26 Φεβρουαρίου 2020

Βοηθώντας την Γιάννα

Γράφει ο Χρήστος Μπολώσης

Είναι γεγονός και πρέπει να της το αναγνωρίσουμε, ότι η κυρία Γιάννα είναι για τα πανηγύρια. Έδωσε εξετάσεις, αναλαμβάνοντας την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και πέρασε με άριστα. 
Βέβαια, μας στοίχισαν λίγο παραπάνω οι γύφτοι με τα Ντάτσουν και τα καρπούζια, αλλά δεν βαριέστε, μπρος στη δόξα τι είναι η πείνα… 

Μετά την επιτυχία της αυτή, καθιερώθηκε στην συνείδηση και του λαού, αλλά και των κυβερνώντων, ως η Εθνική πανηγυρίστρια. 

Όταν λοιπόν τέθηκε το θέμα του εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση (το αν ήταν Επανάσταση ή κάτι άλλο, είναι εξεταστέο) του 1821, ήταν φυσικό το μυαλό του κ. πρωθυπουργού, να πάει στην κ. Γιάννα. Άλλωστε είχε συνεργαστεί θαυμάσια με την αδελφή του, το 2004 όταν εκείνη ήταν δήμαρχος Αθηναίων, τότε που είχε καταθέσει την κομματική της ταυτότητα…. Άρα ήταν άνθρωπος του σπιτιού. 

Η πρώτη πρώτη φροντίδα της κυβερνήσεως, ήταν να διαβεβαιώσει τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι δεν πρέπει να ανησυχεί, αφού οι εορταστικές εκδηλώσεις, δεν θα έχουν τίποτις εθνικά. Το ότι δεν ρώτησε την γνώμη των οπαδών της η ΝΔ, λίγη σημασία έχει. 

Έτσι λοιπόν η κ. Γιάννα που είναι και λίγο ΣΥΡΙΖΑ και λίγο ΝΔ και λίγο ΚΙΝΑΛ και λίγο «Ποτάμι» και ας μας τελείωσε και λίγο Λεβέντης και ας μας σώθηκε, άρχισε τις προετοιμασίες. Και πρώτα – πρώτα, έπρεπε να βρει έναν λογότυπο, που μόλις το βλέπεις να θυμάσαι το 1821. Το σύμβολο δηλαδή, το οποίο ο αείμνηστος Γεώργιος Γεωργαλάς είχε γράψει, στο μνημειώδες έργο του «Προπαγάνδα», ότι είναι «Η υλική έκφρασις της ιδέας. Είναι η υλοποίησίς της σε μία εντυπωσιακή μορφή με σκοπό την διαρκή παρουσία και υπόμνησί της». Και ο μεγάλος Γεωργαλάς συμπλήρωνε ότι το σύμβολο και εν προκειμένω ο λογότυπος, θα πρέπει να είναι απλό, για να αντιλαμβάνεται ο καθένας το «κρυφό» νόημά του. Συνοπτικό, για να συμπυκνώνει την αρχική Ιδέα. Εύκολα αναπαραγόμενο, για να μπορεί να το κάνει κάθε οπαδός και έτσι να καταστεί πανταχού παρούσα ιδέα. Το σύμβολο της Γιάννας δεν έχει τίποτα από όλα αυτά. Ούτε καν ένα φέσι. Ούτε ένα καριοφίλι, πλην μιας χαρωπής γιρλάντας. Εμένα βέβαια, ως οπαδό της ΑΕΚ, με ικανοποιεί απόλυτα, διότι μου φέρνει στο νου την Θύρα 21, αλλά νομίζω ότι δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Τέλος πάντων, αυτό άρεσε στην κ. Γιάννα και με αυτό θα πορευτούμε. 

Με αυτά τα δεδομένα, δηλαδή το άρες μάρες σύμβολο και την ρητή διαβεβαίωση του κ. Γεραπετρίτη, ότι ουδέν το Εθνικόν θα έχουν οι εκδηλώσεις, σκέφτηκα, ως σωστός Έλλην, να βοηθήσω την κ. Γιάννα στην μεγάλη προσπάθεια, η οποία απ’ ό, τι βλέπω θα επικεντρωθεί στην αποδόμηση του… δρώμενου του 1821. 

Πριν απ’ όλα όμως, θα πρέπει να δούμε, αν το 1821 εξερράγη Επανάσταση ή Πραξικόπημα. Διότι αν συνέβη το τοιούτον τι, θα πρέπει να εκδοθεί ένας νόμος με αναδρομική ισχύ, που να τακτοποιεί τα πράγματα (τι πάω και θυμάμαι τώρα). Η κ. Γιάννα, μάλλον θα το έχει προβλέψει αυτό. 

Μετά πολύ σκέψη λοιπόν (ίσως ανάλογη αυτών, που επινόησαν και ενέκριναν το σύμβολο), προτείνω τα εξής: 

α. Κατ’ αρχήν, όπως προαναφέρθηκε, να επαναπροσδιοριστεί η νομική μορφή του 1821. Είναι Επανάσταση; Μήπως είναι Πραξικόπημα; Διότι σύμφωνα με τον κ. Τατσόπουλο, τον κ. Βερέμη και τον Σκάϊ, οι ραγιάδες πέρναγαν μια χαρά επί Οθωμανοκρατίας. Με τους δρόμους τους καινούργιους, με τα νοσοκομεία και το αέρινο λεπίδι. Μήπως δηλαδή οι αγράμματοι ξυπόλητοι, κατά τον κ. Πάγκαλο, ξεσηκώθηκαν κατά της εννόμου τάξεως, που επεβλήθη με την εθνοσωτήριο Επανάσταση της 29ης Μαΐου του 1453; Να τα προσέχουμε αυτά παιδιά. Και αφού το ξεκαθαρίσουμε αυτό, εν ανάγκη, το ξανατονίζω, και με κανένα νόμο με αναδρομική ισχύ, προχωράμε. 

β. Να ερευνηθούν όλα τα «Who is Who» των λεγομένων αγωνιστών, γιατί εδώ και χρόνια κυκλοφορούν φήμες ότι ο Κολοκοτρώνης, αγόρασε μπιρ παρά εκτάσεις στα Δερβενάκια, μέσα από τις οποίες αργότερα πέρασε ο δρόμος Κορίνθου – Άργους και φλόμωσε στην αποζημίωση. Ακόμη ο ίδιος, αγόρασε πολλά στρέμματα στην Τριπολιτσά και έβγαλε τρελά λεφτά, γιατί στην συνέχεια τα πούλησε και χτίστηκε το γήπεδο του Αστέρα Τρίπολης, με τον ρητό όρο να του δώσουν το όνομά του, όπερ και εγένετο και ένα εφόρου ζωής διαρκείας στους VIP. Κάτι ανάλογο έγινε και με τον Γεώργιο Καραϊσκάκη στο Φάληρο. Λαμόγια παιδί μου τι περιμένεις; Τώρα, το ότι σκοτώθηκε ο Καραϊσκάκης στην Μάχη του Φαλήρου στις 23 Απριλίου του 1827, δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία και μπορούμε να το παρακάμψουμε. 

γ. Παρουσίαση δρωμένων από τον μεγάλο βέλγο καλλιτέχνη Γιαν Φαμπρ. Ξέρετε εκείνον με τα παλλόμενα πέη. Τώρα το προς ποιόν θα τα… πάλλει, είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει σύντομα, για να μην αιωρούνται αμφιβολίες. 

δ. Διοργάνωση φεστιβάλ σύγχρονου κινηματογράφου. Ξέρετε αυτόν, που οι διάλογοι κάθε ταινίας, δεν είναι πάνω από το 1/4 μιας σελίδας Α4. Μη με ρωτήσετε τι σχέση έχει αυτό. Γιατί νομίζετε ότι όλα τα άλλα νομίζετε ότι θα έχουν; 

ε. Συναυλία με τον Γιώργο Νταλάρα. Δεν χρειάζεται διευκρίνιση, καθ’ όσον οποιαδήποτε εκδήλωση τοιαύτης εμβελείας που σέβεται τον αυτό της, δεν νοείται χωρίς την παρουσία του κ. Νταλάρα.

στ. Παραστάσεις Καραγκιόζη. Έτσι κι’ αλλιώς, πολύ καραγκιοζαρία προβλέπεται. 

ζ. Σειρά διαλέξεων από την κ. Μαρία Ρεπούση και τον κ. Αντώνη Λιάκο. Η πρώτη θα μας επιμορφώσει για το πώς κατόρθωσαν οι χρυσαυγίτες, βασιλοχουντικοί και ταγματασφαλίτες, να μας γεμίσουν τόσα χρόνια με ψέματα περί δήθεν καταπιέσεων και σφαγών των Ελλήνων από τους Τούρκους, ενώ η σκληρή πραγματικότητα, μας αρέσει δεν μας αρέσει, είναι ότι οι Έλληνες έσφαζαν τους Τούρκους, ο δε Κολοκοτρώνης δεν ήταν τίποτα άλλο παρά ο δολοφόνος με το πριόνι και ο Νικηταράς ο Τουρκοφάγος, ένας killer της εποχής. Ο κ. Λιάκος (ο Αντώνης για να μη παρεξηγιόμαστε), θα ετοιμάσει μια Πραγματεία για το πώς μπορεί να αντιμετωπισθεί η υπογεννητικότητα των Ελλήνων, με την βοήθεια των λαθρομεταναστών. Ελπίζω ότι θα έχει κάνει δοκιμή στην οικογένειά του, ώστε να μας παρουσιάσει απτά παραδείγματα. 

η. Ο Σκάϊ, να ετοιμάσει ένα ντοκιμαντέρ με θέμα «Εγκληματίες φουστανελάδες, στην ειδυλλιακή Ελλάδα από το 1453 μέχρι το 1821». Στα τραγούδια των τίτλων θα είναι η μεικτή χορωδία της ΚΝΕ. 

θ. Καλού κακού κάντε και μια ανάλυση ούρων και αφήστε την να υπάρχει… 

Αυτό είναι άσχετο αλλά πολύ χρήσιμο, διότι αν δεν κοιτάξουμε την υγεία μας τι γίνεται;

Επειδή οι ιδέες βγαίνουν σαν χείμαρρος από το κεφάλι μου και δεν θέλω να σας κουράσω, σταματώ εδώ. Μη νομίσετε όμως ότι καθαρίσατε. Προσεχώς, ίσως σας βομβαρδίσω με νέα κολεξιόν ιδεών προς την φιλτάτη Γιάννα. 

Κάπου στο διαδίκτυο (διαβάζεις και καλά κάπου κάπου) διάβασα: «Το 1821 μια χούφτα τρελοί, έκαναν τους ραγιάδες Έλληνες, ενώ το 2021 μια χούφτα εθνομηδενιστές προσπαθούν να κάνουν τους Έλληνες ραγιάδες». 
Προσυπογράφω.

πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.