που ξέρεις πως ότι και να γίνει "θα καθαρίσει" με ένα τηλέφωνο και δεν θα τολμήσει να σε καταδικάσει κανένας,
ΕΣΥ που τόσο εύκολα βγάζεις ένα σπρέυ για να βεβηλώσεις ένα άγαλμα.
Προχθές βράδυ (10/3/2011) είχατε μία ακόμη πορεία στη Θεσσαλονίκη,
δες τα κατορθώματά σας (τα διαφημίζετε οι ίδιοι στο indymedia ) (πάντα με την απόλυτη ανοχή της ΕΛ.ΑΣ. - για να καταλάβεις πόσο χρήσιμοι είστε για το "σύστημα" και τη Νέα Τάξη που κυβερνάει)
Δες και τα κατορθώματά σας 1 μήνα πριν, στην Πλ.Αριστοτέλους πάλι για το ίδιο θέμα, για την "απεργία πείνας των μεταναστών" (το βρήκατε το νόημα της ζωής σας έτσι;; ) (οι φωτογραφίες πάρθηκαν τότε και μετά από παρέμβασή μας στην αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου το άγαλμα έχει εδώ και καιρό καθαριστεί)
Κάνε τον κόπο τώρα να διαβάσεις ποιος ήταν αυτός που του βεβήλωσες το άγαλμα:
Μέσα σ' αυτόν τον αναβρασμό, τον Μάρτιο του 1910, ο Πατριάρχης έστειλε στην Μητρόπολη Γρεβενών, που χήρευε γιατί είχε απομακρυνθεί ο Μητροπολίτης Αγαθάγγελος, τον νεαρό Επίσκοπο Πέτρας Αιμιλιανό Λαζαρίδη.
Η κατάσταση στην περιοχή Γρεβενών ήταν τόσο έκρυθμη, όσο και στο Μοναστήρι. Κι εδώ υπήρχε η δίωξη που είχαν εξαπολύσει οι Τούρκοι, το όργιο το εγκληματικό των Βουλγάρων και επιπλέον και η ρουμανική προπαγάνδα, που την ενεθάρρυναν οι Νεότουρκοι.
Όπως όλοι, έτσι και ο Μητροπολίτης Αιμιλιανός στην αρχή είχε πιστέψει στις εξαγγελίες των Νεοτούρκων. Για να δει πολύ γρήγορα την αλήθεια. Όσο ο καιρός περνούσε, οι Νεότουρκοι άρχισαν να δολοφονούν τους Μακεδονομάχους και να καταδιώκουν τους κληρικούς.
Ο Μητροπολίτης Αιμιλιανός, νέος, γενναίος, αποφασισμένος για κάθε θυσία, ύψωσε το ανάστημα. Με τακτικές Εκθέσεις προς το Πατριαρχείο και την Ελληνική Κυβέρνηση, έκανε γνωστή την κατάσταση που επικρατούσε και τα μαρτύρια των Ελλήνων. Επισκεπτόταν τα χωριά για να εμψυχώσει τους ιερείς και τους δασκάλους, να τονώσει το ηθικό των κατοίκων.
Η θαρραλέα στάση του διαρκώς αύξανε το μίσος των εχθρών. Το μόνο που επεδίωκαν ήταν να τον εξοντώσουν, να τον βγάλουν από τη μέση. Ιδίως ο Μπεκήρ αφέντης, ο ισχυρός Τούρκος, μένεα έπνεε εναντίον του.
Όμως τίποτε δεν δείλιαζε τον ατρόμητο Μητροπολίτη. Συνεχίζοντας το παράδειγμα των προκατόχων του, εξακολουθούσε το έργο του. Είχε γίνει ο καλός ποιμένας που όλοι λάτρευαν.
Την μοιραία 1η Οκτωβρίου 1911, μετά από περιοδεία, πήγε στο χωριό Σνίχοβο (Αιμιλιανό) να λειτουργήσει, να έρθει σε επικοινωνία με τους πιστούς. Το απόγευμα αποφάσισε να επιστρέψει στα Γρεβενά. Οι χωρικοί τον παρακαλούσαν να αναβάλει την αναχώρηση, γιατί είχαν πληροφορηθεί ότι Νεότουρκοι και Ρουμανίζοντες καιροφυλακτούσαν στα γύρω μέρη με κακές προθέσεις. Μα ο Μητροπολίτης δεν ήθελε να υποχωρήσει. Δεν δείλιαζε εκείνος. Το καθήκον μόνο λογάριαζε. Ξεκίνησε. Στον δρόμο, σε μια χαράδρα, οι εχθροί περίμεναν. Ανεπεράσπιστος καθώς ήταν, τον συνέλαβαν, μαζί με τον διάκονο που τον συνόδευε, τον Δημήτρη Αναγνώστου και τον αγωγιάτη τους. Αφού τους βασάνισαν, τους κατακρεούργησαν κατά τον πιο φρικτό, απάνθρωπο τρόπο.
Μόνο την 6η Οκτωβρίου, ψάχνοντας, βρήκαν τα πτώματα στην οικτρή εκείνη κατάσταση. Τους μετέφεραν στα Γρεβενά, όπου η κηδεία τους έγινε σε κατανυκτική ατμόσφαιρα θρήνου και πένθους, την 11η Οκτωβρίου.
Εκεί, στην Μητρόπολη, αναπαύεται ο Αγωνιστής του Χριστού και του Έθνους, ο οποίος έβαψε με το αίμα του την Μακεδονική γη, που υπερασπίστηκε με όλη την ψυχή του. Ήρωας της Μεγάλης Ιδέας, Εθνομάρτυρας.
Ο Μητροπολίτης Αιμιλιανός ήταν το τελευταίο θύμα της θηριωδίας των εχθρών του Γένους. Τον ηρωικό του θάνατο θρήνησε όλος ο Ελληνισμός.
Στα Γρεβενά, στήθηκε η προτομή του στην κεντρική Πλατεία.
Και τα δύο τελευταία χωριά που επισκέφθηκε, πήραν το όνομά του τιμητικά. Το ένα «Δεσπότης», το άλλο «Αιμιλιανός», ενώ το 1990 ο διάδοχός του Μητροπολίτης Γρεβενών Σέργιος έστησε τον ανδριάντα του στον αύλειο χώρο του Μητροπολιτικού Οίκου, δίπλα στον ανδριάντα του αγίου Κοσμά του Αιτωλού.
Κι ύστερα, μετά τόσων χρόνων αγώνα, τόσες θυσίες, τόσα μαρτύρια, τόσους ηρωισμούς, τόσο αίμα, τόσους νεκρούς, ευδόκησε ο Θεός και χάρισε στην Ελληνική Μακεδονία την ελευθερία, με τους ένδοξους Πολέμους του 1912-13.
Στον Μακεδονικό Αγώνα, τον μοναδικό αυτό Αγώνα, που διεξήχθη εθελοντικά, για το ύψιστο αγαθό της ελευθερίας, η Εκκλησία είχε από την αρχή τον πρώτο λόγο. Η Εκκλησία στάθηκε ο ακρογωνιαίος λίθος που στήριξε το οικοδόμημα, που χάρισε θάρρος, ελπίδα, δύναμη, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ευνοϊκό, όπως το πόθησε ο Ελληνισμός.
Η Εκκλησία θυσιάστηκε. Από τον Πατριάρχη, τους Αρχιερείς, τον Κλήρο, τους Μοναχούς, η Εκκλησία έδωσε το μεγάλο παράδειγμα της αυταπάρνησης και της ανδρείας. Στους ιερείς που θυσιάστηκαν αξίζει, όσο και στους αγωνιστές, η δόξα.
Θα τελειώσουμε το ευλαβικό αυτό αφιέρωμά μας, με τα λόγια του Παύλου Μελά: «Πάντοτε κατά τους αγώνας του Έθνους μας προΐστατο η Εκκλησία. Έτσι, τώρα προ πάντων, στην Μακεδονία, ότε κατ' Αυτής κυρίως στρέφονται αι επιθέσεις των εχθρών,η Εκκλησία και πάλιν θα προστατεύση τον Αγώνα».
Κατάλαβες λοιπόν τώρα πόσο βλάκας και κρετίνος είσαι, κακομαθημένε μπούλη αναρχικέ;;;
6 σχόλια:
ο βλαξ ποτέεεεεεεεεεεεεεεεεεέ
ΔΕΝ
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ
ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ
ΠΟΣΟ ΒΛΑΞ ΕΙΝΑΙ....
(όσο υπηρετεί το κακό)
ΕΚΤΟς ΚΙ ΑΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ...
Η ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ
Α Π Ο Β Λ Α Κ Ω Ν Ε Ι
ΤΟΝ ανθρωπο!
μόνο ο μετανοημένος
ἀνθρωπος
έχει την ευφυία=τον φωτισμό
να διακρίνει
την ανοησία
και την βλακεία.
(μου άρεσε η αναρτηση
διοτι οι φωτος ειναι ντοκουμεντο
της βλακειας τους)
ΙΩΑΚΕΙΜ ΚΟΖΑΝΗΣ
Αδελφοι μην χρησιμοποιητε τον ορο ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ για να περιγραψετε τους βανδαλους που βαρβαριζουν....
Ο ορος χρησιμοποιηται στα πλαισια παραπληροφορησης της νεας ταξης πραγματων για να περιγραψει βανδαλους σινες, και να δημιουργισει απεχθεια στον μεσο ανθρωπο προς αυτον.
Αναρχικος εστι αυτος που δεν ερει αρχη.
Και αυτο σημαινει ευγενεια και ηθος μια και οι αρχες των νομων χρειαζονται οταν υπαρχει ελληψει των ανωτερω.
Η νεα ταξη προκειμενου να απομακρυνει τους ανθρωπους απο την ιδεα της μη αρχης διεδωσε μεσω των αφελων νεων τον ορο αναρχικος και με λαθος ενοια ουτος ωστε οι ανθρωποι σιγα σιγα να αποκτησουν απεχθεια προς την ενοια αφου θα ζουν κατι αλλο απο την αληθηνη ενοια του ορου.
Περιγραψτε τους αφελεις βανδαλους με ορους οπως βαρβαρος, σινης (καταστροφεας)κ.α. αλλα μην τσιμπατε.......
20.03
ΟΙ ίδιοι αυτοΑποκαλουνται Αναρχικοί.
δεν τους αποκαλοῦμε εμεις!
επιπλεον
οι πραξεις τους
(των Αναρχικων)
τους χαρακτηρίζουν.
(μῆπως βλέπεις πολύ Λάκη?
χτες πάλι
αφου έβαλε τους Συριζόφασίστες
να πουνε τις Ανοησίες τους
............
έπλεξε πάλι τα εγκώμια
στην "καημένη-ταλαιπωρημενη=συκοφαντημενη"!!!
ΑΝΑΡΧΙΚΗ γερμανιδα
που την έπιασε η ΑΝΤΙτρομοκρατική
(και ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ!!!)
ΟΤΑΝ
ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕ ΓΙΑΦΚΑ!
ΚΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 2
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΩΝ ΒΟΜΒΟ-ΠΑΚΕΤΩΝ....
ΟΠΟΤΕ ΑΣΤΟ.
ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ.
(τουλάχιστον εμένα)
+Α.+Κ.
ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣ
έχουν υπογράψει
ολοι αυτοι οι πανίΒΛΑΚΕς
ΜΕ @.ΤΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟ (Α)
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ.
(το άστρο του ΣΥΡΙΖΟΦΑΣΙΣΤΑΝ!
Τῶν πυρήνων της βλακείας!)
Ανωνυμε 20.03 ομολογω ότι το σχολιο σου με παραξένεψε και δεν το πολυκαταλαβα....
Αν καταλαβα καλα λες ότι η εννοια αναρχικός είναι "καλη" εννοια;
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς....
Αναρχικός είναι αυτός που δεν δέχεται καμια αρχή ...είναι λοιπόν εκ της λέξης αντιεξουσιαστής....
Μηπως έχεις μπερδεψει την λέξη αναρχικός με την Αναρχος.....
Αναρχος που είναι ενα επιθετο που αποδίδεται στο Θεό σημαίνει αυτος που δεν εχει αρχή....
Αναρχικός είναι αυτός που δεν δεχεται καμια αρχή(εξουσια ή νομους).
Τουλαχιστον με αυτην την χρηση βρίσκουμε τις δυο λεξεις....
Και ολοι καταλαβαίνουμε ποιος είναι ποιος.....
Δημοσίευση σχολίου