8 Φεβρουαρίου 2011
«Δεν υπήρχε κρυφό σχολειό», απεφάνθη ο … ειδικός!
Νικόλαος Γύζης, Το κρυφό σχολειό, ελαιογραφία, 1885/86. Ο ζωγράφος έφτιαξε το έργο σε στιγμές παράκρουσης και ενώ είχε λάβει διαταγές από ομάδες ακροδεξιών και εθνικοφρόνων, που έβλεπαν παντού φαντάσματα και ήθελαν να σπείρουν το μίσος μεταξύ των κατοίκων της Ελλάδος, που οι ίδιοι κύκλοι σκόπιμα ονόμαζαν πεισμώνως και ακατανοήτων Έλληνες -ενώ δεν ήταν-, και των καλών Οθωμανών, που ήταν ανεκτικοί, καλοί καγαθοί (όπως για παράδειγμα ο Ερντογάν και ο Νταβούτογλου) και κάποιοι κακοί και αγράμματοι πήραν τα όπλα και σκοτώθηκαν κατά χιλιάδες -και πάλι ακατανοήτως- για να αποκτήσουν την Ελευθερία τους.
Τάδε έφη ομάδα αριστερών-προοδευτικών ιστορικών και διανοουμένων, με τεράστιο επιστημονικό έργο σε ΜΚΟ, ξεκοκκάλισμα προγραμμάτων και χορηγιών από τα απόρρητα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ υπεξ, της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ και άλλων φορέων του ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ που επιδιώκουν τη δημιουργία μιας ανοικτής κοινωνίας εδώ στα πολύπαθα Βαλκάνια.
Διαβάζουμε παρακάτω το άρθρο του κ. Κώστα Ροδινού
Παρακολούθησα τη σειρά του ΣΚΑΙ για το 1821. Και εξοργίστηκα με την χοντροκομμένη προσπάθεια των συντελεστών της να μας πείσουν ό,τι τάχαμου βλέπουν την ιστορία αντικειμενικά, ενώ την παραμορφώνουν.
Θα μείνω μόνο στην αγωνιώδη προσπάθειά του κ. Τατσόπουλου να καταρρίψει τους «εθνικούς μύθους» με τους οποίους μεγαλώσαμε. Ενας τέτοιος μύθος είναι το «κρυφό σχολειό».
«Δεν υπήρχε κρυφό σχολειό», απεφάνθη ο ….ειδικός! Η Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν ανεκτική.
Θα μου επιτρέψει μια μικρή ιστορία. Φοιτητής, πήγα με κάτι φίλους στο Nashville του Τennessee, για να δούμε το «Παρθενώνα», που κοσμεί την «Αθήνα του Νότου» και κτίστηκε το 1897 για να τιμηθεί η εκατοστή επέτειος από την ίδρυση της πόλης.
Μετά την περιήγηση, καθίσαμε για φαγητό σε μια Dinner. Παραγγείλαμε κάτι triple-deck cheeseburger και χαζολογούσαμε στα ελληνικά, όταν η …Μενεγάκη που μας σερβίρισε έκανε τη διαπίστωση. «You are not speaking English! And what language is this?” ρώτησε όλο νάζι.
«Greek», βιαστήκαμε να απαντήσουμε όλοι μαζί.
«Oh really! Our chef is from …Greek!”
Σε λίγο εμφανίστηκε ένας θεόρατος τύπος με κάτασπρα μαλλιά μέχρι τους ώμους και ένα τεράστιο μουστάκι.
«Εσείς μωρέ κοπέλια είστε από την πατρίδα, μου λέει η κουζουλή;»
Μείναμε με τα burger στα χέρια.
“Take the βλακίες, μ..ρή. They are πατρίδα. I cook real food!»
Εσπρωξε τα πιάτα από το τραπέζι και η σερβιτόρα τα μάζεψε αγχωμένη. Μας οδήγησε σε μια άκρη του εστιατορίου, σ’ έναν κλειστό χώρο. Τέσσερα άτομα καθίσαμε σε μια τεράστια ροτόντα που χωρούσε 15! Δυο ζευγάρια από τα διπλανά τραπέζια τα έβγαλε έξω, σχεδόν με το ζόρι, και τη δικαιολογία ότι είχε «VIP guests». Μας έριξαν μια ματιά όλο φθόνο. Μόνο για VIP δεν μοιάζαμε!
«Για μπακούρια σας κόβω; Φοιτητές; Θα έχετε καιρό να φάτε πράμα. Τι τραβάει η ψυχή σας;» Αλληλοκοιταχθήκαμε, χωρίς να μιλήσει κανένας.
«Κρίνετε μωρέ, τι θέλετε; Εγώ κάνω κουμάντο εδώ και δε βλέπω πατριώτες κάθε μέρα!»
«Γιουβαρλάκια», είπα εγώ, «παστίτσιο», ένας άλλος, «στιφάδο», μουρμούρισε ο τρίτος.
«Ο.Κ. Θα σας στείλω κάτι μεζέδες για αρχή και θα δώ τι μπορώ να κάνω, που κοντεύετε να ρέψετε από την πείνα!». Χάθηκε στη κουζίνα.
Σε λίγο ήρθε η ξανθιά σερβιτόρα μαζί με τρείς βοηθούς και γέμισαν το τραπέζι με πιατάκια, πιάτα και πιατέλες! Εφταναν για ένα …λόχο!
Μετά από μισή ώρα περίπου, εμφανίστηκε ο Σήφης με μια τεράστια μπουκάλα ρακί στο ένα χέρι και μια κρητική λύρα στο άλλο.
Αρχίσαμε τις ρακές και τα ριζίτικα! Όταν ήρθε στο κέφι αυτοσχεδίαζε και ματινάδες! Γράφεις βιβλίο ολόκληρο με την ιστορία του! Και ήξερε τον «Ερωτόκριτο» απ’ έξω!
Κατά τις πέντε το απόγευμα, λες και τον κτύπησε κεραυνός, αφήνει τη λύρα, σηκώνεται, σουλουπώνεται. «Θα λείψω για καμιά ώρα. Μη το κουνήστε ρούπι. Θα γυρίσω» Και εξαφανίστηκε.
Ρώτησα τη σερβιτόρα. Ηταν διστακτική, αλλά με τα πολλά την έπεισα.
Με οδήγησε, αθόρυβα, στο υπόγειο. Εμεινα άφωνος. Σε ένα μικρό χώρο είχε τέσσερα θρανία. Στον ένα τοίχο κρεμόταν ένας μαυροπίνακας, όπου ήταν γραμμένες με λευκή κιμωλία μερικές ελληνικές λέξεις και κάποιες σύντομες προτάσεις. Το τμήμα αποτελούσαν 5 μαθητές, όλοι μαύροι.
Τους μάθαινε ελληνικά!
Δεν ήθελα να διακόψουμε τέτοια ιερή στιγμή και απομακρυνθήκαμε προσεκτικά, για να μη μας πάρει είδηση. Μια ηλικιωμένη σερβιτόρα μου αποκάλυψε ότι κάνει αυτή τη δουλειά πέντε-έξη χρόνια τώρα.
«Και πώς έπεισε τα παιδιά να μάθουν ελληνικά;»
Γέλασε. «Είναι πολύ απλό. Τους αφήνει να φάνε ότι θέλουν και τους δίνει και από μια μερίδα για το σπίτι! For a poor family that is some kind of a deal!”
Όταν τελείωσε το μάθημα, ήρθε με τις παραγγελίες, αλλά στο μεταξύ είχαμε φάει του σκασμού και έτσι τις συσκεύασε για το ταξίδι της επιστροφής στη Νέα Υόρκη. Καθώς τον αποχαιρετούσαμε, με κράτησε παράμερα. «Σας πήρα με το μάτι μου που κατεβήκατε. Ντράπηκα να σας το πώ καθότι εσείς είστε γραμματιζούμενοι, ενώ εγώ μόλις και με το ζόρι έμαθα κάτικολλυβογράμματα σ’ ένα νυχτερινό….»
«Και τι μαθαίνετε στα παιδάκια;»
«Δεν υπάρχει άνθρωπος να μιλήσω ελληνικά! Φοβήθηκα ότι θα τα ξεχάσω! Ετσι μάζεψα τα παιδάκια, μου έστειλαν από την πατρίδα κάτι παλιά αναγνωστικά και ένα βιβλίο ιστορίας. Και μαθαίνουμε μαζι! Εδώ έχουν τον Παρθενώνα και ξέρουν για την Ελλάδα!
Προσπαθώ να τους μάθω και πεντοζάλη, αλλά δεν τόχω ακόμα! Αλλά που θα πάει!»
Ο Σήφης, ούτε πτυχία απένειμε, ούτε βαθμούς έδινε, ούτε τάξεις είχε, ούτε πρόγραμμα! Εφτιαξε ένα «κρυφό σχολειό», στο υπόγειο του εστιατορίου που δούλευε ως σέφ!
Δεν ήθελε να ξεχάσει την προγονική του γλώσσα. Το θεωρούσε υποχρέωση «να μη χαθεί η λαλιά μας» για αυτό και τη μάθαινε στα παιδάκια.
Α, και η Αμερική είναι απολύτως ανεκτή στην εκπαίδευση! Ο καθένας, μπορεί να διδάξει ότι θέλει!
Πηγή: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/02/blog-post_3936.html
από το Απόψεις για την Μονή Βατοπεδίου
(ευχαριστώ την φιλη Αγγελική)
Τάδε έφη ομάδα αριστερών-προοδευτικών ιστορικών και διανοουμένων, με τεράστιο επιστημονικό έργο σε ΜΚΟ, ξεκοκκάλισμα προγραμμάτων και χορηγιών από τα απόρρητα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ υπεξ, της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ και άλλων φορέων του ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΎ που επιδιώκουν τη δημιουργία μιας ανοικτής κοινωνίας εδώ στα πολύπαθα Βαλκάνια.
Διαβάζουμε παρακάτω το άρθρο του κ. Κώστα Ροδινού
Παρακολούθησα τη σειρά του ΣΚΑΙ για το 1821. Και εξοργίστηκα με την χοντροκομμένη προσπάθεια των συντελεστών της να μας πείσουν ό,τι τάχαμου βλέπουν την ιστορία αντικειμενικά, ενώ την παραμορφώνουν.
Θα μείνω μόνο στην αγωνιώδη προσπάθειά του κ. Τατσόπουλου να καταρρίψει τους «εθνικούς μύθους» με τους οποίους μεγαλώσαμε. Ενας τέτοιος μύθος είναι το «κρυφό σχολειό».
«Δεν υπήρχε κρυφό σχολειό», απεφάνθη ο ….ειδικός! Η Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν ανεκτική.
Θα μου επιτρέψει μια μικρή ιστορία. Φοιτητής, πήγα με κάτι φίλους στο Nashville του Τennessee, για να δούμε το «Παρθενώνα», που κοσμεί την «Αθήνα του Νότου» και κτίστηκε το 1897 για να τιμηθεί η εκατοστή επέτειος από την ίδρυση της πόλης.
Μετά την περιήγηση, καθίσαμε για φαγητό σε μια Dinner. Παραγγείλαμε κάτι triple-deck cheeseburger και χαζολογούσαμε στα ελληνικά, όταν η …Μενεγάκη που μας σερβίρισε έκανε τη διαπίστωση. «You are not speaking English! And what language is this?” ρώτησε όλο νάζι.
«Greek», βιαστήκαμε να απαντήσουμε όλοι μαζί.
«Oh really! Our chef is from …Greek!”
Σε λίγο εμφανίστηκε ένας θεόρατος τύπος με κάτασπρα μαλλιά μέχρι τους ώμους και ένα τεράστιο μουστάκι.
«Εσείς μωρέ κοπέλια είστε από την πατρίδα, μου λέει η κουζουλή;»
Μείναμε με τα burger στα χέρια.
“Take the βλακίες, μ..ρή. They are πατρίδα. I cook real food!»
Εσπρωξε τα πιάτα από το τραπέζι και η σερβιτόρα τα μάζεψε αγχωμένη. Μας οδήγησε σε μια άκρη του εστιατορίου, σ’ έναν κλειστό χώρο. Τέσσερα άτομα καθίσαμε σε μια τεράστια ροτόντα που χωρούσε 15! Δυο ζευγάρια από τα διπλανά τραπέζια τα έβγαλε έξω, σχεδόν με το ζόρι, και τη δικαιολογία ότι είχε «VIP guests». Μας έριξαν μια ματιά όλο φθόνο. Μόνο για VIP δεν μοιάζαμε!
«Για μπακούρια σας κόβω; Φοιτητές; Θα έχετε καιρό να φάτε πράμα. Τι τραβάει η ψυχή σας;» Αλληλοκοιταχθήκαμε, χωρίς να μιλήσει κανένας.
«Κρίνετε μωρέ, τι θέλετε; Εγώ κάνω κουμάντο εδώ και δε βλέπω πατριώτες κάθε μέρα!»
«Γιουβαρλάκια», είπα εγώ, «παστίτσιο», ένας άλλος, «στιφάδο», μουρμούρισε ο τρίτος.
«Ο.Κ. Θα σας στείλω κάτι μεζέδες για αρχή και θα δώ τι μπορώ να κάνω, που κοντεύετε να ρέψετε από την πείνα!». Χάθηκε στη κουζίνα.
Σε λίγο ήρθε η ξανθιά σερβιτόρα μαζί με τρείς βοηθούς και γέμισαν το τραπέζι με πιατάκια, πιάτα και πιατέλες! Εφταναν για ένα …λόχο!
Μετά από μισή ώρα περίπου, εμφανίστηκε ο Σήφης με μια τεράστια μπουκάλα ρακί στο ένα χέρι και μια κρητική λύρα στο άλλο.
Αρχίσαμε τις ρακές και τα ριζίτικα! Όταν ήρθε στο κέφι αυτοσχεδίαζε και ματινάδες! Γράφεις βιβλίο ολόκληρο με την ιστορία του! Και ήξερε τον «Ερωτόκριτο» απ’ έξω!
Κατά τις πέντε το απόγευμα, λες και τον κτύπησε κεραυνός, αφήνει τη λύρα, σηκώνεται, σουλουπώνεται. «Θα λείψω για καμιά ώρα. Μη το κουνήστε ρούπι. Θα γυρίσω» Και εξαφανίστηκε.
Ρώτησα τη σερβιτόρα. Ηταν διστακτική, αλλά με τα πολλά την έπεισα.
Με οδήγησε, αθόρυβα, στο υπόγειο. Εμεινα άφωνος. Σε ένα μικρό χώρο είχε τέσσερα θρανία. Στον ένα τοίχο κρεμόταν ένας μαυροπίνακας, όπου ήταν γραμμένες με λευκή κιμωλία μερικές ελληνικές λέξεις και κάποιες σύντομες προτάσεις. Το τμήμα αποτελούσαν 5 μαθητές, όλοι μαύροι.
Τους μάθαινε ελληνικά!
Δεν ήθελα να διακόψουμε τέτοια ιερή στιγμή και απομακρυνθήκαμε προσεκτικά, για να μη μας πάρει είδηση. Μια ηλικιωμένη σερβιτόρα μου αποκάλυψε ότι κάνει αυτή τη δουλειά πέντε-έξη χρόνια τώρα.
«Και πώς έπεισε τα παιδιά να μάθουν ελληνικά;»
Γέλασε. «Είναι πολύ απλό. Τους αφήνει να φάνε ότι θέλουν και τους δίνει και από μια μερίδα για το σπίτι! For a poor family that is some kind of a deal!”
Όταν τελείωσε το μάθημα, ήρθε με τις παραγγελίες, αλλά στο μεταξύ είχαμε φάει του σκασμού και έτσι τις συσκεύασε για το ταξίδι της επιστροφής στη Νέα Υόρκη. Καθώς τον αποχαιρετούσαμε, με κράτησε παράμερα. «Σας πήρα με το μάτι μου που κατεβήκατε. Ντράπηκα να σας το πώ καθότι εσείς είστε γραμματιζούμενοι, ενώ εγώ μόλις και με το ζόρι έμαθα κάτικολλυβογράμματα σ’ ένα νυχτερινό….»
«Και τι μαθαίνετε στα παιδάκια;»
«Δεν υπάρχει άνθρωπος να μιλήσω ελληνικά! Φοβήθηκα ότι θα τα ξεχάσω! Ετσι μάζεψα τα παιδάκια, μου έστειλαν από την πατρίδα κάτι παλιά αναγνωστικά και ένα βιβλίο ιστορίας. Και μαθαίνουμε μαζι! Εδώ έχουν τον Παρθενώνα και ξέρουν για την Ελλάδα!
Προσπαθώ να τους μάθω και πεντοζάλη, αλλά δεν τόχω ακόμα! Αλλά που θα πάει!»
Ο Σήφης, ούτε πτυχία απένειμε, ούτε βαθμούς έδινε, ούτε τάξεις είχε, ούτε πρόγραμμα! Εφτιαξε ένα «κρυφό σχολειό», στο υπόγειο του εστιατορίου που δούλευε ως σέφ!
Δεν ήθελε να ξεχάσει την προγονική του γλώσσα. Το θεωρούσε υποχρέωση «να μη χαθεί η λαλιά μας» για αυτό και τη μάθαινε στα παιδάκια.
Α, και η Αμερική είναι απολύτως ανεκτή στην εκπαίδευση! Ο καθένας, μπορεί να διδάξει ότι θέλει!
Πηγή: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/02/blog-post_3936.html
από το Απόψεις για την Μονή Βατοπεδίου
(ευχαριστώ την φιλη Αγγελική)
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ιστορικά θεματα,
Τηλεοπτικές Εκπομπές
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
9 σχόλια:
Ένας (εξαιρετικός) πίνακας που ζωγραφίστηκς το 1885, αποτελεί απόδειξη για το αν κάτι έγινε ή δεν έγινε; Αν κάποιος ζωγράφος ζωγραφίσει τον Ηρακλή και τη Λερναία Ύδρα, πάει να πει ότι όντως ο Ηρακλής σκότωσε ένα ερπετό με εφτά κεφάλια;
Για αυτό λέγεται "μύθος", και στην συγκεκριμένη περίπτωση, "εθνικός μύθος". Για να αποδείξετε ότι υπήρχε κρυφό σχολειό, προσκομίστε στοιχεία και βιβλιογραφία.
Ούτε η ιστορία με την Αμερική αποδικνύει κάτι. Συγκινητική η ιστορία του Ελληνα μετανάστατη, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα μα σε τίποτα με την τουρκοκρατία.
Πολυ σωστα φιλε μου ενας πίνακας δεν μπορει να θεωρηθει απόδειξη.
Φυσικά ο καλλιτέχνης μπορει να ζωγραφίσει κάτι φανταστικο ή κάτι πραγματικο. Πιστευεις λοιπόν ότι ο Γυζης θεωρουσε εκεινη την στιγμη που ζωγραφιζε τον συγκεκριμενο πίνακα ότι δημιουργουσε μια φανταστική συνθεση....και το τονιζω διότι όπως κι εσυ βλέπεις ο άνθρωπος αυτος εζησε πολυ πιο κοντα από εμάς στα γεγονότα της επαναστασης....
Θα ήθελα να σου κάνω μια ερωτηση που όμως θα δειξει άν η ερωτησή σου είναι καλοπροαίρετη ή ανηκεις κι εσυ στους πολέμιους του κρυφου σχολείου...μιας και αποφευγεις να τοποθετηθεις....
Εσυ μπορεις να βρεις βιβλιογραφία και στοιχεια υπαρξης του κρυφού σχολειού;
Πάντως ασχετα με την απαντηση σου θα βάλω μια αναρτηση με λίγα στοιχεία.....
Σε ευχαριστω για το σχολιο φιλε μου.
Συμφωνω μαζι σου και για την ιστορία του μεταναστη και ο αρθρογραφος φυσικα δεν χρησιμοποίησε το παραδειγμα για να αποδειξει κάτι περαν του ότι και οι ελευθερες χωρες εχουν περιορισμους στην παιδεια πόσο μάλλον οι Τούρκοι οι οποιοι δεν εχουν ελευθερια στην παιδεια ούτε σήμερα!!!!!! στην ιδια τους την χωρα.
Σε ποιους τα πουλανε αυτοι οι ανιστορητοι προδότες τα περι ελευθερίας στην Παιδεια επί τουρκοκρατίας;Το επιχειρημα ειναι γελοίο δεν νομίζεις;
Η εκπαίδευση και η γλώσσα επι Τουρκοκρατίας ήταν ελεύθερη. Ιδιαίτερα τους δύο τελευταίους αιώνες.Η αλήθεια πρέπει να λέγετε . Είναι άλλο το ότι εγώ μισώ και απεχθάνομαι τους βάρβαρους Τούρκους και άλλο η αλήθεια .Δεν χρειάστηκε να υπάρξει κρυφό σχολειό .
Τι εννοείς βρε φιλε μου ότι τα ελληνοπουλα μαθαιναν ελληνική ιστορία και αποκτούσαν μεσω της εκπάιδευσης ελληνική εθνική συνείδηση;
Πραγματικά αυτη η "αλήθεια" ειναι εντυπωσιακη!!!!!!
Τέλοσππαντων το κρυφό σχολειό υπήρξε πολύ πριν εμφανιστει το δικό μου ή το δικο σου μίσος προς τους Τούρκους....
Η ιστορία έχει καταγράψει τα λάθη των Ελλήνων και σε αυτα δεν συγκαταλέγεται το κρυφο σχολείο...
Αν ηταν τα πραγματα όπως τα λες τότε θα έπρεπε σίγουρα να λειπουν από την επίσημη ιστορία μας ας πούμε η δίκη και φυλάκιση του Κολοκοτρώνη....ή οι εμφύλιες συρράξεις.....
Σε συμβουλέυω να διαβάσεις και την άλλη αναρτηση που καναμε για το κρυφό σχολείο....
ΠΑΡΑΚΑΛῶ............
(((σιγά ΜΗ διαβάσει την
αλλη αναρτηση
και μάθει την αληθεια!!!!!!!!)))
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙΕΙ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ.
ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΣΟΥΖΕΙ ΤΟΥΣ
ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ.
Ποσο μαλλον οταν αποτελουν αποδεδειγμενα prepaid Soros chicks...
" Όταν ήρχισεν ο απελευθερωτικός αγών τής ανεξαρτησίας,
δεν ήτο απορίας άξιον ότι ο κλήρος ού μόνον δεν παρηκολούθησε τας ορμητικάς εξάρσεις τού πατριωτισμού,
αλλά και ΗΓΩΝΙΣΘΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟΝ ΤΟΥ......
Ο ΠΑΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΕΙΧΟΝ ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ......
εις την κρίσιμον ταύτην στιγμήν τής εθνικής αποφασιστικότητος,
ο κλήρος ετάχθη κατά το πλείστον υπέρ τής διατηρήσεως τής κρατούσης τάξεως πραγμάτων και κατ΄αναγκαίαν τών πραγμάτων ακολουθίαν,
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ " !
Π.Πιπινέλης (Πρωθυπουργός, υπ. Εξωτερικών)
"Πολιτική Ιστορία τής Ελληνικής Επαναστάσεως"
Ακόμα και ο συντηρικότατος πολιτικός Π. Πιπινέλης αναγνωρίζει τον αντεπαναστατικό ρόλο του ιερατείου, που γιά να αποκρύψει την ιστορική αλήθεια έπλασε τους μύθους του κρυφού σχολιού και της Α. Λαύρας.
Δεν υπάρχει καμιά μαρτυρία ύπαρξης κρυφών σχολείων και θα ήταν περίεργη συνωμοσία της ιστορίας μια τέτοια σιωπή, αν είχαν υπάρξει.
Ο κατακτητής δεν καταδίωκε την παιδεία ούτε ενδιαφερόταν γι' αυτή. Αξιοποιούσε μάλιστα τους γραμματισμένους στο διοικητικό μηχανισμό του κράτους, όπως συνέβη με πολλούς Φαναριώτες.
Άλλο μεγάλο ψέμα η Α. Λαύρα.
Είναι ιστορικά εξακριβωμένο ότι η Επανάσταση άρχισε πριν τις 25 Μαρτίου και ότι ο Π. Π. Γερμανός δε σήκωσε τη σημαία της Επανάστασης στη μονή της Αγίας Λαύρας στις 25 Μαρτίου, γιατί την ημέρα αυτή δε βρισκόταν στην Αγία Λαύρα, αλλά στα Νεζερά (Αίγιο) της Αχαΐας, όπως ο ΙΔΙΟΣ γράφει στα απομνημονεύματά του.
Ο Π. Πατρών Γερμανός μάλιστα, στη σύσκεψη του Aιγίου, ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ με την επαναστατική στρατηγική των Φιλικών. Όταν στις 21 Μαρτίου δίνονταν οι μάχες στους δρόμους της Πάτρας με αρχηγό τον τσαγκάρη Παναγιωτάκη Kαρατζά, ο Γερμανός λούφαζε με τους προεστούς στη μονή Ομπλού.
Ο μύθος του ελληνοχριστιανισμού και του «Θεού της Ελλάδος» απαιτούσε για την Επανάσταση, μια ιερή ημερομηνία όπως αυτή του Ευαγγελισμού, ένα μοναστήρι και έναν επίσκοπο και τα στρίμωξε όλα αυτά σε ένα παραμύθι που μπάζει από παντού.
Είναι γνωστό, πως σε προγενέστερες ημερομηνίες είχαν ξεσηκωθεί τα Καλάβρυτα, η Βοστίτσα, η Καρύταινα, η Καλαμάτα, το Γύθειο, τα Σάλωνα και ο Πραστός.
O ίδιος ο Π. Πατρών Γερμανός δεν αναφέρει στα απομνημονεύματά του, που έγραψε στα τελευταία του και πρωτοκυκλοφόρησαν το 1837, λέξη για την υποτιθέμενη συγκλονιστικότερη στιγμή της ζωής του.
"Η προφανούς σκοπιμότητας επινόηση της ημερομηνίας αυτής, που τίποτα δεν δικαιολογεί την συμπερίληψή της στις δέλτους της Ιστορίας, προήλθε το 1835 από τον Κωλέττη και υλοποιήθηκε το 1838" (Β. Σφυρόερα, “Η επέτειος της Εθνεγερσίας“, “Καθημερινή-Επτά Ημέρες”, 1-3-2001).
Δυστυχως ανωνυμε σχολιαστη ειναι τραγικο να "ρουφαμε" ως γνωσεις ιστορίας τις θεωρίες αθέων και νεοπαγανιστων που μισουν κάθε τι ορθοδοξο (και συναμμα ελληνικο) και να απορριπτουμε την επισημη ιστορία....
Και μιας και ειχες την ευγενη καλοσυνη να αντιγραψεις ολοκληρα κομματια απο τους αθεους ας αντιγραψω κι εγω κομματια σαν απαντηση απο τους Ελληνες Ορθοδοξους αυτούς που τελικως αρεσει δεν αρεσει στους ανθελληνες νεοπαγανιστες ελευθερωσαν αυτον τον τοπο...
H Ελλαδική Εκκλησία κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας ανέπτυξε σημαντικό ρόλο σε όλη την επικράτεια. Πολλές φορές προστάτεψε τους κυνηγημένους, έσωσε πολλούς από τη μανία των Τούρκων και κράτησε ζωντανές τις παραδόσεις και τη γλώσσα. Και όταν ήρθε η ώρα της Επανάστασης, πρωτοστάτησε τόσο στην προετοιμασία όσο και καθ’ όλη τη διάρκειά της.
Τα μοναστήρια έγιναν ορμητήρια των καπεταναίων, νοσοκομεία για τους τραυματίες, καταφύγια για τους κυνηγημένους. Έδωσαν χρήματα και τρόφιμα στους αγωνιστές και όπλισαν τους επαναστατημένους, ενώ εκατοντάδες ιερείς και μοναχοί εντάχθηκαν σε ένοπλες ομάδες και πήραν μέρος σε πολλές μάχες. Πολλοί σκοτώθηκαν και ακόμη περισσότεροι τραυματίστηκαν και φυλακίστηκαν. Επίσης πολλά μοναστήρια καταστράφηκαν, μία και δύο φορές, ειδικά την περίοδο του Ιμπραήμ. Και σαν να μην έφταναν αυτά, μετά την απελευθέρωση οι Βαυαροί αποφάσισαν να κλείσουν μοναστήρια. Ο Μακρυγιάννης γράφει στα απομνημονεύματά του για τα μοναστήρια (κυρίως της Πελοποννήσου): «...αυτά τα μοναστήρια ήταν τα πρώτα προπύργια της απανάστασής μας. Ότι εκεί ήταν και οι τζεμπιχανέδες μας κι όλα τ’ αναγκαία του πολέμου. Ότ’ ήταν παράμερον και μυστήριον από τους Τούρκους».
Και τι ειπαν κορυφαιοι αγωνιστες κι οχι ο Πιπινελης που αν το ψαξουμε θα βρουμε τι καπνο φουμαρει...
Στρατηγός Μακρυγιάννης: «...και βρίζουν, οι πουλημένοι εις τους ξένους, και τους παπάδες μας, οπού τους ζυγίζουν άναντρους και απόλεμους. Εμείς τους παπάδες τούς είχαμε μαζί εις κάθε μετερίζι, εις κάθε πόνον και δυστυχίαν. Όχι μόνον διά να βλογάνε τα όπλα τα ιερά, αλλά και αυτοί με ντουφέκι και γιαταγάνι, πολεμώντας ωσάν λεοντάρια. Ντροπή, Έλληνες!».
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης: «Σαν μια βροχή ήρθε σε όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας και όλοι, και οι κληρικοί και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι γραμματισμένοι και οι έμποροι, όλοι συμφωνήσαμε στον ίδιο σκοπό και κάναμε την επανάσταση... Η επανάστασις η εδική μας δεν ομοιάζει με καμμίαν από όσας γίνονται την σήμερον εις την Ευρώπην. Της Ευρώπης αι επαναστάσεις εναντίον των διοικήσεών τους είναι εμφύλιος πόλεμος· ο εδικός μας πόλεμος ήτο πλέον δίκαιος. Ήτον έθνος με άλλον έθνος».
Και οσον αφορα το λαβαρο....
Ας δουμε τι συνεβει πραγματικα εκείνες τις ημερες και αν δικαια εορταζεται την 25η Μαρτίου η εθνικη εορτη μας...
Ο Π. Π. Γερμανός ορκισε τους Προκρίτους στο Λάβαρο-Εικόνα στις 18 Μαρτίου και τους Οπλαρχηγούς στις 21, οπότε και ξεκίνησαν με το Λάβαρο για την πολιορκία των Καλαβρύτων!
Ο Π. Π. Γερμανός στις 24 Μαρτίου έμπαινε κατόπιν με 500 παλικάρια στην Πάτρα, όπου και τέλεσε στην Πλατεία Αγίου Γεωργίου, παραμονή του Ευαγγελισμού, την πρώτη Επαναστατική Λειτουργία, μέσα σε απερίγραπτη κατάνυξη και δάκρυα, με σημαία το Σταυρό! Στο τέλος, σείστηκε η Πάτρα από το «Ελευθερία ή Θάνατος»! Όλα αυτά ενώ αναζητούνταν από τους Τούρκους της Τρίπολης! Εάν πήγαινε, όπως οι άλλοι όμηροι, η Αχαΐα θα αργούσε πολύ να σηκώσει τουφέκι, παρότι στο νότο είχε ξεκινήσει η Επανάσταση με την απελευθέρωση της Καλαμάτας στις 23 Μαρτίου από Πετρόμπεη, Κολοκοτρώνη, Παπαφλέσσα. Τότε τελέστηκε εκεί, στην Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων, η πρώτη Ελεύθερη Δοξολογία του Ελληνικού Έθνους, μετά το πάρσιμο της Πόλης και τη γενική σκλαβιά!!!
Άρα, πράγματι η επίσημη Επανάσταση είχε οριστεί στις 25 Μαρτίου, όπως αποδεικνύεται και από όλες τις πηγές και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός, επίσημα διορισμένος Έφορος της Φιλικής, είναι αυτός που Ορκίζει στο Λάβαρο, Κηρύσσει στην Πάτρα και Διακηρύσσει στις Δυνάμεις την Ελληνική Επανάσταση!!! Επομένως είναι απόλυτα σωστός ο Εθνικός Εορτασμός της 25ης Μαρτίου, όπως και ορίστηκε από το 1838!
Αυτα για την αποκατασταση της ιστορικης αληθειας κοντρα στις μασωνικώς προερχομενες θεωριες των νεοπαγανιστων και των αθέων διεθνιστων...
Δημοσίευση σχολίου