Η ιστοσελίδα 'Romfea.gr', έφερε στη δημοσιότητα, μία πρωτοφανή κίνηση στα χρονικά λειτουργίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
Η είδηση ανέφερε, ότι ο Κοσμήτορας της Σχολής κ. Μιλτιάδης Κωνσταντίνου, απομάκρυνε(!!!) το προσκυνητάρι με την εικόνα του Ιησού Χριστού, από την είσοδο του Πανεπιστημίου και το τοποθέτησε, στον 4ο όροφο, έξω από το παρεκκλήσι της Σχολής...
Όπως επισημαίνει με χαρακτηριστικό τρόπο σε σχετικό του άρθρο, ο κ.Παναγιώτης Τσαγκάρης, Γεν.Γραμμ. της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων, στο δημοσίευμα αυτό, απάντησε (ή μάλλον "προσπάθησε" να απαντήσει, κάνοντάς τα 'θάλασσα'! "Παπ.") ο κ. Κοσμήτορας υποστηρίζοντας, μεταξύ άλλων, πως «το προσκυνητάρι μεταφέρθηκε στον φυσικό του(;;;) χώρο, δηλαδή έξω από το παρεκκλήσι της Σχολής, προσδίδοντας ιεροπρέπεια και καθιστώντας ευδιάκριτη την είσοδο του παρεκκλησίου», καθώς επίσης, πως «οι όποιες παρεμβάσεις έγιναν, έχουν σκοπό την αποκατάσταση ζημιών και τον ευπρεπισμό της Σχολής», ενώ υπογραμμίζει πως όλα αυτά, δεν έχουν καμμία σχέση με τη σχεδιαζόμενη λειτουργία της κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών, στο Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ...
Ας μου επιτραπούν, δύο παρατηρήσεις στα λεγόμενα του κ. Κοσμήτορος και μία πρόταση.
1. Προβληματίζει έντονα το γεγονός ότι, η επιχειρηματολογία, αλλά ακόμη και η φρασεολογία που χρησιμοποιεί ο κ. Μ. Κωνσταντίνου, για την απομάκρυνση της εικόνος του Χριστού, από την είσοδο της Θεολογικής Σχολής, είναι οι ίδιες ακριβώς που χρησιμοποιούν και οι άθεοι και οι κάθε λογής χριστιανομάχοι και εικονομάχοι, για την απομάκρυνση των εικόνων από τα σχολεία, τα δικαστήρια και γενικά, τα δημόσια κτίρια.
Όλοι αυτοί, κατά περίεργο τρόπο, υποστηρίζουν την ταυτόσημη θέση ότι, ο φυσικός χώρος των θρησκευτικών συμβόλων και των λατρευτικών αντικειμένων, είναι μόνον ο χώρος της εκκλησίας...
2. Εκπλήσσει δυσάρεστα η αναφορά του κ. Κοσμήτορος, σε ...«ευπρεπισμό της Σχολής», ο οποίος πραγματοποιείται, μεταξύ των άλλων, και με την μετακίνηση της εικόνας του Χριστού! Δεν μπορεί να διανοηθεί κανείς, ότι Κοσμήτορας Θεολογικής Σχολής που, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, είναι κοντά στην Εκκλησία και την διακονεί διαρκώς, θεωρεί παράλληλα πως, λόγω "ευπρεπισμού", η εικόνα του Χριστού, δεν αρμόζει να βρίσκεται σε περίοπτη θέση, σε χώρο της Θεολογικής Σχολής.
Διότι, τότε, κατά την ταπεινή μας γνώμη, δεν θα επρόκειτο για "ευπρεπισμό" της Θεολογικής Σχολής, αλλά για τη μεγαλύτερη απρέπεια και ταυτόχρονα μια ασυγχώρητη βλασφημία, προς το πρόσωπο του ίδιου του Χριστού και προς την Εκκλησία Του και, μάλιστα, από έναν άνθρωπο, που εκ των πραγμάτων έχει ταχθεί να υπηρετεί την υψηλή επιστήμη της Θεολογίας.
Οι παραπάνω δύο παρατηρήσεις ωθούν στη διατύπωση μίας προτάσεως. Επειδή πολλές φορές οι πράξεις, πέρα των πραγματικών αιτίων που τις επιβάλλουν, δημιουργούν ανεπιθύμητους συνειρμούς και παράγουν δυσάρεστους συμβολισμούς, καλό θα ήταν, εν προκειμένω, ο κ. Κοσμήτορας να επανεξετάσει την απόφασή του, επαναφέροντας το προσκυνητάρι του Χριστού στη προτεραία θέση του και τοποθετώντας, αφού το επιθυμεί, ένα άλλο προσκυνητάρι έξω από το παρεκκλήσι της Σχολής που βρίσκεται στον 4ο όροφο του κτιρίου.
Κατ΄ αυτόν τον τρόπο, έμπρακτα θα αποδείξει τη μεταμέλειά του, για την ανώφελη αναστάτωση που προκάλεσε, με την άστοχη κίνηση της απομακρύνσεως της εικόνος του Χριστού.
Σε διαφορετική περίπτωση, θα λέγαμε, ότι η παραίτηση, πάντα κρύβει μέσα της και μια αξιοπρέπεια, ιδιαίτερα όταν γίνεται εκούσια και με ευπρέπεια. Όμως! Εντονότατες ααντιδράσεις έχει προκαλέσει η ακατανόητη απόφαση του κοσμήτορος της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, Μιλτιάδου Κωνσταντίνου, να μεταφέρει προσκυνητάρι, από κεντρικό σημείο της σχολής σε άλλο χώρο.
Το θέμα προέκυψε, όταν ο κ. Κωνσταντίνου έδωσε εντολή, να μεταφερθεί το προσκυνητάρι, με την εικόνα του Χριστού από τον ημιώροφο του κτιρίου της Θεολογικής Σχολής, στον τέταρτο όροφο, έξω από παρεκκλήσι που υπάρχει εκεί.
«Πρόκειται για άθλια ενέργεια! Οι φοιτητές καθημερινά συνήθιζαν να προσκυνούν την εικόνα του Χριστού. Μήπως αυτό ενοχλεί κάποιους;» διερωτάται ο πρώην κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής Ιωάννης Κογκούλης.
«Η εικόνα του Χριστού είναι το σήμα κατατεθέν και το σημείο αναφοράς, για μια ορθόδοξη θεολογική σχολή. Για τον λόγο αυτόν, πρέπει να βρίσκεται σε περίοπτη θέση» λέει στην εφημ. «Δημοκρατία» ο πρώην κοσμήτωρ Μιχαήλ Τρίτος. Προειδοποιεί πως, «η μεταφορά του εικονοστασίου αποτελεί κακό παράδειγμα, καθώς ανοίγει τον δρόμο για να καθηλωθούν ιερές εικόνες και από άλλα δημόσια κτίρια»...
«Δημιουργείται ζήτημα χωρίς να υπάρχει λόγος» λέει (προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα!) ο ..."ευπρεπιστής" κοσμήτορας της σχολής Μ. Κωνσταντίνου. Εξηγεί (;) ότι «το προσκυνητάρι στήθηκε εκεί, πριν από λίγα χρόνια, χωρίς να έχει προφανή σχέση(;;;) με τον χώρο, και μεταφέρθηκε στον φυσικό χώρο του, έξω από το παρεκκλήσιο της σχολής, καθιστώντας ευδιάκριτη την είσοδο του παρεκκλησίου»...
ΜΠΑ, ΜΠΑ, ΜΠΑ! ΠΩΣ ΕΤΣΙ κ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΝ 'Ρ Ο Τ Α Ρ Ι Α Ν Ο ΟΜΙΛΛΟ'; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ..."ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ", ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΙΣΩΣ, "ΕΙΔΑΤΕ ΦΩΣ" ... ΚΑΙ ΕΙΣΗΛΘΑΤΕ... [ΚΑΙ ΕΙΣΑΣΤΑΝ, Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΜΙΛΗΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΣΥΝΕΣΤΙΑΣΗ ΤΟΥ 'ΡΟΤΑΡΙΑΝΟΥ ΟΜΙΛΛΟΥ' ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, ΟΝΟΜΑΤΙ 'ΑΝΑΤΟΛΙΑ', ΣΤΟ ΞΕΝΟΔ. 'MEDITERRANEAN PALACE';;;] (Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΙΟΥΛΙΟΥ 2014).
[Διερωτήθηκαν εντόνως μάλιστα, οι γνώστες των θεμάτων αυτών, τί ΤΑΧΑ να "μεσολάβησε" ώστε να μήν ψηφισθεί ο έτερος καθηγητής τότε, για την θέση αυτή, αλλά να κυριαρχήσει ο "ευπρεπιστής" νύν κοσμήτωρ; Μήπως, λένε μήπως, επειδή ο "ηττηθείς", είχε προβεί ΔΗΜΟΣΙΩΣ, αλλά και ευθαρσώς, σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις, για το τρισάθλιο παρασκήνιο, με την εθνοαποδομητική ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών, στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ;;;]
"Παπαφλέσσας"
πηγή










2 σχόλια:
Καλή η ενέργεια του κοσμήτορος για την αποκατηχικοποίηση της σχολής.
Είναι δημόσιο πανεπιστήμιο και όχι πολυώροφη εκκλησία η σχολή.
Δεν θα κάνουν ό,τι θέλουν οι φονταμενταλιστές.
Αν ηταν φονταμελιστές οσοι κανουν τον Σταυρό κι ασπαζονται την εικόνα.... οι υπολοιποι που δεν κανουν τον Σταυρό τους θα ηταν χωρίς κεφαλι στον λαιμό τους...
Για να υπαρχει λοιπον κεφαλι πανω στον λαιμο των υπολοιπων σημαίνει πολυ απλά οτι οι μεν δεν ειναι φονταμελιστες αλλά απλοι Ελληνες Ορθοδοξοι Χριστιανοί σε μια Ορθοδοξη κι Ελληνικη χώρα.... και οι δε διαμαρτυρόμενοι σαν τον Κοσμητωρα απλα νεοταξίτες φασιστες που προσπαθουν να επιβάλλουν την άποψη τους με το ετσι θελω....
Αν ηταν κατι δημοκρατικό τουλαχιστον οφειλε ο κοσμητωρας να ρωτησει τους σπουδαστες αν ενοχλούνται και να έκανε ότι έλεγε η πλειοψηφία...
Ο φασισμός λοιπόν του "προοδευτικού" καθηγητή που ανηκει σε αυτούς που ευθύνονται για το καταντημα της Θεολογικης Σχολής δεν μπορει να μεινει χωρις αντιδραση...
Η Θεολογικη σχολή δεν ειναι κατηχητικό.... Αλλά είναι μια Ελληνορθόδοξη Πανεπιστημιακη Σχολή....
Αν πας στις άλλες χωρες που εχουν άλλες θρησκείες θα δεις αναλογες Θεολογικες Πανεπιστημιακες Σχολες... στον δρόμο της δικης τους πίστης...
Οι μόνες που εχουν ξεφυγει απο αυτό το πλαίσιο είναι οι θεολογικες σχολές της Δυσης στην οποία επικρατεί η Νεα Ταξη και η αθεϊα... οπότε οι σχολές αυτές εχουν ουσιαστικά μετατραπεί σε θρησκειολογικές σχολές.... και εχουν παψει να θεολογούν απο χρόνια...
Εκεί η μονη ποροπαγανδα που γινεται είναι υπερ της Πανθρησκείας και υπέρ της εξαφανισης των θρησκειών και της επικρατησης του μηδενισμου....
Δυστυχως και πολλοι πλεον εδω και 50 χρόνια έχουν ενστερνιστεί τις αποψεις αυτές προσπαθώντας να αλλοιώσουν τις ελληνορθόδοξες βάσεις της πατριδας μας και κατεπέκταση να εξαφανίσουν τον ίδιο τον ελληνισμό...
Το πειραμα άλλωστε έχει ήδη γινει με τους ομογενείς μας που ζουν στο εξωτερικο...
Οσοι εξ αυτών κρατούνται κοντα στην Εκκλησία μας μενουν κι αυτοί και τα παιδιά τους Ελληνες...
Οσοι απομακρύνονται, συντομα οι ιδιοι αλλά κυρίως τα παιδιά τους χανουν μαζί και καθε έννοια και χαρακτηριστικό ελληνικό και αφομοιώνονται από τις χώρες και τις κοινωνίες που ζουνε..
Δημοσίευση σχολίου