27 Απριλίου 2014
Όμηρος και Εθνική συνείδηση: “Ου πω ήλθον σχεδόν Αχαιίδος γης……”.
«Δεν πάτησα μέχρι τώρα χώμα Ελληνικό= Αχαιίδα γη…..» (Οδυσσέας)
Κάποιοι… κάποτε «έφτιαχναν» την ΕΝΙΑΙΑ συνείδηση του….. Ελληνικού Πολυχώρου.
Με την σειρά όμως:
«ου πω σχεδόν-ήλθον Αχαιίδος γης, ουδέ πω αμής γης επέβην» (λ 166-167
(Στίχοι που τους… προσπερνάμε, δυστυχώς, αναζητώντας το σχολικό επιφανειακό παραμυθάκι με τους λαιστρυγόνες, τους κύκλωπες και τους…. κακούς μνηστήρες,
(Μητέρα, ακόμη περιπλανιέμαι μακριά από την γη των Ελλήνων κι έχω να πατήσω το χώμα της πατρίδας μου Ιθάκης, από τότε που ακολούθησα τον Αγαμέμνονα στην Τροία).
Στο καταθλιπτικό περιβάλλον του ΑΔΗ, ο Οδυσσέας , ιδιοφυώς…. παροπλισμένος ήδη από την πολυσήμαντη μάγισσα-νύμφη Κίρκη, συνομιλεί (για τις ανάγκες της πλοκής της Οδύσσειας) με την νεκρή μητέρα του Αντίκλεια.
Άν λάβουμε υπόψη ότι ο Οδυσσέας «βλέπει» την «Αχαιίδα γη» με το βλέμμα και την ψυχολογία του ξενιτεμένου, που αποκαλύπτει μια αρχετυπική ιεράρχηση της ΝΟΣΤΑΛΓΙΑΣ του, διαπιστώνουμε ότι ως ξενιτεμένος, νοσταλγεί ΠΡΩΤΑ την ΕΘΝΙΚΗ του «ΠΑΤΡΙΔΑ» (Αχαιίδα γαία) και μετά την γενέτειρα, την ιδιαίτερη πατρίδα (πατρίδα γαία). Είναι πολυσήμαντη κατά συνέπεια η κουβέντα αυτή του Ομηρικού Οδυσσέα.
Μια ακόμη ΜΑΡΤΥΡΙΑ κατ΄ ουσία του Ομήρου.
Μαρτυρία κοινής- ενιαίας Εθνικής συνείδησης.
Ο Έλληνας Όμηρος, μέσω του… Επτανήσιου Οδυσσέα, παγιώνει την Ιστορική αλήθεια ότι η «Αχαιίς γαία» είχε μια ευρύτερη όχι τόσο και μόνο γεωγραφική, όσο συνειδησιακή σημασία.
Σε καμιά περίπτωση ο λόγος αυτός του Οδυσσέα, σ” αυτό το ιδιαίτερα φορτισμένο σημείο της Οδύσσειας, δεν μπορεί να σημαίνει, ούτε και σημαίνει, έναν πολύ συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο (λ.χ Κεντρική Ελλάδα ή τμήμα της Πελοποννήσου, σύμφωνα με τα… ΤΥΠΙΚΑ ΛΕΞΙΚΑ ή τις τυπικές αρχαιολογικές Έρευνες).
Ας δούμε λίγο μεταξύ των λέξεων:
Πόσο ιδιοφυώς ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙ, ΣΥΝΘΕΤΕΙ ο Όμηρος την τρέχουσα οικονομία της πλοκής της Οδύσσειας, με οράματα και συνειδησιακές αλήθειες ενός κοινού (!!!) ΓΕΝΕΘΛΙΟΥ Πολιτισμικού Υπόβαθρου, παιδί του οποίου είναι και ο ίδιος ο Ποιητής και ο κεντρικός χαρακτήρας του…!
Όντως, σύμφωνα με το ΣΧΕΔΙΟ του Ομηρικού έργου, ο Οδυσσέας από την Αντίκλεια, θα ζητήσει να μάθει τα του οίκου του: Πηνελόπη, περιουσία, γιος κλπ.
Μιλώντας όμως ω ς Κ Ε Ν Τ Ρ Ι Κ Ο Σ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ, με την νεκρή (χθόνια) μητέρα του, δεν έχει κανένα λόγο, σ” αυτό το σημείο, να αναφερθεί σε συγκεκριμένους «τόπους». Φορτισμένος ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ (που σημαίνει με το αυθεντικό, σύμφωνα και με τον Ρουσό, βαθύτερο ΕΙΝΑΙ μας), γίνεται ΙΔΕΩΔΗΣ εκφραστής ενός Πολιτισμικού χώρου, που ίσως δεν μπορούσε τότε, εύλογα (=βρισκόταν ακόμη εν εξελίξει) να προσδιοριστεί… επακριβώς, όμως, είχε από ΤΟΤΕ Όνομα- Ταυτότητα.
Το Όνομα αυτό που ο Όμηρος…. «ΑΝΕΘΕΣΕ» στον κοσμογυρισμένο κεντρικό Χαρακτήρα της Οδύσσειας να πει:
ΑΧΑΙΙΣ ΓΗ= Χώμα Ελληνικό, Ελληνική γη.
Αυτό φαίνεται καλύτερα, όταν την ίδια φράση λέει και στον νεκρό Αχιλλέα (λ 481-482). Στο σημείο εκείνο όπου κοινωνός της κοινής «Νοσταλγίας» γίνεται πλέον ένας…. Θεσσαλός ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ του.
Όντως…. κάποιοι… κάποτε «έφτιαχναν» την ΕΝΙΑΙΑ συνείδηση του….. Ελληνικού Πολυχώρου.
Σημείωση: Και ολίγα σημασιολογικά- αισθητικά:
Αξιοπρόσεκτη η εννοιολογική διάκριση: «ουκ ήλθον σχεδόν Αχαιίδος γης» και «ουκ επέβην αμής γης» (ήλθον σχεδόν= ήρθα κοντά= πλησίασα, έφτασα/ ενώ επέβην= πάτησα το χώμα)
Προκύπτουν:
Ο Οδυσσέας περιπλανιέται (μέχρι στιγμής- ραψ. λ) κάπου μακριά από την Ελλάδα, αναφέρεται σε οικείο μεν, αλλά ευρύ γεωγραφικό χώρο (λέει ουκ ήλθον σχεδόν= δεν… πλησίασα), και σαφώς εννοεί ότι η επώνυμη Αχαιίς γη είναι πολλών ανθρώπων κοινής καταγωγής, ένας εκ των οποίων είναι και ο Οδυσσέας.
Αντίθετα (προς το ουκ ήλθον-σχεδόν), λέει «ουκ επέβην»= δεν… πάτησα το χώμα, αμής γης= της δικής μου ιδιαίτερης πατρίδας-γενέτειρας.
Ο Όμηρος μ’ αυτόν τον δυνατό στίχο αιφνιδιάζοντάς μας με την…κωδικοποιημένη ανατροπή (δες και… καπνόν αποθρώσκοντα..), μας δείχνει πρώτα τον ΈΛΛΗΝΑ Οδυσσέα, νοσταλγό της “Αχαιίδας γης” και αμέσως μετά (!) τον… ΙΘΑΚΗΣΙΟ Οδυσσέα, νοσταλγό της “αμής γης” δηλαδή της γενέτειρας.
Και έτσι είναι έως σήμερα.
Στα μάτια και στην ψυχή του ξενιτεμένου:
Η “πατρίδα” είναι ευρύτερο και εν πολλοίς απροσδιόριστο, πλην ισχυρότατο σύνθετο συναίσθημα. Ιεραρχικά δεσπόζει.
Η γενέτειρα, η γενέθλια πόλη, χωριό κλπ, είναι βίωμα- άμεση μνήμη, άμεση συγκίνηση,
είναι “η μικρή μας γη”. (πώς μου ήρθε στο νου ο τίτλος ενός βιβλίου του…Μπρέζνιεφ).
Υ.Γ Η αισθαντικότητα του λόγου-γλώσσας, παραμένει πάντα το ασφαλέστερο τεκμήριο.
Ετσι όμως προκύπτει ένα άλλο θέμα, πολύ ενδιαφέρον, για ένα επόμενο σημείωμα (που ετοιμάζεται):
«Όταν η Αλεξανδρινή κοινή «εκπολίτισε»…. Έλληνες και «Βαρβάρους»
(Η φύση, η διαδραστική δύναμη και η ΑΞΙΑ της καθομιλούμενης (!) γλώσσας).
Υ.Γ 2 Σε κάθε περίπτωση ο Όμηρος δεν προσφέρεται για κατήχηση και ανούσιο βερμπαλισμό. Ρεαλιστής, Γήινος, απαιτεί μια τολμηρή πολυδιάστατη προσέγγιση.
ένα πρόχειρο παράδειγμα;
λ.χ για τον Όμηρο η ακριβής αριθμητική ηλικία των χαρακτήρων θεωρείται… ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο.
(γιατί όμως;)
Χρυσόστομος Τ. chrisblog.gr
το είδαμε ΕΔΩ
ΣΧΟΛΙΟ
Μια εξαιρετική φιλολογική ανάλυση του Ομήρου που σίγουρα δεν θα συναντήσουμε ούτε στα σχολικά βιβλία των προδοτών αποδομητών, ούτε και θα ακούσουμε εύκολα στις τάξεις των κομματικοκίνητων καθηγητών....
Κάποιοι… κάποτε «έφτιαχναν» την ΕΝΙΑΙΑ συνείδηση του….. Ελληνικού Πολυχώρου.
Με την σειρά όμως:
«ου πω σχεδόν-ήλθον Αχαιίδος γης, ουδέ πω αμής γης επέβην» (λ 166-167
(Στίχοι που τους… προσπερνάμε, δυστυχώς, αναζητώντας το σχολικό επιφανειακό παραμυθάκι με τους λαιστρυγόνες, τους κύκλωπες και τους…. κακούς μνηστήρες,
(Μητέρα, ακόμη περιπλανιέμαι μακριά από την γη των Ελλήνων κι έχω να πατήσω το χώμα της πατρίδας μου Ιθάκης, από τότε που ακολούθησα τον Αγαμέμνονα στην Τροία).
Στο καταθλιπτικό περιβάλλον του ΑΔΗ, ο Οδυσσέας , ιδιοφυώς…. παροπλισμένος ήδη από την πολυσήμαντη μάγισσα-νύμφη Κίρκη, συνομιλεί (για τις ανάγκες της πλοκής της Οδύσσειας) με την νεκρή μητέρα του Αντίκλεια.
Άν λάβουμε υπόψη ότι ο Οδυσσέας «βλέπει» την «Αχαιίδα γη» με το βλέμμα και την ψυχολογία του ξενιτεμένου, που αποκαλύπτει μια αρχετυπική ιεράρχηση της ΝΟΣΤΑΛΓΙΑΣ του, διαπιστώνουμε ότι ως ξενιτεμένος, νοσταλγεί ΠΡΩΤΑ την ΕΘΝΙΚΗ του «ΠΑΤΡΙΔΑ» (Αχαιίδα γαία) και μετά την γενέτειρα, την ιδιαίτερη πατρίδα (πατρίδα γαία). Είναι πολυσήμαντη κατά συνέπεια η κουβέντα αυτή του Ομηρικού Οδυσσέα.
Μια ακόμη ΜΑΡΤΥΡΙΑ κατ΄ ουσία του Ομήρου.
Μαρτυρία κοινής- ενιαίας Εθνικής συνείδησης.
Ο Έλληνας Όμηρος, μέσω του… Επτανήσιου Οδυσσέα, παγιώνει την Ιστορική αλήθεια ότι η «Αχαιίς γαία» είχε μια ευρύτερη όχι τόσο και μόνο γεωγραφική, όσο συνειδησιακή σημασία.
Σε καμιά περίπτωση ο λόγος αυτός του Οδυσσέα, σ” αυτό το ιδιαίτερα φορτισμένο σημείο της Οδύσσειας, δεν μπορεί να σημαίνει, ούτε και σημαίνει, έναν πολύ συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο (λ.χ Κεντρική Ελλάδα ή τμήμα της Πελοποννήσου, σύμφωνα με τα… ΤΥΠΙΚΑ ΛΕΞΙΚΑ ή τις τυπικές αρχαιολογικές Έρευνες).
Ας δούμε λίγο μεταξύ των λέξεων:
Πόσο ιδιοφυώς ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙ, ΣΥΝΘΕΤΕΙ ο Όμηρος την τρέχουσα οικονομία της πλοκής της Οδύσσειας, με οράματα και συνειδησιακές αλήθειες ενός κοινού (!!!) ΓΕΝΕΘΛΙΟΥ Πολιτισμικού Υπόβαθρου, παιδί του οποίου είναι και ο ίδιος ο Ποιητής και ο κεντρικός χαρακτήρας του…!
Όντως, σύμφωνα με το ΣΧΕΔΙΟ του Ομηρικού έργου, ο Οδυσσέας από την Αντίκλεια, θα ζητήσει να μάθει τα του οίκου του: Πηνελόπη, περιουσία, γιος κλπ.
Μιλώντας όμως ω ς Κ Ε Ν Τ Ρ Ι Κ Ο Σ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ, με την νεκρή (χθόνια) μητέρα του, δεν έχει κανένα λόγο, σ” αυτό το σημείο, να αναφερθεί σε συγκεκριμένους «τόπους». Φορτισμένος ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ (που σημαίνει με το αυθεντικό, σύμφωνα και με τον Ρουσό, βαθύτερο ΕΙΝΑΙ μας), γίνεται ΙΔΕΩΔΗΣ εκφραστής ενός Πολιτισμικού χώρου, που ίσως δεν μπορούσε τότε, εύλογα (=βρισκόταν ακόμη εν εξελίξει) να προσδιοριστεί… επακριβώς, όμως, είχε από ΤΟΤΕ Όνομα- Ταυτότητα.
Το Όνομα αυτό που ο Όμηρος…. «ΑΝΕΘΕΣΕ» στον κοσμογυρισμένο κεντρικό Χαρακτήρα της Οδύσσειας να πει:
ΑΧΑΙΙΣ ΓΗ= Χώμα Ελληνικό, Ελληνική γη.
Αυτό φαίνεται καλύτερα, όταν την ίδια φράση λέει και στον νεκρό Αχιλλέα (λ 481-482). Στο σημείο εκείνο όπου κοινωνός της κοινής «Νοσταλγίας» γίνεται πλέον ένας…. Θεσσαλός ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ του.
Όντως…. κάποιοι… κάποτε «έφτιαχναν» την ΕΝΙΑΙΑ συνείδηση του….. Ελληνικού Πολυχώρου.
Σημείωση: Και ολίγα σημασιολογικά- αισθητικά:
Αξιοπρόσεκτη η εννοιολογική διάκριση: «ουκ ήλθον σχεδόν Αχαιίδος γης» και «ουκ επέβην αμής γης» (ήλθον σχεδόν= ήρθα κοντά= πλησίασα, έφτασα/ ενώ επέβην= πάτησα το χώμα)
Προκύπτουν:
Ο Οδυσσέας περιπλανιέται (μέχρι στιγμής- ραψ. λ) κάπου μακριά από την Ελλάδα, αναφέρεται σε οικείο μεν, αλλά ευρύ γεωγραφικό χώρο (λέει ουκ ήλθον σχεδόν= δεν… πλησίασα), και σαφώς εννοεί ότι η επώνυμη Αχαιίς γη είναι πολλών ανθρώπων κοινής καταγωγής, ένας εκ των οποίων είναι και ο Οδυσσέας.
Αντίθετα (προς το ουκ ήλθον-σχεδόν), λέει «ουκ επέβην»= δεν… πάτησα το χώμα, αμής γης= της δικής μου ιδιαίτερης πατρίδας-γενέτειρας.
Ο Όμηρος μ’ αυτόν τον δυνατό στίχο αιφνιδιάζοντάς μας με την…κωδικοποιημένη ανατροπή (δες και… καπνόν αποθρώσκοντα..), μας δείχνει πρώτα τον ΈΛΛΗΝΑ Οδυσσέα, νοσταλγό της “Αχαιίδας γης” και αμέσως μετά (!) τον… ΙΘΑΚΗΣΙΟ Οδυσσέα, νοσταλγό της “αμής γης” δηλαδή της γενέτειρας.
Και έτσι είναι έως σήμερα.
Στα μάτια και στην ψυχή του ξενιτεμένου:
Η “πατρίδα” είναι ευρύτερο και εν πολλοίς απροσδιόριστο, πλην ισχυρότατο σύνθετο συναίσθημα. Ιεραρχικά δεσπόζει.
Η γενέτειρα, η γενέθλια πόλη, χωριό κλπ, είναι βίωμα- άμεση μνήμη, άμεση συγκίνηση,
είναι “η μικρή μας γη”. (πώς μου ήρθε στο νου ο τίτλος ενός βιβλίου του…Μπρέζνιεφ).
Υ.Γ Η αισθαντικότητα του λόγου-γλώσσας, παραμένει πάντα το ασφαλέστερο τεκμήριο.
Ετσι όμως προκύπτει ένα άλλο θέμα, πολύ ενδιαφέρον, για ένα επόμενο σημείωμα (που ετοιμάζεται):
«Όταν η Αλεξανδρινή κοινή «εκπολίτισε»…. Έλληνες και «Βαρβάρους»
(Η φύση, η διαδραστική δύναμη και η ΑΞΙΑ της καθομιλούμενης (!) γλώσσας).
Υ.Γ 2 Σε κάθε περίπτωση ο Όμηρος δεν προσφέρεται για κατήχηση και ανούσιο βερμπαλισμό. Ρεαλιστής, Γήινος, απαιτεί μια τολμηρή πολυδιάστατη προσέγγιση.
ένα πρόχειρο παράδειγμα;
λ.χ για τον Όμηρο η ακριβής αριθμητική ηλικία των χαρακτήρων θεωρείται… ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο.
(γιατί όμως;)
Χρυσόστομος Τ. chrisblog.gr
το είδαμε ΕΔΩ
ΣΧΟΛΙΟ
Μια εξαιρετική φιλολογική ανάλυση του Ομήρου που σίγουρα δεν θα συναντήσουμε ούτε στα σχολικά βιβλία των προδοτών αποδομητών, ούτε και θα ακούσουμε εύκολα στις τάξεις των κομματικοκίνητων καθηγητών....
Κατηγορία Θέματος
Ενημέρωση,
Επιστημονικά θέματα,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου