24 Μαρτίου 2014
Ενισχύεται η εκδοχή κατάρριψης του Boeing 777 της Malaysia Airlines από τους Αμερικανούς.
Πόσο πιθανό είναι το εξαφανισμένο Boeing 777 της πτήσης ΜΗ370
της Malaysia Airlines να έχει καταρριφθεί από αμερικανικά μαχητικά ή
από βλήμα επιφανείας-αέρος από την βάση του Ινδικού Ωκεανού Ντιέγκο
Γκαρσία;
Καθόλου απίθανο, έτσι όπως έρχονται στην επιφάνεια τα διάφορα στοιχεία.
Ρωσική έκθεση αναφέρει ως πιθανότερο το σενάριο αυτό.
Δηλαδή το αεροσκάφος να προσέγγισε είτε λόγω βλάβης των συστημάτων του είτε επειδή είχε καταληφθεί από τρομοκράτες την βάση Ντιέγκο Γκαρσία στον Ινδικό Ωκεανό και εν συνεχεία να μην απάντησε στις κλήσεις του πύργου ελέγχου του Ντιέγκο Γκαρσία και μοιραία να λήφθηκε απόφαση κατάρριψής του βάσει των όσων ισχύουν σε όλες τις χώρες του ΝΑΤΟ περί πιθανού "Renegade", δηλαδή απαχθέντος αεροσκάφους και προσπάθειας επανάληψης του τρομοκρατικού κτυπήματος της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.
'Αλλωστε οι Αμερικανοί ήταν αυτοί που μίλησαν για πιθανή πτώση στον Ινδικό Ωκεανό πρώτη φορά, όταν όλοι το έψαχναν μεταξύ Μαλαισίας και Βιετνάμ.
Διάσπαρτα ίχνοι που εντοπίζουν οι δορυφόροι δείχνουν ότι το αεροσκάφος εξερράγη στον αέρα πλησιάζοντας την βάση Ντιέγκο Γκαρσία.
Το σημείο που βρίσκονται επιπλέοντα αντικείμενα στα νοτιοδυτικά της Αυστραλίας, αντίστοιχα, νοτιοανατολικά της βάσης, βάσει των ημερών που μπορεί να συνέβη το γεγονός και των ρευμάτων της περιοχής δικαιολογείται απόλυτα ότι "κάτι συνέβη" ενώ το αεροσκάφος πλησίαζε στο Ντιέγκο Γκαρσία, βάση μεταστάθμευσης των στρατηγικών αεροπορικών δυνάμεων των ΗΠΑ (στρατηγικά βομβαρδιστικά Β-1Β, Β-2, Β-52 κλπ), όπως φαίνεται στην φωτό.
Είναι αυτονόητο ότι ένα αεροσκάφος του μεγέθους του Β-777 το οποίο δεν απαντά στις κλήσεις του πύργου ελέγχου και πλησιάζει στο Ντιέγκο Γκαρσία, θα καταρριφθεί από μαχητικά επιφυλακής ή από βλήματα επιφανείας-αέρος.
Δεν θα είναι και η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Τον Σεπτέμβριο του 1983 ένα σοβιετικό μαχητικό Su-15 κατέρριψε ένα νοτιοκορεατικό αεροσκάφος Boeing 747, καθώς είχε παραβιάσει κατά λάθος τον σοβιετικό εναέριο χώρο επάνω από τη νήσο Σαχαλίνη, ενώ το ίδιο έγινε τέσσερα χρόνια αργότερα όταν ένα αμερικανικό αντιτορπιλικό κατέρριψε με πύραυλο επιφανείας-αέρος, ένα ιρανικό Airbus στον Κόλπο, καθώς ο πιλότος είχε εισέλθει στην "φονική ζώνη" του πλοίου και δεν απαντούσε στις κλήσεις του αμερικανικού πλοίου.
Κάπου 500 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στα δύο περιστατικά.
Και στις δύο περιπτώσεις αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί συμπτώσεων και λάθος των συστημάτων των αεροσκαφών.
Πάντως στις παραπάνω περιπτώσεις υπήρξε άμεση ανακοίνωση παραδοχής των γεγονότων από τους "ενόχους" των καταρρίψεων κάτι που εν προκειμένω δεν συμβαίνει...
Ομως οι καιρικές συνθήκες θα επιδεινωθούν τις επόμενες ημέρες, λένε μετεωρολόγοι με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν συντρίμμια του αεροσκάφους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι βετεράνος ερευνητής του FBI υποστηρίζει πως η εξαφάνιση του Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών δεν μοιάζει με δυστύχημα.
Την ίδια ώρα, μία τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο πιλότος του μοιραίου Boeing, μερικές ώρες πριν από την απογείωση από την Κουάλα Λουμπούρ, βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Αρχών, που ερευνούν όλα τα ενδεχόμενα - ακόμη και την περίπτωση να οδήγησε εκείνος το σκάφος στο Ντιέγκο Γκαρσία το αεροπλάνο.
Το CNN πριν λίγο μετέδωσε νέες πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες, αφού το αεροπλάνο έκανε μια απότομη στροφή προς τα Στενά της Μάλακα και λίγα λεπτά πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ, άρχισε ξαφνικά να πετά στα 12.000 πόδια.
Μάλιστα, η πηγή που επικαλείται το αμερικανικό, τηλεοπτικό δίκτυο είπε ότι η αλλαγή της πορείας φαίνεται πώς ήταν «εσκεμμένη».
Επίσης, είπε ότι το να πετά σε τόσο χαμηλό ύψος, έκανε το αεροπλάνο δύσκολο να εντοπιστεί από τα ραντάρ...
πηγή
Δείτε πληροφορίες για την βάση του Ντιέγκο Γκαρσία ΕΔΩ
Καθόλου απίθανο, έτσι όπως έρχονται στην επιφάνεια τα διάφορα στοιχεία.
Ρωσική έκθεση αναφέρει ως πιθανότερο το σενάριο αυτό.
Δηλαδή το αεροσκάφος να προσέγγισε είτε λόγω βλάβης των συστημάτων του είτε επειδή είχε καταληφθεί από τρομοκράτες την βάση Ντιέγκο Γκαρσία στον Ινδικό Ωκεανό και εν συνεχεία να μην απάντησε στις κλήσεις του πύργου ελέγχου του Ντιέγκο Γκαρσία και μοιραία να λήφθηκε απόφαση κατάρριψής του βάσει των όσων ισχύουν σε όλες τις χώρες του ΝΑΤΟ περί πιθανού "Renegade", δηλαδή απαχθέντος αεροσκάφους και προσπάθειας επανάληψης του τρομοκρατικού κτυπήματος της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.
'Αλλωστε οι Αμερικανοί ήταν αυτοί που μίλησαν για πιθανή πτώση στον Ινδικό Ωκεανό πρώτη φορά, όταν όλοι το έψαχναν μεταξύ Μαλαισίας και Βιετνάμ.
Διάσπαρτα ίχνοι που εντοπίζουν οι δορυφόροι δείχνουν ότι το αεροσκάφος εξερράγη στον αέρα πλησιάζοντας την βάση Ντιέγκο Γκαρσία.
Το σημείο που βρίσκονται επιπλέοντα αντικείμενα στα νοτιοδυτικά της Αυστραλίας, αντίστοιχα, νοτιοανατολικά της βάσης, βάσει των ημερών που μπορεί να συνέβη το γεγονός και των ρευμάτων της περιοχής δικαιολογείται απόλυτα ότι "κάτι συνέβη" ενώ το αεροσκάφος πλησίαζε στο Ντιέγκο Γκαρσία, βάση μεταστάθμευσης των στρατηγικών αεροπορικών δυνάμεων των ΗΠΑ (στρατηγικά βομβαρδιστικά Β-1Β, Β-2, Β-52 κλπ), όπως φαίνεται στην φωτό.
Είναι αυτονόητο ότι ένα αεροσκάφος του μεγέθους του Β-777 το οποίο δεν απαντά στις κλήσεις του πύργου ελέγχου και πλησιάζει στο Ντιέγκο Γκαρσία, θα καταρριφθεί από μαχητικά επιφυλακής ή από βλήματα επιφανείας-αέρος.
Δεν θα είναι και η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Τον Σεπτέμβριο του 1983 ένα σοβιετικό μαχητικό Su-15 κατέρριψε ένα νοτιοκορεατικό αεροσκάφος Boeing 747, καθώς είχε παραβιάσει κατά λάθος τον σοβιετικό εναέριο χώρο επάνω από τη νήσο Σαχαλίνη, ενώ το ίδιο έγινε τέσσερα χρόνια αργότερα όταν ένα αμερικανικό αντιτορπιλικό κατέρριψε με πύραυλο επιφανείας-αέρος, ένα ιρανικό Airbus στον Κόλπο, καθώς ο πιλότος είχε εισέλθει στην "φονική ζώνη" του πλοίου και δεν απαντούσε στις κλήσεις του αμερικανικού πλοίου.
Κάπου 500 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στα δύο περιστατικά.
Και στις δύο περιπτώσεις αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί συμπτώσεων και λάθος των συστημάτων των αεροσκαφών.
Πάντως στις παραπάνω περιπτώσεις υπήρξε άμεση ανακοίνωση παραδοχής των γεγονότων από τους "ενόχους" των καταρρίψεων κάτι που εν προκειμένω δεν συμβαίνει...
Ομως οι καιρικές συνθήκες θα επιδεινωθούν τις επόμενες ημέρες, λένε μετεωρολόγοι με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν συντρίμμια του αεροσκάφους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι βετεράνος ερευνητής του FBI υποστηρίζει πως η εξαφάνιση του Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών δεν μοιάζει με δυστύχημα.
Την ίδια ώρα, μία τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο πιλότος του μοιραίου Boeing, μερικές ώρες πριν από την απογείωση από την Κουάλα Λουμπούρ, βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Αρχών, που ερευνούν όλα τα ενδεχόμενα - ακόμη και την περίπτωση να οδήγησε εκείνος το σκάφος στο Ντιέγκο Γκαρσία το αεροπλάνο.
Το CNN πριν λίγο μετέδωσε νέες πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες, αφού το αεροπλάνο έκανε μια απότομη στροφή προς τα Στενά της Μάλακα και λίγα λεπτά πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ, άρχισε ξαφνικά να πετά στα 12.000 πόδια.
Μάλιστα, η πηγή που επικαλείται το αμερικανικό, τηλεοπτικό δίκτυο είπε ότι η αλλαγή της πορείας φαίνεται πώς ήταν «εσκεμμένη».
Επίσης, είπε ότι το να πετά σε τόσο χαμηλό ύψος, έκανε το αεροπλάνο δύσκολο να εντοπιστεί από τα ραντάρ...
πηγή
Δείτε πληροφορίες για την βάση του Ντιέγκο Γκαρσία ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου