
Μέσα σε μια περίπου δεκαετία, υπήρξε παραγωγός σε 54 ελληνικές ταινίες, πολλές από τις οποίες διακρίθηκαν στα εισιτήρια, στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (5 Βραβεία Καλύτερης Ταινίας).Ο Τζέιμς Πάρις, ο παραγωγός χάρη στον οποίο η έννοια της «υπερπαραγωγής» έγινε γνωστή στον ελληνικό κινηματογραφικό χώρο, πέθανε το 1982 σε ηλικία 61 ετών.
* Η ταινία του Τζέιμς Πάρις με τα περισσότερα εισιτήρια:
Στα σύνορα της προδοσίας (1968 - 1969) 710.994 (2η/108) Ντίμης Δαδήρας
Επιλεγμένη φιλμογραφία
* Στα σύνορα της προδοσίας (1968)
* Όχι (1969)
* Στη μάχη της Κρήτης (1970)
* Δώστε τα χέρια (1971)
* 28η Οκτωβρίου ώρα 5:30 (1971)
* Οι τελευταίοι του Ρούπελ (1971)
* Παπαφλέσσας (1971)
* Οι Σουλιώτες (1972)

το είδαμε στο Εγερσις
(ευχαριστώ τον Βασίλη Π)
Για όσους δεν έχουν δεί κάποια από τις ταινίες του (αν και αμφιβάλω) ορίστε ένα μικρό απόσπασμα... από τον Παπαφλέσσα.
4 σχόλια:
ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΥΨΩΝΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑΛΛΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΑ ΑΝΟΙΟΞΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ.
ΤΟ ΧΑΧΟΛΙΣΤΑΝ ΜΑΣ ΙΣΩΠΕΔΩΣΕ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ.........
Η Αποθεωση του cult στην ελληνικη φιλμογραφια James Paris.... η χουντα να'ν καλα!!!!, κι υστερα μας φταιει ο Βερεμης. Mercy!!!!.
Καταρχην δεν δεχομαι ότι μονο η χουντα μπορουσε να γυρισει τετοιες ταινίες....
Θα μπορουσε μια οποιαδήποτε πατριωτική κυβερνηση...
Αλλα επι χουντας υπηρχαν 3 χαρακτηριστικά που βοήθησαν την επιτευξη τετοιων παραγωγών...
1.Υπηρχε η πολιτική βουληση και το χρημα.
2. Υπήρχε η συμμετοχη του ελληνικού στρατού κατα κόρον σε όλες τις ιστορικές παραγωγες.... ωστε να πέσει ο προυπολογισμός που θα απαιτουνταν με χιλιαδες επαγγελματίες κομπάρσους.
3. Σε ολες τις ταινίες υπήρχε στρατιωτική και ιστορική υποστήριξη από ειδικούς ωστε να μην ξεφεύγουν από την αλήθεια οπως οι "χολυγουντιανές αμερικανιές" που βρίθουν από ανακρίβειες.....
Με τις 3 αυτες προυποθέσεις ο στόχος πετυχαινε και το αποτελεσμα ηταν αρκετα ικανοποιητικό.
Μάλιστα ο Παπαμιχαήλ έλεγε πάντα ότι σε σχεση με όλες τις χαζοταινιουλες που γύρισε στην ζωή του ο Παπαφλέσσας ήταν αυτη που ξεχώριζε και πάντα θεωρουσε την καλυτερη του...
Γι αυτο και ήταν η μοναδική φωτογραφια που ειχε στο καμαρινι του μεχρι το τελος της ζωής του!!!
Ότι καί νά πούμε ό james Paris. ΉΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΖΩΝΤΑΝΕΨΕ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΝΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Τό Ελληνικό κράτος τί έκανε; τό πριμοδοτούμενο από εμάς Ελληνικό κέντρο κινηματογράφου; [λησμόνησα χρηματοδοτεί μόνο πορνό καί ψυχανώμαλα σκουπίδια]. Η ασπρόμαυρη μεταπολιτευτική ΕΡΤ είχε ξεκινήσει σέ τηλεοπτική σειρά άν θυμάστε τόν Οδυσσέα Ανδρούτσο. Αλλά ώς διά μαγείας σταμάτησε.... Ό Μυτιληνιός james PARIS [αλήθεια τό πραγματικό του όνομα ποιό;]. Έκανε αυτό πού ήταν καθήκον τής πολιτείας : νά αποτυπώσει νά ζωντανέψει τήν ιστορία τών Ελλήνων στό κινηματογραφικό πανί. Φαντάζεσαι νά υπήρχαν στήν κινηματογραφία καταγραμμένες ταινίες μέ ηθοποιους καί άλλες ιστορικές περίοδοι [ Λεωνίδας, Κωνσταντίνος παλαιολόγος, Ρήγας Φερραίος]. ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ. Καί δέν θά χωρούσαν παραχαράξεις. Έν πάσει περιπτώσει ό Έλληνας james Paris προσφερε ανεκτίμητη υπηρεσία στό έθνος καί στή διάσωση τής ιστορίας του. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ. ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΝ ΕΥΓΝΟΜΩΝΕΙ! ΠΑΝΟΣ
Δημοσίευση σχολίου