14 Μαΐου 2023
Μήπως καὶ νὰ ΜΗΝ γιορτάζεται ἡ μέρα τῆς Μάνας χάριν ὁρατότητος τῶν 105 φύλων;
Μαθηματικοῦ
Μέρος τῆς βαθμολόγησης τῶν γραπτῶν τῶν φοιτητῶν μου, στὶς έξετάσεις καὶ τὶς πτυχιακές, ἀφοροῦσε καὶ τὴν συνέπεια τῶν ἀπαντήσεων ἤ θεωρήσεών τους μεταξύ τους καὶ στὸ σύνολο. Ἀνεξαρτήτως τῆς ὀρθότητος ἤ μή τῶν ἀπαντήσεων των. Γι᾽αύτὸ καὶ πάντοτε ὑπῆρχαν συνδυαστικά έρωτήματα, φαινομενικά ἴσως ἀσύνδετα, ποὺ προϋπέθεταν ὅμως προηγούμενες ἀπαντήσεις. Τὸ ὅποιο λάθος ἐλαμβάνετο ὑπ᾽ ὄψιν μία μόνο φορά καὶ ἐν συνεχείᾳ ἐθεωρεῖτο “σωστό” καὶ ἔλεγχα ἄν ἡ μετέπειτα συνέχεια ἀπαντήσεων ἤτο συνεπής με τό λανθασμένο ἔστω προηγούμενο.
Ἔτσι καὶ μὲ τὴν γιορτὴ τῆς Μητέρας (φέτος 14 Μαϊου 2023). Πόσο συνεπὴς εἶναι αὐτὸς ὁ παγκοσμίου βεληνεκοῦς ἑορτασμός, μὲ τὴν θεωρία τῶν 105, κατά τελευταία καταμέτρηση, φύλων (πηγή https://www.sexualdiversity.org/edu/1111.php acquired 7 May 2023, last update 3d Apr 2023) καὶ τὴν ”ὁρατότητα” τους, ἔστω καὶ μερικῶν ἐξ αὐτῶν; Μιλᾶμε ἐξ ἐπόψεως marketing τοῦ κινήματός ὁρατότητός των.
Ἡ διεθνὴς ἐορτὴ τῆς Μητέρας (καὶ τοῦ Πατέρα) δὲν εἶναι μιὰ ἁπλῆ σὰν τὶς καθημερινὲς μικρογιορτές μας οὔτε μία “Bank Holiday”, ποὺ συνηθίζονται κάπως οὐδετέρως σὲ ἀγγλοσαξωνικές πολιτεῖες. Ὁ ἑορτασμὸς της ἀνατρέχει στὴν Άρχαία Ἑλλάδα καὶ Ρὠμη μὲ τὶς ἑορτές πρὸς τιμὴν τῆς Θεὰς Ρἐας καὶ Κυβἐλης. Ἡ ὀρθόδοξη ἐκκλησίας ἑορτάζει τὴν μητέρα κατὰ τὴν ἑορτή τῆς Ὑπαπαντῆς (2α Φεβρουαρίου). Ὥστόσο, ἡ σύγχρονη ἐκδοχή της ξεκίνησε τῷ 1907 στὶς ΗΠΑ ἀπό τὴν Anna Jarvis, πρὸς τιμὴν ὅλων τῶν ἡρωϊκῶν μανάδων τοῦ ἐμφυλίου, σὰν εἰδικὴ ἐκκλησιαστικὴ λειτουργία. Τῷ 1914, ὁ 28ος Πρόεδρος τῶν ΗΠΑ, Γούντροου Γουίλσον ὑπέγραψε διακήρυξη, ποὺ ὸρίζει τὴν δεύτερη Κυριακή τοῦ Μαΐου ὡς Ἡμέρα τῆς Μητέρας καὶ ἐπίσημη ἀργία. Ἔκτοτε ἡ ἡμερομηνία αὐτὴ (ἤ παραπλήσιες ἤ σὲ συνδυασμό μὲ τὴν ἡμέρα τῆς Γυναίκας), καθιερώθηκαν σχεδὸν σὲ ὅλο τον κόσμο, ἀνεξαρτήτως παραδόσεων καὶ ἐθίμων.
Ὁ ἑορτασμός αὐτός, ἡ άναγνώριση δηλαδὴ τοῦ ἐξέχοντος ρόλου τῆς Μάνας, συντηρεῖ καὶ ὑποδαυλίζει, ἄν θέλετε, τό δίπολο πρότυπο Μητρός - Πατρός, τῶν ὁποίων πόλων ἡ συνεύρεση, κατὰ τὴν βιβλικὴ ἔννοια, προϋποθέτει τὴν ὕπαρξη τοῦ διπόλου φύλων (Γυναικός - Ἁνδρός), δυνητικὰ γόνιμων, ὑπὸ τῶν ὁποίων γεννῶνται τὰ τέκνα. Ὁ τίτλος γονεῖς (*γένω) δηλώνει καὶ τοὺς δύο φυσικούς γεννήτορες (μπαμπᾶ - μαμά) καί ἀργότερα τοὺς υἱοθετοῦντες, ἑτερόφυλους πάντα, ποὺ ἐνῷ ἤθελαν δὲν ἦσαν γόνιμοι. Ἐξ αὐτοῦ καὶ ἡ οίκογένεια. Ἀκόμη καὶ στὶς ῾μονογονεϊκές᾽ οἰκογένειες τὸ έπίθετο ἀφορᾶ τὴν νομική, φορολογική, ἐπιτροπική διάσταση τῆς οἰκογένειας καὶ ὄχι τὴν μὴ ἐκ δύο ἑτερόφυλων γονέων, δημιουργία τοῦ παιδιοῦ. Συνεπῶς, λεκτικά εἶναι ἀσυνεπὴς ἡ ἀπαίτηση τῶν 105 (ἤ καὶ λιγώτερων) περί ἀναγραφῆς ᾽γονιός 1 καὶ 2᾽, γιατί δὲν έξαλείφει τὴν παραπομπὴ στὸ ἑτερόφυλο δίπολο. Πέραν βεβαίως τοῦ ὅτι περιορίζει ἀνεπίτρεπτα τὰ ἄλλα 103 φῦλα, ἐπιτρέποντας μόνο 2 γονεῖς. Γιατί ὄχι 3 ἤ 103; Εἶναι θέμα … λογισμικοῦ.
Ἀκόμη χειρότερα, γιὰ τὴν ὑπόθεση τῶν 105, ἡ ἑορτή τῆς Μητέρας ἀναδεικνύει τὴν ἀγαπητικὴ αὐθυπέρβαση ἀκόμη καὶ τῆς ἴδιας τῆς ζωῆς της καὶ τῶν άναγκῶν της, γιὰ τὴν ἀσφάλεια τοῦ παιδιοῦ της. Ἐνῷ ὁ πατέρας πρέπει νὰ ἔχῃ ἐκπαιδευθῆ, γιὰ νὰ εἶναι ἔτοιμος νὰ θυσιασθῇ ὑπὲρ βωμῶν καὶ ἑστιῶν δλδ. οἰκογένειας, ἡ Μητέρα ὡς θηλυκὸς ἄνθρωπος δὲν χρειάζεται εἰδική ἀγωγή στὴν αὐτοθυσία. Ἀπόψεις ποὺ καὶ τὰ 105 ὀφείλουν νὰ ἀνασκευάσουν, πάντα χάριν ὁρατότητος.
Προστίθεται περαιτέρω, ἡ ἐπιβαρυντική περίπτωση τῆς ἐμφύτευσης καὶ διατήρησης στὸ θυμικό τῶν ἀνθρώπων, τῆς ᾽φερόμενης᾽, κατὰ τὰ 105, πλὴν προαιωνίως ἐπικρατούσας, μητρικῆς άγάπης, ἡ ἔλλειψη τῆς ὁποίας δημιουργεῖ, κατά τοὺς λεγόμενους παραδοσιακούς ψυχολόγους, προβλήματα. Ὁ ἑορτασμός λοιπόν καὶ ἡ διδασκαλία κειμένων στὰ σχολεῖα περί Μητέρας, συντείνει ἀνασταλτικά στὴν ὁρατότητα. Ἄν δὲν τὴν ἐκμηδενίζει.
Τὴν ἀσυνέπεια, κυκλοφορούντων στὴν συνεννοητικὴ διαδικασία, λεκτικῶν διπόλων καὶ τῆς ἐπιδιωκόμενης ὁρατότητος, ἐγκαίρως διέγνωσε τὸ 117ο Κογκρέσο τῶν ΗΠΑ , ποὺ στὶς 4/2/21 υἱοθέτησε εἰδικό ᾽Memorandum’ ποὺ ἀπάλειφε τὴν ἐσφαλμένη χρήση τοῦ παραδοσιακοῦ λεξιλογίου περί λεκτικοῦ φύλων, δυστυχῶς ὅμως ἀβασάνιστα καὶ περιοριστικά, γιὰ μόνον 6 ἐκ τῶν 105 (πηγή https://www.whitehouse.gov/briefing-room/presidential-actions/2021/02/04/memorandum-advancing-the-human-rights-of-lesbian-gay-bisexual-transgender-queer-and-intersex-persons-around-the-world/ ).
Πλὴν ὅμως ἡ ἐπιρροή τῆς νέας τάξης λεκτικοῦ, εἶναι ἀκόμη πολύ μικρή καὶ ἀκόμη μικρότερη σὲ μὴ Ἀγγλικές γλῶσσες, μιὰ καὶ θὰ ἔπρεπε νὰ ἀλλάξῃ πλήρως ἡ Γραμματική καὶ ἑκατομμύρια κειμένων των. Σὲ ἀρχαῖες μάλιστα γλῶσσες, ὅπως τῶν Λαὼν τῆς Θἀλασσας, καθὼς καὶ τῶν μεταγενέστερων σλαβοφώνων, ὅπου σημαῖνον καὶ σημαινόμενο διαπλέκονται ἀδιαλύτως, εἶναι έξαιρετικὰ δύσκολη ἡ ἀλλαγή. Εἰδικά ὅταν τὰ, μὴ ἀκόμη ἀναστρέψιμα, ἐργαστηριακά ἱατρικά καὶ βιολογικά δεδομένα, καθώς καὶ ἡ ἀποκαλυπτικὴ γυμνότης σωμάτων, ἀπὸ τοῦ κινήματος τῶν χίπις καὶ ἐντεῦθεν, γιὰ νὰ μὴν άναφερθῶ στὴν Γένεση (3,7 και 3,11 ), δύσκολα πείθουν τὸ κοινό, γιὰ τὴν ὀρθότητα τοῦ ἀξιώματος περί ἁπλῆς γλωσσικῆς / κοινωνικῆς κατασκευῆς τῶν περί φύλων. Εὐτυχῶς γιὰ τό κίνημα τῶν 105 (ἤ καὶ ὅσων προστεθοῦν μελλοντικά), ἀρωγός τῆς θεωρίας περί κοινωνικῶν φύλων προσέτρεξαν οἱ ΗΠΑ. Οἱ ὁποῖες, ὡς αὐτοκρατορία, τὸ νοηματοδότησαν, ἐδῶ καὶ άρκετά χρόνια, εἰσάγοντας τὴν κατὰ προτεραιότητα συνέχιση χρηματοδότησης τοῦ ἀποδομισμοῦ τέτοιων προκαταλήψεων, μὲ τό εὐφυές, ἀκαδημαϊκά ἐπιβαλλόμενο περιτύλιγμα τῶν ποικίλων σπουδῶν φύλων, τὴν δημιουργία ἀντίστοιχων πανεπιστημιακῶν μαθημάτων καὶ ἑδρῶν καὶ μὲ οἰκονομική ὑποβοήθηση μὲσῳ κατάλληλων προωθητικῶν δράσεων. Συμπεριλαμβανομένων τῶν πολιτικῶν.
Ἡ συνέχιση ὅμως τῶν άναφορῶν καὶ ἑορτῶν στὀ δίπολο μπαμπάς - μαμά, ἔχει καὶ μία ἐπιπλέον παρενέργεια: τὴν ἄμεση παραπομπή σὲ οἰκογένεια, ὠς κάτι θετικοῦ καὶ τὴν ἄμεση παραπομπή στὴν ἔλλειψή της, δλδ. στὴν ὀρφάνια καὶ τὰ ὀρφανοτροφεῖα, ὡς κάτι ἀρνητικοῦ. Μὲ ὅλη τὴν ἀντικείμενη, στὴν ὁρατότητα τῶν 105+, φιλολογία περί Οἰκογένειας, δεσμῶν οἰκογενειῶν, δλδ πόλεως και, κατὰ συνεκδοχήν, τῆς Πατρίδος.
Μὲ τὰ ἀνωτέρω εἶναι, θεωρῶ κατάδηλον, τὸ γεγονός ὅτι μία ἁπλῆ πλὴν διαχρονική, ἑορτή, μὲ ἀντικείμενο περιβεβλημένο παγκοσμίου εἰσέτι ἀναγνωρίσεως καὶ αἴγλης, ἀφημένη ἐλευθέρως, ἠμπορεῖ νὰ βλάψῃ δραστικά τὴν καθιέρωση καὶ ὁρατότητα πολλαπλῶν φύλων. Καὶ ναὶ μὲν δὲν άναγνωρίζεται ὡς διεθνὴς ἑορτὴ ὑπό τοῦ ΟΗΕ, ὅμως ἀναγνωρίζεται ἡ Διεθνὴς Ἡμέρα τῆς Γυναίκας (1977), ποὺ ὅπως προείπαμε, παραπέμπει καὶ σὲ αὐτὸ τὸ στερεότυπο.
Ὅθεν γιὰ τὴν ὁρατότητα εἶναι ἀπαραίτητη ἡ κατάργηση ὄχι μόνον τῶν ἑορτῶν - ἀμέσως ἤ ἐμμέσως, φύλου, ἀλλά καὶ τῶν συνακόλουθων νομικῶν ἐφευρημάτων περὶ ἰσότητος τῶν λεγομένων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν, ὡς παραπέμποντα σέ σκοταδιστικά δίπολα στερεότυπα.
Ἴσως εἶναι ἀποδοτικόν, οἱ θιασῶτες τοῦ κινήματος ὁρατότητος τῶν 105, νὰ λάβουν ὑπ᾽ ὄψιν των καὶ τὴν εἰκαστικὴ παραπομπή τῆς ἡμέρας αὐτῆς, στὴν Παναγία τὴν Βρεφοκρατοῦσα. Καὶ νὰ ἀπαιτήσουν, ἐκτὸς τῆς καταργήσεως τέτοιων ἑορτῶν (συμπεριλαμβανομένων καὶ τῶν Χριστουγέννων) καὶ τὴν ἄμεση καταστροφή τῶν άνακριβῶν αὐτῶν εἰκόνων καὶ τὴν άπαγόρευση τῆς περαιτέρω άναπαραγωγῆς των. Ἡ Τέχνη ἄλλωστε ὑπῆρξε πάντα ἰσχυρῶς προσαγορευτική πολιτισμοῦ. Ποὺ ἡ ὁρατότητα ὀφείλει νὰ ἐκμηδενίσῃ ἄν θέλῃ νὰ κερδίσῃ. Καὶ πολλά ἄλλα. Οἱαδήποτε ὁλιγωρία ὁδηγεῖ σὲ παγίωση ἀποδοχῆς, συμπεριφορὰ ποὺ εἶναι παντελῶς ἀσυνεπὴς μὲ τὴν ὀρατότητα. Πάντοτε μαρκετινίστικα ὁμιλῶν.
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου