10 Μαρτίου 2014
Γιατί χάθηκε το μοιραίο Boeing 777 της Malaysia Airlines.
Ψάχνοντας την αιτία της καταστροφής
Οι πιο επικίνδυνες στιγμές μιας πτήσης είναι η απογείωση και η προσγείωση. Σπάνια συμβαίνουν θανατηφόρα δυστυχήματα όταν το αεροπλάνο πετάει με σταθερή ταχύτητα στα 12 χιλιόμετρα πάνω απ′ τη γη.
Πως μπορεί να εξαφανιστεί εντελώς ένα αεροσκάφος ενώ πετάει πάνω από τη θάλασσα της Νότιας Κίνας; Γιατί δεν υπήρξε σήμα κινδύνου ή άλλη επικοινωνία από τους πιλότους;
Μπορεί να πάρει μήνες ή χρόνια μέχρι οι ερευνητές να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα.
Αν υπήρξε κάποια μηχανική βλάβη, ακόμη και απώλεια των 2 κινητήρων του αεροσκάφους, οι πιλότοι θα είχαν στη διάθεσή τους αρκετό χρόνο για να στείλουν σήμα κινδύνου. Ό,τι και να έχει συμβεί, σίγουρα κράτησε ελάχιστο χρόνο.
Πιθανά σενάρια
1. Καταστροφή της ατράκτου
Τα περισσότερα αεροσκάφη κατασκευάζονται από αλουμίνιο, το οποίο είναι ύποπτο για διάβρωση, ιδίως σε περιοχές με υψηλή υγρασία. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του Boeing 777 που κατέχει ένα εντυπωσιακό ρεκόρ ασφαλών πτήσεων.
Άλλη απειλή για την ακεραιότητα του αεροσκάφους είναι οι συνεχείς συμπιέσεις / αποσυμπιέσεις της ατράκτου κατά την απογείωση και προσγείωση. Αυτό θα ήταν πιθανό σενάριο για ένα αεροσκάφος μικρών αποστάσεων, όχι ομως για τα Boeing 777 που ταξιδεύουν σε μεγάλες αποστάσεις πραγματοποιώντας αναλογικά λιγότερες απογειώσεις και προσγειώσεις.
2. Κακές καιρικές συνθήκες
Τα αεροπλάνα είναι σχεδιασμένα να πετούν ακόμη και με πολύ κακό καιρό. Πάραυτα ένα Airbus A330 της Air France συνετρίβη τον Ιούνιο του 2009 στον Ατλαντικό Ωκεανό, λόγω μιας ισχυρής καταιγίδας.
Οι αισθητήρες ταχύτητας του αεροσκάφους έδιναν λάθος ενδείξεις λόγω παγετού και μαζί με κάποιες λάθος επιλογές των πιλότων επήλθε το μοιραίο για 228 επιβάτες και πλήρωμα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πιλότοι δεν πρόλαβαν να στείλουν σήμα κινδύνου.
Όλες οι ενδείξεις αναφέρουν ότι το Σάββατο οι ουρανοί ήταν πεντακάθαροι στην περιοχή που κινήθηκε το μοιραίο Boeing, είναι εντελώς απίθανο η πτήση της Malaysia Airlines να έπεσε σε κακοκαιρία.
3. Αποπροσανατολισμός του πιλότου
Μια άλλη περίπτωση θα ήταν να έχει απενεργοποιηθεί ο αυτόματος πιλότος και να έχει ακολουθηθεί πορεία προς λάθος κατεύθυνση. Το αεροπλάνο θα μπορούσε να έχει πετάξει για άλλες 5-6 ώρες από την τελευταία του επικοινωνία, σε απόσταση σχεδόν 5.000 χιλιομέτρων. Οι πιλότοι ίσως κατάλαβαν το λάθος τους όταν ήταν πλέον πολύ αργά.
Δύσκολο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο, καθώς και πάλι θα υπήρχε ελάχιστος χρόνος για να στείλουν σήμα κινδύνου. Επίσης, όλο και κάποιο στρατιωτικό ραντάρ θα είχε καταγράψει το Boeing σε μια τόσο μεγάλη απόσταση.
4. Απώλεια των κινητήρων
Αν το μοιραίο Boeing 777 είχε απολέσει και τους δύο κινητήρες του, οι πιλότοι θα είχαν περίπου 20 λεπτά στη διάθεσή τους μέχρι το αεροπλάνο να συντριβεί στη θάλασσα.
Δηλαδή υπερ-αρκετό χρόνο για να πραγματοποιήσουν μια κλήση έκτακτης ανάγκης.
5. Βομβιστική επίθεση
Αρκετές πτήσεις έχουν υποστεί βομβιστικές επιθέσεις στο παρελθόν. Κάποια παραδείγματα, η πτήση 103 της Pan Am από Λονδίνο για Νέα Υόρκη (1988), η πτήση της Air India από Μόντρεαλ για Λονδίνο (1985) και η πτήση της γαλλικής Union des Transports Aériens που εξερράγη πάνω από τη Σαχάρα (1989).
Η βομβιστική επίθεση είναι ένα πιθανό σενάριο που εξηγεί γιατί το αεροπλάνο έσβησε από το χάρτη χωρίς να δώσει σήμα κινδύνου. Αν ισχύει αυτή η περίπτωση, όταν βρεθούν συντρίμμια του αεροπλάνου θα είναι διασκορπισμένα σε απόσταση αρκετών χιλιομέτρων.
6. Αεροπειρατεία
Είναι απίθανο να έχει συμβεί μια «παραδοσιακή» αεροπειρατεία, καθώς οι αεροπειρατές θα οδηγούσαν το αεροπλάνο σε κάποιο αεροδρόμιο και θα προέβαλλαν αιτήματα προς τις αρχές.
Αν υπάρχει αεροπειρατεία αντίστοιχη με αυτές της 11ης Σεπτεμβρίου, ίσως οι αεροπειρατές κατάφεραν να «φουντάρουν» το αεροπλάνο στον ωκεανό. Αν ισχύει αυτή η περίπτωση, τα συντρίμμια του αεροπλάνου θα έχουν διασκορπιστεί σε κοντινή απόσταση.
7. Αυτοκτονία του πιλότου
Δεν έχει αποδειχθεί επίσημα, όμως πιστεύεται ότι 2 αεροπορικές καταστροφές στο τέλος της δεκαετίας του 1990 προκλήθηκαν από εσκεμμένες ενέργειες των πιλότων.
Αν συνέβη στις πτήσεις των Silk Air και Egypt Air, θα ήταν ένα πιθανό σενάριο και για την πτήση 370 της Malaysia Airlines.
8. Κατάρριψη
Η κατάρριψη του αεροσκάφους από λάθος είναι ένα σενάριο που δε μπορούμε να αποκλείσουμε. Στο παρελθόν έχουν καταρριφθεί από λάθος 2 φορές επιβατικά αεροσκάφη από στρατιωτικά βλήματα.
Το 1988 ένας πύραυλος που προερχόταν από την πυραυλάκατο «USS Vincennes» του ναυτικού των ΗΠΑ κατέρριψε μια πτήση της Iran Air, στέλνοντας στο θάνατο 290 επιβάτες και πλήρωμα. Το 1983 είχε επίσης καταρριφθεί μια πτήση της Korean Air με 269 επιβαίνοντες από Ρωσικό μαχητικό αεροσκάφος.
Πηγή: inflight.gr
πηγή
Παρακάτω σας παραθέτω την πιο πιθανή αιτία που εξετάζεται....
Το σενάριο της τρομοκρατικής ενέργειας εναντίον του αεροπλάνου των Αερογραμμών της Μαλαισίας, διατηρείται “ζωντανό” τις τελευταίες ώρες από διάφορες πηγές με γνώση των μέχρι στιγμής δεδομένων. Το πρακτορείο Reuters μετέδωσε ότι οι έρευνες επικεντρώνονται στην πιθανότητα το Μπόινγκ να διαλύθηκε εν πτήσει.
Η πηγή του βρετανικού πρακτορείου δήλωσε ότι «το γεγονός ότι δεν καταφέραμε να βρούμε συντρίμμια μέχρι τώρα, φαίνεται να οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο ενδεχομένως να διαλύθηκε στα 35.000 πόδια”.
Σύμφωνα με την πηγή, «αν το αεροπλάνο είχε καταπέσει ανέπαφο στη θάλασσα από αυτό το ύψος και διαλυόταν κατά την πρόσκρουσή του στην επιφάνεια της θάλασσας, τα σωστικά συνεργεία θα είχαν εντοπίσει συγκεντρωμένα κάποια συντρίμμια».
Απαντώντας στο ερώτημα του Reuters αν υπάρχει πιθανότητα να σημειώθηκε έκρηξη στο αεροσκάφος, ο ίδιος αξιωματούχος απάντησε ότι δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής ενδείξεις δολιοφθοράς και ότι το Μπόινγκ θα μπορούσε να έχει διαλυθεί εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Η αμερικανική κυβέρνηση έστειλε στην Κουάλα Λουμπούρ ομάδα πρακτόρων του FBI, που ασχολούνται με την καταπόλεμηση της διεθνούς τρομοκρατίας και μέλη του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών για να λάβουν μέρος στις έρευνες για τα αίτια εξαφάνισης του αεροπλάνου των Αερογραμμών της Μαλαισίας.
Οι Αμερικανοί, αν και ιδιαίτερα προσεκτικοί στα σχόλια τους, μιλούν για γεγονότα που πρέπει άμεσα να ερευνηθούν:
Πρώτον: Δύο επιβάτες αποδεδειγμένα ταξίδευσαν με κλεμένα διαβατήρια υπηκόων της Ιταλίας και της Αυστρίας. Δύο άλλοι, φέρονται να ταξίδευσαν επίσης με κλεμμένα διαβατήρια της Ουκρανίας. Τουλάχιστον οι δύο πρώτοι αγόρασαν ταυτόχρονα τα εισιτήριά τους από αεροπορική εταιρεία της Κίνας χρησιμοποιώντας ταξιδιωτική εταιρεία με έδρα παραλιακή πόλη της Ταϊλάνδης.
Το άλλο γεγονός που προβληματίζει πολύ είναι το γεγονός ότι δεν βρέθηκε ακόμα ούτε ένα μικρό κομμάτι του αεροπλάνου.
Το τρίτο γεγονός που προβληματίζει τους Αμερικανούς ερευνητές είναι η επίσημη παραδοχή της αεροπορικής εταιρείας ότι δεν έρεύνησε –ως όφειλε- τη νομιμότητα των διαβατηρίων των επιβατών πριν από την πτήση. Οι αρχές έχουν βίντεο με τα πρόσωπα των δύο επιβατών που χρησιμοποίησαν τα διαβατήρια πολιτών της Αυστρίας και της Ιταλίας.
Ο αναπληρωτής σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου, Τόνι Μπλίκεν δήλωσε στο CNN, ότι οι πληροφορίες σίγουρα εγείρουν ερωτήματα και ανησυχίες και γι ‘αυτό ακριβώς το λόγο τις ερευνούμε. Αλλά αυτή τη στιγμή, θα ήταν πρόωρο να προβούμε σε εικασίες. Εμείς απλά δεν έχουν ακόμα τα πραγματικά περιστατικά».
Ο σύμβουλος του Προέδρου Ομπάμα πρόσθεσε ότι οι σκέψεις μας είναι με τους ανθρώπους που έχουν χάσει αγαπημένα τους πρόσωπα σε αυτό το ατύχημα. Υπήρχαν τρεις Αμερικανό πολίτες στο αεροπλάνο, πολλοί Κινέζοι, και άλλοι. Είναι πολύ νωρίς για να πει κανείς τι συνέβη, γιατί συνέβη», δήλωσε ο κ. Μπλίνκεν. Δήλωσε ακόμα ότι η αμερικανική κυβέρνηση πρόσφερε τη βοήθεια του FBI και άλλων υπηρεσιών για να δούμε τι ακριβώς συνέβηκε.
Αυτή τη στιγμή, τόνισε ο κ. Μπλίνκεν, είναι πολύ νωρίς για να πούμε ποιά ήταν η αιτία του δυστυχήματος. Είδα τα δημοσιεύματα για τα διαβατήρια. Ερευνούμε το θέμα, αλλά δεν έχουμε κάτι μέχρι στιγμής που να επιβεβαιώνει», (εννοεί τις πληροφορίες).
Ο Πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα που βρίσκεται στη Φλόριδα ενημερώθηκε αμέσως για το αεροπορικό δυστύχημα.
Η ανταπόκριση του Reuters, ακολουθεί:
Οι αρχές που ερευνούν την εξαφάνιση του Μπόινγκ της Malaysia Airlines με 239 επιβαίνοντες έχουν επικεντρώσει τις έρευνές τους στην πιθανότητα το αεροσκάφος να διαλύθηκε εν πτήσει, δήλωσε σήμερα υψηλόβαθμος αξιωματούχος στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς.
Η πτήση 370 της Malaysia Airlines χάθηκε από τα ραντάρ ενώ πετούσε στα 35.000 πόδια στην περιοχή μεταξύ της Κουάλα Λουμπούρ και του Πεκίνου νωρίς χθες το πρωί, αλλά οι ομάδες έρευνας και διάσωσης δεν έχουν ακόμη εντοπίσει συντρίμμια στη θαλάσσια περιοχή πάνω από την οποία πετούσε το αεροσκάφος. Κάποια αντικείμενα που εντοπίστηκαν από ένα αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης του Βιετνάμ στη θαλάσσια περιοχή νοτίως του Βιετνάμ δεν είναι βέβαιο ακόμη ότι συνδέονται με τη συγκεκριμένη πτήση και μόνο με το πρώτο φως της μέρας, όταν θα καταπλεύσουν στην περιοχή σωστικά πλοία θα διακριβωθεί η ταυτότητά τους.
“Το γεγονός ότι δεν καταφέραμε να βρούμε συντρίμμια μέχρι τώρα φαίνεται να οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο ενδεχομένως να διαλύθηκε στα 35.000 πόδια”, είπε η ίδια πηγή που συμμετέχει στις έρευνες στη Μαλαισία.
Αν το αεροπλάνο είχε καταπέσει ανέπαφο στη θάλασσα από αυτό το ύψος και διαλυόταν κατά την πρόσκρουσή του στην επιφάνεια της θάλασσας, τα σωστικά συνεργεία θα είχαν εντοπίσει συγκεντρωμένα κάποια συντρίμμια, εκτίμησε η ίδια πηγή.
Διατηρώντας την ανωνυμία του και απαντώντας στο ερώτημα αν υπάρχει πιθανότητα να σημειώθηκε έκρηξη στο αεροσκάφος, ο ίδιος αξιωματούχος απάντησε ότι δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής ενδείξεις δολιοφθοράς και ότι το Μπόινγκ θα μπορούσε να έχει διαλυθεί εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Παράλληλα, μαλαισιανοί αξιωματούχοι εξετάζουν το οπτικό υλικό που έχουν καταγράψει οι κάμερες ασφαλείας και ανακρίνουν φρουρούς ασφαλείας και αξιωματικούς της υπηρεσίας μετανάστευσης στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ καθώς δεν αποκλείουν την πιθανότητα η εξαφάνιση του Μπόινγκ της Malaysia Airlines να συνδέεται με κάποια παραβίαση των κανόνων ασφαλείας του αεροδρομίου.
Τα σενάρια που θέλουν στο αεροσκάφος να εκδηλώθηκε αεροπειρατεία ή βομβιστική επίθεση πληθαίνουν καθώς τουλάχιστον δύο επιβάτες του αποδείχτηκε ότι ταξίδευαν με κλεμμένα διαβατήρια.
Οι μαλαισιανές αρχές με τη βοήθεια του FBI ερευνούν τις ταυτότητες τεσσάρων επιβατών, δήλωσαν στο Ρόιτερς δύο μαλαισιανοί αξιωματούχοι που γνωρίζουν τα της έρευνας.
Οι δύο ύποπτοι είχαν Ευρωπαϊκά διαβατήρια —ενδεχομένως Ουκρανικά— και οι άλλοι δύο ένα κλεμμένο Αυστριακό κι ένα Ιταλικό, είπαν οι δύο πηγές. Εξάλλου, το BBC μετέδωσε ότι οι άνδρες που χρησιμοποίησαν τα κλεμμένα διαβατήρια είχαν αγοράσει το αεροπορικό τους εισιτήριο μαζί και θα ταξίδευαν στην Ευρώπη.
Ωστόσο, η χρονική συγκυρία της εξαφάνισης του αεροπλάνου —μία εβδομάδα μετά την δολοφονία 29 ατόμων σε σιδηροδρομικό σταθμό της νοτιοδυτικής πόλης Κούνμινγκ της Κίνας— προκαλεί υποψίες ότι ένοπλοι από την κινεζική μουσουλμανική μειονότητα των Ουιγούρων μπορεί να εμπλέκονται στην υπόθεση.
Ένας από τους μαλαισιανούς αξιωματούχους δήλωσε ότι οι αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ανάμειξης Ουιγούρων επισημαίνοντας ότι Ουιγούροι απελάθηκαν στην Κίνα από την Μαλαισία το 2011 και το 2012 επειδή διέθεταν πλαστά διαβατήρια.
ΠΗΓΗ: Reuters, MEGA CHANNEL, CNN, New York Times, ANA-MPA – Φωτογραφία ΕΘΝΟΣ
Mignatiou.com
πηγή
Οι πιο επικίνδυνες στιγμές μιας πτήσης είναι η απογείωση και η προσγείωση. Σπάνια συμβαίνουν θανατηφόρα δυστυχήματα όταν το αεροπλάνο πετάει με σταθερή ταχύτητα στα 12 χιλιόμετρα πάνω απ′ τη γη.
Πως μπορεί να εξαφανιστεί εντελώς ένα αεροσκάφος ενώ πετάει πάνω από τη θάλασσα της Νότιας Κίνας; Γιατί δεν υπήρξε σήμα κινδύνου ή άλλη επικοινωνία από τους πιλότους;
Μπορεί να πάρει μήνες ή χρόνια μέχρι οι ερευνητές να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα.
Αν υπήρξε κάποια μηχανική βλάβη, ακόμη και απώλεια των 2 κινητήρων του αεροσκάφους, οι πιλότοι θα είχαν στη διάθεσή τους αρκετό χρόνο για να στείλουν σήμα κινδύνου. Ό,τι και να έχει συμβεί, σίγουρα κράτησε ελάχιστο χρόνο.
Πιθανά σενάρια
1. Καταστροφή της ατράκτου
Τα περισσότερα αεροσκάφη κατασκευάζονται από αλουμίνιο, το οποίο είναι ύποπτο για διάβρωση, ιδίως σε περιοχές με υψηλή υγρασία. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του Boeing 777 που κατέχει ένα εντυπωσιακό ρεκόρ ασφαλών πτήσεων.
Άλλη απειλή για την ακεραιότητα του αεροσκάφους είναι οι συνεχείς συμπιέσεις / αποσυμπιέσεις της ατράκτου κατά την απογείωση και προσγείωση. Αυτό θα ήταν πιθανό σενάριο για ένα αεροσκάφος μικρών αποστάσεων, όχι ομως για τα Boeing 777 που ταξιδεύουν σε μεγάλες αποστάσεις πραγματοποιώντας αναλογικά λιγότερες απογειώσεις και προσγειώσεις.
2. Κακές καιρικές συνθήκες
Τα αεροπλάνα είναι σχεδιασμένα να πετούν ακόμη και με πολύ κακό καιρό. Πάραυτα ένα Airbus A330 της Air France συνετρίβη τον Ιούνιο του 2009 στον Ατλαντικό Ωκεανό, λόγω μιας ισχυρής καταιγίδας.
Οι αισθητήρες ταχύτητας του αεροσκάφους έδιναν λάθος ενδείξεις λόγω παγετού και μαζί με κάποιες λάθος επιλογές των πιλότων επήλθε το μοιραίο για 228 επιβάτες και πλήρωμα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πιλότοι δεν πρόλαβαν να στείλουν σήμα κινδύνου.
Όλες οι ενδείξεις αναφέρουν ότι το Σάββατο οι ουρανοί ήταν πεντακάθαροι στην περιοχή που κινήθηκε το μοιραίο Boeing, είναι εντελώς απίθανο η πτήση της Malaysia Airlines να έπεσε σε κακοκαιρία.
3. Αποπροσανατολισμός του πιλότου
Μια άλλη περίπτωση θα ήταν να έχει απενεργοποιηθεί ο αυτόματος πιλότος και να έχει ακολουθηθεί πορεία προς λάθος κατεύθυνση. Το αεροπλάνο θα μπορούσε να έχει πετάξει για άλλες 5-6 ώρες από την τελευταία του επικοινωνία, σε απόσταση σχεδόν 5.000 χιλιομέτρων. Οι πιλότοι ίσως κατάλαβαν το λάθος τους όταν ήταν πλέον πολύ αργά.
Δύσκολο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο, καθώς και πάλι θα υπήρχε ελάχιστος χρόνος για να στείλουν σήμα κινδύνου. Επίσης, όλο και κάποιο στρατιωτικό ραντάρ θα είχε καταγράψει το Boeing σε μια τόσο μεγάλη απόσταση.
4. Απώλεια των κινητήρων
Αν το μοιραίο Boeing 777 είχε απολέσει και τους δύο κινητήρες του, οι πιλότοι θα είχαν περίπου 20 λεπτά στη διάθεσή τους μέχρι το αεροπλάνο να συντριβεί στη θάλασσα.
Δηλαδή υπερ-αρκετό χρόνο για να πραγματοποιήσουν μια κλήση έκτακτης ανάγκης.
5. Βομβιστική επίθεση
Αρκετές πτήσεις έχουν υποστεί βομβιστικές επιθέσεις στο παρελθόν. Κάποια παραδείγματα, η πτήση 103 της Pan Am από Λονδίνο για Νέα Υόρκη (1988), η πτήση της Air India από Μόντρεαλ για Λονδίνο (1985) και η πτήση της γαλλικής Union des Transports Aériens που εξερράγη πάνω από τη Σαχάρα (1989).
Η βομβιστική επίθεση είναι ένα πιθανό σενάριο που εξηγεί γιατί το αεροπλάνο έσβησε από το χάρτη χωρίς να δώσει σήμα κινδύνου. Αν ισχύει αυτή η περίπτωση, όταν βρεθούν συντρίμμια του αεροπλάνου θα είναι διασκορπισμένα σε απόσταση αρκετών χιλιομέτρων.
6. Αεροπειρατεία
Είναι απίθανο να έχει συμβεί μια «παραδοσιακή» αεροπειρατεία, καθώς οι αεροπειρατές θα οδηγούσαν το αεροπλάνο σε κάποιο αεροδρόμιο και θα προέβαλλαν αιτήματα προς τις αρχές.
Αν υπάρχει αεροπειρατεία αντίστοιχη με αυτές της 11ης Σεπτεμβρίου, ίσως οι αεροπειρατές κατάφεραν να «φουντάρουν» το αεροπλάνο στον ωκεανό. Αν ισχύει αυτή η περίπτωση, τα συντρίμμια του αεροπλάνου θα έχουν διασκορπιστεί σε κοντινή απόσταση.
7. Αυτοκτονία του πιλότου
Δεν έχει αποδειχθεί επίσημα, όμως πιστεύεται ότι 2 αεροπορικές καταστροφές στο τέλος της δεκαετίας του 1990 προκλήθηκαν από εσκεμμένες ενέργειες των πιλότων.
Αν συνέβη στις πτήσεις των Silk Air και Egypt Air, θα ήταν ένα πιθανό σενάριο και για την πτήση 370 της Malaysia Airlines.
8. Κατάρριψη
Η κατάρριψη του αεροσκάφους από λάθος είναι ένα σενάριο που δε μπορούμε να αποκλείσουμε. Στο παρελθόν έχουν καταρριφθεί από λάθος 2 φορές επιβατικά αεροσκάφη από στρατιωτικά βλήματα.
Το 1988 ένας πύραυλος που προερχόταν από την πυραυλάκατο «USS Vincennes» του ναυτικού των ΗΠΑ κατέρριψε μια πτήση της Iran Air, στέλνοντας στο θάνατο 290 επιβάτες και πλήρωμα. Το 1983 είχε επίσης καταρριφθεί μια πτήση της Korean Air με 269 επιβαίνοντες από Ρωσικό μαχητικό αεροσκάφος.
Πηγή: inflight.gr
πηγή
Παρακάτω σας παραθέτω την πιο πιθανή αιτία που εξετάζεται....
Το σενάριο της τρομοκρατικής ενέργειας εναντίον του αεροπλάνου των Αερογραμμών της Μαλαισίας, διατηρείται “ζωντανό” τις τελευταίες ώρες από διάφορες πηγές με γνώση των μέχρι στιγμής δεδομένων. Το πρακτορείο Reuters μετέδωσε ότι οι έρευνες επικεντρώνονται στην πιθανότητα το Μπόινγκ να διαλύθηκε εν πτήσει.
Η πηγή του βρετανικού πρακτορείου δήλωσε ότι «το γεγονός ότι δεν καταφέραμε να βρούμε συντρίμμια μέχρι τώρα, φαίνεται να οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο ενδεχομένως να διαλύθηκε στα 35.000 πόδια”.
Σύμφωνα με την πηγή, «αν το αεροπλάνο είχε καταπέσει ανέπαφο στη θάλασσα από αυτό το ύψος και διαλυόταν κατά την πρόσκρουσή του στην επιφάνεια της θάλασσας, τα σωστικά συνεργεία θα είχαν εντοπίσει συγκεντρωμένα κάποια συντρίμμια».
Απαντώντας στο ερώτημα του Reuters αν υπάρχει πιθανότητα να σημειώθηκε έκρηξη στο αεροσκάφος, ο ίδιος αξιωματούχος απάντησε ότι δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής ενδείξεις δολιοφθοράς και ότι το Μπόινγκ θα μπορούσε να έχει διαλυθεί εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Η αμερικανική κυβέρνηση έστειλε στην Κουάλα Λουμπούρ ομάδα πρακτόρων του FBI, που ασχολούνται με την καταπόλεμηση της διεθνούς τρομοκρατίας και μέλη του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών για να λάβουν μέρος στις έρευνες για τα αίτια εξαφάνισης του αεροπλάνου των Αερογραμμών της Μαλαισίας.
Οι Αμερικανοί, αν και ιδιαίτερα προσεκτικοί στα σχόλια τους, μιλούν για γεγονότα που πρέπει άμεσα να ερευνηθούν:
Πρώτον: Δύο επιβάτες αποδεδειγμένα ταξίδευσαν με κλεμένα διαβατήρια υπηκόων της Ιταλίας και της Αυστρίας. Δύο άλλοι, φέρονται να ταξίδευσαν επίσης με κλεμμένα διαβατήρια της Ουκρανίας. Τουλάχιστον οι δύο πρώτοι αγόρασαν ταυτόχρονα τα εισιτήριά τους από αεροπορική εταιρεία της Κίνας χρησιμοποιώντας ταξιδιωτική εταιρεία με έδρα παραλιακή πόλη της Ταϊλάνδης.
Το άλλο γεγονός που προβληματίζει πολύ είναι το γεγονός ότι δεν βρέθηκε ακόμα ούτε ένα μικρό κομμάτι του αεροπλάνου.
Το τρίτο γεγονός που προβληματίζει τους Αμερικανούς ερευνητές είναι η επίσημη παραδοχή της αεροπορικής εταιρείας ότι δεν έρεύνησε –ως όφειλε- τη νομιμότητα των διαβατηρίων των επιβατών πριν από την πτήση. Οι αρχές έχουν βίντεο με τα πρόσωπα των δύο επιβατών που χρησιμοποίησαν τα διαβατήρια πολιτών της Αυστρίας και της Ιταλίας.
Ο αναπληρωτής σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου, Τόνι Μπλίκεν δήλωσε στο CNN, ότι οι πληροφορίες σίγουρα εγείρουν ερωτήματα και ανησυχίες και γι ‘αυτό ακριβώς το λόγο τις ερευνούμε. Αλλά αυτή τη στιγμή, θα ήταν πρόωρο να προβούμε σε εικασίες. Εμείς απλά δεν έχουν ακόμα τα πραγματικά περιστατικά».
Ο σύμβουλος του Προέδρου Ομπάμα πρόσθεσε ότι οι σκέψεις μας είναι με τους ανθρώπους που έχουν χάσει αγαπημένα τους πρόσωπα σε αυτό το ατύχημα. Υπήρχαν τρεις Αμερικανό πολίτες στο αεροπλάνο, πολλοί Κινέζοι, και άλλοι. Είναι πολύ νωρίς για να πει κανείς τι συνέβη, γιατί συνέβη», δήλωσε ο κ. Μπλίνκεν. Δήλωσε ακόμα ότι η αμερικανική κυβέρνηση πρόσφερε τη βοήθεια του FBI και άλλων υπηρεσιών για να δούμε τι ακριβώς συνέβηκε.
Αυτή τη στιγμή, τόνισε ο κ. Μπλίνκεν, είναι πολύ νωρίς για να πούμε ποιά ήταν η αιτία του δυστυχήματος. Είδα τα δημοσιεύματα για τα διαβατήρια. Ερευνούμε το θέμα, αλλά δεν έχουμε κάτι μέχρι στιγμής που να επιβεβαιώνει», (εννοεί τις πληροφορίες).
Ο Πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα που βρίσκεται στη Φλόριδα ενημερώθηκε αμέσως για το αεροπορικό δυστύχημα.
Η ανταπόκριση του Reuters, ακολουθεί:
Οι αρχές που ερευνούν την εξαφάνιση του Μπόινγκ της Malaysia Airlines με 239 επιβαίνοντες έχουν επικεντρώσει τις έρευνές τους στην πιθανότητα το αεροσκάφος να διαλύθηκε εν πτήσει, δήλωσε σήμερα υψηλόβαθμος αξιωματούχος στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς.
Η πτήση 370 της Malaysia Airlines χάθηκε από τα ραντάρ ενώ πετούσε στα 35.000 πόδια στην περιοχή μεταξύ της Κουάλα Λουμπούρ και του Πεκίνου νωρίς χθες το πρωί, αλλά οι ομάδες έρευνας και διάσωσης δεν έχουν ακόμη εντοπίσει συντρίμμια στη θαλάσσια περιοχή πάνω από την οποία πετούσε το αεροσκάφος. Κάποια αντικείμενα που εντοπίστηκαν από ένα αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης του Βιετνάμ στη θαλάσσια περιοχή νοτίως του Βιετνάμ δεν είναι βέβαιο ακόμη ότι συνδέονται με τη συγκεκριμένη πτήση και μόνο με το πρώτο φως της μέρας, όταν θα καταπλεύσουν στην περιοχή σωστικά πλοία θα διακριβωθεί η ταυτότητά τους.
“Το γεγονός ότι δεν καταφέραμε να βρούμε συντρίμμια μέχρι τώρα φαίνεται να οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο ενδεχομένως να διαλύθηκε στα 35.000 πόδια”, είπε η ίδια πηγή που συμμετέχει στις έρευνες στη Μαλαισία.
Αν το αεροπλάνο είχε καταπέσει ανέπαφο στη θάλασσα από αυτό το ύψος και διαλυόταν κατά την πρόσκρουσή του στην επιφάνεια της θάλασσας, τα σωστικά συνεργεία θα είχαν εντοπίσει συγκεντρωμένα κάποια συντρίμμια, εκτίμησε η ίδια πηγή.
Διατηρώντας την ανωνυμία του και απαντώντας στο ερώτημα αν υπάρχει πιθανότητα να σημειώθηκε έκρηξη στο αεροσκάφος, ο ίδιος αξιωματούχος απάντησε ότι δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής ενδείξεις δολιοφθοράς και ότι το Μπόινγκ θα μπορούσε να έχει διαλυθεί εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Παράλληλα, μαλαισιανοί αξιωματούχοι εξετάζουν το οπτικό υλικό που έχουν καταγράψει οι κάμερες ασφαλείας και ανακρίνουν φρουρούς ασφαλείας και αξιωματικούς της υπηρεσίας μετανάστευσης στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ καθώς δεν αποκλείουν την πιθανότητα η εξαφάνιση του Μπόινγκ της Malaysia Airlines να συνδέεται με κάποια παραβίαση των κανόνων ασφαλείας του αεροδρομίου.
Τα σενάρια που θέλουν στο αεροσκάφος να εκδηλώθηκε αεροπειρατεία ή βομβιστική επίθεση πληθαίνουν καθώς τουλάχιστον δύο επιβάτες του αποδείχτηκε ότι ταξίδευαν με κλεμμένα διαβατήρια.
Οι μαλαισιανές αρχές με τη βοήθεια του FBI ερευνούν τις ταυτότητες τεσσάρων επιβατών, δήλωσαν στο Ρόιτερς δύο μαλαισιανοί αξιωματούχοι που γνωρίζουν τα της έρευνας.
Οι δύο ύποπτοι είχαν Ευρωπαϊκά διαβατήρια —ενδεχομένως Ουκρανικά— και οι άλλοι δύο ένα κλεμμένο Αυστριακό κι ένα Ιταλικό, είπαν οι δύο πηγές. Εξάλλου, το BBC μετέδωσε ότι οι άνδρες που χρησιμοποίησαν τα κλεμμένα διαβατήρια είχαν αγοράσει το αεροπορικό τους εισιτήριο μαζί και θα ταξίδευαν στην Ευρώπη.
Ωστόσο, η χρονική συγκυρία της εξαφάνισης του αεροπλάνου —μία εβδομάδα μετά την δολοφονία 29 ατόμων σε σιδηροδρομικό σταθμό της νοτιοδυτικής πόλης Κούνμινγκ της Κίνας— προκαλεί υποψίες ότι ένοπλοι από την κινεζική μουσουλμανική μειονότητα των Ουιγούρων μπορεί να εμπλέκονται στην υπόθεση.
Ένας από τους μαλαισιανούς αξιωματούχους δήλωσε ότι οι αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ανάμειξης Ουιγούρων επισημαίνοντας ότι Ουιγούροι απελάθηκαν στην Κίνα από την Μαλαισία το 2011 και το 2012 επειδή διέθεταν πλαστά διαβατήρια.
ΠΗΓΗ: Reuters, MEGA CHANNEL, CNN, New York Times, ANA-MPA – Φωτογραφία ΕΘΝΟΣ
Mignatiou.com
πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου