12 Οκτωβρίου 2018
Επιστρέφει το σχέδιο Φίλη για τα βιβλία Ιστορίας
Παραγκωνίζεται η περίοδος του 1821 για να δοθεί έμφαση σε Εμφύλιο, επταετία και κομμουνιστικά καθεστώτα.
Αποκαλυπτήρια σήμερα για τα νέα προγράμματα σπουδών στο μάθημα της Ιστορίας. Η επιστημονική επιτροπή του ΙΕΠ, που έχει συσταθεί για τον λόγο αυτό από 30 καθηγητές και εκπαιδευτικούς, θα παραδώσει στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου την πρότασή της για τα νέα αναλυτικά προγράμματα της Ιστορίας από την γ’ δημοτικού έως την α’ λυκείου.
Αίσθηση ωστόσο προκαλούν οι επιλογές που, σύμφωνα με πληροφορίες, δρομολογούν τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής, τα οποία κόβουν ώρες από σημαντικές ιστορικές περιόδους, όπως η Ελληνική Επανάσταση του 1821, προκειμένου να δοθεί χρόνος και να εξεταστούν πιο σύγχρονα θέματα, όπως ο Ψυχρός Πόλεμος, η πτώση του τείχους και των κομμουνιστικών καθεστώτων, ο πόλεμος της Γιουγκοσλαβίας, ακόμα και η Τζιχάντ...
Βέβαια, πολλά από αυτά τα γεγονότα είναι ακόμα σε εξέλιξη και εμπίπτουν περισσότερο στο αντικείμενο των διεθνών σχέσεων και όχι της Ιστορίας, κάτι που προκαλεί εύλογα ερωτήματα.
Το εγχείρημα είχε ξεκινήσει πριν από μια τριετία επί υπουργίας Φίλη και θεωρείται ιδιαίτερα φιλόδοξο, καθώς τα νέα προγράμματα σπουδών πρέπει να ισορροπήσουν πάνω σε μια ευαίσθητη και πολύ λεπτή γραμμή, αυτήν της ιστορικής καταγραφής των γεγονότων, από τη μια, και του σχολιασμού, από την άλλη, που μπορεί να διαστρεβλώσουν με υποκειμενικό τρόπο τις ίδιες τις ιστορικές καταγραφές.
Την ίδια ώρα με ενδιαφέρον αναμένεται ο τρόπος που θα συγκεραστεί η λογική της ιστοριογραφικής ανάλυσης των γεγονότων, όπως επιθυμούν τα μέλη της επιτροπής, με την επιθυμία του υπουργείου Παιδείας να διδάσκεται η Ιστορία με έμφαση όχι στην καταγραφή, αλλά στην κοινωνιολογική ανάλυση των γεγονότων.
Επιπλέον, η σκέψη να δοθεί έμφαση στη διδασκαλία νεότερων γεγονότων της ελληνικής Ιστορίας, όπως ο Εμφύλιος και η περίοδος της επταετίας, με χρήση όχι μόνο ιστορικών πηγών, αλλά και με επισκέψεις σε μουσεία, τόπους γεγονότων της περιόδου, αλλά και συνεντεύξεις με ανθρώπους που έζησαν τα γεγονότα φέρνει στο προσκήνιο έναν ακόμα σοβαρό κίνδυνο: Τη διαστρέβλωση των ίδιων των ιστορικών γεγονότων μέσα από τον παραμορφωτικό φακό της πιθανής υποκειμενικής αντιμετώπισης γεγονότων από πρωταγωνιστές τους και το κατά πόσο θα μπορέσουν οι μαθητές να φιλτράρουν αυτή την υποκειμενικότητα.
Ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι πώς θα κατορθώσουν οι μαθητές να αφομοιώσουν από την γ' δημοτικού και έως την α' λυκείου περισσότερη ύλη από αυτή που διδάσκονται σήμερα.
Ηδη αρκετοί εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι ο τεράστιος όγκος ύλης που θα πρέπει να διαχειριστούν μπορεί να οδηγήσει σε παράκαμψη ολόκληρων κεφαλαίων, γι' αυτό προτείνεται αύξηση κατά μία ώρα στη διδασκαλία Ιστορίας σε όλες τις τάξεις γυμνασίου και λυκείου (πλην της γ’ γυμνασίου), καθώς όπως αναφέρει το πόρισμα «οι δύο ώρες διδασκαλίας δεν επαρκούν».
Θεολόγοι: Με παραπλανητικά στοιχεία απαντά ο Γαβρόγλου
Αντιπαράθεσης συνέχεια για το μάθημα των Θρησκευτικών, με το υπουργείο Παιδείας και την Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ) να συνεχίζουν να εκτοξεύουν εκατέρωθεν βολές για τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος στα σχολεία.
Το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να καταδείξει ότι η ΠΕΘ δεν έχει επιρροή στους κόλπους των καθηγητών θεολόγων, δημοσιοποίησε στοιχεία με βάση τα οποία οι επτά στους 10 διδάσκοντες τα Θρησκευτικά είναι θετικοί στον νέο τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος, τα οποία ωστόσο η Πανελλήνια Ενωση χαρακτηρίζει παραπλανητικά.
Ειδικότερα, το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι «ολοκληρώθηκε η επεξεργασία ερωτηματολογίων αποτίμησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων που πραγματοποιήθηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σχετικά με τα νέα προγράμματα σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών» και ανακοινώνει ότι, με βάση τα δεδομένα των απαντήσεων, προκύπτει πως «το διδακτικό και επιμορφωτικό υλικό των νέων προγραμμάτων σπουδών, όπως αυτά προέκυψαν μετά τον διάλογο με την Εκκλησία, αντιμετωπίζονται θετικά από το 76% των θεολόγων».
«Το ποσοστό αρνητικής αντιμετώπισης φθάνει το 15%, ενώ ένα ποσοστό 9% δεν απαντά» προσθέτει το υπουργείο Παιδείας και πληροφορεί ότι «στα επιμορφωτικά προγράμματα συμμετείχαν 2.809 εκπαιδευτικοί-θεολόγοι, δηλαδή σχεδόν το σύνολο των θεολόγων που εργάζονται στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από 2.091».
Την ορθότητα των στοιχείων διέψευσε η ΠΕΘ, χαρακτηρίζοντάς τα παραπλανητικά, διότι η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ενός μη επιστημονικά έγκυρου και αξιόπιστου ερωτηματολογίου, δεν τηρήθηκε η ανωνυμία των ερωτώμενων και επομένως οι απαντήσεις δεν περιείχαν το στοιχείο της ελευθερίας έκφρασης, ενώ ήταν υποχρεωτικό και η συμπλήρωσή του ήταν προϋπόθεση για να λάβει μόνο εκείνος που το συμπλήρωνε τη βεβαίωση παρακολούθησης της επιμόρφωσης και να τη διατηρεί στον φάκελό του για κάθε ενδεχόμενο.
Ας Μιλήσουμε Επιτέλους
Αποκαλυπτήρια σήμερα για τα νέα προγράμματα σπουδών στο μάθημα της Ιστορίας. Η επιστημονική επιτροπή του ΙΕΠ, που έχει συσταθεί για τον λόγο αυτό από 30 καθηγητές και εκπαιδευτικούς, θα παραδώσει στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου την πρότασή της για τα νέα αναλυτικά προγράμματα της Ιστορίας από την γ’ δημοτικού έως την α’ λυκείου.
Αίσθηση ωστόσο προκαλούν οι επιλογές που, σύμφωνα με πληροφορίες, δρομολογούν τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής, τα οποία κόβουν ώρες από σημαντικές ιστορικές περιόδους, όπως η Ελληνική Επανάσταση του 1821, προκειμένου να δοθεί χρόνος και να εξεταστούν πιο σύγχρονα θέματα, όπως ο Ψυχρός Πόλεμος, η πτώση του τείχους και των κομμουνιστικών καθεστώτων, ο πόλεμος της Γιουγκοσλαβίας, ακόμα και η Τζιχάντ...
Βέβαια, πολλά από αυτά τα γεγονότα είναι ακόμα σε εξέλιξη και εμπίπτουν περισσότερο στο αντικείμενο των διεθνών σχέσεων και όχι της Ιστορίας, κάτι που προκαλεί εύλογα ερωτήματα.
Το εγχείρημα είχε ξεκινήσει πριν από μια τριετία επί υπουργίας Φίλη και θεωρείται ιδιαίτερα φιλόδοξο, καθώς τα νέα προγράμματα σπουδών πρέπει να ισορροπήσουν πάνω σε μια ευαίσθητη και πολύ λεπτή γραμμή, αυτήν της ιστορικής καταγραφής των γεγονότων, από τη μια, και του σχολιασμού, από την άλλη, που μπορεί να διαστρεβλώσουν με υποκειμενικό τρόπο τις ίδιες τις ιστορικές καταγραφές.
Την ίδια ώρα με ενδιαφέρον αναμένεται ο τρόπος που θα συγκεραστεί η λογική της ιστοριογραφικής ανάλυσης των γεγονότων, όπως επιθυμούν τα μέλη της επιτροπής, με την επιθυμία του υπουργείου Παιδείας να διδάσκεται η Ιστορία με έμφαση όχι στην καταγραφή, αλλά στην κοινωνιολογική ανάλυση των γεγονότων.
Επιπλέον, η σκέψη να δοθεί έμφαση στη διδασκαλία νεότερων γεγονότων της ελληνικής Ιστορίας, όπως ο Εμφύλιος και η περίοδος της επταετίας, με χρήση όχι μόνο ιστορικών πηγών, αλλά και με επισκέψεις σε μουσεία, τόπους γεγονότων της περιόδου, αλλά και συνεντεύξεις με ανθρώπους που έζησαν τα γεγονότα φέρνει στο προσκήνιο έναν ακόμα σοβαρό κίνδυνο: Τη διαστρέβλωση των ίδιων των ιστορικών γεγονότων μέσα από τον παραμορφωτικό φακό της πιθανής υποκειμενικής αντιμετώπισης γεγονότων από πρωταγωνιστές τους και το κατά πόσο θα μπορέσουν οι μαθητές να φιλτράρουν αυτή την υποκειμενικότητα.
Ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι πώς θα κατορθώσουν οι μαθητές να αφομοιώσουν από την γ' δημοτικού και έως την α' λυκείου περισσότερη ύλη από αυτή που διδάσκονται σήμερα.
Ηδη αρκετοί εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι ο τεράστιος όγκος ύλης που θα πρέπει να διαχειριστούν μπορεί να οδηγήσει σε παράκαμψη ολόκληρων κεφαλαίων, γι' αυτό προτείνεται αύξηση κατά μία ώρα στη διδασκαλία Ιστορίας σε όλες τις τάξεις γυμνασίου και λυκείου (πλην της γ’ γυμνασίου), καθώς όπως αναφέρει το πόρισμα «οι δύο ώρες διδασκαλίας δεν επαρκούν».
Θεολόγοι: Με παραπλανητικά στοιχεία απαντά ο Γαβρόγλου
Αντιπαράθεσης συνέχεια για το μάθημα των Θρησκευτικών, με το υπουργείο Παιδείας και την Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ) να συνεχίζουν να εκτοξεύουν εκατέρωθεν βολές για τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος στα σχολεία.
Το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να καταδείξει ότι η ΠΕΘ δεν έχει επιρροή στους κόλπους των καθηγητών θεολόγων, δημοσιοποίησε στοιχεία με βάση τα οποία οι επτά στους 10 διδάσκοντες τα Θρησκευτικά είναι θετικοί στον νέο τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος, τα οποία ωστόσο η Πανελλήνια Ενωση χαρακτηρίζει παραπλανητικά.
Ειδικότερα, το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι «ολοκληρώθηκε η επεξεργασία ερωτηματολογίων αποτίμησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων που πραγματοποιήθηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σχετικά με τα νέα προγράμματα σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών» και ανακοινώνει ότι, με βάση τα δεδομένα των απαντήσεων, προκύπτει πως «το διδακτικό και επιμορφωτικό υλικό των νέων προγραμμάτων σπουδών, όπως αυτά προέκυψαν μετά τον διάλογο με την Εκκλησία, αντιμετωπίζονται θετικά από το 76% των θεολόγων».
«Το ποσοστό αρνητικής αντιμετώπισης φθάνει το 15%, ενώ ένα ποσοστό 9% δεν απαντά» προσθέτει το υπουργείο Παιδείας και πληροφορεί ότι «στα επιμορφωτικά προγράμματα συμμετείχαν 2.809 εκπαιδευτικοί-θεολόγοι, δηλαδή σχεδόν το σύνολο των θεολόγων που εργάζονται στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από 2.091».
Την ορθότητα των στοιχείων διέψευσε η ΠΕΘ, χαρακτηρίζοντάς τα παραπλανητικά, διότι η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ενός μη επιστημονικά έγκυρου και αξιόπιστου ερωτηματολογίου, δεν τηρήθηκε η ανωνυμία των ερωτώμενων και επομένως οι απαντήσεις δεν περιείχαν το στοιχείο της ελευθερίας έκφρασης, ενώ ήταν υποχρεωτικό και η συμπλήρωσή του ήταν προϋπόθεση για να λάβει μόνο εκείνος που το συμπλήρωνε τη βεβαίωση παρακολούθησης της επιμόρφωσης και να τη διατηρεί στον φάκελό του για κάθε ενδεχόμενο.
Ας Μιλήσουμε Επιτέλους
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου