2 Ιουνίου 2012

Βαβέλ.

Γράφει ο Παπα-Ηλίας Υφαντής 

Ο άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης, λένε, έκανε κήρυγμα στα πουλιά.
Ο σύγχρονός μας Γέροντας Παΐσιος τα καλούσε και τα τάιζε στη φούχτα του. 
Ο άγιος Γεράσιμος ο Ιορδανίτης είχε στην υπηρεσία του ένα λιοντάρι. Και ο άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ δεχόταν τακτικά την επίσκεψη μιας αρκούδας. 
Ο Γέροντας Πορφύριος και ο Γέροντας Παΐσιος μιλούσαν με ξενόγλωσσους επισκέπτες, χωρίς να γνωρίζουν καμιά ξένη γλώσσα. Και χωρίς βέβαια τη μεσολάβηση κάποιου διερμηνέα.
Ο Χριστός πρόσταζε τη θάλασσα να κοπάσει κι εκείνη τον υπάκουε. Έκανε τα παράλυτα ή ακόμη και τα νεκρά μέλη να ξαναβρίσκουν την ευρωστία τους και τη ζωντάνια τους. Κι ακόμη τόσα άλλα. 

Και πώς συνέβαιναν και συμβαίνουν όλα αυτά; 

Γιατί, απλούστατα, ο Χριστός και οι άγιοι μιλούν τη γλώσσα του θαύματος.

Τη γλώσσα, που μίλησαν και οι Απόστολοι, κατά τη μέρα της Πεντηκοστής, όταν δέχτηκαν την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Όταν μιλούσαν την τοπική τους διάλεκτο και γίνονταν καταληπτοί από ξενόγλωσσους. Κι ακόμη, πιο πέρα, έκαναν σωρεία θαυμάτων ανάλογων μ' αυτά, που έκανε ο Χριστός. 

Και μπαίνει το ερώτημα: 
Οι άγιοι συνεννοούνται με τους ξενόγλωσσους. Ακόμη και με τα ζώα και τ' άψυχα.

Εμείς γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ούτε καν με τους κοντινούς συνανθρώπους μας; Παρότι μιλούμε την ίδια μ' αυτούς γλώσσα. Ή μπορεί να κατοικούμε ακόμη και κάτω απ' την ίδια στέγη;

Γιατί, απλούστατα, εμείς, αντί για τη γλώσσα του θαύματος, μιλούμε τη γλώσσα της Βαβέλ. 

Τη γλώσσα, που θαυμάσια συμβολίζει η σχετική αφήγηση της Παλαιάς Διαθήκης. Και η οποία δεν βρίσκεται στο στόμα μας, αλλά στην καρδιά μας. Και λειτουργεί διεστραμμένα και αλλοπρόσαλλα, γιατί είναι διεστραμμένη από την άμπωτη και την παλίρροια των κοσμικών μας σχέσεων.

Με αποτέλεσμα να μας ζητούν οι συνάνθρωποί μας φάρμακα, για να γιάνουν απ' τις αρρώστιες τους κι εμείς να τους προσφέρουμε δηλητήρια, για να αργοπεθαίνουν. Ή να μας ζητούν ψωμί, για να χορτάσουν την πείνα τους κι εμείς να τους προσφέρουμε το θάνατο. 

Με όπλα και μέσα, που κοστίζουν πολλαπλάσια, σε σύγκριση με το ψωμί και τα φάρμακα.

 Πράγμα, που κάνουν και σήμερα, συστηματικά, οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι σε βάρος των Αφρικανών και των Ασιατών. 

Ή οι πάσης φύσεως ρατσιστές σε βάρος εκείνων, που τους θεωρούν ότι ανήκουν σε κατώτερη φυλή: 

Όπως στ' αρχαία χρόνια σε βάρος των δούλων. Αλλά και στα νεότερα χρόνια. Με τους πάσης φύσεως γαλαζοαίματους:

Τους δούκες, δηλαδή, τους βαρόνους, τους κόμητες, τους τσιφλικάδες από το ένα μέρος. Κι από το άλλο τους δουλοπάροικους, τους μουζίκους, τους κολίγους, τους παρίες, κλπ, κλπ.

Ή, όπως οι δουλέμποροι σε βάρος των μαύρων της Αφρικής, οι Γερμαναράδες σε βάρος των Εβραίων. Και τόσων άλλων.

Ή οι Εβραίοι σε βάρος των Παλαιστινίων. Αλλά και, όπως φαίνεται σε βάρος και πολλών άλλων λαών της Γης. Με τον οικονομικό και πληροφορικό ρατσισμό, που έχουν δικτυώσει και επιβάλλει. 

Ή ακόμη, όπως επιχειρούν, τώρα, να κάνουν οι Γερμαναράδες σε βάρος των Νοτιοευρωπαίων. Και ιδιαίτερα σε βάρος ημών των Ελλήνων. 

Που με τη συνέργεια και των δικών μας εφιαλτών, μας έχουν μεταβάλλει, στην ανατολή του 21ου αιώνα, σε δουλοπάροικους και την πατρίδα μας σε αποικία.

Πράγματα, που βέβαια τα λέμε και τα ξαναλέμε. Έτσι, που με το «πες-πες», τα 'χουμε συνηθίσει και δεν μας κάνουν ιδιαίτερη εντύπωση. 

Γεγονός, που εκμεταλλεύεται, όπως φαίνεται, το καθεστώς των αποικιοκρατών και των ντόπιων εφιαλτών. 

Και με το θράσος και την αναίδεια, που τους διακρίνει, έρχονται και πάλι να ζητήσουν την ψήφο μας. Και μάλιστα εξαπολύοντας εναντίον μας καταιγισμό τρομοκρατίας.

Για να μπορέσουν έτσι να μας πτοήσουν και να μας λυγίσουν, προκειμένου να διαιωνίσουν το βάρβαρο και κανιβαλικό καθεστώς της σύγχρονης Βαβέλ τους. 

Και το πλέον εξωφρενικό είναι ότι στο καθεστώς αυτό γίνονται ανήθικα ηθικά στηρίγματα και κάποιοι μισθωτοί ποιμένες της Εκκλησίας. 

Οι οποίοι μπορεί να λένε «για τα μάτια» πού και πού καμιά «βαριά» κουβέντα για τους εφιάλτες και τους αποικιοκράτες, αλλά όταν πρέπει, δεν κάνουν αυτά, που πρέπει και όπως πρέπει.

Και, όχι μόνο αφήνουν τα πρόβατα να τα αρπάζουν οι ληστές και να τα κατασπαράζουν οι λύκοι, αλλά, συχνά, μοιράζονται μαζί τους και τη λεία.

Που σημαίνει ότι, σε τελική ανάλυση, μιλάνε τη γλώσσα των κανιβάλων της σύγχρονης Βαβέλ και παίζουν το παιχνίδι τους.

Εμπαίζοντας μαζί τους το λαό!. 

παπα-Ηλίας
Ποσειδώνας



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.