Σελίδες
27 Δεκεμβρίου 2010
Νέα εξωφρενική τετράτομη έκδοση... κοινής Βαλκανικής Ιστορίας!
Η επιεικώς περίεργη αυτή έκδοση, δεν συγκεντρώνει το όποιο υλικό της, από επίσημες ιστορικές πηγές, ή κρατικά αρχεία, ή παραδεδεγμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα, αλλά μόνον από. φωτογραφίες, σκίτσα (!), πίνακες και δημοσιεύματα εφημερίδων!
Πρόκειται, δηλαδή, όπως αναφέρεται και στην καταγγελία, για μία ξεκάθαρη προσπάθεια μεταδόσεως, στις νεώτερες γενεές και στα ελληνικά σχολεία, μίας πλήρως απο-εθνικοποιημένης ιστορίας και προσεγγίσεως, πολύ μακράν από την δήθεν «εθνικιστική ιστορία», που υποκριτικώς αναφέρουν κάποιοι, για ευνόητους λόγους, ότι διδάσκεται σήμερα.
Μέσα εκεί γίνεται εργώδης προσπάθεια, να προβληθούν, μικρότερες ή μεγαλύτερες και πάντα εξωσυνοριακές κοινωνικές ομάδες και πληθυσμοί, ώστε να καταστεί δυνατή η «υπέρβαση» των τάχα στενών ορίων του έθνους μας!
Οι αποκλειστικώς ξένοι συγγραφείς του τετράτομου αυτού «έργου», σε δηλώσεις τους, επιμένουν ότι οι Ελληνόπαιδες πρέπει να μάθουν την ιστορία των γειτόνων τους (!), ενώ φαίνεται ότι «λησμονούν» εντελώς τυχαία, να συστήσουν το ίδιο και στις άλλες βαλκανικές νεολαίες, όπως λ.χ. η σκοπιανή ή η βουλγαρική, πως και εκείνοι πρέπει να γνωρίσουν την ελληνική ιστορία.
Είναι πάρα πολύ χαρακτηριστικό ότι και στην Τουρκία, αλλά και στη Βουλγαρία, δεν προωθείται το τετράτομο αυτό έργο στα εκπαιδευτικά τους συστήματα, αν και το όλο πνεύμα του «έργου» τάσσεται σαφώς υπέρ των δύο αυτών προαναφερθέντων χωρών!
Το στοιχείο εκείνο που πραγματικά «βγάζει μάτι», είναι το γεγονός, πως οι συγγραφείς κατέβαλαν ιδιαιτέρως «φιλότιμη» προσπάθεια, να θάψουν στην κυριολεξία και την Ελληνική Ιστορία, αφού τον α' τόμο τον έγραψαν ένας Τούρκος και ένας Ρουμάνος, τον β' τόμο μία Ρουμάνα, τον γ' τόμο ένας Βούλγαρος και τον δ' τόμο μία Κροάτισσα!!!
Επειδή είναι μέγα το πλήθος των εξόφθαλμων μεροληπτικών στοιχείων στις σελίδες του «έργου» αυτού, θα γίνει, τέλος, η απολύτως επιβεβλημένη αναφορά, στα ευχαριστήρια ενός στελέχους και πρωτεργάτου του «έργου», προς το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών, «για τη γενναιόδωρη οικονομική στήριξή του», στην όλη ετοιμασία των τόμων αυτών!
Το θέμα έφεραν στη βουλή οι Κυριάκος Βελόπουλος και Αγγελος Κολοκοτρώνης που ρωτούν την Υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου:
1. Ποια είναι η θέση του Υπουργείου, για το αληθινά «απερίγραπτο» αυτό τετράτομο «έργο», δήθεν Ιστορίας των Βαλκανίων; Υπάρχει πιθανότης να προωθηθεί προς διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία και γιατί;
2. Ποιες απαντήσεις θα δοθούν στις Παμμακεδονικές Ενώσεις των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, του Καναδά, της Ευρώπης και της Αφρικής, που καταγγέλλουν το παντελώς απαράδεκτο αυτό «έργο»;
Eλεύθερη Ωρα
από το Φιλουμενος
(ευχαριστώ τον φίλο Ποσειδώνα)
ΣΧΟΛΙΟ
Πάλι τα ίδια. Πάλι οι Αμερικανοεβραιοκίνητοι πληρωμένοι "ιστορικοί" επιχειρούν να ισοπεδώσουν την ιστορία δικαίων και αδίκων... στα Βαλκάνια και να πολτοποιήσουν το μυαλό των ελληνοπαίδων.....
Κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να ασχολούμαστε με αυτούς;
Πρέπει να τελειώνουμε μια και καλή.....
Πάρτε το χαμπάρι η ιστορία δεν ξαναγράφεται είναι ΜΙΑ.
Και σε αυτήν υπάρχουν καλές και κακές στιγμές για κάθε λαό....
Τι να κάνουμε που στην δική μας οι περισσότερες είναι καλές, χρυσές και ένδοξες με μεγάλους πολιτισμούς και σε κάποιους γείτονές μας είναι κυρίως μαύρες και γεμάτες με γενοκτονίες;
Αν οι γειτονές μας θέλουν να μάθουν την ιστορία μας ας πάρουν ελληνικά ιστορικά βιβλία και ας τα μεταφράσουν.....
Θα ήθελα να πώ και 2 λόγια για την ιστορική ερμηνεία των γεγονότων
Οι σωστοί ιστορικοί (Ελληνες και ξένοι) γράφουν πάντα τα αληθινά γεγονότα με δικές τους ερμηνείες. Τα ιστορικά γεγονότα όμως για όλους είναι αναμφισβήτητα. Τωρα οι ιστορικές ερμηνείες που δέχονται οι περισσότεροι ιστορικοί συνήθως είναι και οι γενικά αποδεκτές ερμηνείες..... χωρίς όμως αυτο να είναι και πάντα απολύτως σωστό. Βλέπετε τις περισσότερες φορές τα γεγονότα ερμηνεύονται από τους νικητές όμως η πάροδος του χρόνου εξαφανίζει τις στημένες ή λανθασμένες ερμηνείες των ιστορικών καθώς χάνεται στο βάθος του χρόνου το συμφέρον του νικητή αλλά και διότι με την πάροδο του χρόνου έρχονται στο φως και πολλές ερμηνείες και στοιχεία των ηττημένων.
Ετσι σήμερα π.χ. μπορούμε να πούμε ότι οι ερμηνείες που δίνουν οι σύγχρονοι ιστορικοί για τα γεγονότα του 2ο Παγκ. Πολέμου αρχίζουν να είναι σωστότερες από αυτές των πρώτων ετών μετά τον πόλεμο ....
Φυσικά όσο πιο πίσω πηγαίνουμε στον χρόνο τόσο ορθότερα είναι τα συμπεράσματα και οι ερμηνείες των γεγονότων. Απλά αν προχωρήσουμε σε μεγάλο βάθος χρόνου (δηλαδή π.χ. πάνω από 2-3000 χρόνια π.Χ.) οι πηγές είναι όλο και λιγότερες και τα κενά προσπαθεί να καλύψει η Αρχαιολογία....
1 σχόλιο:
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.
Το παραδάκι φυσά,τρέχει και προτρέχει και οι τσέπες παραγεμίζουν και παραφουσκώνουν.....
ΑπάντησηΔιαγραφή