3 Ιανουαρίου 2013

ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΛΕΕΙΝΑ «ΣΧΟΛΙΚΑ» ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

Γράφει ο Αθανάσιος Δέμος, ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ 
 
«Παιδεία είναι η μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου». Τον ορισμό αυτό της Παιδείας έδωσαν οι μεγάλες μορφές της σοφίας της αρχαίας Ελλάδος. Αυτός συμπληρώθηκε και
ολοκληρώθηκε με την άφιξη στο κλεινόν Άστυ του Αποστόλου των εθνών Παύλου. Έτσι, η Παιδεία μας ολοκληρώθηκε συμπυκνουμένη στον όρο Ελληνορθόδοξη παιδεία. Από τότε Ελληνισμός και Ορθοδοξία έγιναν μία έννοια αδιαχώριστη. Το ένα δεν εννοείται χωρίς το άλλο. Οι Έλληνες έγιναν διδάσκαλοι της Οικουμένης και αντιμετώπισαν θριαμβευτικά όλες τις αντιξοότητες. Σε καιρούς ειρήνης και ελευθερίας ακτινοβολούσαν το αιώνιο φως της ανθρωπιάς και της προόδου. Στους δύσκολους χρόνους της δουλείας υπέμειναν καρτερικά όλα τα δεινά έχοντας συνείδηση της ανωτερότητάς τους έναντι του δυνάστη τους, αλλά δεν τους έλειψε ποτέ η ελπίδα ότι θα ξανακάνει ξαστεριά. Όπως και έγινε...

Σήμερα, όμως, τι γίνεται; Πρόσφατα παρουσιάστηκε στην Θεσσαλονίκη ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του εκπαιδευτικού Δημήτρη Νατσιού με τον τίτλο «Τα Νεοταξικά βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου».

Ο συγγραφέας σταχυολογεί απαράδεκτα κείμενα από τα σχολικά βιβλία που διδάσκονται σήμερα και τα οποία είχαν παραγγελθεί και εγκριθεί από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ. Είναι κείμενα τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα κατάθλιψη. Στο βιβλίο «Γλώσσας» Α’ Δημοτικού, ευθέως και απροκάλυπτα βάλλονται η πίστη και η πατρίδα με σκοπό την επιβολή στο ελληνικό σχολείο του θολού ιδεολογήματος της πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Το Πάσχα δεν είναι η Ανάσταση του Σωτήρος Χριστού, αλλά μυρουδιές φούρνων, τραπεζώματα, κουλούρια και κόκκινα αυγά. Σε μία άσκηση ο μαθητής καλείται να συμπληρώσει το εξής απαξιωτικό και κακόγουστο για την πατρίδα: «Νοστιμίζει το σέλινο τη φασολάδα και στη μέση δύο λάμδα, φοράει η πατρίδα μας Ελλάδα». Στο «Ανθολόγιο» των Γ’ και Δ’ τάξεων, που τιτλοφορείται «Στο σχολείο του κόσμου» (και όχι της πατρίδας μας) διαβάζουμε κείμενο με τον τίτλο: «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Ακολουθεί βλασφημία και παντελής έλλειψη σεβασμού: «σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά-περνά η μέλισσα» (Σ.Σ. ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ!!!)

Σε άλλο κείμενο: «Ένας αλλιώτικος ποδοσφαιρικός αγώνας». Τερματοφύλακες στον «αστείο και επεισοδιακό» αυτόν αγώνα είναι ένας παπάς και ένας δάσκαλος, οι οποίοι διαπληκτίζονται κιόλας με φράσεις του τύπου «πίσω και σας έφαγα». Ο παπάς και ο δάσκαλος χλευάζονται ασύστολα. Γκρεμίζεται η εικόνα τους μπροστά στα μάτια των μαθητών!.. Σελ. 72. Παρουσιάζεται ένα «τουρκάκι» ο Νουρεντίν που πήγε σε μια εκκλησία.

Εντυπωσιάζεται «απ’ την εκκλησία του χριστιανού Αλλάχ... Δεν μπορούσε να χωνέψει γιατί οι χριστιανοί κάνουν τέτοιες ζωγραφιές. Και τι άσκημοι γέροι με μακριές γενειάδες ήταν αυτοί στους τοίχους!». Οι άγιοι της Εκκλησίας μας είναι άσχημοι γέροι. Αξιοθρήνητο κείμενο, εντελώς ακατάλληλο για δεκάχρονα παιδιά, προσβλητικό για την Ορθόδοξη πίστη και το σέμνωμά της τους Αγίους μας... Γλώσσα Δ’ Δημοτικού, β’ τεύχος. Σελ. 52. Κείμενο με τίτλο: «Η μπουγάδα του Αϊ-Βασίλη», όπου διαβάζουμε: «Μετά από λίγο ο Αϊ-Βασίλης βγαίνει στην αυλή, ν’ απλώσει τη μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του, ύστερα τη φανέλλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του...». Πλήρης διαπόμπευση του ασκητικού Μεγ. Βασιλείου...

Αλλού συγκρίνει τα μάτια του γατιού με τα μάτια του Χριστού. Σύγκριση άνομη και βλάσφημη... Γλώσσα Ε’ Δημοτικού σελ. 44. «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο»... Ανεπίτρεπτη και απαράδεκτη αντιμετώπιση της εθνικής μας γιορτής.

Σελ. 29 (β’ τεύχος). Για τα Θεοφάνεια: «Στη χώρα μας ρίχνουμε το σταυρό στη θάλασσα για να τον πιάσει ο καλύτερος και γρηγορότερος κολυμβητής». Δηλ. είναι απλώς ένας αγώνας κολύμβησης και όχι η φανέρωση της Αγίας Τριάδος και η βάπτιση του Σωτήρος Χριστού. Στην ίδια σελίδα διαβάζουμε: «Την ημέρα της χριστουγεννιάτικης γιορτής στο σχολείο μπορείτε να ασχοληθείτε με ζαχαροπλαστική! Φτιάξτε κορμό με μπισκότα...» και ακολουθεί η συνταγή. Όχι κάλαντα, αλλά... μαγείρεμα.

Αλλά επεμβαίνουν και στα οικογενειακά: Γλώσσα Στ’ τάξης σελ. 89 κείμενο: «Πρέπει να φανώ γενναίος». Γενναίο είναι το μοναχοπαίδι μιας οικογένειας γιατί δέχεται να περάσει, για πρώτη φορά, χωριστά από τους γονείς του τις θερινές διακοπές. Το σχολείο διδάσκει τους μαθητές να φεύγουν από την οικογένεια... Μετά απορούμε όταν ακούμε ότι κάποια παιδιά έφυγαν από τις οικογένειές τους. Για τους συγγραφείς αυτών των βιβλίων η οικογένεια δεν είναι δεσμός αγάπης, στοργής, υπακοής των παιδιών, αφοσίωσης και θυσίας των γονέων. Στο βιβλίο της Β’ Δημοτικού γράφουν: «Την οικογένεια αποτελούν άνθρωποι διαφορετικής ηλικίας και με διαφορετικούς κοινωνικούς ρόλους. Συχνά μέσα στην οικογένεια προκύπτουν προβλήματα ή συγκρούσεις ανάμεσα στους γονείς και τα παιδιά».
Η ιερότητα του μυστηρίου του γάμου και του θεσμού της οικογένειας πάνε περίπατο...

Πολύ ορθώς ο κ. Νατσιός στο σημείο αυτό παραθέτει το ποίημα του Στρατήγη «Το σπίτι μας» για να δείξει τι διδάσκονταν παλαιότερα οι μαθητές. Παραθέτω μόνον την πρώτη στροφή:

Ω σπίτι μας καλό και τιμημένο,
χίλιες φορές να είσαι ευλογημένο
κι άγια πάντα του Θεού η ματιά
στ’ αδέλφια μου να δίνει ευλογία
και να μυρώνει αδιάκοπα με υγεία
τα τίμια των γονιών μου γηρατιά κ.λπ., κ.λπ.


Στη σελ. 105 παραθέτουν ένα απόσπασμα από την ομιλία του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα. Στο σημείο που κάνει λόγο ο Γέρος του Μωριά για τους Τούρκους λέει: «Ύστερα ήλθαν οι Μουσουλμάνοι και έκαμαν ό,τι ημπορούσαν διά να αλλάξη ο λαός την πίστιν του. Έκοψαν γλώσσες εις πολλούς ανθρώπους, αλλ’ εστάθη αδύνατο να το κατορθώσουν. Τον ένα έκοπταν, ο άλλος τον σταυρόν του έκαμε». Το τμήμα αυτό λογοκρίθηκε και παραλείφτηκε λόγω της περιβόητης ελληνοτουρκικής «φιλίας». Τα τουρκικά σχολικά βιβλία, όμως, συνεχίζουν απτόητα την ανθελληνική προπαγάνδα... Υπάρχει πολλή πολιτισμικότητα!
 
Ο κ. Νατσιός μας πληροφορεί ότι υπάρχει στο Τετράδιο Εργασιών της Στ’ Δημοτικού, β’ τεύχος άσκηση στην οποία καλούνται οι μαθητές να γράψουν «Την ιστορία και την περιπέτεια», στην οποία θα πρωταγωνιστούν ο Καραγκιόζης, η Κοκκινοσκουφίτσα και ο... Μ. Αλέξανδρος! O tempora, o mores... 

Στα βιβλία των Νέων Ελληνικών του Γυμνασίου συνεχίζεται και εντείνεται η προσπάθεια των νεοταξικής υφής συγγραφέων για απαξίωση της εθνικής ταυτότητας, η προβολή της παγκοσμιοποιημένης ουτοπίας, η πολεμική κατά της Εκκλησίας, η στρέβλωση του ιστορικού παρελθόντος, ο εθισμός των μαθητών στον ευδαιμονισμό του σύγχρονου καταναλωτισμού, η ακατανόητη, επικίνδυνη και απαράδεκτη για την ηλικία των παιδιών εμμονή στον ερωτισμό.

Ο κ. Νατσιός παραθέτει εδώ αποσπάσματα κειμένων για του λόγου το αληθές... Είναι εκτεταμένα αποσπάσματα.

Ένα μικρό δείγμα: Ενώπιον του Επιταφίου διαβάζουμε τα εξής παγανιστικά «...μία φορά τον έλεγαν Άδωνη, τώρα (τον λένε) Χριστό. Γύρω του γονατισμένες χλωμές μαυροφορεμένες γυναίκες, σκυφτές απάνω του, τον θρηνούσαν. Όλη η εκκλησία μύριζε κερί σαν κυψέλη και θυμήθηκα τις άλλες ιέρειες, τις Μέλισσες, στο ναό της Εφέσιας Άρτεμης. Θυμήθηκα τον ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς, χτισμένο από κερί και φτερά...»» (Σ.Σ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΙ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟΙ ΑΕΘΝΟΙ «ΑΘΕΟΙ» ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ «ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ»;;; ΕΜΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ...!)

Για τα νέα ελληνικά επιλέγουν τα χειρότερα και εντελώς ακατάλληλα για ανήλικους μαθητές, όπως «...δίνει ερωτικές συνεντεύξεις μέσα στις εκκλησιές, έχει ένα θερμό αίμα...».

Αλλού, βρίσκουμε ένα τρισάθλιο ορισμό για την πατρίδα μας: «... ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα...». Μάθημα γλώσσας Α’ Γυμνασίου! (Άγγλου συγγραφέα). Για την Β’ Γυμνασίου: Αρχίζουμε πρόβες για την 25η Μαρτίου. Τέλεια! Θα χάνουμε μαθήματα! Το ρεπερτόριο θάναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι και δώσ’ του... Και η καλλιτεχνικού, η Βαφιώτη, μας λέει ότι θέλει μία ομάδα να σχεδιάσει κάτι σκηνικά και κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες... (Σίγουρα θα τρίζουν τα κόκκαλα των αθανάτων ελευθερωτών μας). Στη σελ. 190 του βιβλ. Β’ Γυμνασίου παραθέτουν ένα ποίημα από την συλλογή του Ιβάν Γκολ «Τα ερωτικά ποιήματα». Αφού παρατίθεται το «αισθησιακό» ποίημα, οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν στην εξής απαράδεκτη ερώτηση: «Περιγράψτε με δικά σας λόγια τη συναισθηματική ένταση των ερωτευμένων.

Έχετε νιώσει ποτέ ανάλογα συναισθήματα;»...

Τα ολίγα που παρουσίασα από τα σημερινά σχολικά βιβλία είναι αρκετά να καταλάβει κανείς ποιους νέους ετοιμάζουμε για αύριο. Τα βιβλία αυτά γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν τον αισθησιασμό και το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες της πατρίδας. Η μόρφωση χωρίς αρετή είναι πανουργία, διδάσκει ο γίγαντας της φιλοσοφίας Πλάτων: «Πάσα τε επιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία, ου σοφία φαίνεται» (Μενέξενος 246e). Η Παιδεία παύει να είναι «μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου». 

ΠΗΓΗ 
από το Λόγια του Αέρα 

Διαβάστε επίσης:



Share

3 σχόλια:

cummulus είπε...

Τό σχολεῖο, μέ τά νεαρά φυντάνια τοῦ Ἔθνους, εἶναι τό πρῶτο κάστρο πού ἀργά ἄλλά σταθερά ἀλώνεται. Ὑπονομευτές, αὐτοί οἱ ἴδιοι οἱ δάσκαλοι στήν μεγάλη τους πλειοψηφία.
Ἡ Πaτρίδα, δέν ἔχει σωτηρία.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, κι οι σχολικοί σύμβουλοι τηρούν σιγήν ιχθύος όλα αυτά τα χρόνια.
Μάλιστα όταν το 2006 έπρεπε με κάθε τρόπο και παρακάμπτοντας κάθε αντίλογο, να επιβληθούν τα βιβλία
αυτά, μας είπαν ότι μόνο μετά μια εικοσαετία θα μπορούσαμε να τα αξιολογήσουμε σωστά. ΄Ομως ήδη κάποιοι- λίγοι είναι η αλήθεια-
δάσκαλοι, έχουμε αντιληφθεί ότι μέσω
αυτών γινόμαστε συνεργοί του συστήματος και συνένοχοι στη δημιουργία των δούλων της νέας
τάξης. Φτιάχνουμε μια γενιά ασύδοτη και συγχρόνως ανελεύθερη,
που έχει τα περιττά και στερείται
τα απολύτως βασικά, μέσα στη σύγχυση, χωρίς αρχές ζωής και λογικής, χωρίς γλώσσα- εργαλείο σκέψης. Μια γενιά που δε θα μπορεί ούτε να καταλάβει πόσο προδομένη είναι. ΕΛΕΟΣ!!! Ας γίνει κάτι,
γιατί η προσωπική αντίσταση και
προσπάθεια κάποιων από εμάς, δεν
είναι αρκετή μπροστά στο κακό που
συντελείται. Κύριοι Σχολικοί Σύμβουλοι, πάψτε πια να σκέφτεστε μόνο
τη θεσούλα σας κι αρθείτε στο ύψος
των περιστάσεων...


Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ σωτηρία.... και λέγεται αντίσταση και δράση και επιφυλακή....

Όποιος μπορεί ας ενημερώσει έναν δάσκαλο για όσα αποκαλύπτει το άρθρο... για τα ύπουλα μηνύματα ... να συζητήσει μαζί του για να σκεφτεί ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης αυτού του φαινομένου................ ΟΧΙ στη μοιρολατρία... ας μην ξεχνάμε ότι δεν χρειάζεται παρά λίγη μαγιά.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.