17 Απριλίου 2016
Μετά την Λέσβο κανένα ποδάρι Παπόφιλου μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ κατά την παράδοση της στους Έλληνες.
Γράφει ο Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Αυτοί λοιπόν που θα αναδειχτούν σαν πνευματικά
διαμάντια μέσα από τα επερχόμενα
γεωπολιτικά γεγονότα θα είναι και αυτοί
που θα εισέλθουν στην Ελληνική ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ για να λειτουργήσουν μόνο ΟΡΘΟΔΟΞΑ .
Η λατινική φράση de facto (από τις λατινικές λέξεις de (από) και
factum (γεγονός, πράξη), ελληνική προφορά «ντε φάκτο») σημαίνει «εκ των
γεγονότων».
Είναι λοιπόν de
facto δηλ. εκ των
γεωπολιτικών γεγονότων που βιώνουμε ότι την Κωνσταντινούπολη θα την πάρουμε
γιατί θα μας δοθεί ,φυσικά και την ΑΓΙΑ
ΣΟΦΙΑ.
Δεκάδες οι μαρτυρίες των ανθρώπων που άκουσαν δια ζώσης από
τα πνευματοκίνητα χείλη του ΑΓΙΟΥ
ΠΑΙΣΙΟΥ ότι ¨η ΠΟΛΗ θα μας δοθεί ή θα την πάρουμε την ΠΟΛΗ¨.
Σήμερα όμως κάποιοι εκκλησιαστικοί ταγοί μας νοιάζονται περισσότερο αν τους δοθεί κανένα ΕΣΠΑ.
Η παρουσία του Πάπα στην Λέσβο επιτάχυνε τις γεωπολιτικές
ταχύτητες διότι πέρα από τους συμβολισμούς ανθρωπιστικού χαρακτήρα φαίνεται να
είχε και άλλους συμβολισμούς.
Παγκόσμιο γεγονός και συμβολισμοί
¨Η
επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου στην Λέσβο ήταν σαφώς ένα παγκόσμιο γεγονός. Το
πρόγραμμα του Πάπα ήταν διαμορφωμένο ώστε με συμβολισμούς να υπογραμμίσει το
βασικό του μήνυμα, την ανάγκη αλληλεγγύης και δευτερευόντως να κάνει ένα ακόμη
βήμα προσέγγισης προς το Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης και την Εκκλησία της
Ελλάδας.¨ http://www.pronews.gr/portal 17/04/2016
Στο πρόσωπο του συγκεκριμένου Πάπα κάποιοι είδαν ένα αδελφό, ένα
ανθρωπιστή, ένα συνοδοιπόρο. Αλλά ο Πάπας εκπροσωπεί και μια πολιτική- διπλωματική και πολλάκις
ιστορικά πολεμική μηχανή που διαμορφώνει γεγονότα προς όφελος της.
Όταν το παρακάτω απόσπασμα λόγων-
μαρτυριών του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ το διάβαζα το 2001 δεν μπορούσα να το κατανοήσω και
το έβαλα στην άκρη… σήμερα όμως;
¨Τα νοήματα όλων αυτών συλλαμβάνει ο διεθνής
σιωνισμός, το διεθνές χρηματιστήριο που ονομάζεται Αμερική. Αμερική δεν
υπάρχει.
Οι
σιωνιστές είναι η Αμερική.
Αυτοί λοιπόν αφού λάβουν τα μηνύματα τα σατανικά, το προωθούν στο
Βατικανό, αυτό τα μετατρέπει σε σχέδια και στην συνέχεια καλεί το Ισλάμ να τα
εφαρμόσει.
Αυτός
είναι ο τρόπος που λειτουργούν σήμερα τα σατανικά σχέδια.¨
Από το 10ο κεφάλαιο
εκδοθέν βιβλίο(2001) για τον
Γέροντα Παΐσιο : "Λόγοι χάριτος και Σοφίας" από τον Αγιορείτη π. Μακάριο Αγιαννανίτη.
http://hggiken.pblogs.gr/Παρασ κευή, 15 Απριλίου
Σήμερα
που το φάντασμα
της διάλυσης της Τουρκίας εμφανίζεται στην καθημερινή ειδησεογραφία, η
παποσύνη δια των ισχυρών γεωπολιτικών φίλων της φαίνεται να ορέγεται πάλι την
Κωνσταντινούπολη και όχι μόνο αυτό αλλά και εξουθένωση κάθε
Ορθόδοξης Πατερικής φωνής .
Όπως τότε λίγα χρόνια μετά την άλωση της Πόλης από τους
Αγαρηνούς.
¨Eίχαν περάσει δέκα περίπου χρόνια από την Άλωση, οι σχέσεις της Kαθολικής
Eκκλησίας με την (ανθενωτική) Eκκλησία της Aνατολής είχαν στην πραγματικότητα
διακοπεί, όταν ο τότε πάπας της Pώμης Πίος ο B΄, ο κατά κόσμο Aeneas Sylvius
Piccolomini, αποφασίζει να συντάξει μια επιστολή στα λατινικά, αποδέκτης της
οποίας ήταν ο Mεχμέτ, ο Πορθητής της Kωνσταντινουπόλεως.
Nα σημειωθεί
αμέσως πως δεν είναι βέβαιο αν στάλθηκε τελικά το επιστολικό αυτό κείμενο στην
Kωνσταντινούπολη.
Διότι είναι
δύσκολο να φανταστούμε πως ένα έντυπο με τον βαρύγδουπο τίτλο Pii Secundi
Pontificis Maximi: Ad Illustrem Mahumetem, Turcorum Imperatorem, Epistula (Πίος
ο B΄, Mέγας Ποντίφικας, προς τον Eκλαμπρότατον Mωάμεθ, αυτοκράτορα των Tούρκων,
Eπιστολή), όπως τιτλοφορείται η επιστολή στην έκδοση για παράδειγμα του Tρεβίζο
του 1475, δεν προκάλεσε το ενδιαφέρον κάποιου• και αυτός ο κάποιος, είτε ήταν πρεσβευτής
είτε μέλος της κοινότητας των καθολικών που ζούσαν στην Kωνσταντινούπολη είτε
υπέρμαχος των συμφερόντων της Πύλης, δεν θέλησε να προσφέρει αυτό το έντυπο -ή
απλώς να το καταστήσει γνωστό- στον δηλούμενο αποδέκτη της περιεχόμενης
επιστολής. Mε άλλα λόγια, μοιάζει απίθανο ο Πορθητής να μην έμαθε την πρόταση
της Kαθολικής Eκκλησίας, έστω και αν ο πάπας που την συνέταξε είχε στο μεταξύ
πεθάνει.
Το δέλεαρ
της νομιμοποίησης
O πρώτος όρος που έθετε ο επικεφαλής
της Kαθολικής Eκκλησίας ήταν ο Πορθητής να γίνει χριστιανός.
Το δεύτερο που έπρεπε να υποσχεθεί
ήταν ότι θα προσέφερε τον ισχυρό βραχίονά του, προκειμένου να τιμωρηθούν όλοι
εκείνοι που πλήττουν τα δικαιώματα της Kαθολικής Eκκλησίας και επαναστατούν
εναντίον της μητέρας Eκκλησίας τους.
Σαφής νομίζω
αναφορά στους ανθενωτικούς που δεν ήθελαν να εφαρμόσουν όσα αποφασίστηκαν στη
Σύνοδο της Φλωρεντίας και τώρα συνεργάζονταν μαζί του.
H αναφορά
που υποθέσαμε πιο πάνω πως γίνεται στους ανθενωτικούς, σε άλλο σημείο της
επιστολής είναι ρητή:
«Oι Έλληνες είχαν εγκαταλείψει την
Ένωση με την Eκκλησία της Pώμης, όταν εσύ κατέκτησες την Kωνσταντινούπολη»,
γράφει επί
λέξει ο πάπας στον Πορθητή,
«δεν
αποδέχονταν πλέον τις αποφάσεις της Συνόδου της Φλωρεντίας και έμεναν μέσα στην
πλάνη. Oι απόψεις τους για το Άγιο Πνεύμα και το Kαθαρτήριο δεν είναι σύμφωνες
με την αληθινή πίστη».
H ιστορική
σημασία της επιστολής
H επιστολή
όπως είπαμε δεν επιδόθηκε ίσως ποτέ στον υπαρκτό αποδέκτη της• η συγγραφή της
όμως και το δημοσιευμένο κείμενό της έμειναν ως ένα τεκμήριο των απόψεων, των
αντιδράσεων καλύτερα, της Kαθολικής Eκκλησίας στο modus vivendi που λίγους
μήνες μετά την Άλωση βρέθηκε στην Aνατολή ανάμεσα στον Πορθητή και εκείνους
(τους ανθενωτικούς) που επάνδρωσαν την Oρθόδοξη Eκκλησία.
Ο σημερινός όμως Πάπας δεν έχει ανάγκη να στείλει επιστολή στον
¨νέο σουλτάνο¨ διότι φαίνεται να είναι
¨καμένο χαρτί¨.
Απλά κάνει επισκέψεις ανθρωπιστικού τύπου
στα ακριτικά αιγαιοπελαγίτικα χωρικά ύδατα μας μεταφέροντας μήνυμα
συμπαράστασης στους πρόσφυγες του πολέμου, ενός πολέμου που τον κατασκεύασαν οι ισχυροί πολιτικοί
φίλοι του με τις ενεργειακές πολιτικές τους, βλ αγωγός του Κατάρ δια μέσου
Συρίας.
Ο Ουρανός άνοιξε την πόρτα που οδηγεί
την Ελλάδα προς την καθ ημάς Ανατολή την στιγμή που κάποιοι εκκλησιαστικοί ταγοί μας
εργάζονται πυρετωδώς για την ¨ενότητα
των εκκλησιών¨.
Ποίων όμως εκκλησιών;
Διότι εμείς βαπτιστήκαμε στην ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Τι λέει ο Άγιος Παίσιος για τους ¨αγαπησιάρηδες¨.
Την
πρώτη επιστολή ο Γέροντας Παΐσιος την έγραψε μαζί με άλλους δύο ιερομονάχους
στην Ι.Μ.Σταυρονικήτα στις 21-11-1968. Ανάμεσα στα άλλα λέγονται και τα εξής:
«‘Το
νόμισμα της αγάπης’ που κυκλοφορεί μετά από το ‘κλείσιμο των δογμάτων’, η
‘επανίδρυσις της Μιάς... Εκκλησίας’ και τόσα άλλα είναι ακατανόητα και
κυριολεκτικώς βλάσφημα διά την Ορθόδοξο Εκκλησία...
Όταν
οι πιστοί διακρίνουν διαφορές, που υπάρχουν μεταξύ Ορθοδόξων και Ετεροδόξων,
δεν σημαίνει ότι επιθυμούν το σχίσμα και τη διαιώνισί του, αλλά ζητούν την
αληθινή ενότητα, τη μόνη σωτήριο για όλους. Είναι άρα αυτό ένας σταυρός, που
υποφέρουν από αγάπη για τους αδελφούς...
Οι
Πατέρες της Εκκλησίας, που φάνηκαν «σκληροί» στη διατήρηση του Δόγματος, είναι
εκείνοι που αγάπησαν περισσότερο από κάθε άλλον τον άνθρωπο. Γιατί γνώρισαν τα
απύθμενα βάθη του και δεν θέλησαν ποτέ να τον κοροϊδέψουν με τις
συνθηματολογίες εφήμερης και ανύπαρκτης αγάπης, αλλά τον σεβάστηκαν
προσφέροντάς του το Ευαγγέλιο της Αληθείας, που χαρίζει τη μακαρία εν Αγίω
Πνεύματι ζωή.
Την
δεύτερή του επιστολή ο Γέροντας Παΐσιος την έγραψε κι αυτή στην
Ι.Μ.Σταυρονικήτα στις 23-1-1969.
Γράφει
ο ίδιος: «Επειδή βλέπω τον μεγάλο σάλο εις την Εκκλησίαν μας, εξ αιτίας των
διαφόρων φιλενωτικών κινήσεων και των επαφών του Πατριάρχου (Αθηναγόρα) μετά
του Πάπα, επόνεσα κι εγώ σαν τέκνον Της και εθεώρησα καλόν, εκτός από τις
προσευχές μου, να στείλω κι ένα μικρό κομματάκι κλωστή (που έχω σαν φτωχός
Μοναχός), διά να χρησιμοποιηθεί κι αυτό, έστω για μια βελονιά, διά το
πολυκομματιασμένο φόρεμα της Μητέρας μας…
Ας γνωρίζομεν ότι δεν υπάρχουν μόνο
φυσικοί νόμοι, αλλά και πνευματικοί. Επομένως η μέλλουσα οργή του Θεού δεν μπορεί να αντιμετωπισθή με
συνεταιρισμόν αμαρτωλών (διότι διπλήν οργήν θα λάβωμεν), αλλά με μετάνοιαν και
τήρησιν των εντολών του Κυρίου.
Επίσης ας
γνωρίσωμεν καλά ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία μας δεν έχει καμμίαν έλλειψιν.
Αυτοί λοιπόν που θα αναδειχτούν σαν πνευματικά
διαμάντια μέσα από τα επερχόμενα
γεωπολιτικά γεγονότα θα είναι και αυτοί
που θα εισέλθουν στην Ελληνική ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ για να λειτουργήσουν μόνο ΟΡΘΟΔΟΞΑ .
Με
πνευματική ευθύνη και συνείδηση
Δρ.
Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Κων. Βαρδάκα,
Εθνικά Θέματα,
Εκκλησιαστικά,
Θρησκευτικά θέματα,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου