5 Σεπτεμβρίου 2018
Αρθρα του Νίκου Λυγερού για την ανίκανη κυβέρνηση και την Γενοκτονία.
Γράφει ο Νίκος Λυγερός
Τα παράλογα του υπουργού προπαγάνδας
Είναι αστείο έως γελοίο να υπογράφεις με την κομμουνιστική Κίνα ενάντια στην κοινή απόφαση των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να λες στη συνέχεια ότι είσαι υπέρ του ευρωπαϊκού προσανατολισμού των Βαλκανίων. Το να είσαι της προπαγάνδας είναι φυσιολογικό όταν έχεις τέτοιο σταλινικό υπόβαθρο. Αλλά το να περιμένεις από τους άλλους να μην εντοπίζουν την έλλειψη συνοχής της σκέψης σου. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθείς να καλύψεις ένα μηδενισμό του Ελληνισμού, με κινήσεις που υποτίθεται δεν ταπεινώνουν του γείτονες. Από πότε ένας ειδικός της Κίνας και της Ινδίας ασχολείται με το ευρωπαϊκό ύφος των Βαλκανίων;
Κανείς πια δεν πέφτει σε τέτοιες παγίδες της προπαγάνδας, αλλά όταν το μυαλό έχει παγώσει από την εποχή του ψυχρού πολέμου πώς να ενσωματώσει τα νέα δεδομένα και να αποδεχτεί ότι το βαθύ παρελθόν συνεχίζει να επηρεάζει και το παρόν και το μέλλον. Όταν δεν πιστεύεις στην ιστορία, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κι ότι δεν λειτουργεί. Αντιθέτως η ζωή της στο μέλλον σε ξαφνιάζει, γιατί συνεχίζει να φέρνει αποτελέσματα που δεν είχες προσέξει με την προσέγγισή σου.
πηγή
Γενοκτονία και Διαδικασία Διόρθωσης
Οι γενοκτόνοι ζουν με την εντύπωση ότι μετά το έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας που έχουν διαπράξει, δεν θα υπάρχουν στοιχεία για να κατηγορηθούν και να καταδικαστούν. Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική και η πραγματικότητα δείχνει ότι οι γενοκτόνοι δεν καταφέρνουν να περάσουν από όλα τα στάδια του Stanton κι ότι τελικά πάντα μετά τη γενοκτονία υπάρχει η αρχή της διαδικασίας διόρθωσης που ξεκινά με την αναγνώριση και την ποινικοποίηση της άρνησης για να φθάσει τελικά στην αποκατάσταση μέσω της ουσίας και της θεραπείας.
Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ένα μουσικό όργανο που έχουν ξεχάσει οι περισσότεροι κι έρχεται στη συνέχεια ένας συνθέτης που γράφει ένα νέο κομμάτι γι' αυτό και ο ακροατής ακούει πρώτα τον ήχο της παρτιτούρας και ύστερα μόνο συνειδητοποιεί τι είναι το πνεύμα του ήχου που είχε ξεχάσει ενώ ήξερε άλλα όργανα που ήταν δίπλα του. Τότε αντιλαμβάνεται ότι μια γενοκτονία μπορεί να κρύβεται και πίσω από άλλες. Έτσι οι μαχητές της Ανθρωπότητας δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα της επικάλυψης και πρέπει να ασχολούνται με κάθε γενοκτονία. Έτσι όπως κάνει ο διευθυντής ορχήστρας με κάθε όργανο για το οποίο είναι υπεύθυνος.
πηγή
Η εκατονταετία ενάντια στη λήθη
Οι προετοιμασίες για την εκατονταετία της επετείου της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου δείχνουν ότι η εκατονταετία θα λειτουργήσει καταλυτικά για τους αγώνες και άλλων αναγνωρίσεων γενοκτονιών αλλά και γενικότερα για τα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας. Οι Έλληνες του Πόντου ξέρουν για τους Αρμένιους και τους Ασσύριους. Οι Έλληνες του Πόντου ξέρουν για τα Δικαιώματα των Αυτόχθονων Λαών. Ξέρουν επίσης τι σημαίνει η λήθη κι ότι είναι εργαλείο της βαρβαρότητας που πρέπει να καταπολεμήσουν και να πολεμήσουν με τα εργαλεία που τους δόθηκαν από την Ανθρωπότητα. Η εκατονταετία δείχνει ταυτόχρονα πόσο σημαντικό είναι να μην ξεχνάμε και το βλέπουμε τώρα και με το όνομα της Μακεδονίας.
Έτσι βλέπουμε σε πρακτικό επίπεδο τη σημαίνει η εξωστρέφεια διότι πολλοί δεν κατανόησαν σε βάθος την έννοια της διεθνοποίησης. Νόμιζαν παλιά ότι έπρεπε απλώς να προωθήσουν το θέμα της γενοκτονίας στο εξωτερικό. Ενώ τώρα βλέπουν ότι πρέπει να είσαι ενεργός παίκτης σε παγκόσμιο επίπεδο και αυτό γίνεται μόνο αν κι εσύ αναγνωρίζεις τις άλλες γενοκτονίες που διέπραξε στην ουσία η ίδια βαρβαρότητα. Έτσι ενωμένοι, με το να βοηθά ο ένας τον άλλον, καταφέρνουμε ασύλληπτα αποτελέσματα που δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε πριν τις προετοιμασίες για την εκατονταετία της γενοκτονίας που δεν ξεχάσαμε.
πηγή
Μετάφραση κειμένου του Lemkin περί Βοήμικου λαού
Σε μια τραγική στιγμή της ιστορίας του, αυτός ο λαός ο πιο ελεύθερος του κόσμου συνάντησε έναν άλλο λαό: έναν λαό που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε τον πιο σκλαβωμένο του κόσμου, παρόλο που έπραττε κάτω από μορφές συμβατικής ελευθερίας, και εδώ είναι που φτάνουμε σε αυτό το τραγικό ραντεβού μεταξύ του βοημικού λαού και του γερμανικού λαού.
Ο γερμανικός λαός πάντα ζούσε σε μία ζωή με κανονισμούς και οι Ναζί, στο αχόρταγο πάθος τους να κυριαρχήσουν τα πάντα, βρέθηκαν βυθισμένοι σ’ έναν ωκεανό κανονισμών για κάθε μορφή ζωής, ακόμα και την πιο οικεία. Για τους ναζί οι Βοήμιδες αντιπροσώπευαν δύο πτυχές. Αφενός, αυτός ο λαός που προκαλούσε τις μορφές ελέγχου και που έχει αφιερωθεί στην ελευθερία ήταν απαραίτητα μία ακοινώνητη ομάδα. Αφετέρου, καθορίζοντας μία ιεραρχία των φυλετικών αξιών, οι ναζί βρήκαν μία καλή ευκαιρία να βάλουν κάτω από τη φυλετική πυραμίδα ένα άλλο λαό υποτίθεται κατώτερο δίπλα στους Εβραίους. Αποφάσισαν λοιπόν να διαχειριστούν τους Βοήμιδες και τους Εβραίους με ανάλογο τρόπο. Τους έβαζαν εκτός νόμου, και στην τελική φάση τους έστειλαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης για εξολόθρευση.
πηγή
Μετάφραση κειμένου του Lemkin περί Βοήμικου λαού (2)
To 1938, μετά την κατάληψη της Αυστρίας, οι ναζί άρχισαν να διατυπώνουν στο σχέδιό τους για το βοημικό πρόβλημα. Ένα έγγραφο του ναζιστικού κόμματος το 1938 εναντιώνεται κάθετα σε κάθε ιδεα φυσικής απορρόφησης των Βοήμιδων. Οι συγγραφείς αυτού του εγγράφου αγανακτούν και μόνο με την σκέψη της φυσικής απορρόφησης των Βοήμιδων από τις κοινότητες γερμανικού αίματος, αφού αυτό θα σήμαινε την υιοθέτηση της φιλοσοφίας της ισότητας των ανθρωπίνων όντων. Πρότειναν λοιπόν, το 1938, στην κατεχόμενη Αυστρία, να αφανίσουν τους Βοήμιδες βάζοντάς τους σε στρατόπεδα καταναγκαστικών έργων, χωρίζοντας τους από τη γυναίκα τους για να αποφύγουν τη γεννητικότητα. Ταυτόχρονα επινόησαν ένα σχέδιο τη μαζική άμεση αποστείρωση.
Οι Βοήμιδες προσέγγισαν την τελική τους τραγωδία, όταν ξέσπασε ο πόλεμος και περισσότερο όταν ο Χίτλερ προκάλεσε τον πόλεμο ενάντια στη Ρωσία. Το καλοκαίρι του 1941, υπό την διοίκηση του γερμανικού στρατού, οργανώθηκαν οι περίφημες ομάδες εξολόθρευσης. Η διαταγή εξολόθρευσης αφορούσε παράλληλα τους Εβραίους και τους Βοήμιδες. Η Γενοκτονία είχε αρχίσει. Όμως, ο πιο οργανωμένος λαός που ακολουθούσε τους κανόνες του γερμανικού λαού, καθόρισε ειδικές διαδικασίες για τη Γενοκτονία των Εβραίων και των Βοήμιδων.
πηγή
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής
Τα παράλογα του υπουργού προπαγάνδας
Είναι αστείο έως γελοίο να υπογράφεις με την κομμουνιστική Κίνα ενάντια στην κοινή απόφαση των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να λες στη συνέχεια ότι είσαι υπέρ του ευρωπαϊκού προσανατολισμού των Βαλκανίων. Το να είσαι της προπαγάνδας είναι φυσιολογικό όταν έχεις τέτοιο σταλινικό υπόβαθρο. Αλλά το να περιμένεις από τους άλλους να μην εντοπίζουν την έλλειψη συνοχής της σκέψης σου. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθείς να καλύψεις ένα μηδενισμό του Ελληνισμού, με κινήσεις που υποτίθεται δεν ταπεινώνουν του γείτονες. Από πότε ένας ειδικός της Κίνας και της Ινδίας ασχολείται με το ευρωπαϊκό ύφος των Βαλκανίων;
Κανείς πια δεν πέφτει σε τέτοιες παγίδες της προπαγάνδας, αλλά όταν το μυαλό έχει παγώσει από την εποχή του ψυχρού πολέμου πώς να ενσωματώσει τα νέα δεδομένα και να αποδεχτεί ότι το βαθύ παρελθόν συνεχίζει να επηρεάζει και το παρόν και το μέλλον. Όταν δεν πιστεύεις στην ιστορία, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κι ότι δεν λειτουργεί. Αντιθέτως η ζωή της στο μέλλον σε ξαφνιάζει, γιατί συνεχίζει να φέρνει αποτελέσματα που δεν είχες προσέξει με την προσέγγισή σου.
πηγή
Γενοκτονία και Διαδικασία Διόρθωσης
Οι γενοκτόνοι ζουν με την εντύπωση ότι μετά το έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας που έχουν διαπράξει, δεν θα υπάρχουν στοιχεία για να κατηγορηθούν και να καταδικαστούν. Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική και η πραγματικότητα δείχνει ότι οι γενοκτόνοι δεν καταφέρνουν να περάσουν από όλα τα στάδια του Stanton κι ότι τελικά πάντα μετά τη γενοκτονία υπάρχει η αρχή της διαδικασίας διόρθωσης που ξεκινά με την αναγνώριση και την ποινικοποίηση της άρνησης για να φθάσει τελικά στην αποκατάσταση μέσω της ουσίας και της θεραπείας.
Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ένα μουσικό όργανο που έχουν ξεχάσει οι περισσότεροι κι έρχεται στη συνέχεια ένας συνθέτης που γράφει ένα νέο κομμάτι γι' αυτό και ο ακροατής ακούει πρώτα τον ήχο της παρτιτούρας και ύστερα μόνο συνειδητοποιεί τι είναι το πνεύμα του ήχου που είχε ξεχάσει ενώ ήξερε άλλα όργανα που ήταν δίπλα του. Τότε αντιλαμβάνεται ότι μια γενοκτονία μπορεί να κρύβεται και πίσω από άλλες. Έτσι οι μαχητές της Ανθρωπότητας δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα της επικάλυψης και πρέπει να ασχολούνται με κάθε γενοκτονία. Έτσι όπως κάνει ο διευθυντής ορχήστρας με κάθε όργανο για το οποίο είναι υπεύθυνος.
πηγή
Η εκατονταετία ενάντια στη λήθη
Οι προετοιμασίες για την εκατονταετία της επετείου της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου δείχνουν ότι η εκατονταετία θα λειτουργήσει καταλυτικά για τους αγώνες και άλλων αναγνωρίσεων γενοκτονιών αλλά και γενικότερα για τα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας. Οι Έλληνες του Πόντου ξέρουν για τους Αρμένιους και τους Ασσύριους. Οι Έλληνες του Πόντου ξέρουν για τα Δικαιώματα των Αυτόχθονων Λαών. Ξέρουν επίσης τι σημαίνει η λήθη κι ότι είναι εργαλείο της βαρβαρότητας που πρέπει να καταπολεμήσουν και να πολεμήσουν με τα εργαλεία που τους δόθηκαν από την Ανθρωπότητα. Η εκατονταετία δείχνει ταυτόχρονα πόσο σημαντικό είναι να μην ξεχνάμε και το βλέπουμε τώρα και με το όνομα της Μακεδονίας.
Έτσι βλέπουμε σε πρακτικό επίπεδο τη σημαίνει η εξωστρέφεια διότι πολλοί δεν κατανόησαν σε βάθος την έννοια της διεθνοποίησης. Νόμιζαν παλιά ότι έπρεπε απλώς να προωθήσουν το θέμα της γενοκτονίας στο εξωτερικό. Ενώ τώρα βλέπουν ότι πρέπει να είσαι ενεργός παίκτης σε παγκόσμιο επίπεδο και αυτό γίνεται μόνο αν κι εσύ αναγνωρίζεις τις άλλες γενοκτονίες που διέπραξε στην ουσία η ίδια βαρβαρότητα. Έτσι ενωμένοι, με το να βοηθά ο ένας τον άλλον, καταφέρνουμε ασύλληπτα αποτελέσματα που δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε πριν τις προετοιμασίες για την εκατονταετία της γενοκτονίας που δεν ξεχάσαμε.
πηγή
Μετάφραση κειμένου του Lemkin περί Βοήμικου λαού
Σε μια τραγική στιγμή της ιστορίας του, αυτός ο λαός ο πιο ελεύθερος του κόσμου συνάντησε έναν άλλο λαό: έναν λαό που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε τον πιο σκλαβωμένο του κόσμου, παρόλο που έπραττε κάτω από μορφές συμβατικής ελευθερίας, και εδώ είναι που φτάνουμε σε αυτό το τραγικό ραντεβού μεταξύ του βοημικού λαού και του γερμανικού λαού.
Ο γερμανικός λαός πάντα ζούσε σε μία ζωή με κανονισμούς και οι Ναζί, στο αχόρταγο πάθος τους να κυριαρχήσουν τα πάντα, βρέθηκαν βυθισμένοι σ’ έναν ωκεανό κανονισμών για κάθε μορφή ζωής, ακόμα και την πιο οικεία. Για τους ναζί οι Βοήμιδες αντιπροσώπευαν δύο πτυχές. Αφενός, αυτός ο λαός που προκαλούσε τις μορφές ελέγχου και που έχει αφιερωθεί στην ελευθερία ήταν απαραίτητα μία ακοινώνητη ομάδα. Αφετέρου, καθορίζοντας μία ιεραρχία των φυλετικών αξιών, οι ναζί βρήκαν μία καλή ευκαιρία να βάλουν κάτω από τη φυλετική πυραμίδα ένα άλλο λαό υποτίθεται κατώτερο δίπλα στους Εβραίους. Αποφάσισαν λοιπόν να διαχειριστούν τους Βοήμιδες και τους Εβραίους με ανάλογο τρόπο. Τους έβαζαν εκτός νόμου, και στην τελική φάση τους έστειλαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης για εξολόθρευση.
πηγή
Μετάφραση κειμένου του Lemkin περί Βοήμικου λαού (2)
To 1938, μετά την κατάληψη της Αυστρίας, οι ναζί άρχισαν να διατυπώνουν στο σχέδιό τους για το βοημικό πρόβλημα. Ένα έγγραφο του ναζιστικού κόμματος το 1938 εναντιώνεται κάθετα σε κάθε ιδεα φυσικής απορρόφησης των Βοήμιδων. Οι συγγραφείς αυτού του εγγράφου αγανακτούν και μόνο με την σκέψη της φυσικής απορρόφησης των Βοήμιδων από τις κοινότητες γερμανικού αίματος, αφού αυτό θα σήμαινε την υιοθέτηση της φιλοσοφίας της ισότητας των ανθρωπίνων όντων. Πρότειναν λοιπόν, το 1938, στην κατεχόμενη Αυστρία, να αφανίσουν τους Βοήμιδες βάζοντάς τους σε στρατόπεδα καταναγκαστικών έργων, χωρίζοντας τους από τη γυναίκα τους για να αποφύγουν τη γεννητικότητα. Ταυτόχρονα επινόησαν ένα σχέδιο τη μαζική άμεση αποστείρωση.
Οι Βοήμιδες προσέγγισαν την τελική τους τραγωδία, όταν ξέσπασε ο πόλεμος και περισσότερο όταν ο Χίτλερ προκάλεσε τον πόλεμο ενάντια στη Ρωσία. Το καλοκαίρι του 1941, υπό την διοίκηση του γερμανικού στρατού, οργανώθηκαν οι περίφημες ομάδες εξολόθρευσης. Η διαταγή εξολόθρευσης αφορούσε παράλληλα τους Εβραίους και τους Βοήμιδες. Η Γενοκτονία είχε αρχίσει. Όμως, ο πιο οργανωμένος λαός που ακολουθούσε τους κανόνες του γερμανικού λαού, καθόρισε ειδικές διαδικασίες για τη Γενοκτονία των Εβραίων και των Βοήμιδων.
πηγή
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Ν. Λυγερού,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου