20 Οκτωβρίου 2018
Αναστοχασμός και στο μάθημα της Γεωγραφίας από το υπ. απαιδείας – είναι ρατσιστικό να λέμε Βορράς, Νότος, Ανατολή και Δύση σύμφωνα με τον Γαβρόγλου.
σ.σ. Πως εξαφανίζεις από την συνείδηση των ελληνοπαίδων την γεωγραφική υπόσταση της Πατρίδας τους; Πως ανοίγεις τον δρόμο για μία πολυπολιτισμική χοάνη και απόλυτη οικονομική αποικία; Τους λες ότι δεν υπάρχει ούτε Βορράς, ούτε Νότος, ούτε Ανατολή και Δύση, διότι όλα αυτά είναι… ρατσιστικά!! Δεν χωράει ο ανθρώπινος νους αυτά που δρομολογεί το καταραμένο υπ. α-παιδείας.
***
Ἀνακοινώθηκαν τά Νέα Προγράμματα σπουδῶν τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας καί στή Γεωγραφία!
Μαρούσι, Ὀκτώβριος 2018.
Σέ ἔκτακτη συνέντευξη τύπου ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου παρουσίασε στούς ἐκπροσώπους τοῦ γραπτοῦ καί ἠλεκτρονικοῦ τύπου τά νέα προγράμματα σπουδῶν στή Γεωγραφία. Πίσω ἀπό τόν Ὑπουργό δέσποζε σέ μεγέθυνση ὁ νέος Παγκόσμιος Χάρτης ἐνδεικτικός της φιλοσοφίας τῶν νέων προγραμμάτων.
Ὁ κ. Ὑπουργός ἐπεσήμανε ὅτι οἱ μαθητές μέ τή Νέα Γεωγραφία καλοῦνται νά σκεφτοῦν πέρα ἀπό τά ξεπερασμένα -παρελθόντων αἰώνων- στερεότυπα τύπου Βορρᾶς, Νότος, Ἀνατολή καί Δύση. «Εἶναι ρατσιστικό νά θέλουμε ἡ Ἀφρική νά βρίσκεται μία ζωή ἀπό κάτω μας καί νά μεγαλώνουν γενιές παιδιῶν μέ αὐτές τίς ἀντιλήψεις» τόνισε σέ μία χαρακτηριστική ἀποστροφή τῆς ὁμιλίας του. «Τό ΙΕΠ, μετά τά Θρησκευτικά καί τήν Ἱστορία, ξεπέρασε τόν ἑαυτό του σέ αὐτό τό καινοτόμο καί ρηξικέλευθο πρόγραμμα σπουδῶν. Ὁ μαθητής πού θά ὁλοκληρώσει τό συγκεκριμένο πρόγραμμα θά εἶναι σέ θέση νά ἀντιληφθεῖ ὅτι ὅλα εἶναι σχετικά καί δέν ὑπάρχουν θέσφατα καί κανόνες. Ὅπως θά δεῖ καί στό τό χάρτη μας ἡ Ἑλλάδα πλέον μπορεῖ νά ἀνήκει στή Ἄπω Ἀνατολή ἐάν ὁ μαθητής τό ἐπιθυμεῖ ἀφοῦ τό μάθημα τῆς γεωγραφίας γίνεται…. ἀνθρωποκεντρικό καί σύμφωνο μέ τό δικαίωμα τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ τοῦ καθενός ἀπό ἐμᾶς.
Στίς ἐρωτήσεις πού ἀκολούθησαν τό ἐνδιαφέρον τῶν δημοσιογράφων κίνησε τό γεγονός ὅτι ὁ χάρτης εἶναι γραμμένος στήν Ἀγγλική Γλώσσα. Ὁ κ. Ὑπουργός ἀπάντησε: «μήν μέ βάζετε νά ἀποκαλύψω ἄλλα αὐτή τή στιγμή… Ἔχει νά κάνει μέ τή διαθεματικότητα τῶν μαθημάτων καί μέ τήν ἐπικείμενη ἀνακοίνωση τῶν νέων προγραμμάτων σπουδῶν στό μάθημα τῆς Γλώσσας. Θά ἐκπλαγεῖτε pleasantly !» Τόνισε μέ νόημα.
Σέ ἐρωτήσεις γιά τό τί γνώμη ἔχουν οἱ καθηγητές πού θά κληθοῦν νά διδάξουν τό μάθημα τῆς Νέας Γεωγραφίας ὁ κ. Ὑπουργός ἐπισήμανε ὅτι δουλειά τῶν καθηγητῶν εἶναι νά διδάξουν τό νέο μάθημα καί ὄχι γιά νά κρίνουν τίς Ὑπουργικές Ἀποφάσεις. «Νά ξέρετε πάντως πώς οἱ ἀντιδράσεις τῶν καθηγητῶν εἶναι ἐνθουσιώδεις ἁπλά ζήτησαν λίγο χρόνο νά προσανατολιστοῦν«!
Σέ ἄλλη ἐρώτηση δημοσιογράφου πού δυσκολευόταν νά ἐντοπίσει τήν Ἑλλάδα στό χάρτη ὁ κ. Ὑπουργός ἀπάντησε εὐδιάθετα «Κοιτάξτε ἀριστερά! Γιά πρώτη φορά ἡ Ἑλλάδα βρίσκεται ἀριστερά!» Συνάδελφοι τοῦ δημοσιογράφου ἐπεσήμαναν στόν κ. Ὑπουργό ὅτι τήν ἔβλεπαν στά δεξιά τοῦ χάρτη γιά νά λάβουν τήν ἀπάντηση ὅτι αὐτοί πού τή βλέπουν δεξιά εἶναι γιατί βρίσκονται ἀπέναντί της. «Ἡ χώρα μᾶς εἶναι ἀριστερά καί ἐκεῖ θά παραμείνει!» δήλωσε θριαμβευτικά κλείνοντας τή συνέντευξη τύπου.
Ἡ συζήτηση γιά τό κωμικό ἤ τραγικό της ὑποθέσεως μόλις ἄνοιξε…
Χάριν παιδιάς «O TEMPORA O MORES!»
Ρωμαίικο Οδοιπορικό
ΑΒΕΡΩΦ
***
Ἀνακοινώθηκαν τά Νέα Προγράμματα σπουδῶν τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας καί στή Γεωγραφία!
Μαρούσι, Ὀκτώβριος 2018.
Σέ ἔκτακτη συνέντευξη τύπου ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου παρουσίασε στούς ἐκπροσώπους τοῦ γραπτοῦ καί ἠλεκτρονικοῦ τύπου τά νέα προγράμματα σπουδῶν στή Γεωγραφία. Πίσω ἀπό τόν Ὑπουργό δέσποζε σέ μεγέθυνση ὁ νέος Παγκόσμιος Χάρτης ἐνδεικτικός της φιλοσοφίας τῶν νέων προγραμμάτων.
Ὁ κ. Ὑπουργός ἐπεσήμανε ὅτι οἱ μαθητές μέ τή Νέα Γεωγραφία καλοῦνται νά σκεφτοῦν πέρα ἀπό τά ξεπερασμένα -παρελθόντων αἰώνων- στερεότυπα τύπου Βορρᾶς, Νότος, Ἀνατολή καί Δύση. «Εἶναι ρατσιστικό νά θέλουμε ἡ Ἀφρική νά βρίσκεται μία ζωή ἀπό κάτω μας καί νά μεγαλώνουν γενιές παιδιῶν μέ αὐτές τίς ἀντιλήψεις» τόνισε σέ μία χαρακτηριστική ἀποστροφή τῆς ὁμιλίας του. «Τό ΙΕΠ, μετά τά Θρησκευτικά καί τήν Ἱστορία, ξεπέρασε τόν ἑαυτό του σέ αὐτό τό καινοτόμο καί ρηξικέλευθο πρόγραμμα σπουδῶν. Ὁ μαθητής πού θά ὁλοκληρώσει τό συγκεκριμένο πρόγραμμα θά εἶναι σέ θέση νά ἀντιληφθεῖ ὅτι ὅλα εἶναι σχετικά καί δέν ὑπάρχουν θέσφατα καί κανόνες. Ὅπως θά δεῖ καί στό τό χάρτη μας ἡ Ἑλλάδα πλέον μπορεῖ νά ἀνήκει στή Ἄπω Ἀνατολή ἐάν ὁ μαθητής τό ἐπιθυμεῖ ἀφοῦ τό μάθημα τῆς γεωγραφίας γίνεται…. ἀνθρωποκεντρικό καί σύμφωνο μέ τό δικαίωμα τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ τοῦ καθενός ἀπό ἐμᾶς.
Στίς ἐρωτήσεις πού ἀκολούθησαν τό ἐνδιαφέρον τῶν δημοσιογράφων κίνησε τό γεγονός ὅτι ὁ χάρτης εἶναι γραμμένος στήν Ἀγγλική Γλώσσα. Ὁ κ. Ὑπουργός ἀπάντησε: «μήν μέ βάζετε νά ἀποκαλύψω ἄλλα αὐτή τή στιγμή… Ἔχει νά κάνει μέ τή διαθεματικότητα τῶν μαθημάτων καί μέ τήν ἐπικείμενη ἀνακοίνωση τῶν νέων προγραμμάτων σπουδῶν στό μάθημα τῆς Γλώσσας. Θά ἐκπλαγεῖτε pleasantly !» Τόνισε μέ νόημα.
Σέ ἐρωτήσεις γιά τό τί γνώμη ἔχουν οἱ καθηγητές πού θά κληθοῦν νά διδάξουν τό μάθημα τῆς Νέας Γεωγραφίας ὁ κ. Ὑπουργός ἐπισήμανε ὅτι δουλειά τῶν καθηγητῶν εἶναι νά διδάξουν τό νέο μάθημα καί ὄχι γιά νά κρίνουν τίς Ὑπουργικές Ἀποφάσεις. «Νά ξέρετε πάντως πώς οἱ ἀντιδράσεις τῶν καθηγητῶν εἶναι ἐνθουσιώδεις ἁπλά ζήτησαν λίγο χρόνο νά προσανατολιστοῦν«!
Σέ ἄλλη ἐρώτηση δημοσιογράφου πού δυσκολευόταν νά ἐντοπίσει τήν Ἑλλάδα στό χάρτη ὁ κ. Ὑπουργός ἀπάντησε εὐδιάθετα «Κοιτάξτε ἀριστερά! Γιά πρώτη φορά ἡ Ἑλλάδα βρίσκεται ἀριστερά!» Συνάδελφοι τοῦ δημοσιογράφου ἐπεσήμαναν στόν κ. Ὑπουργό ὅτι τήν ἔβλεπαν στά δεξιά τοῦ χάρτη γιά νά λάβουν τήν ἀπάντηση ὅτι αὐτοί πού τή βλέπουν δεξιά εἶναι γιατί βρίσκονται ἀπέναντί της. «Ἡ χώρα μᾶς εἶναι ἀριστερά καί ἐκεῖ θά παραμείνει!» δήλωσε θριαμβευτικά κλείνοντας τή συνέντευξη τύπου.
Ἡ συζήτηση γιά τό κωμικό ἤ τραγικό της ὑποθέσεως μόλις ἄνοιξε…
Χάριν παιδιάς «O TEMPORA O MORES!»
Ρωμαίικο Οδοιπορικό
ΑΒΕΡΩΦ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου