7 Φεβρουαρίου 2018
Κατάργηση μετρητών: Η νέα θανατηφόρος ασθένεια που προωθεί ο κρατισμός.
Το σχέδιο για τον περιορισμό της χρήσης μετρητών ή για την σταδιακή κατάργηση τους, δεν έχει καμία σχέση με την καταπολέμηση του εγκλήματος. Ο πραγματικός λόγος είναι ότι τα κράτη (και οι κεντρικές τους τράπεζες) θέλουν να εισαγάγουν αρνητικά επιτόκια.
Αβάσιμα αφελή και επικίνδυνα τα επιχειρήματα για την κατάργηση των μετρητών.
Οι πολιτικοί θέλουν να απαγορεύσουν τα μετρητά, υποστηρίζοντας ότι αυτά βοηθούν τους εγκληματίες να μην εντοπίζονται. Έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση αυτή με την διακοπή έκδοσης των χαρτονομισμάτων των 500 ευρώ, με τα ανώτατα όρια που έχουν επιβληθεί στις πληρωμές σε μετρητά, καθώς και με άλλα μέτρα.
Οι υποστηρικτές της απαγόρευσης, ισχυρίζονται ότι αυτό θα βοηθήσει στην καταπολέμηση των εγκληματικών συναλλαγών – που εμπλέκονται στη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, την τρομοκρατία και τη φοροδιαφυγή. Αυτές οι υποσχέσεις περί σωτηρίας από το έγκλημα, χρησιμοποιούνται για να αγγίξουν το ευρύ κοινό ώστε να συμφωνήσει αυτό σε μια κοινωνία χωρίς μετρητά. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία πειστική απόδειξη για τον ισχυρισμό ότι ένας κόσμος χωρίς μετρητά θα είναι καλύτερος. Ακόμη και αν η ανεπιθύμητη συμπεριφορά χρηματοδοτείται πράγματι από μετρητά, πρέπει να απαντηθεί το ερώτημα: θα εξαλειφθούν οι εγκληματικές συμπεριφορές χωρίς μετρητά; Ή θα βρουν οι εγκληματίες νέους τρόπους ώστε να διαπράττουν τις πράξεις τους και νέα μέσα για να επιτύχουν το στόχο τους;
Πάρτε για παράδειγμα το χαρτονόμισμα των 500 ευρώ . Αλλάζει κάτι που καταργήθηκε; Δεν μπορούν να πληρώσουν με πέντε χαρτονομίσματα των 100 ευρώ όσοι επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν μετρητά; Ή με δέκα των 50 ευρώ; Και τι συμβαίνει με το κόστος που επιβάλλεται στη μεγάλη πλειοψηφία των έντιμων πολιτών; Χρησιμοποιώντας την ίδια λογική, πρέπει να απαγορευτεί το αλκοόλ, επειδή κάποιοι δεν μπορούν να το χειριστούν σωστά; Η πρέπει να απαγορευτούν όλα τα αυτοκίνητα, επειδή κάποιοι οδηγούν επικίνδυνα;
Οι πραγματικοί λόγοι πίσω από τις μεθοδεύσεις
Το σχέδιο για τον περιορισμό της χρήσης μετρητών ή για την σταδιακή κατάργηση τους, δεν έχει καμία σχέση με την καταπολέμηση του εγκλήματος. Ο πραγματικός λόγος είναι ότι τα κράτη (και οι κεντρικές τους τράπεζες) θέλουν να εισαγάγουν αρνητικά επιτόκια.
Παρόλο που οι κεντρικές τράπεζες έχουν ακολουθήσει επί μακρόν πληθωριστικές πολιτικές που υποτιμούν το χρέος που οφείλουν οι κυβερνήσεις, τα αρνητικά επιτόκια προσφέρουν ένα νέο και ισχυρό εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση. Αλλά, για να λειτουργήσουν καλά τα αρνητικά επιτόκια, πρέπει οι κυβερνήσεις να απαλλαγούν από τα μετρητά στη φυσική τους μορφή.
Διαφορετικά, αν εφαρμοστούν αρνητικά επιτόκια στις τραπεζικές καταθέσεις, οι πελάτες βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα θα προσπαθήσουν να αποφύγουν το κόστος που επιβάλλουν στις τραπεζικές τους καταθέσεις τα αρνητικά επιτόκια. Έτσι, οι καταθέτες, σε πολλές περιπτώσεις θα αποσύρουν τα μετρητά από το τραπεζικό σύστημα. Για να μπλοκάρουν αυτή την τελευταία οδό διαφυγής, οι υποστηρικτές της απαγόρευσης των μετρητών θέλουν να τα καταργήσουν.
Το φυσικό επιτόκιο
Ορισμένοι mainstream οικονομολόγοι, υποστηρίζουν το σχέδιο, ισχυριζόμενοι ότι το φυσικό επιτόκιο έχει καταστεί αρνητικό. Εξαιτίας αυτού, σύμφωνα με αυτό το αφήγημα, οι κεντρικές τράπεζες αναγκάστηκαν να ωθήσουν τα επιτόκια κάτω από το μηδέν και είναι ο μόνος τρόπος για να προωθηθεί η ανάπτυξη και η απασχόληση. Ο ισχυρισμός, ωστόσο, ότι το επιτόκιο έχει καταστεί αρνητικό, δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική εξέταση.
Είναι εγγενώς αδύνατο να έχει καταστεί αρνητικό το φυσικό επιτόκιο. Το επιβαλλόμενο επιτόκιο της αγοράς, μπορεί να οριστεί κάτω από το μηδέν από τις κεντρικές τράπεζες, αλλά όχι και το ίδιο το φυσικό επιτόκιο. Η πολιτική των αρνητικών επιτοκίων δεν αποτελεί θεραπεία για την οικονομία, τουναντίον, προκαλεί τεράστια οικονομικά προβλήματα.
Aνταγωνισμός και δικαιώματα ιδιοκτησίας
Η απαγόρευση των μετρητών παραβιάζει την ελευθερία των πολιτών σε μαζική κλίμακα. Απαγορεύοντας τα μετρητά, ο πολίτης δεν έχει δικαίωμα επιλογής στις πληρωμές του. Εξάλλου, το κράτος έχει το μονοπώλιο στην παραγωγή χρημάτων. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός στα μετρητά και, συνεπώς, κανένας άλλος πέρα από το κράτος δεν μπορεί να ικανοποιήσει τη ζήτηση για χρήματα εκ μέρους των πολιτών.
Εάν το κράτος απαγορεύσει τα μετρητά, όλες οι συναλλαγές θα πρέπει να εκτελούνται ηλεκτρονικά. Είμαστε μόνο ένα μικρό βήμα μακριά από το να παρακολουθεί το κράτος ποιος αγοράζει τι και πότε και ποιος ταξιδεύει πού και γιατί. Έτσι, ο πολίτης καθίσταται εντελώς ευάλωτος και χάνεται η οικονομική του – και όχι μόνο – ιδιωτικότητα. Η προοπτική ότι ένας πολίτης μπορεί να κατασκοπεύεται ανά πάσα στιγμή, αποτελεί σοβαρή παραβίαση του δικαιώματός του για ελευθερία και αυτοκτησία.
Τα μετρητά βοηθούν στην προστασία του πολίτη από την κρατική εισβολή και αυθαιρεσία. Αν το κράτος αυξάνει υπερβολικά τους φόρους, όπως συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, οι πολίτες έχουν τουλάχιστον την επιλογή να αποφύγουν την λεηλασία καταβάλλοντας τις πληρωμές τους στην αγορά σε μετρητά. Οι κυβερνήσεις το γνωρίζουν αυτό και έτσι έχουν κάποιους περιορισμούς στην τάση τους για υπερφορολόγηση.
Αυτός είναι και ο λόγος που στη χώρα μας τα μετρητά έχουν, ουσιαστικά ποινικοποιηθεί, δεδομένου πως η χρήση μετρητών στην Ελλάδα επισύρει ήδη πρόστιμα. Τα μετρητά δεν αναγνωρίζονται ως δαπάνες για να υπολογιστούν στο αφορολόγητο, ενώ επιβάλλονται πρόστιμα σε συναλλαγές άνω των 500 ευρώ με αυτά. Η μη αποδοχή πιστωτικών καρτών για πληρωμή, επισύρει επίσης πρόστιμα και ποινική δίωξη. Πρακτικά, η ποινικοποίηση σε κάθε χρήση μετρητών είναι γεγονός καθώς αυτή τιμωρείται με ποινές, χρηματικές και άλλες, σε κάθε περίπτωση συναλλαγής.
Τα κράτη θα απαλλαχθούν από κάθε περιορισμό μετά την απαγόρευση των μετρητών. Η δικαιολογημένη ανησυχία δεν καθίσταται καθόλου παρωχημένη λόγω των περιπτώσεων της Σουηδίας και της Δανίας όπου, όπως υποστηρίζεται, οι κοινωνίες χωρίς μετρητά, λειτουργούν τέλεια. Οι πολίτες των χωρών αυτών μπορούν ακόμα να χρησιμοποιήσουν ξένα μετρητά αν το θέλουν.
Ιδιωτικοποίηση του χρήματος για μια δίκαιη κοινωνία
Το σχέδιο για την κατάργηση των μετρητών – βήμα προς βήμα – είναι ένα σημάδι της κύριας ασθένειας της εποχής μας: το κράτος εξαλείφει ολοένα και περισσότερο την ελευθερία των πολιτών και των επιχειρήσεων, μόλις μετατραπεί σε εδαφικό μονοπώλιο και ανώτατο δικαστή όλων των συγκρούσεων.
Ο αγώνας για τη διατήρηση των μετρητών μπορεί να αναδείξει ωστόσο κάτι θετικό: Να ρίξει φως στην ανάγκη να απομακρυνθεί η εξουσία από το κράτος όπως τη γνωρίζουμε. Να εφαρμοστούν οι ίδιες αρχές του νόμου για τις ενέργειές του όπως ισχύει για κάθε πολίτη. Με αυτόν τον τρόπο, θα τερματιστεί το κρατικό μονοπώλιο παραγωγής χρήματος και ο πολίτης δεν θα χρειάζεται να ανησυχεί για το ότι μπορεί να στερηθεί τα χρήματά του ενάντια στη θέλησή του.
ΠΗΓΗ
id-ont.blogspot
το είδαμε ΕΔΩ
Αβάσιμα αφελή και επικίνδυνα τα επιχειρήματα για την κατάργηση των μετρητών.
Οι πολιτικοί θέλουν να απαγορεύσουν τα μετρητά, υποστηρίζοντας ότι αυτά βοηθούν τους εγκληματίες να μην εντοπίζονται. Έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση αυτή με την διακοπή έκδοσης των χαρτονομισμάτων των 500 ευρώ, με τα ανώτατα όρια που έχουν επιβληθεί στις πληρωμές σε μετρητά, καθώς και με άλλα μέτρα.
Οι υποστηρικτές της απαγόρευσης, ισχυρίζονται ότι αυτό θα βοηθήσει στην καταπολέμηση των εγκληματικών συναλλαγών – που εμπλέκονται στη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, την τρομοκρατία και τη φοροδιαφυγή. Αυτές οι υποσχέσεις περί σωτηρίας από το έγκλημα, χρησιμοποιούνται για να αγγίξουν το ευρύ κοινό ώστε να συμφωνήσει αυτό σε μια κοινωνία χωρίς μετρητά. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία πειστική απόδειξη για τον ισχυρισμό ότι ένας κόσμος χωρίς μετρητά θα είναι καλύτερος. Ακόμη και αν η ανεπιθύμητη συμπεριφορά χρηματοδοτείται πράγματι από μετρητά, πρέπει να απαντηθεί το ερώτημα: θα εξαλειφθούν οι εγκληματικές συμπεριφορές χωρίς μετρητά; Ή θα βρουν οι εγκληματίες νέους τρόπους ώστε να διαπράττουν τις πράξεις τους και νέα μέσα για να επιτύχουν το στόχο τους;
Πάρτε για παράδειγμα το χαρτονόμισμα των 500 ευρώ . Αλλάζει κάτι που καταργήθηκε; Δεν μπορούν να πληρώσουν με πέντε χαρτονομίσματα των 100 ευρώ όσοι επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν μετρητά; Ή με δέκα των 50 ευρώ; Και τι συμβαίνει με το κόστος που επιβάλλεται στη μεγάλη πλειοψηφία των έντιμων πολιτών; Χρησιμοποιώντας την ίδια λογική, πρέπει να απαγορευτεί το αλκοόλ, επειδή κάποιοι δεν μπορούν να το χειριστούν σωστά; Η πρέπει να απαγορευτούν όλα τα αυτοκίνητα, επειδή κάποιοι οδηγούν επικίνδυνα;
Οι πραγματικοί λόγοι πίσω από τις μεθοδεύσεις
Το σχέδιο για τον περιορισμό της χρήσης μετρητών ή για την σταδιακή κατάργηση τους, δεν έχει καμία σχέση με την καταπολέμηση του εγκλήματος. Ο πραγματικός λόγος είναι ότι τα κράτη (και οι κεντρικές τους τράπεζες) θέλουν να εισαγάγουν αρνητικά επιτόκια.
Παρόλο που οι κεντρικές τράπεζες έχουν ακολουθήσει επί μακρόν πληθωριστικές πολιτικές που υποτιμούν το χρέος που οφείλουν οι κυβερνήσεις, τα αρνητικά επιτόκια προσφέρουν ένα νέο και ισχυρό εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση. Αλλά, για να λειτουργήσουν καλά τα αρνητικά επιτόκια, πρέπει οι κυβερνήσεις να απαλλαγούν από τα μετρητά στη φυσική τους μορφή.
Διαφορετικά, αν εφαρμοστούν αρνητικά επιτόκια στις τραπεζικές καταθέσεις, οι πελάτες βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα θα προσπαθήσουν να αποφύγουν το κόστος που επιβάλλουν στις τραπεζικές τους καταθέσεις τα αρνητικά επιτόκια. Έτσι, οι καταθέτες, σε πολλές περιπτώσεις θα αποσύρουν τα μετρητά από το τραπεζικό σύστημα. Για να μπλοκάρουν αυτή την τελευταία οδό διαφυγής, οι υποστηρικτές της απαγόρευσης των μετρητών θέλουν να τα καταργήσουν.
Το φυσικό επιτόκιο
Ορισμένοι mainstream οικονομολόγοι, υποστηρίζουν το σχέδιο, ισχυριζόμενοι ότι το φυσικό επιτόκιο έχει καταστεί αρνητικό. Εξαιτίας αυτού, σύμφωνα με αυτό το αφήγημα, οι κεντρικές τράπεζες αναγκάστηκαν να ωθήσουν τα επιτόκια κάτω από το μηδέν και είναι ο μόνος τρόπος για να προωθηθεί η ανάπτυξη και η απασχόληση. Ο ισχυρισμός, ωστόσο, ότι το επιτόκιο έχει καταστεί αρνητικό, δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική εξέταση.
Είναι εγγενώς αδύνατο να έχει καταστεί αρνητικό το φυσικό επιτόκιο. Το επιβαλλόμενο επιτόκιο της αγοράς, μπορεί να οριστεί κάτω από το μηδέν από τις κεντρικές τράπεζες, αλλά όχι και το ίδιο το φυσικό επιτόκιο. Η πολιτική των αρνητικών επιτοκίων δεν αποτελεί θεραπεία για την οικονομία, τουναντίον, προκαλεί τεράστια οικονομικά προβλήματα.
Aνταγωνισμός και δικαιώματα ιδιοκτησίας
Η απαγόρευση των μετρητών παραβιάζει την ελευθερία των πολιτών σε μαζική κλίμακα. Απαγορεύοντας τα μετρητά, ο πολίτης δεν έχει δικαίωμα επιλογής στις πληρωμές του. Εξάλλου, το κράτος έχει το μονοπώλιο στην παραγωγή χρημάτων. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός στα μετρητά και, συνεπώς, κανένας άλλος πέρα από το κράτος δεν μπορεί να ικανοποιήσει τη ζήτηση για χρήματα εκ μέρους των πολιτών.
Εάν το κράτος απαγορεύσει τα μετρητά, όλες οι συναλλαγές θα πρέπει να εκτελούνται ηλεκτρονικά. Είμαστε μόνο ένα μικρό βήμα μακριά από το να παρακολουθεί το κράτος ποιος αγοράζει τι και πότε και ποιος ταξιδεύει πού και γιατί. Έτσι, ο πολίτης καθίσταται εντελώς ευάλωτος και χάνεται η οικονομική του – και όχι μόνο – ιδιωτικότητα. Η προοπτική ότι ένας πολίτης μπορεί να κατασκοπεύεται ανά πάσα στιγμή, αποτελεί σοβαρή παραβίαση του δικαιώματός του για ελευθερία και αυτοκτησία.
Τα μετρητά βοηθούν στην προστασία του πολίτη από την κρατική εισβολή και αυθαιρεσία. Αν το κράτος αυξάνει υπερβολικά τους φόρους, όπως συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, οι πολίτες έχουν τουλάχιστον την επιλογή να αποφύγουν την λεηλασία καταβάλλοντας τις πληρωμές τους στην αγορά σε μετρητά. Οι κυβερνήσεις το γνωρίζουν αυτό και έτσι έχουν κάποιους περιορισμούς στην τάση τους για υπερφορολόγηση.
Αυτός είναι και ο λόγος που στη χώρα μας τα μετρητά έχουν, ουσιαστικά ποινικοποιηθεί, δεδομένου πως η χρήση μετρητών στην Ελλάδα επισύρει ήδη πρόστιμα. Τα μετρητά δεν αναγνωρίζονται ως δαπάνες για να υπολογιστούν στο αφορολόγητο, ενώ επιβάλλονται πρόστιμα σε συναλλαγές άνω των 500 ευρώ με αυτά. Η μη αποδοχή πιστωτικών καρτών για πληρωμή, επισύρει επίσης πρόστιμα και ποινική δίωξη. Πρακτικά, η ποινικοποίηση σε κάθε χρήση μετρητών είναι γεγονός καθώς αυτή τιμωρείται με ποινές, χρηματικές και άλλες, σε κάθε περίπτωση συναλλαγής.
Τα κράτη θα απαλλαχθούν από κάθε περιορισμό μετά την απαγόρευση των μετρητών. Η δικαιολογημένη ανησυχία δεν καθίσταται καθόλου παρωχημένη λόγω των περιπτώσεων της Σουηδίας και της Δανίας όπου, όπως υποστηρίζεται, οι κοινωνίες χωρίς μετρητά, λειτουργούν τέλεια. Οι πολίτες των χωρών αυτών μπορούν ακόμα να χρησιμοποιήσουν ξένα μετρητά αν το θέλουν.
Ιδιωτικοποίηση του χρήματος για μια δίκαιη κοινωνία
Το σχέδιο για την κατάργηση των μετρητών – βήμα προς βήμα – είναι ένα σημάδι της κύριας ασθένειας της εποχής μας: το κράτος εξαλείφει ολοένα και περισσότερο την ελευθερία των πολιτών και των επιχειρήσεων, μόλις μετατραπεί σε εδαφικό μονοπώλιο και ανώτατο δικαστή όλων των συγκρούσεων.
Ο αγώνας για τη διατήρηση των μετρητών μπορεί να αναδείξει ωστόσο κάτι θετικό: Να ρίξει φως στην ανάγκη να απομακρυνθεί η εξουσία από το κράτος όπως τη γνωρίζουμε. Να εφαρμοστούν οι ίδιες αρχές του νόμου για τις ενέργειές του όπως ισχύει για κάθε πολίτη. Με αυτόν τον τρόπο, θα τερματιστεί το κρατικό μονοπώλιο παραγωγής χρήματος και ο πολίτης δεν θα χρειάζεται να ανησυχεί για το ότι μπορεί να στερηθεί τα χρήματά του ενάντια στη θέλησή του.
ΠΗΓΗ
id-ont.blogspot
το είδαμε ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Κοινωνικά θέματα,
Οικονομικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου