24 Απριλίου 2014

Συγκέντρωση "Κρυφό Σχολειό" για τα σχολικά βιβλία...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!
 
Αδελφοί μου αγαπητοί,
η ομάδα της Κοινωνικής Ανατολής στην οποία συμμετέχω και εγώ, διοργανώνει μια ανοιχτή συζήτηση με θέμα τα σχολικά βιβλία. Έχουμε μαζευτεί αυτό το καιρό αρκετοί -και κυρίως εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς- οι οποίοι έχουμε την ανησυχία για όλα αυτά που γράφουν τα σχολικά βιβλία και που μαθαίνουν τα παιδιά μας στο σχολείο.
 
Έτσι, αποφασίσαμε να διοργανώσουμε μια συνάντηση την οποία θα χαρακτήριζα σαν ένα σύγχρονο "Κρυφό Σχολειό". Σκοπός της συνάντησης, είναι να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα με τη βοήθεια διαφόρων εκπαιδευτικών, η οποία θα παρέχει βοηθήματα πάνω στα σχολικά μαθήματα με βάση τα Ελληνορθόδοξα ιδεώδη, τα οποία θα είναι γραμμένα από ομάδες εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων. Επίσης, παράλληλα θα παρουσιαστεί μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, η οποία θα χρησιμοποιηθεί μέσω της ιστοσελίδας για οποιαδήποτε χρήση κριθεί απαραίτητη (επικοινωνία μεταξύ των μελών,μαθήματα και παρουσιάσεις on-line κλπ).
 
Πρόκειται για ένα εγχείρημα πολύ μεγάλων διαστάσεων, αλλά ελπίζουμε ότι με τη βοήθεια του Θεού και τη συμμετοχή όσο περισσότερων γίνεται, θα λάβει σάρκα και οστά και θα βοηθήσει και τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς που αναζητούν Ελληνορθόδοξα βοηθήματα για το διάβασμα των παιδιών τους.
 
Την προσπάθειά μας αυτή στηρίζουν με την παρουσία τους και την εμπειρία τους ο κ. Κωνσταντίνος Γανωτής, ο οποίος στο παρελθόν είχε αντίστοιχη εμπειρία με τα Αρχαία Ελληνικά  καθώς και ο κ.Νατσιός, ο γνωστός δάσκαλος από το Κιλκίς, με τον οποία θα υπάρχει βιντεοεπικοινωνία. 
 
Σας παρακαλώ,για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας και τη πατρίδα μας, αφ ενός για την παρουσία σας και αφ ετέρου να μεταφέρετε το μήνυμα αυτό σε όσους θεωρείται ότι μπορεί να τους ενδιαφέρει. 
 
Η συνάντηση θα γίνει στις 9 Μαίου ημέρα Παρασκευή, και ώρα 20:30, στο Πνευματικό Κέντρο του Ι.Ν. Αγίου Κοσμά του Αιτωλού Αμαρουσίου. 
 
Επίσης, σχετικό υλικό, που αν θέλετε μπορείτε να στείλετε σε γνωστούς και φίλους ή να αναρτήσετε στους λογαριασμούς σας στα social media θα βρείτε παρακάτω.
 
Με εκτίμηση, 
Λεωνίδας.
----------------------
 
1ο ΚΕΙΜΕΝΟ
 
Στις μέρες μας, όλοι οι τομείς της δημόσιας ζωής τελούν υπό κρίση. Κρίση υπό διττή έννοια: του κλυδωνισμού και της αξιολόγησης-δοκιμασίας. Η παιδεία των νεοελλήνων δοκιμάζεται κι αυτή τόσο από την προχειρότητα των προσεγγίσεων όσο και από την έλλειψη καλλιέργειας οράματος και προτύπων. Η αδιαφορία ενώπιον της κατάστασης αυτής θα μπορούσε να θεωρηθεί εγκληματική, καθώς οι επιπτώσεις της στιγματίζουν τον ανθό του έθνους, τη νεολαία, και θα ταλανίσουν την πατρίδα για πολλές γενεές. Πρέπει όλοι, εκπαιδευτικοί και μη, να αναλάβουμε δράση, για να βοηθήσουμε το έργο που τελείται στις σχολικές τάξεις, στα φυτώρια των μελλοντικών πολιτών ή και ηγετών της πατρίδας.
 
Κατάρτιση και όραμα, γνώση και αρετή, πίστη και άμιλλα μπορούν να αποτελέσουν το ασφαλές θεμέλιο πάνω στο οποίο θα ανοικοδομηθεί η πατρίδα. Βοηθήστε όλοι!
 
2ο ΚΕΙΜΕΝΟ
 
Μετά την παρέλευση πολλών ετών πειραματισμών και συνεχών αλλαγών, η Ελληνική Εθνική Παιδεία μοιάζει με ανερμάτιστο αγώνα συρραφής μπαλωμάτων, που πολλές φορές μάλιστα βρίθουν κακοδοξιών και θολών μηνυμάτων. Οι καλοπροαίρετοι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να οργανώσουν το μάθημά τους κατά το δοκούν. Όμως η πληθώρα των υποχρεώσεων και συχνά στις μέρες μας η ανάθεση πολλών μαθημάτων -ενίοτε δε και άλλης ειδικότητας- σε έναν καθηγητή αποτελούν σημαντική τροχοπέδη στο έργο του. Μπορούμε με συνεργασία και κοινό όραμα, αλλά και τις απαιτούμενες ικανότητες-δεξιότητες, να προσφέρουμε στον σύγχρονο εκπαιδευτικό το εκπαιδευτικό εργαλείο που αναζητά, για να πετύχει τρεις βασικούς στόχους: την κάλυψη του αναλυτικού προγράμματος, τον εντοπισμό και αξιοποίηση των ικανοτήτων των μαθητών του και τέλος την έμπνευση οράματος και ελπίδας στους μαθητές του, καλλιεργώντας το ήθος τους σε στέρεες βάσεις δοκιμασμένες στο πέρασμα των αιώνων.
 
Το εν λόγω εργαλείο-υλικό μπορεί να δομηθεί και οργανωθεί ανά μάθημα-ειδικότητα από ειδικές ομάδες, καθεμιά από τις οποίες θα συντονίζεται από έναν επικεφαλής. Όλοι οι συντονιστές συγκροτούν τη "Συντακτική Επιτροπή" που ελέγχει, φιλτράρει και τελικώς εγκρίνει το υλικό. Το υλικό μπορεί να διακρίνεται ανά ενότητα-κεφάλαιο του κάθε μαθήματος, στην οποία θα εντάσσεται ένα Σχέδιο Μαθήματος με σαφείς-ευκρινείς εκπαιδευτικούς στόχους, τις κατάλληλες εκπαιδευτικές τεχνικές που θα χρησιμοποιηθούν, το απαραίτητο υλικό και την αποδοτικότερη κατανομή του χρόνου ανά εκπαιδευτική ώρα.
 
Η δημιουργία ενός ειδικού ιστοχώρου θα βοηθήσει στην ανάρτηση και ελεύθερη διανομή του εν λόγω υλικού, αλλά μπορεί και να αποτελέσει πόλο έλξης των εκπαιδευτικών προσφέροντας και άλλες λειτουργικότητες, όπως νέα και ανακοινώσεις από τον χώρο της εκπαίδευσης κ.ά. Την κατασκευή, οργάνωση, αλλά κυρίως τη συντήρηση και εμπλουτισμό του ιστοχώρου θα πρέπει να την αναλάβει ειδική ομάδα συνεργατών που θα βρίσκεται σε άμεση συνεννόηση με τη "Συντακτική Επιτροπή".



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.