7 Σεπτεμβρίου 2018

Hannibal ante portas

Είναι καμιά 15ετία τώρα που στην Ελλάδα κυριαρχούν πρόσωπα που σιχαίνονται την Ελλάδα και την Παιδεία. Το ένα, άλλωστε, είναι επακόλουθο του άλλου. Αν υπάρχει η Ελλάδα το χρωστάει στη λάμψη του αρχαίου της πολιτισμού. Αυτός όπλισε τα χέρια των ξένων δυνάμεων για να αποδεχτούν την εξέγερση των υπόδουλων, να βοηθήσουν τον αγώνα και να αναγνωρίσουν το νέο κράτος. Αυτός μιλιέται ακόμα στη γλώσσα που χρησιμοποιούν σήμερα 10 εκ. Έλληνες. Σε πείσμα των Γαβρόγλου.

Η αρχή της σφοδρής επίθεσης κατά της Ελλάδας και της ελληνικότητας ξεκίνησε επί Σημίτη, με την άλωση του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου της Αθήνας από φανατισμένους καθηγητές σε έδρες Ιστορίας, που άκουγαν Ελλάδα και έβγαζαν φλύκταινες. Δημιούργημά τους είναι το σαράκι που τρώει την κλασική Παιδεία εδώ και κοντά 20 χρόνια σε πανεπιστήμια και σχολεία.

Δημιούργημά τους είναι η αποδόμηση της κλασικής παιδείας στα σχολικά βιβλία και η ανατροπή της ιστορικής συνέχειας του ελληνικού πολιτισμού με την αμαθή ασυνέχεια, που έχουν περάσει σε όλη την κλίμακα της εκπαίδευσης. Δημιούργημά τους είναι το δηλητήριο που έχουν σπείρει πως ό,τι είναι πατριωτικό είναι ακροδεξιό, εθνικιστικό και φασιστικό. Έτσι έστειλαν τη Χρυσή Αυγή στο 10% οι ανεγκέφαλοι.

Δημιούργημά τους είναι η ιδεολογικά αγράμματη γενιά των Ρεπούσηδων, που γαλουχεί μέχρι και σήμερα ήδη τρεις γενιές φοιτητών και μαθητών. Ασύμφορη η Επανάσταση. Μια χαρά είμασταν με τους Τούρκους. Μύθος η καταπίεση, οι σφαγές και τα παιδομαζώματα. Πλατιά ελευθερία υπήρχε. Όλα τα σχολεία ήταν ανοιχτά!

Πολεμοκάπηλοι και σφαγείς οι αρχαίοι. Μεγαλύτερος απ’ όλους ο Μεγαλέξανδρος. Σκοταδιστές, απολίτιστοι και μείγμα πολυφυλετικό οι Βυζαντινοί. Η Ελλάδα πέθανε με τη ρωμαιοκρατία. Η σημερινή είναι ένα πλαστό δημιούργημα του Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επανάστασης, που δεν έχει σχέση ούτε με το Βυζάντιο ούτε με τους αρχαίους.

Στην αρχή ήταν μια υπουργός πανεπιστημιακός και ιστορικός, που φώναζε ότι τα αρχαία είναι μια νεκρή γλώσσα. Κανείς δεν της είπε ότι το 90% των λέξεων που ξεστομίζει είναι αρχαίες. Ούτε ότι το στηλιάρι είναι ομηρική λέξη. Έγινε ντόρος, αλλά κανείς δεν πήρε αρκετά στα σοβαρά τον συνωστισμό στη Σμύρνη.

Στη συνέχεια, εκμηδενίστηκε η διδασκαλία του Επιτάφιου του Περικλέους, γιατί υμνούσε την πατρίδα περισσότερο από όσο άντεχε η διεθνιστική κουλτούρα των αμόρφωτων. Οι οποίοι δεν ξέρουν διαλεκτικά ότι αν δεν αγαπάς την πατρίδα σου δεν μπορείς να αγαπάς κανενός την πατρίδα, ούτε καν τη Γή.

Στη συνέχεια μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας των αρχαίων στα σχολεία, γιατί «μια νεκρή γλώσσα είναι άχρηστη σε σχέση με μια ζωντανή κοινωνιολογία των θρησκειών», ας πούμε... Κανείς δε φώναξε ότι νεκρός είναι ο τρόπος που διδάσκονται τα αρχαία εδώ και κοντά δύο αιώνες. Σε βαθμό που να γίνονται μισητά από την πλειονότητα των μαθητών, αφού, αντί να διδάσκονται τα κείμενα της χρυσής Γραμματείας ξοδεύονται χρόνια για ένα άχρηστο συντακτικό και μια ακόμα πιο άχρηστη γραμματική, έτσι όπως πρωταγωνιστούν, στερώντας από τους Έλληνες το ζουμί: Το κείμενο και τα διδάγματά του.

Στη συνέχεια, αφαιρέθηκε η εξέταση των αρχαίων από τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Γυμνασίου, που έδωσε το έναυσμα στους μαθητές και τους καθηγητές να απαξιώσουν το μάθημα και να το περιθωριοποιήσουν. Αυτή η εγκληματική κίνηση απέδωσε τους καρπούς που ήθελαν οι τριτοκοσμικοί ιδεοληπτικοί θολο-επαναστάτες: Πέτυχαν να αποκοπούν οι μαθητές από τη συνειδητοποίηση της διαχρονικότητας της ελληνικής γλώσσας και πέτυχαν να αποκόψουν τους μαθητές από τη διαχρονικότητα των αξιών που εκφράζουν τα αρχαία κείμενα. Διότι, είπαμε: Ο πολιτισμός αρχίζει με τον Διαφωτισμό και τη γαλλική επανάσταση. Πριν, τρώγαμε βελανίδια.

Η καταστροφή δεν σταμάτησε εδώ. Γιατί τα αρχαία και η κλασική παιδεία πρέπει να εκλείψουν. Ο Μαρξ ήταν ηλίθιος που έκανε τη διδακτορική του πάνω στον Επίκουρο και που είχε μελετήσει την αρχαία ελληνική γραμματεία για να στηρίξει τη διαλεκτική του με τον ΄Ενγκελς. Ή οι υπερασπιστές του είναι ηλίθιοι που δεν κατανοούν τη διαλεκτική συνέχεια της Παιδείας και της Επιστήμης. Μάλλον το δεύτερο.

Στο παραπάνω ιδεοληπτικό και αμόρφωτο σχέδιο οι άνθρωποι που κρατάνε την Παιδεία στα χέρια τους μείωσαν τξη διδασκαλία κειμένων από το πρωτότυπο στο Λύκειο και με την πρόσφατη απόφαση του υπουργείου κατάργησαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις τη μετάφραση του διδαγμένου κειμένου και υποβάθμισαν τη μετάφραση στο αδίδακτο.

Τώρα, οι ιδεοληπτικοί υπερασπιστές της ισότητας στην αμορφωσιά, καταργούν τα Λατινικά στη Γ Λυκείου και στις πανελλήνιες εξετάσεις, γιατί, λέει, συμβάλλουν στην αποστήθιση και στη βαθμοθηρία! Και δεν ενοχλείται καθόλου το υπουργείο, που η αποστήθιση και η βαθμολογία με άριστα σε όλους- ακόμα και στα στουρνάρια της τεμπελιάς- είναι η πάγια πολιτική του, για να μην πάθουν ψυχολογικά προβλήματα τα τούβλα. Να πάθουν όσοι θέλουν να μάθουν, που παίρνουν 19 αυτοί 19 κι οι στούρνοι! Ψάξε να βρεις μηχανικό να σου φτιάξει το σπίτι και γιατρό να σου σώσει τη ζωή με τέτοιες νοοτροπίες.

Φυσικά, για τα στουρνάρια του υπουργείου, δεν φταίει ο μηχανιστικός και αδιάφορος τρόπος που διδάσκονται τα μαθήματα, αλλά φταίνε τα μαθήματα! Και μάλιστα τα αρχαία, πάνω στη γραμματεία των οποίων πατάνε όλες οι ανθρώπινες σχέσεις και η διαλεκτική της φιλοσοφίας και της ιστορίας. Αλλά και τα λατινικά, όταν σχεδόν όλοι οι όροι της φυσικής, της βιολογίας, της βοτανολογίας, της ζωολογίας και του δικαίου και οι μισοί της ιατρικής που δεν είναι ελληνικοί, είναι λατινικοί!

Το πρόβλημα στη χώρα δεν είναι ότι 100 ακραίοι τύποι έχουν ρίξει και ρίχνουν την Παιδεία στα Τάρταρα, παράγοντας γενιές κοινωνικά και πολιτικά αμόρφωτων πολιτών. Το πρόβλημα είναι ότι μια αφασική κοινωνία παρακολουθεί και αποδέχεται αδιάφορη την εκπαιδευτική και μορφωτική της υποβάθμιση, δηλαδή μια βαθμιαία αποκτήνωση και αποβλάκωση. Χωρίς να παίρνει χαμπάρι ότι αυτό είναι ό,τι καλύτερο για κάθε ξένο και εγχώριο που θέλει να την καβαλήσει. Δειλή, Μοιραία κι Άβουλη αντάμα.

Γ. Παπαδόπουλος - Τετράδης 

Liberal



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.