2 Φεβρουαρίου 2009

Εδώ είναι Ελλάδα τους ξένους τους υποδεχόμαστε σαν φιλοξενούμενους κι όχι σαν συνιδιοκτήτες κύριοι του ΑΣΕΠ και του κράτους.

Απαράδεκτες ερωτήσεις στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την πολυπολιτισμική εκπαίδευση.

Κάποιοι θέλουν οπωσδήποτε να μας εντάξουν στην πολυπολιτισμική κοινωνία που κατασκευάζουν τεχνικά με την αθρόα εισαγωγή στην χώρα μας λαθρομεταναστών και εκπαιδεύουν τους εκπαιδευτικούς κατάλληλα. Το πείραμα την πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης έχει αποτύχει αλλά οι "αριστεροπροοδευτικοί" οι οποίοι ελέγχουν και τον χώρο της εκπαίδευσης επιμένουν. Πρέπει οι εκπαιδευτικοί να είναι έτοιμοι για την μελλοντική πολυπολιτισμική κοινωνία.

Στα θέματα διαγωνισμού του ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών έβαλαν απαράδεκτες ερωτήσεις πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης. Δεν βλέπουν που τα παιδάκια από το Δημοτικό βγαίνουν "τούβλα" γιατί έχουν στην τάξη παιδιά που δεν ξέρουν Ελληνικά και ο εκπαιδευτικός αναγκάζεται να πηγαίνει με αργούς ρυθμούς. Δείτε ερωτήσεις του ΑΣΕΠ (με έντονα γράμματα η "σωστή" απάντηση):

Ερωτήσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας για τη Β θεματική ενότητα (Γενική διδακτική - παιδαγωγικά θέματα)

4. Στην τάξη της Α΄ Γυμνασίου, όπου διδάσκετε, φοιτούν αρκετοί αλλοδαποί μαθητές. Διαπιστώνετε ότι οι αλλοδαποί μαθητές συναναστρέφονται μόνο μεταξύ τους και καθόλου με τους Έλληνες συμμαθητές τους. Τι κάνετε σε πρώτη φάση, ώστε να συμβάλετε στην άμβλυνση του φαινομένου αυτού

α) Διοργανώνω ατομικές δραστηριότητες για Έλληνες και αλλοδαπούς μαθητές.

β) Διοργανώνω ομαδικές δραστηριότητες, όπου η μία ομάδα συγκροτείται από Έλληνες και η δεύτερηαπό αλλοδαπούς μαθητές.

γ) Περιμένω από τους γονείς των Ελλήνων μαθητών να παρακινήσουν τα παιδιά τους να κάνουν παρέα με τους αλλοδαπούς συμμαθητές τους.

δ) Διοργανώνω και υλοποιώ σχέδια εργασίας (projects) με τη συμμετοχή πολυπολιτισμικά μεικτών ομάδων.

Στο σχολείο που υπηρετείτε οι Έλληνες μαθητές αποτελούν μειονότητα έναντι των αλλοδαπών συμμαθητών τους. Οι Έλληνες γονείς αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο και ασκούν αρνητική επιρροή στις σχέσεις των παιδιών τους με τους αλλοδαπούς συμμαθητές τους. Ποια από τις απόψεις που καταγράφονται στις επόμενες δύο ερωτήσεις (26 και 27) σχετικά με την αντίδραση των Ελλήνων γονέων και τη δημιουργία καλών σχέσεων ανάμεσα στους Έλληνες και τους αλλοδαπούς μαθητές είναι η ορθή

26. Αντίδραση των γονέων:

α) Οι Έλληνες γονείς έχουν δίκιο, γιατί η παρουσία μεγάλου αριθμού αλλοδαπών μαθητών στη σχολική τάξη συνεπάγεται χαμηλή επίδοση για όλους τους μαθητές.

β) Οι Έλληνες γονείς έχουν δίκιο, γιατί οι αλλοδαποί μαθητές είναι πιο επιθετικοί από τους Έλληνες μαθητές και τους επηρεάζουν αρνητικά.

γ) Οι Έλληνες γονείς δεν έχουν δίκιο, γιατί η σχολική επίδοση των αλλοδαπών μαθητών τα τελευταία χρόνια βελτιώνεται όλο και περισσότερο, οπότε και η συμπεριφορά τους είναι ευπρεπής.

δ) Οι Έλληνες γονείς δεν έχουν δίκιο, γιατί το έργο της σχολικής μονάδας δεν εξαρτάται μόνο από τη σύνθεση των μαθητών της σχολικής τάξης, αλλά και από την κατάρτιση των εκπαιδευτικών.

27. Ποιος από τους παρακάτω τρόπους είναι ο πλέον αποτελεσματικός για τη δημιουργία καλών σχέσεων ανάμεσα στους μαθητές

α) Οι υποδείξεις των εκπαιδευτικών προς τους μαθητές.

β) Η συζήτηση μεταξύ του συλλόγου διδασκόντων και των Ελλήνων γονέων.

γ) Η συζήτηση μεταξύ του συλλόγου διδασκόντων και των γονέων των αλλοδαπών μαθητών.

δ) Η διοργάνωση και υλοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων από τους άμεσα εμπλεκομένους στα δρώμενα της σχολικής μονάδας, το σύλλογο διδασκόντων, τους γονείς και τους μαθητές.

Προσέξτε το θέμα των Νηπιαγωγών στη δεύτερη θεματική ενότητα (Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά – Γενική Διδακτική). Το ένα από τα δύο θέματα (το 50% της βαθμολογίας) ασχολείται με τα αλβανόφωνα νήπια... αυτό είναι το σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η νηπιαγωγός!

ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο:
Ο νηπιαγωγός μιας τάξης στην οποία φοιτούν 15 νήπια, από τα οποία τα 10 είναι ελληνόφωνα και τα 5 αλβανόφωνα (3 με καλό σχετικά επίπεδο όσον αφορά την κατανόηση και την παραγωγή προφορικού λόγου και 2 που καταλαβαίνουν αρκετά αλλά δεν παράγουν εύκολα προφορικό λόγο), θέλει να οργανώσει μια δραστηριότητα με θέμα την εναλλαγή μέρας-νύχτας.
Με βάση το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα και τις σύγχρονες διδακτικές αρχές, να σχεδιάσετε «επί χάρτου» και να αξιολογήσετε αυτή τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, τεκμηριώνοντας παράλληλα επιστημονικά το σχεδιασμό, τα στάδια υλοποίησής της, καθώς και την αξιολόγησή της.

Οπως καταλαβαίνετε η πολυπολιτισμική εκπαίδευση αρχίζει από το νηπιαγωγείο...............

από Π.Σ. ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ (www.thermopilai.org)

ΣΧΟΛΙΟ

Τους έφεραν χωρίς να ρωτήσουν τον Ελληνικό λαό. Παρόλα αυτά οι Ελληνες, ως από τους πιο φιλόξενους λαούς του κόσμου, τους υποδέχθηκαν, τους φιλοξένησαν, τους ανέχθηκαν καθώς πολλοί απο αυτούς παρουσίασαν παρανομες συμπεριφορές.
Τωρα προσπαθούν απο φιλοξενούμενους να τους κάνουν συνιδιοκτήτες αυτής της γής.
Κύριοι προσοχή η ανοχή των Ελλήνων εχει τα όριά της.

Η λύση ειναι μία. Να φύγουν τα 4/5 των αλλόδαπών ΤΩΡΑ, και να παραμείνουν υπό το καθεστώς του νόμιμου οικονομικού μετανάστη οι υπόλοιποι, με πρώτη προτεραιότητα την άριστη εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας (εδω με βοήθεια του κράτους).
Τα σκοτεινά, πολυπολιτισμικά σχέδια αλλοτρίωσης του Ελληνικού Εθνους πρέπει να σταματήσουν.
Δεν είμαστε ρατσιστές. Ομως η πλουτοκρατία που κυβερνά τον τόπο και επιθυμεί να κρατά τον Ελληνα εργαζόμενο χαμηλόμισθο και υπό το μόνιμο φάσμα της ανεργίας, συνηγορεί στα ανθελληνικά σχέδια ανόμων κύκλων, που επιθυμούν, καποια στιγμή στο μέλλον, να δουν τους Ελληνες μειονότητα μεσα στην ιδια τους την πατρίδα.
Ειναι οι ίδιοι κύκλοι που ανατρέπουν καθε κυβερνητική σκέψη για ενίσχυση της πολυτεκνίας των Ελλήνων.
Ειναι οι ιδιοι κύκλοι που πολεμούν με πείσμα καθε φιλελληνικό νομοσχέδιο που ενισχύει την Ελληνική οικογένεια.
Ειναι οι ιδιοι κύκλοι που πολεμούν καθε εθνικό στην παιδεία των ελληνοπαίδων.
Ειναι οι ιδιοι κύκλοι που προσπαθούν να "μπαζώσουν" την αρχαιοελληνική και βυζαντινοχριστιανική παράδοσή μας.
Ειναι οι κύκλοι που σταματούν καθε επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού προς τις αρχαιολογικές ομάδες που πλησιάζουν σε καποιο αποτέλεσμα που θα ενισχύση την υπερηφάνεια μας ως Ελλήνων.
Ειναι οι κύκλοι που παρουσιαζουν σαν "γραφικό" όποιον τολμά να μιλήσει για την πολιτιστική "ανωτερότητα" των Ελλήνων.
Ειναι οι κύκλοι που όλους εμας που παλευουμε για την Ελλάδα και το Ελληνικό μέλλον των παιδιών μας, μας αποκαλούν φασίστες. Εμας που επιθυμούμε να εχουμε μονο τον απαραίτητο αριθμό μεταναστών, που κατ' αναλογία με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες δεν θα έπρεπε να ξεπερνούν τις 200.000, μας αποκαλούν ρατσιστές.
Ειναι οι κύκλοι που χαίρονται όταν βλέπουν Ελληνες νέους να καίνε την Ελληνική σημαία.
Λοιπόν κύριοι το τέλος σας πλησιάζει. Οσο περναει ο καιρός και μανιάζετε, όλο και περισσότερο, κατα καθε τι Ελληνικού, τοσο ξυπνάει αυτός ο λαός.

Συνέλληνες, δεξιοί, αριστεροί, κεντρώοι όσοι αγαπάτε αυτην την χώρα μπορεί να διαφωνούμε μεταξύ μας, σε πολιτικές απόψεις, γιατι ετσι μας έμαθαν οι προγονοί μας. Αλλά μας έμαθαν και κατι αλλο την ομοψυχία οταν ο λαός μας κινδυνεύει. Και ο θανάσιμος κίνδυνος αφελληνισμού ειναι "προ των πυλών". Ποιό επικίνδυνος από καθε εξωτερικό εχθρό του παρελθόντος και του παρόντος.
Ας καθαρίσουμε την πατριδα μας απο καθε τι ανθελληνικό. Ας παλέψουμε ωστε τα παιδιά μας να βρουν μια δυνατή Ελληνική Ελλάδα.
Ας μεινουμε αγκαλιασμένοι μεχρι να εξαφανιστεί και το τελευταίο ίχνος ξενόδουλου ελληνόφωνου μισέλληνα.
Και μετα μπορούμε με ασφάλεια να ασχοληθούμε με τις πολιτικές μας δημοκρατικές κόντρες.
Δεν με ενοχλέι να αντιπαλεύω καποιον συμπατριώτη μου Ελληνα πανω σε πολιτικά θέματα, πάνω δηλαδή στην διαφορετική προοπτική που έχουμε για την πρόοδο της Ελλάδας μας, όταν βλέπουμε και οι δύο την Ελληνική Σημαία να κυματίζει περήφανα πάνω στο Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως και στον Λευκο Πύργο της Θεσσαλονίκης μας. Με ενοχλεί όμως αφάνταστα να βλέπω καποιον που καίει την Σημαία μου ή θελει να την υποστείλει και να με υποχρεωνουν να τον δω σαν συνέλληνα και να συζητήσω μαζί του πανω σε ανούσια (υπο αυτές τις προϋποθέσεις) πολιτικά θέματα.
Το πρώτο ειναι Ελευθερία. Το δεύτερο ειναι σκλαβιά.
Κι εγώ ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ.



Share

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φιλοξενουμενος - συνιδιοκτητης

πολυ σωστη η αντιδιαστολη!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Θάνο με συνεπήρες με την ανάρτησή σου. Με ενέπνευσες να κάνω μια δική μου, κάπως σχετική με το θέμα,όπου παραπέμπω στο μπλογκ σου. Νά 'σαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Συνυπογράφω.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.