13 Μαρτίου 2016

ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΟΓΡΕΚΙΑ

Γράφει ο Χρίστος Γούδης 

Όπως δήλωσε πρόσφατα ο πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας στον ομόλογό του της ομολόγου Τουρκικής (Δημοκρατίας;) κύριον Δαβίδογλου, εμείς, Έλληνες και Τούρκοι, ξέρουμε να επιλύουμε τα προβλήματα καλύτερα από τους Ευρωπαίους!!! Ήταν προφανώς αυτή η πλήρους αυτοπεποίθησης αντίληψη του ελλαδίτη «μπασμπακάν» (πρωθυπουργού ελληνιστί) που τον ώθησε τον τελευταίο χρόνο στην υιοθέτηση του απόκρυφου σχεδίου «Τασία» βάσει του οποίου οι ορδές των εξ Ανατολών μουσουλμάνων για λίγο ξαποσταίνουν και λιάζονται στην Ελλάδα και μετά εξαφανίζονται (διακτινίζονται) στις σκοτεινές χώρες του ευρωπαϊκού βορρά. 

Έτσι για έναν ολόκληρο χρόνο αδελφωμένοι τούρκοι και έλληνες δουλέμποροι, λαθροδιακινητές, πλαστογράφοι, παρασιτικές ΜΚΟ με «διασώστες» και λοιπούς κομπογιαννίτες χωρίς σύνορα, αλλά και μια «θάλασσα» από βαρκάρηδες, μπακάληδες και θερναδιέρους των υπό τουρκική διοίκηση μικρασιατικών ακτών και των υπό ελληνική (ακόμη) διοίκηση νησιών του ανατολικού αιγαίου, πλούτισαν ανοίγοντας «πέρασμα στην Ευρώπη (Αβρούπα τουρκιστί)». «A passage» όχι «to India» αλλά «to Europe» για ένα εκατομμύριο αφροασιανούς που ξεχύθηκαν σαν τερμίτες στις χώρες των «κουτόφραγκων». 

Όμως αυτοί οι «άθλιοι», αν και αργά καθότι αργόστροφοι, κάτι κατάλαβαν από την ανατολίτικη σοφία μας, και ημών των ιδίων και των περιδινούμενων δερβίσηδων της αντίπερα όχθης (των αυτοαποκαλούμενων και «σούφι», δηλαδή «σοφών» ζηλωσάντων την ημετέραν των σοφιστών δόξαν). Και επειδή δια την Τουρκιά λίγα μπορούσαν να κάνουν, εστράφησαν προς τον έτερον καππαδόκη της τέως οθωμανικής αυτοκρατορίας, όστις υποκρινόμενος τον επίγονο των αρχαίων Ελλήνων εισήλθε λάθρα στην ευρωπαϊκή ένωση χωρίς ποτέ να αποβάλει την κουτοπόνηρη ανατολίτικη φυσιογνωμία του, αν κρίνει κανείς από την διαχρονικά εκτεταμένη διάβρωση του νεοσύστατου ελλαδικού κράτους από την αναίσχυντη φαυλοκρατία, την ισοπεδωτική κομμουνιστοκρατία, την ιογενή πασοκρατία αλλά και την μεταλλαγμένη μετα-νεωτερική επιδημική της επανεμφάνιση, δίκην «συρίζοντος» ουροβόρου όφεος.

Et maintenant? («Και τώρα;»), όπως μας το τραγουδούσε προ πολλών ετών (το 1962 για την ακρίβεια) ο μεγάλος Ζιλμπέρ Μπεκώ. Και τώρα τι θα γίνει; Τώρα που διαπορούμε μαζί με τον επίσης μεγάλο αλεξανδρινό ποιητή μας, τον Κωνσταντίνο Καβάφη, για το ότι «χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ, μεγάλα κι υψηλά τριγύρω μας έκτισαν τείχη», αν και «δεν ακούσαμε ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον», αυτοί «ανεπαισθήτως μας έκλεισαν από τον κόσμον έξω», με κίνδυνο να μεταμορφωθούμε τελικά σε μία αφροασιατική χώρα με ολίγην Ελλάδα, τουτέστιν ΙΝΔΟΓΡΕΚΙΑ!!!

Σε όλα τα προβλήματα φυσικής, όπως και σε παρόμοια διλήμματα που αναφύονται σε μια κοινωνιολογική ζούγκλα σαν τη δική μας, ανάλογα με τις τιμές που λαμβάνουν οι κρίσιμες μεταβλητές υπάρχουν και οι οριακές λύσεις. Το πράγμα θα πάει ή έτσι ή αλλιώς. Κάτι ανάλογο με την εκτίμηση των Εγγλέζων, όταν εισέβαλαν στα νησιά Φώκλαντ, για την αντίδραση των Αργεντίνων: «αν υπερισχύσει το ισπανικό στοιχείο μέσα τους θα πολεμήσουν, αν επικρατήσει το ιταλικό θα την κοπανήσουν τρέχοντας» (τελικά επικράτησε το ιταλικό). Στη δική μας περίπτωση η κρισιμότερη μεταβλητή του προβλήματος είναι ο παράγων χρόνος. Αν δεν ανακοπεί δραματικά ο ημερήσιος αριθμός των σαρακηνών εισβολέων, μέσα σε μερικές εβδομάδες η παραμορφωτική μετάλλαξη της ΕΛΛΑΔΑΣ σε ΙΝΔΟΓΡΕΚΙΑ θα εντυπωθεί στο κοινωνικό DNA της νέας ανθρωποζύμης και θα εμφανίσει το άσχημο πολυφυλετικό και υποπολιτισμικό μείγμα της μέσα σε πολύ λίγα χρόνια. Η Ελλάδα ως προϊόν ενέσεως πολιτισμικής (και όχι μόνο) θαλιδομίδης θα εγγραφεί στις δέλτους της κοινωνικής φαρμακολογίας!!!

Η μία λοιπόν όψις του νομίσματος προϋποθέτει την ανακοπή της μωαμεθανικής λαθροεισβολής, κάτι που υπό τις παρούσες συνθήκες απαιτεί επιβολή καθεστώτος εκτάκτου ανάγκης σε ολόκληρη την επικράτεια και αυστηρή φύλαξη των συνόρων της, χερσαίων, θαλασσίων και εναέριων με ότι αυτό συνεπάγεται. Κι ας μην αρχίσουμε να συζητάμε για τον τρόπο με τον οποίον θα επιτευχθεί. Αυτό είναι υποχρέωση και καθήκον αυτών που ετάχθησαν να φυλάττουν Θερμοπύλες, και όχι να εγκαθιδρύουν εκεί καταυλισμούς λαθρομεταναστών. Όπως δεν είναι δουλειά των πολιτών να συζητούν τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να αναχαιτισθεί μια αεροπορική επιδρομή στην πατρίδα μας και να εκφέρουν τη γνώμη τους και να διαφωνούν για το αν θα πρέπει να εκτοξευθούν πύραυλοι αέρος-αέρος ή εδάφους-αέρος, ή αν θα πρέπει να αντιμετωπισθεί με αντιαεροπορικά πυρά ή με ότι άλλο, έτσι δεν είναι δουλειά τους να ασχολούνται με τον τρόπο που οι φρουροί των συνόρων μας θα επιτελέσουν το καθήκον τους. Τελεία και παύλα.

Η άλλη όψις του νομίσματος είναι το καθ’ ημάς πρωτότυπο, αν και πολιτικά νόθο, νεοτσιπροφιλελεύθερο πρόταγμα «laissez faire, laissez passer»: αφήστε τους να κάνουν ότι θέλουν και να πάνε όπου θέλουν (εντός της ελληνικής επικράτειας φυσικά γιατί οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν μασούν ταραμά πλέον).  Είναι η όψις της μελλοντικής Ινδογρεκίας, με τους άφρρονες εσχατόγηρους και εσχατόγριες, που ανοίγουν τώρα τις σπιταρώνες τους σε οικογένειες αφροασιανών και ταΐζουν τα εκκολαπτόμενα μουσουλμανάκια με μπιμπερό, να καταλήγουν – ετυμολογικά και βιολογικά – στα αντίσκηνα και τις λάσπες της Ειδομένης (με ή χωρίς Νόμπελ Βλακείας), τις κακαρίζουσες κότες των πρωϊνάδικων – την κάθε τσαπανάκη και την κάθε μπουρδούκου – που χύνουν (δάκρυα) για τους λαθραίους εισβολείς να αντικαθίστανται πάραυτα από αφγανές, σύριες, μαροκινές και νιγηριανές τηλεπαρουσιάστριες (με ή χωρίς μπούργκα και σίγουρα με περισσότερη σεμνότητα και ανατολίτικο νάζι, καθότι το χαρέμι είναι «η μεγάλη των θηλέων σχολή» κατά την ερίτιμη κυρία Ερντογάν), και με τους γλυφίτζουρες τηλεπαλιάτσους της κάθε εκπομπής του στυλ «Όλο αυτιά και χωρίς μάτια» να τηλε-εκπαραθυρώνονται, κάτι που θα έπρεπε ούτως ή αλλιώς να είχε ήδη συμβεί και χωρίς την επερχόμενη μουσουλμανική κατοχή. Όσο για το παπαδαριό και τους παχυλούς επισκόπους που καταριούνται τη Δύση, γιατί αυτή φταίει τάχατες για την επέλαση  του ισλάμ, είναι οι μόνοι που δεν θα έχουν πρόβλημα, ζυμωμένοι στον προσκυνητισμό του πατριαρχείου (τουρκιστί «ρουμ πατρικανέ», τουτέστιν του «ρωμέϊκου πατριχανείου») από την εποχή του Μωάμεθ του Κατακτητή και του Γεννάδιου Σχολάριου.

Τώρα το πού θα κάτσει το νόμισμα, σε ποιά του όψη, δεν θα έπρεπε να αφεθεί στην τύχη του. Αυτό είναι όντως θέμα δημοψηφίσματος. Με τί ερώτημα; Ας είμαστε ειλικρινείς. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, το ερώτημα, που στην ουσία του δεν είναι άλλο από το «ορθολογισμός ή παραφροσύνη», στην αγοραία του έκφραση, την αποδίδουσα όμως την στρεβλή, παραμορφωτική και εξαμβλωματική οπτική των εξωνημένων και προσκυνημένων μέσων διαχείρισης και χειραγώγησης των μαζών, θα είναι περισσότερο εύληπτο και ευθύ αν τεθεί ως: «ή φασίστες ή μαλάκες»…

Χρίστος Γούδης
Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Αθηναίων



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.