27 Δεκεμβρίου 2010
Νέα εξωφρενική τετράτομη έκδοση... κοινής Βαλκανικής Ιστορίας!
Με ανακοίνωσή της και καταγγελία, η Παμμακεδονική Ένωση, που απηύθυνε και στην κα υπουργό Παιδείας, στηλιτεύεται την προετοιμαζόμενη (;) εισαγωγή για διδασκαλία, μέσα στα ελληνικά σχολεία, μίας κυριολεκτικώς εξωφρενικής τετράτομης εκδόσεως, που φέρει τον άχαρο τίτλο «Κοινή Βαλκανική Ιστορία», που ήδη έχει μεταφρασθεί σε 8 γλώσσες, μεταξύ αυτών και στα ελληνικά! Εκδότης του «έργου» αυτού, είναι το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλιώσεως (;) της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης.
Η επιεικώς περίεργη αυτή έκδοση, δεν συγκεντρώνει το όποιο υλικό της, από επίσημες ιστορικές πηγές, ή κρατικά αρχεία, ή παραδεδεγμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα, αλλά μόνον από. φωτογραφίες, σκίτσα (!), πίνακες και δημοσιεύματα εφημερίδων!
Πρόκειται, δηλαδή, όπως αναφέρεται και στην καταγγελία, για μία ξεκάθαρη προσπάθεια μεταδόσεως, στις νεώτερες γενεές και στα ελληνικά σχολεία, μίας πλήρως απο-εθνικοποιημένης ιστορίας και προσεγγίσεως, πολύ μακράν από την δήθεν «εθνικιστική ιστορία», που υποκριτικώς αναφέρουν κάποιοι, για ευνόητους λόγους, ότι διδάσκεται σήμερα.
Μέσα εκεί γίνεται εργώδης προσπάθεια, να προβληθούν, μικρότερες ή μεγαλύτερες και πάντα εξωσυνοριακές κοινωνικές ομάδες και πληθυσμοί, ώστε να καταστεί δυνατή η «υπέρβαση» των τάχα στενών ορίων του έθνους μας!
Οι αποκλειστικώς ξένοι συγγραφείς του τετράτομου αυτού «έργου», σε δηλώσεις τους, επιμένουν ότι οι Ελληνόπαιδες πρέπει να μάθουν την ιστορία των γειτόνων τους (!), ενώ φαίνεται ότι «λησμονούν» εντελώς τυχαία, να συστήσουν το ίδιο και στις άλλες βαλκανικές νεολαίες, όπως λ.χ. η σκοπιανή ή η βουλγαρική, πως και εκείνοι πρέπει να γνωρίσουν την ελληνική ιστορία.
Είναι πάρα πολύ χαρακτηριστικό ότι και στην Τουρκία, αλλά και στη Βουλγαρία, δεν προωθείται το τετράτομο αυτό έργο στα εκπαιδευτικά τους συστήματα, αν και το όλο πνεύμα του «έργου» τάσσεται σαφώς υπέρ των δύο αυτών προαναφερθέντων χωρών!
Το στοιχείο εκείνο που πραγματικά «βγάζει μάτι», είναι το γεγονός, πως οι συγγραφείς κατέβαλαν ιδιαιτέρως «φιλότιμη» προσπάθεια, να θάψουν στην κυριολεξία και την Ελληνική Ιστορία, αφού τον α' τόμο τον έγραψαν ένας Τούρκος και ένας Ρουμάνος, τον β' τόμο μία Ρουμάνα, τον γ' τόμο ένας Βούλγαρος και τον δ' τόμο μία Κροάτισσα!!!
Επειδή είναι μέγα το πλήθος των εξόφθαλμων μεροληπτικών στοιχείων στις σελίδες του «έργου» αυτού, θα γίνει, τέλος, η απολύτως επιβεβλημένη αναφορά, στα ευχαριστήρια ενός στελέχους και πρωτεργάτου του «έργου», προς το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών, «για τη γενναιόδωρη οικονομική στήριξή του», στην όλη ετοιμασία των τόμων αυτών!
Το θέμα έφεραν στη βουλή οι Κυριάκος Βελόπουλος και Αγγελος Κολοκοτρώνης που ρωτούν την Υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου:
1. Ποια είναι η θέση του Υπουργείου, για το αληθινά «απερίγραπτο» αυτό τετράτομο «έργο», δήθεν Ιστορίας των Βαλκανίων; Υπάρχει πιθανότης να προωθηθεί προς διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία και γιατί;
2. Ποιες απαντήσεις θα δοθούν στις Παμμακεδονικές Ενώσεις των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, του Καναδά, της Ευρώπης και της Αφρικής, που καταγγέλλουν το παντελώς απαράδεκτο αυτό «έργο»;
Eλεύθερη Ωρα
από το Φιλουμενος
(ευχαριστώ τον φίλο Ποσειδώνα)
ΣΧΟΛΙΟ
Πάλι τα ίδια. Πάλι οι Αμερικανοεβραιοκίνητοι πληρωμένοι "ιστορικοί" επιχειρούν να ισοπεδώσουν την ιστορία δικαίων και αδίκων... στα Βαλκάνια και να πολτοποιήσουν το μυαλό των ελληνοπαίδων.....
Κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να ασχολούμαστε με αυτούς;
Πρέπει να τελειώνουμε μια και καλή.....
Πάρτε το χαμπάρι η ιστορία δεν ξαναγράφεται είναι ΜΙΑ.
Και σε αυτήν υπάρχουν καλές και κακές στιγμές για κάθε λαό....
Τι να κάνουμε που στην δική μας οι περισσότερες είναι καλές, χρυσές και ένδοξες με μεγάλους πολιτισμούς και σε κάποιους γείτονές μας είναι κυρίως μαύρες και γεμάτες με γενοκτονίες;
Αν οι γειτονές μας θέλουν να μάθουν την ιστορία μας ας πάρουν ελληνικά ιστορικά βιβλία και ας τα μεταφράσουν.....
Θα ήθελα να πώ και 2 λόγια για την ιστορική ερμηνεία των γεγονότων
Οι σωστοί ιστορικοί (Ελληνες και ξένοι) γράφουν πάντα τα αληθινά γεγονότα με δικές τους ερμηνείες. Τα ιστορικά γεγονότα όμως για όλους είναι αναμφισβήτητα. Τωρα οι ιστορικές ερμηνείες που δέχονται οι περισσότεροι ιστορικοί συνήθως είναι και οι γενικά αποδεκτές ερμηνείες..... χωρίς όμως αυτο να είναι και πάντα απολύτως σωστό. Βλέπετε τις περισσότερες φορές τα γεγονότα ερμηνεύονται από τους νικητές όμως η πάροδος του χρόνου εξαφανίζει τις στημένες ή λανθασμένες ερμηνείες των ιστορικών καθώς χάνεται στο βάθος του χρόνου το συμφέρον του νικητή αλλά και διότι με την πάροδο του χρόνου έρχονται στο φως και πολλές ερμηνείες και στοιχεία των ηττημένων.
Ετσι σήμερα π.χ. μπορούμε να πούμε ότι οι ερμηνείες που δίνουν οι σύγχρονοι ιστορικοί για τα γεγονότα του 2ο Παγκ. Πολέμου αρχίζουν να είναι σωστότερες από αυτές των πρώτων ετών μετά τον πόλεμο ....
Φυσικά όσο πιο πίσω πηγαίνουμε στον χρόνο τόσο ορθότερα είναι τα συμπεράσματα και οι ερμηνείες των γεγονότων. Απλά αν προχωρήσουμε σε μεγάλο βάθος χρόνου (δηλαδή π.χ. πάνω από 2-3000 χρόνια π.Χ.) οι πηγές είναι όλο και λιγότερες και τα κενά προσπαθεί να καλύψει η Αρχαιολογία....
Η επιεικώς περίεργη αυτή έκδοση, δεν συγκεντρώνει το όποιο υλικό της, από επίσημες ιστορικές πηγές, ή κρατικά αρχεία, ή παραδεδεγμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα, αλλά μόνον από. φωτογραφίες, σκίτσα (!), πίνακες και δημοσιεύματα εφημερίδων!
Πρόκειται, δηλαδή, όπως αναφέρεται και στην καταγγελία, για μία ξεκάθαρη προσπάθεια μεταδόσεως, στις νεώτερες γενεές και στα ελληνικά σχολεία, μίας πλήρως απο-εθνικοποιημένης ιστορίας και προσεγγίσεως, πολύ μακράν από την δήθεν «εθνικιστική ιστορία», που υποκριτικώς αναφέρουν κάποιοι, για ευνόητους λόγους, ότι διδάσκεται σήμερα.
Μέσα εκεί γίνεται εργώδης προσπάθεια, να προβληθούν, μικρότερες ή μεγαλύτερες και πάντα εξωσυνοριακές κοινωνικές ομάδες και πληθυσμοί, ώστε να καταστεί δυνατή η «υπέρβαση» των τάχα στενών ορίων του έθνους μας!
Οι αποκλειστικώς ξένοι συγγραφείς του τετράτομου αυτού «έργου», σε δηλώσεις τους, επιμένουν ότι οι Ελληνόπαιδες πρέπει να μάθουν την ιστορία των γειτόνων τους (!), ενώ φαίνεται ότι «λησμονούν» εντελώς τυχαία, να συστήσουν το ίδιο και στις άλλες βαλκανικές νεολαίες, όπως λ.χ. η σκοπιανή ή η βουλγαρική, πως και εκείνοι πρέπει να γνωρίσουν την ελληνική ιστορία.
Είναι πάρα πολύ χαρακτηριστικό ότι και στην Τουρκία, αλλά και στη Βουλγαρία, δεν προωθείται το τετράτομο αυτό έργο στα εκπαιδευτικά τους συστήματα, αν και το όλο πνεύμα του «έργου» τάσσεται σαφώς υπέρ των δύο αυτών προαναφερθέντων χωρών!
Το στοιχείο εκείνο που πραγματικά «βγάζει μάτι», είναι το γεγονός, πως οι συγγραφείς κατέβαλαν ιδιαιτέρως «φιλότιμη» προσπάθεια, να θάψουν στην κυριολεξία και την Ελληνική Ιστορία, αφού τον α' τόμο τον έγραψαν ένας Τούρκος και ένας Ρουμάνος, τον β' τόμο μία Ρουμάνα, τον γ' τόμο ένας Βούλγαρος και τον δ' τόμο μία Κροάτισσα!!!
Επειδή είναι μέγα το πλήθος των εξόφθαλμων μεροληπτικών στοιχείων στις σελίδες του «έργου» αυτού, θα γίνει, τέλος, η απολύτως επιβεβλημένη αναφορά, στα ευχαριστήρια ενός στελέχους και πρωτεργάτου του «έργου», προς το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών, «για τη γενναιόδωρη οικονομική στήριξή του», στην όλη ετοιμασία των τόμων αυτών!
Το θέμα έφεραν στη βουλή οι Κυριάκος Βελόπουλος και Αγγελος Κολοκοτρώνης που ρωτούν την Υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου:
1. Ποια είναι η θέση του Υπουργείου, για το αληθινά «απερίγραπτο» αυτό τετράτομο «έργο», δήθεν Ιστορίας των Βαλκανίων; Υπάρχει πιθανότης να προωθηθεί προς διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία και γιατί;
2. Ποιες απαντήσεις θα δοθούν στις Παμμακεδονικές Ενώσεις των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, του Καναδά, της Ευρώπης και της Αφρικής, που καταγγέλλουν το παντελώς απαράδεκτο αυτό «έργο»;
Eλεύθερη Ωρα
από το Φιλουμενος
(ευχαριστώ τον φίλο Ποσειδώνα)
ΣΧΟΛΙΟ
Πάλι τα ίδια. Πάλι οι Αμερικανοεβραιοκίνητοι πληρωμένοι "ιστορικοί" επιχειρούν να ισοπεδώσουν την ιστορία δικαίων και αδίκων... στα Βαλκάνια και να πολτοποιήσουν το μυαλό των ελληνοπαίδων.....
Κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να ασχολούμαστε με αυτούς;
Πρέπει να τελειώνουμε μια και καλή.....
Πάρτε το χαμπάρι η ιστορία δεν ξαναγράφεται είναι ΜΙΑ.
Και σε αυτήν υπάρχουν καλές και κακές στιγμές για κάθε λαό....
Τι να κάνουμε που στην δική μας οι περισσότερες είναι καλές, χρυσές και ένδοξες με μεγάλους πολιτισμούς και σε κάποιους γείτονές μας είναι κυρίως μαύρες και γεμάτες με γενοκτονίες;
Αν οι γειτονές μας θέλουν να μάθουν την ιστορία μας ας πάρουν ελληνικά ιστορικά βιβλία και ας τα μεταφράσουν.....
Θα ήθελα να πώ και 2 λόγια για την ιστορική ερμηνεία των γεγονότων
Οι σωστοί ιστορικοί (Ελληνες και ξένοι) γράφουν πάντα τα αληθινά γεγονότα με δικές τους ερμηνείες. Τα ιστορικά γεγονότα όμως για όλους είναι αναμφισβήτητα. Τωρα οι ιστορικές ερμηνείες που δέχονται οι περισσότεροι ιστορικοί συνήθως είναι και οι γενικά αποδεκτές ερμηνείες..... χωρίς όμως αυτο να είναι και πάντα απολύτως σωστό. Βλέπετε τις περισσότερες φορές τα γεγονότα ερμηνεύονται από τους νικητές όμως η πάροδος του χρόνου εξαφανίζει τις στημένες ή λανθασμένες ερμηνείες των ιστορικών καθώς χάνεται στο βάθος του χρόνου το συμφέρον του νικητή αλλά και διότι με την πάροδο του χρόνου έρχονται στο φως και πολλές ερμηνείες και στοιχεία των ηττημένων.
Ετσι σήμερα π.χ. μπορούμε να πούμε ότι οι ερμηνείες που δίνουν οι σύγχρονοι ιστορικοί για τα γεγονότα του 2ο Παγκ. Πολέμου αρχίζουν να είναι σωστότερες από αυτές των πρώτων ετών μετά τον πόλεμο ....
Φυσικά όσο πιο πίσω πηγαίνουμε στον χρόνο τόσο ορθότερα είναι τα συμπεράσματα και οι ερμηνείες των γεγονότων. Απλά αν προχωρήσουμε σε μεγάλο βάθος χρόνου (δηλαδή π.χ. πάνω από 2-3000 χρόνια π.Χ.) οι πηγές είναι όλο και λιγότερες και τα κενά προσπαθεί να καλύψει η Αρχαιολογία....
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
Το παραδάκι φυσά,τρέχει και προτρέχει και οι τσέπες παραγεμίζουν και παραφουσκώνουν.....
Δημοσίευση σχολίου