7 Μαρτίου 2014
Το πραξικόπημα στην Ουκρανία, ευκαιρία για να θυμηθούμε τι σημαίνει κράτος.
Γράφει ο Πέτρος Χασάπης
Σύμφωνα με τον επιστημονικό ορισμό του «κράτος είναι λαός οργανωμένος σε νομικό πρόσωπο, το οποίος διαμένει σε ορισμένη εδαφική επικράτεια, εντός της οποίας ασκεί πρωτογενή και κυρίαρχη εξουσία». Στον ορισμό αυτόν δεν αναφέρεται το είδος του πολιτεύματος (δηλαδή ο τρόπος ανάδειξης των εξουσιαστικών οργάνων και ο τρόπος οργάνωσης και άσκησης της εξουσίας) ως συστατικό της έννοιας του κράτους.
Με βάση τα πιο πάνω, δεν έχει σχέση με την έννοια του κράτους, το εάν στην κυβέρνηση είναι ένας δικτάτορας ή ένας δημοκρατικά εκλεγμένος ηγέτης. Δεν έχει σχέση αν η κυβέρνηση είναι πραξικοπηματική ή δημοκρατικά εκλεγμένη. Δηλαδή δεν έχει σχέση ο εσωτερικός τρόπος ανάδειξης του διαχειριστή του νομικού προσώπου κράτος.
Το κράτος αντιμετωπίζεται πάντα από την διεθνή κοινότητα ως λαός οργανωμένος σε νομικό πρόσωπο. Και αυτό το νομικό πρόσωπο συνάπτει συμβάσεις, δανείζεται, δανείζει, αποκτά δικαιώματα και δημιουργεί υποχρεώσεις. Πτωχεύει δε όπως κάθε νομικό πρόσωπο και το κόστος της πτώχευσης το αναλαμβάνουν οι μέτοχοί του – πολίτες. Δηλαδή τα όποια δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του κράτους, θεωρείται ότι αφορούν το σύνολο των πολιτών και όχι μόνο τους ασκούντες την εξουσία.
Κανένας επομένως πολίτης του κράτους (όπως και ο μέτοχος μιας εταιρίας) δεν μπορεί να ισχυριστεί προς τα έξω, ότι δεν αναγνωρίζει τις κρατικές υποχρεώσεις. Η απάντηση είναι στερεότυπη. «Φίλε μου εσύ τα ανέχτηκες όλα. Ας αντιδρούσες». Δεν συγχωρείται η δικαιολογία ότι «δεν μπορούσα, ότι θα με φυλάκιζαν ή θα με σκότωναν αν αντιδρούσα».
Τότε απλά, έστω κι έτσι, τα έχεις αποδεχτεί όλα. Πολύ δε περισσότερο δεν μπορεί να ισχύει ο ισχυρισμός, ότι «εγώ ψήφιζα δημοκρατική κυβέρνηση, αλλά αυτοί αποδείχτηκαν απατεώνες».
Εσύ τους ψήφισες και τους ξαναψήφισες και συνεχίζεις να τους ψηφίζεις, για τους δικούς σου λόγους. Για τη διεθνή κοινότητα, ο κάθε λαός δεν διαχωρίζεται από τις αποφάσεις της κυβέρνησής του, ούτε ενδιαφέρει τι φρονεί ο κάθε επιμέρους πολίτης.
Η Ελλάδα για παράδειγμα, τόσα χρόνια δημιουργούσε χρέη και ο λαός το ανεχόταν. Τώρα ο λαός λέει ότι δεν γνώριζε και ότι μεγάλο μέρος του χρέους είναι απεχθές ή ανακαλύπτει ότι τεράστια χρηματικά ποσά τα έφαγαν ορισμένοι που ασκούσαν εξουσία. Όμως, παρόλα αυτά και πάλι δεν αντιδρά για να αλλάξει το σάπιο σύστημα. Εξακολουθεί, για τους δικούς του λόγους, να το ανέχεται. Επομένως, η διεθνής κοινότητα παρακολουθεί έναν ολόκληρο λαό, να ακολουθεί επακριβώς τις αποφάσεις που λαμβάνει η κυβέρνησή του, χωρίς να αντιδρά, ούτε καν με μια απεργία!!!! Είναι αλήθεια ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού δεν συμφωνεί, αλλά όμως δεν κάνει και τίποτα για να ανατρέψει την κατάσταση. Επομένως, η συνολική εικόνα που εκπέμπουμε προς την διεθνή κοινότητα είναι ότι «αυτό μπορεί να πονάει αλλά το ανεχόμαστε».
Ας δούμε το παράδειγμα της Ουκρανίας. Εκεί, μια μειοψηφία Ουκρανών ξεσηκώθηκε (στην πραγματικότητα έκανε πραξικόπημα) και έδιωξε το προηγούμενο καθεστώς. Δεν θα σταθούμε εδώ, με ποιο καθεστώς τάσσεται ο καθένας από εμάς, καθώς και το ότι η νέα κατάσταση είναι νεοναζί ή η εξέγερση ήταν υποκινούμενη από ΗΠΑ και ΕΕ. Εκείνο που εμείς (οι απέξω) βλέπουμε είναι ότι 50 εκατομμύρια Ουκρανοί έσκυψαν το κεφάλι και ανέχονται τη νέα κατάσταση. Αν μάλιστα δεν υπήρχε η αντίδραση των Ρώσων των οποίων τα συμφέροντα θίγονται, από τη νέα κατάσταση, ούτε καν θα ασχολούμασταν τώρα με το τι έγινε στην Ουκρανία.
Οι μεγάλες μάζες δεν αντιδρούν ποτέ θα υποστηρίξει ορθά κάποιος. Ναι αλλά αυτό είναι αδιάφορο για το πως αντιμετωπίζονται τα κράτη. Για παράδειγμα, οι Γερμανοί ισχυρίστηκαν, μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ότι δεν έφταιγαν αυτοί για τα εγκλήματα των ναζί, όμως ο γερμανικός λαός πλήρωσε τις πολεμικές αποζημιώσεις. Μπορεί οι δικές μας κυβερνήσεις να μην ζητάνε τις αντίστοιχες γερμανικές αποζημιώσεις, αλλά ούτε και ο λαός μας κάνει κάτι το αντίθετο, αποδεχόμενος πλήρως τις επιλογές των κυβερνήσεών του.
Εδώ σε μας, ακούσαμε χθες τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, αφενός να απαγορεύει τις συγκεντρώσεις στο κέντρο της Αθήνας (ενόψει της επίσκεψης του Γερμανού Πρόεδρου), αφετέρου να μας λέει ότι πρέπει να μείνουμε στα σπίτια μας και στο τέλος της τετραετίας να εκφράσουμε τη διαφωνία μας στην κάλπη. Ένδεκα εκατομμύρια Έλληνες σιωπήσαμε, αποδεχόμενοι πλήρως τις εντολές της κυβέρνησης. Έτσι τουλάχιστον δείχνουμε προς τα έξω.
Διαμαρτυρόμαστε για το μνημόνιο ή για τις αποδεδειγμένες παραβιάσεις του Συντάγματος της χώρας, όπως δείχνουν οι τελευταίες δικαστικές αποφάσεις που βγαίνουν σωρηδόν, ανατρέποντας τους αντισυνταγματικούς νόμους, όμως και πάλι εμείς σιωπούμε, αποδεχόμενοι πλήρως τις συνεχιζόμενες μεθοδεύσεις της κυβέρνησης. Όσο λοιπόν ο λαός δεν αντιδρά, θεωρείται ότι αποδέχεται και επομένως θα υποστεί ό,τι του ετοιμάζουν.
Γιατί άραγε οι παντός είδους κυβερνώντες αποφεύγουν σαν “το διάβολο το λιβάνι” ένα δημοψήφισμα; Γιατί απλά τότε θα υπάρχει η βούληση του ίδιου του λαού και αυτό δεν αρέσει.
Πέτρος Χασάπης
πηγή
Σύμφωνα με τον επιστημονικό ορισμό του «κράτος είναι λαός οργανωμένος σε νομικό πρόσωπο, το οποίος διαμένει σε ορισμένη εδαφική επικράτεια, εντός της οποίας ασκεί πρωτογενή και κυρίαρχη εξουσία». Στον ορισμό αυτόν δεν αναφέρεται το είδος του πολιτεύματος (δηλαδή ο τρόπος ανάδειξης των εξουσιαστικών οργάνων και ο τρόπος οργάνωσης και άσκησης της εξουσίας) ως συστατικό της έννοιας του κράτους.
Με βάση τα πιο πάνω, δεν έχει σχέση με την έννοια του κράτους, το εάν στην κυβέρνηση είναι ένας δικτάτορας ή ένας δημοκρατικά εκλεγμένος ηγέτης. Δεν έχει σχέση αν η κυβέρνηση είναι πραξικοπηματική ή δημοκρατικά εκλεγμένη. Δηλαδή δεν έχει σχέση ο εσωτερικός τρόπος ανάδειξης του διαχειριστή του νομικού προσώπου κράτος.
Το κράτος αντιμετωπίζεται πάντα από την διεθνή κοινότητα ως λαός οργανωμένος σε νομικό πρόσωπο. Και αυτό το νομικό πρόσωπο συνάπτει συμβάσεις, δανείζεται, δανείζει, αποκτά δικαιώματα και δημιουργεί υποχρεώσεις. Πτωχεύει δε όπως κάθε νομικό πρόσωπο και το κόστος της πτώχευσης το αναλαμβάνουν οι μέτοχοί του – πολίτες. Δηλαδή τα όποια δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του κράτους, θεωρείται ότι αφορούν το σύνολο των πολιτών και όχι μόνο τους ασκούντες την εξουσία.
Κανένας επομένως πολίτης του κράτους (όπως και ο μέτοχος μιας εταιρίας) δεν μπορεί να ισχυριστεί προς τα έξω, ότι δεν αναγνωρίζει τις κρατικές υποχρεώσεις. Η απάντηση είναι στερεότυπη. «Φίλε μου εσύ τα ανέχτηκες όλα. Ας αντιδρούσες». Δεν συγχωρείται η δικαιολογία ότι «δεν μπορούσα, ότι θα με φυλάκιζαν ή θα με σκότωναν αν αντιδρούσα».
Τότε απλά, έστω κι έτσι, τα έχεις αποδεχτεί όλα. Πολύ δε περισσότερο δεν μπορεί να ισχύει ο ισχυρισμός, ότι «εγώ ψήφιζα δημοκρατική κυβέρνηση, αλλά αυτοί αποδείχτηκαν απατεώνες».
Εσύ τους ψήφισες και τους ξαναψήφισες και συνεχίζεις να τους ψηφίζεις, για τους δικούς σου λόγους. Για τη διεθνή κοινότητα, ο κάθε λαός δεν διαχωρίζεται από τις αποφάσεις της κυβέρνησής του, ούτε ενδιαφέρει τι φρονεί ο κάθε επιμέρους πολίτης.
Η Ελλάδα για παράδειγμα, τόσα χρόνια δημιουργούσε χρέη και ο λαός το ανεχόταν. Τώρα ο λαός λέει ότι δεν γνώριζε και ότι μεγάλο μέρος του χρέους είναι απεχθές ή ανακαλύπτει ότι τεράστια χρηματικά ποσά τα έφαγαν ορισμένοι που ασκούσαν εξουσία. Όμως, παρόλα αυτά και πάλι δεν αντιδρά για να αλλάξει το σάπιο σύστημα. Εξακολουθεί, για τους δικούς του λόγους, να το ανέχεται. Επομένως, η διεθνής κοινότητα παρακολουθεί έναν ολόκληρο λαό, να ακολουθεί επακριβώς τις αποφάσεις που λαμβάνει η κυβέρνησή του, χωρίς να αντιδρά, ούτε καν με μια απεργία!!!! Είναι αλήθεια ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού δεν συμφωνεί, αλλά όμως δεν κάνει και τίποτα για να ανατρέψει την κατάσταση. Επομένως, η συνολική εικόνα που εκπέμπουμε προς την διεθνή κοινότητα είναι ότι «αυτό μπορεί να πονάει αλλά το ανεχόμαστε».
Ας δούμε το παράδειγμα της Ουκρανίας. Εκεί, μια μειοψηφία Ουκρανών ξεσηκώθηκε (στην πραγματικότητα έκανε πραξικόπημα) και έδιωξε το προηγούμενο καθεστώς. Δεν θα σταθούμε εδώ, με ποιο καθεστώς τάσσεται ο καθένας από εμάς, καθώς και το ότι η νέα κατάσταση είναι νεοναζί ή η εξέγερση ήταν υποκινούμενη από ΗΠΑ και ΕΕ. Εκείνο που εμείς (οι απέξω) βλέπουμε είναι ότι 50 εκατομμύρια Ουκρανοί έσκυψαν το κεφάλι και ανέχονται τη νέα κατάσταση. Αν μάλιστα δεν υπήρχε η αντίδραση των Ρώσων των οποίων τα συμφέροντα θίγονται, από τη νέα κατάσταση, ούτε καν θα ασχολούμασταν τώρα με το τι έγινε στην Ουκρανία.
Οι μεγάλες μάζες δεν αντιδρούν ποτέ θα υποστηρίξει ορθά κάποιος. Ναι αλλά αυτό είναι αδιάφορο για το πως αντιμετωπίζονται τα κράτη. Για παράδειγμα, οι Γερμανοί ισχυρίστηκαν, μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ότι δεν έφταιγαν αυτοί για τα εγκλήματα των ναζί, όμως ο γερμανικός λαός πλήρωσε τις πολεμικές αποζημιώσεις. Μπορεί οι δικές μας κυβερνήσεις να μην ζητάνε τις αντίστοιχες γερμανικές αποζημιώσεις, αλλά ούτε και ο λαός μας κάνει κάτι το αντίθετο, αποδεχόμενος πλήρως τις επιλογές των κυβερνήσεών του.
Εδώ σε μας, ακούσαμε χθες τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, αφενός να απαγορεύει τις συγκεντρώσεις στο κέντρο της Αθήνας (ενόψει της επίσκεψης του Γερμανού Πρόεδρου), αφετέρου να μας λέει ότι πρέπει να μείνουμε στα σπίτια μας και στο τέλος της τετραετίας να εκφράσουμε τη διαφωνία μας στην κάλπη. Ένδεκα εκατομμύρια Έλληνες σιωπήσαμε, αποδεχόμενοι πλήρως τις εντολές της κυβέρνησης. Έτσι τουλάχιστον δείχνουμε προς τα έξω.
Διαμαρτυρόμαστε για το μνημόνιο ή για τις αποδεδειγμένες παραβιάσεις του Συντάγματος της χώρας, όπως δείχνουν οι τελευταίες δικαστικές αποφάσεις που βγαίνουν σωρηδόν, ανατρέποντας τους αντισυνταγματικούς νόμους, όμως και πάλι εμείς σιωπούμε, αποδεχόμενοι πλήρως τις συνεχιζόμενες μεθοδεύσεις της κυβέρνησης. Όσο λοιπόν ο λαός δεν αντιδρά, θεωρείται ότι αποδέχεται και επομένως θα υποστεί ό,τι του ετοιμάζουν.
Γιατί άραγε οι παντός είδους κυβερνώντες αποφεύγουν σαν “το διάβολο το λιβάνι” ένα δημοψήφισμα; Γιατί απλά τότε θα υπάρχει η βούληση του ίδιου του λαού και αυτό δεν αρέσει.
Πέτρος Χασάπης
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κρίσεις και απόψεις,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου