώστε να προκαλέσει τον θαυμασμό του. Υπέροχος ο σωζόμενος διάλογος: «Κανείς δε μίλησε με τέτοιο τρόπο σε μένα τον Ύπαρχο». Και η απάντηση: «Ίσως δε συνάντησες ποτέ επίσκοπο». Στις ημέρες μας οι πιστοί επιχειρούμε να καλύψουμε τη δειλία μας πίσω από τη σύνεση. Η θεία Λειτουργία του μεγάλου αυτού εκκλησιαστικού Πατέρα θα τελείτο κατά τις Κυριακές της Μεγάλης Σαρακοστής. Βέβαια υπήρξε μέγας και ως προς την κοινωνική προσφορά ο ευτελισθείς από τους Νεοέλληνες άγιος, όμως δεν θεωρούσε πρωτεύον έργο την προσφορά του στη Βασιλειάδα, αλλά την προσφορά του στο θείο θυσιαστήριο.
Σήμερα η Πολιτεία θεωρεί την Εκκλησία, ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, ανθρώπινο οργανισμό κοινωνικής πρόνοιας. Στις μεγάλες πυρκαγιές της Πελοποννήσου είχε ζητήσει από την Εκκλησία την αποστολή υλικής βοήθειας, ενώ το ίδιο είχε φροντίσει να στείλει ψυχολόγους για την στήριξη των συγγενών των θυμάτων. Οποία αντιστροφή ρόλων!
Αν σήμερα η πλειοψηφία θέλει (και αυτό θα φανεί μόνο με δημοψήφισμα), τότε ας απαλειφούν τα άκρως ενοχλητικά για τους εκκλησιομάχους άρθρα του Συντάγματος, ας υποβιβαστεί η Εκκλησία σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου και ας αποκληθεί το κράτος υποκριτικά ουδετερόθρησκο, στην ουσία αντίθεο. Ας μελετήσουν όμως οι θριαμβολογούντες για τη νίκη τους την ιστορία. Μάρτυρες υπάρχουν σε κάθε εποχή, ακόμη και στον 20ο αιώνα. Η Εκκλησία πολεμουμένη νικά.
Τώρα με τον εγκλεισμό εκδηλώνεται η ανησυχία για άλλον κίνδυνο, την κατάθλιψη. Επιστρατεύονται ψυχίατροι για ψυχολογική υποστήριξη των εγκλείστων. Το υπαρξιακό κενό όμως σαρώνει τις δυτικές κοινωνίες εδώ και αιώνα. Κάποτε θα επανέλθουμε στον Χριστό, τον σωτήρα των ψυχών και των σωμάτων μας.
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Μακρυγιάννη,
Εθνική Προδοσία,
Θέματα Υγείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου