11 Μαρτίου 2011

Δεν αντέχονται άλλο οι...«ειδήσεις»!

Γράφει ο Νίκος Χιδίρογλου

Η Αθήνα μετατρέπεται από μια δράκα ανόητων, σε ένα πολύ άσχημο και καταθλιπτικό μέρος: ένα μέρος όπου όλα επιτρέπονται, ακόμα και οι βεβηλώσεις και οι ιεροσυλίες.

Υπάρχουν ειδήσεις και ειδήσεις. Υπάρχουν όμως και κάποιες, που υπερβαίνουν κατά πολύ αυτό που λέμε, «κακό». Ανάγονται στη σφαίρα του ακραίου, του εξωφρενικού, του ιερόσυλου, του μισαλλόδοξου, του σχιζοφρενικού, του μανιακού, του ξέρω και εγώ και τι άλλο... Πρόκειται για ειδήσεις, που καταρρακώνουν το ηθικό (αυτή είναι και η στόχευση των ενεργειών), που σαλεύουν το μυαλό, που διαλύουν κάθε καλοπροαίρετη ή «αισθητική», αν θέλετε, αντίληψη, των κοινωνικών διαδικασιών. O tempora o mores (ω καιροί ω ήθη)

Η βεβήλωση μέρα-μεσημέρι του εικονοστασίου που έχει στηθεί στη Νίκαια στη μνήμη του ηρωικού αστυφύλακα Μιχαήλ Σπανουδάκη, ο οποίος έπεσε επί του καθήκοντος προ διετίας, όταν κυνήγησε εκτός υπηρεσίας Αλβανό ληστή που είχε ληστέψει τράπεζα, ανήκει στην παραπάνω κατηγορία των «ειδήσεων».

Το νέο για την εγκληματική ενέργεια, μας το μετέφεραν οι ίδιοι οι συγγενείς του, έμπλεοι θλίψης αλλά και οργής, για αυτούς που όχι μόνο δεν συγκλονίζονται από το μεγαλείο της θυσίας για το κοινωνικό σύνολο, αλλά αντίθετα, ασελγούν στη μνήμη όλων όσων αρνήθηκαν να πάρουν την ιδεολογικοπολιτική τους ηρωίνη. Αυτή που στα σχολεία και στα πανεπιστήμια πωλούν σε κοινή θέα εδώ και δεκαετίες, αριστεριστές και εθνομηδενιστές εκπαιδευτικοί...

Αθήνα, πόλη-κολαστήριο
Η Αθήνα (γιατί αλλού αυτά δύσκολα γίνονται), μετατρέπεται από μια δράκα ανόητων, σε ένα πολύ άσχημο και καταθλιπτικό μέρος: ένα μέρος όπου όλα επιτρέπονται, ακόμα και οι ιεροσυλίες. Η πρωτεύουσα, έχει γίνει μια νησίδα μηδενισμού και ελευθεριότητας και δη απαράδεκτης αισθητικής. Ο λόγος για μια επίγεια κόλαση, δαντική, που επιβεβαιώνει προφητείες και γραφές. Ανάμεσά μας, κυκλοφορούν άνθρωποι-τέρατα, έτοιμοι για όλα, χωρίς την παραμικρή συναίσθηση της ιερότητας της ανθρώπινης ζωής και χωρίς την παραμικρή αναστολή. Μιλάμε εδώ για άτομα με άδειες ψυχές, που ποτέ δεν γνώρισαν την ομορφιά, ποτέ δεν έμαθαν τι εστί υψηλή αισθητική, ποτέ δεν επιδίωξαν κάτι ανώτερο, ποτέ δεν έμαθαν τι εστί αγάπη, φροντίδα και θαλπωρή, τι εστί «δεσμός» με κάτι, τι εστί καθήκον, αφοσίωση και αυταπάρνηση. Μιλάμε για τους μηδενιστές, ατομοκεντρικούς, πυρομανείς και αρνητές των πάντων, οι οποίοι το μόνο που θέλουν είναι να «πλάσουν» την κοινωνία, κατ’ εικόνα της αποκρουστικής και «μαυρισμένης» ψυχής τους.

Δεν πείθουν
Κάποιοι μου είπαν, όταν άρχισα ενοχλημένος πολύ να συζητώ για το θέμα της βεβήλωσης και καταστροφής του εικονοστασίου, είδησης που πέρασε στα «ψιλά», ότι αντιδρώ υπερβολικά, ότι αυτά συμβαίνουν παντού, ότι αλλού συμβαίνουν και χειρότερα. Μου είπαν για τρομοκρατικές επιθέσεις με δεκάδες νεκρούς, για πολιτική ορθότητα και ελευθεριότητα που αγγίζουν τα όρια της παραφροσύνης, για ανήθικες «θετικές διακρίσεις», για απόλυτη κοινωνική εξαχρείωση, για, για...

Κι όμως, δεν με έπεισαν στο ελάχιστο, όπως δεν πείθουν με το «έλα καημένε, πώς κάνεις έτσι» πολύ κόσμο. Και δεν πείθουν για ένα λόγο: η εμπειρία της ζωής στην Ελλάδα, ήταν απαράμιλλη. Ήταν! Αόριστος χρόνος. Από τη στιγμή που κάποιοι αποφάσισαν να αλλάξουν την Ελλάδα και να φέρουν την «αλλαγή», πολλοί, πάρα πολλοί άνθρωποι του τόπου εξαχρειώθηκαν. «Είπαμε να κάνει ένα δωράκι στον εαυτό του, αλλά όχι και 500 εκατομμύρια». Το σύνθημα για το πάρτι ανηθικότητας και φαυλότητας που ακολούθησε σε όλα τα επίπεδα, είχε δοθεί. Και ακολούθησε η διολίσθηση ως το τελευταίο σκαλί, όπου και βρισκόμαστε σήμερα, ένα βήμα από την τάφρο...

Όχι στη μοιρολατρία
Οι κακές ειδήσεις, μπορεί να καταρρακώνουν (προσωρινά) το ηθικό, αλλά από την άλλη μπορούν να χρησιμεύσουν και ως εγερτήριο σε μια κοινωνία αποχαυνωμένη, παραδομένη φαινομενικά σε αυτό που ίσως θεωρεί μοιρολατρικά, αναπόφευκτο. Πολλοί με ρωτούν τι μέλλει γενέσθαι, γιατί ο κόσμος δεν αντιστέκεται, γιατί τα απλανή βλέμματα στα πρόσωπα των διαβατών πολλαπλασιάζονται. Δεν θα καταφύγω (ή καλύτερα, δεν θα «προσαράξω») σε καμία εσχατολογική ερμηνεία. Το ότι η ψυχολογία του κόσμου είναι πεσμένη, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Όπως και το ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να ανορθωθεί. Ένας από αυτούς, είναι η προβολή καλών ειδήσεων.

Από "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ"



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

βεβήλωση μνημείων
πεσόντων,
ηρώων,
ασέβεια στην μνήμη τῶν νεκρῶν-δολοφονημένων
είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
ΑΝΗΘΙΚΟ
ΑΝΕΝΤΙΜΟ
ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ
ΚΑΙ
ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΟΜΙΚΑ
Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ.

ΔΥΣΤΥΧΩς
ΥΠΑΡΧΟΥΝ απάνθρωποι
που χαίρονται για το θάνατο
τοῦ θύματος
και όχι μόνο αυτό...
φτάνουν στην προβολή τῆς μνήμης
τοῦ θύματος
και στη βεβηλωση τοῦ τάφου ή τοῦ
μνημείου.

συνήθως
αντιχριστοι
ασεβεις
αλλοδαποι και μη
(ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ)
φτανουν
δυστυχως σε αυτα τα ΑΙΣΧΗ.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ.
(αλλά μέχρι να τους πιάσουν,
να μην μπορέσουν να ξανακοιμηθοῦν
απο τις πολλές τυψεις)

Ανώνυμος είπε...

*προσβολή.
(τυπογραφικόν λάθος)
((λείπει το σ))

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.