2 Σεπτεμβρίου 2021
Η ιστορική επιστολή των Χιμαραίων στον Ύπατο Αρμοστή της ΔΑΣΕ για την ελληνικότητα της Χιμάρας
Εκατοντάδες μέλη της ΟΜΟΝΟΙΑΣ είχαν κατακλείσει ασφυκτικά το μέγαρο του πολιτισμού της Χιμάρας για να εκφράσουν την αγανάκτηση τους στις δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Σαλί Μπερίσια ο οποίος αρνείται την ελληνικότητα της Χιμάρας. Παρευρέθηκε στην συγκέντρωση αυτή ο Γενικός Γραμματέας της ΟΜΟΝΟΙΑΣ κ. Βαγγέλης Παπαχρήστος, ο Γενικός αντιπρόεδρος κ. Δημήτριος Κίκης, ο Πρόεδρος ΟΜΟΝΟΙΑΣ νομού Αργυροκάστρου κ. Θοδωρής Βεζιάνης και δημοσιογράφοι.
Του Βαγγέλη Παπαχρήστου
Με χειροκροτήματα η αίθουσα ενέκρινε το υπόμνημα που η αντιπροσωπεία της ΟΜΟΝΟΙΑΣ της Χιμάρας παρέδωσε στον Ύπατο Αρμοστή της ΔΑΣΕ (σήμερα γνωστό ως ΟΑΣΕ), στον κ. Βαν Ντερ Στουλ καθώς και τα προβλήματα που εξέθεσαν σ’ αυτόν:
Προς τον Ύπατο Αρμοστή της ΔΑΣΕ κ. Βαν Ντερ Στουλ
Κύριε Πρόεδρε,
Ο λαός της Χιμάρας, όπως εξάλλου όλοι όσοι είχαν τη μοίρα να γευτούν τη βαρβαρότητα του καταρρεύσαντος καθεστώτος του Χότζα είχε την ελπίδα ότι η κατάρρευση αυτή θα έφερνε και τη λύτρωση του από τα δεινά.
Πλην όμως οι ελπίδες του, όλες οι έχουσες σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα που πρέπει να απολαμβάνουν οι άνθρωποι διαφορετικής εθνικότητας , ως είναι οι Χιμαριώτες σε μια χώρα όπου οι κυβερνώντες διακηρύσσουν ότι είναι δημοκρατικοί απεδείχθησαν φρούδες και οποιαδήποτε προσπάθεια για διάλογο με την εξουσία και συνεννόηση κατέστη ατελέσφορη μπροστά στην εμμονή αυτή σε διάφορες θέσεις του παρελθόντος που σκοπό είχαν και έχουν την με κάθε μέσο αφομοίωση του λαού της Χιμάρας.
Κ. Πρόεδρε,
Ο λαός της Χιμάρας με τους συνεχής και ηρωικούς του αγώνες επί 500 χρόνια μέσα στην πανίσχυρη Οθωμανική αυτοκρατορία κατάφερε να επιβιώσει όπως κατάφερε και να ζήση αλώβητος από την τυραννία του Χότζα. Η Χιμάρα αποτέλεσε ιδιαίτερο στόχο της αλβανικής εξουσίας μέσα στο χώρο που έχει να αποκαλείται από το 1914 ως Βόρειος Ήπειρος.
Το αλβανικό κράτος από την γέννησή του δεν αρκέστηκε στην προσάρτηση της περιοχής – δορίκτητη- αλλά με διάφορα μέτρα επεδίωξε τον εξαλβανισμό των κατοίκων της.
Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ
Το να αμφισβητεί κανείς την ελληνική εθνικότητα του λαού της Χιμάρας είναι ωσάν να αμφισβητεί ότι είναι μέρα καθ’ την στιγμή ο ήλιος μεσουρανεί.
Οι Χιμαριώτες καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων τους έπραξαν τούτους ως γνήσιο τμήμα του ελληνικού έθνους. Και όμως το αλβανικό κατεστημένο δεν δίστασε να προχωρήσει σε πλαστογράφηση της Ιστορίας στην προσπάθεια του να διαμορφώσει αλβανικά εθνική συνείδηση στο λαό αυτό. Έφτασε ακόμη και στην υποχρεωτική αλλαγή των ονομάτων με αλβανικά τέτοια, χρησιμοποιώντας προς τούτο κάθε μέσο και ασκώντας αφόρητη ψυχολογική βία. Ακόμη η αλβανική εξουσία συμπεριφέρθηκε ως κοινός εκβιαστής στους Χιμαριώτες που είχαν καταστεί πρόσφυγες στην Ελλάδα, Αμερική Αυστραλία και αλλού προκειμένου να αποφύγουν τα δεινά του στυγνού καθεστώτος, υποχρεώνοντας αυτούς, για να επιτύχουν μια είσοδο στην Αλβανία, με το σκοπό να επισκεφτούν τις οικογένειες τους, να δηλώνουν εθνικότητα αλβανική.
ΤΟ ΞΕΡΙΖΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Αν η μικρή κοινωνία της Χιμάρας επεβίωσε μέσα στις θύελλες και στις καταιγίδες που τη χτύπησαν από όλες τις πλευρές κατά την υπερτρισχιλιόχρονη ιστορία της, τούτο οφείλετε μεν στον δυναμισμό της αλλά κυρίως στις ηθικές και πνευματικές αξίες οι οποίες τον χαρακτηρίζουν, ως είναι η ελευθερία, ο πατριωτισμός, ο αλληλοσεβασμός, η χριστιανική πίστη, η τιμή η φιλοξενία, η αλληλεγγύη κλπ.
Αυτές τις αρετές σχεδίασε και προσπάθησε να καταλύσει το αλβανικό κατεστημένο χρησιμοποιώντας γκεμπελικές και σταλινικές μεθόδους.
Στοχεύοντας τη διάλυση της οικογένειας αποσκοπούσε στην αποσύνθεση της Χιμαριώτικης κοινωνίας, με τελικό στόχο την αφομοίωση της. Ως μέσω, καταρχήν, χρησιμοποίησε το σχολείο. Έτσι καταργώντας τα Ελληνικά Κοινοτικά σχολεία και χρησιμοποιώντας ως δασκάλους φανατικούς Αλβανούς επιδιώκει να «γενιτσαροποιήσει» τους τρυφερούς βλαστούς, διδάσκοντας σ’ αυτούς πλαστογραφημένη την ιστορία και εισάγοντας την αμφισβήτηση των πατροπαράδοτων αξίων και παραδόσεων. Παράλληλα χρησιμοποιώντας την τρομοκρατία, τις πολυετείς καθείρξεις, τις εκτοπίσεις και τα βασανιστήρια καθιστά αδύνατη την ιδεολογική αντιπαράθεση και επιδιώκει να επιβάλει ως μοναδική την κομματική αλήθεια, η, οποία θεμελιώνεται στον άκρατο σωβινισμό. Έτσι μπορεί να γίνει εύκολα κατανοητό το πως χαλκεύτηκαν μεθοδικά τα δεσμά σε ένα κατά φύση φιλελεύθερο λαό και το, πως αυτός ο λαός, ως σήμερα, αποστερήθηκε άπαντων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
ΘΡΗΣΚΕΙΑ- ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Από της συστάσεως του το αλβανικό κράτος αντιμετώπισε κατά διάφορο τρόπο τα κρατούντα θρησκευτικά δόγματα στη χώρα και ενώ το Ισλαμικό δόγμα έχαιρε προστασίας και κρατικής υποστήριξης, αντίθετα το, χριστιανικό ορθόδοξο που αποτελούσε και το μόνο θρησκευτικό δόγμα του ελληνισμού της Β. Ηπείρου ευρέθη υπό διωγμό.
Το καίριο πλήγμα όμως, η χριστιανική ορθόδοξος εκκλησία το δέχθηκε όταν την διακυβέρνηση της χώρας ανέλαβε ο Χότζα, ο οποίος χρησιμοποιώντας το μαρξισμό ως εργαλείο, κατά το δοκούν, και τους μηχανισμούς του κόμματος, στο οποίο ασκεί και τον απόλυτο έλεγχο την οδηγεί σε αφανισμό. Βεβαίως, αν θέλει κάποιος να σταθεί αντικειμενικά στη Β. Ήπειρο και ιδιαίτερα στη Χιμάρα, θα διαπιστώσει, ότι μέγα μέρος της ευθύνης για τούτα έχουν και διάφορες Ευρωπαϊκές δυνάμεις και μη δυνάμεις, οι οποίες με την αδιαφορία τους επέτρεψαν το στυγνό δικτάτορα να υπερβεί τα εσκαμμένα.
Έτσι θέτει υπό διωγμό τη χριστιανική εκκλησία, με στόχο την εξαφάνιση της, με πρωτοφανή βάρβαρα μέσα. Μάλιστα προβαίνει και στην εκθεμελίωση των ναών, μερικοί των οποίων διαθέτουν ανυπολόγιστης αξίας καλλιτεχνικούς θησαυρούς.
Όμως και η σημερινή πολιτική ηγεσία επιμένει στην ίδια τακτική, ενώ αφού για την ανάπτυξη του Ισλαμικού δόγματος παρέχει πάσα διευκόλυνση και ανεμπόδιστα οι κρουνοί του Ισλαμικού χρήματος εισρέουν για την ταχύτατη ανάπτυξη του, με την παράλληλα απεριόριστη είσοδο στη χώρα από την Τουρκία και άλλες ισλαμικές χώρες του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού ως και Ιερατίου, αντίθετα για την ορθόδοξη εκκλησία παρεμβάλλει μύρια όσα εμπόδια, που την καταδικάζουν σε μαρασμό.
Βεβαίως το αλβανικό κράτος ηθικά αλλά και νομικά δεσμεύεται στο να αποκαταστήσει τα πράγματα επιστρέφοντας την αρπαχτική εκκλησιαστική περιουσία και αποζημιώνοντας την εκκλησία για τις καταστροφές που προξένησε. Εμείς, αναλογιζόμενοι τη δεινή θέση της αλβανικής οικονομίας, φυσικά, δεν ζητήσαμε τις αποζημιώσεις που δικαιούμαστε, αλλά απαιτήσαμε μόνον την επιστροφή της διαρπαχθείσας εκκλησιαστικής περιουσίας. Η αλβανική πλευρά όμως, εκλαβούσα την υποχωρητικότητα μας, ως αδυναμία, ως σήμερα, ολισθαίνει στον κατήφορο της σοβινιστικής ιδεολογίας, μέσω του αυταρχισμού και της ασυδοσίας, αρνούμενη να συνδιαλεχθεί.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ- ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η οικονομία της Χιμάρας από παλιά ήταν αγροτική. Ο αγροτικός κλήρος κατά οικογένεια δεν παρουσίαζε σημαντικές διαφοροποιήσεις. Από την γεωργία ο λαός της Χιμάρας είχε ένα ανεκτό επίπεδο διαβίωσης, που οφείλονταν κυρίως στην εργατικότητά του.
Αυτή την κατάσταση ήρθε να ανατρέψει το καθεστώς του Χότζα με βαριές επιπτώσεις για το λαό και το περιβάλλον. Ο κάθε αντικειμενικός παρατηρητής θα διαπιστώσει ότι και οι λιγοστοί άνθρωποι που έχουν παραμείνει εκεί σήμερα, δεν είναι δυνατόν να επιβιώσουν δια της γεωργίας. Τούτο επιτέλεσε επιλογή του προηγούμενου καθεστώτος, ώστε να εξαναγκασθούν οι κάτοικοι σε εκπατρισμό, προκειμένου να επιτύχει την αφομοίωση.
Η πολιτική αυτή ακολουθείται συνεπέστατα και σήμερα, αφού το νέο καθεστώς δεν στέργει την επιστροφή της γης στους κάτοχους της, εξωθώντας έτσι το λαό σε μετανάστευση αποβλέποντας στην υφαρπαγή της γης, η οποία γίνεται ιδιαιτέρως ελκυστική, από τις προοπτικές που διανοίγονται για τουριστική ανάπτυξη. Επί 80 χρόνια το Αλβανικό κράτος δεν έχει κατασκευάσει ούτε ένα έργο στην περιοχή.
Όλα αυτά που επισυνέβησαν στις παρελθούσες δεκαετίες και όλα αυτά που εξακολουθούν σήμερα να συμβαίνουν αποδεικνύουν ότι το μέλλον του λαού της Χιμάρας είναι προδιαγραμμένο από τους Αλβανούς σοβινιστές.
Ο ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟΣ
Το μοναδικό επιχείρημα που χρησιμοποιεί ο εβρισκόμενος εν αδίκω για να επιβάλλει τις θέσεις του είναι η βία, μιας και αποστερείται από λογικά ηθικά και νομικά επιχειρήματα. Βεβαίως η βία υπήρξε ωμή και απροκάλυπτη στην προκειμένη περίπτωση εξαιτίας της έλλειψης παιδείας από την αλβανική πλευρά. Χρησιμοποιώντας ως μέσα του βασανισμού, τις δολοφονίες, τις εκτελέσεις κλπ, προσπάθησε να επιτύχει τους στόχους της.
1924: Αστυνομική δύναμη προβάλει και φονεύει διαμαρτυρόμενες γυναίκες.
1925: Κρατικός υπάλληλος φονεύει Χιμαριώτη για πολιτικού λόγους.
1943: Ο Πρόκριτος της Χιμάρας Γεώργιος Μπολάνος δολοφονείται κατά διαταγή του Χότζα.
1945: Ο Ιωάννης Μήλιος απάγεται από την Κέρκυρα και εκτελείται ως Έλληνας. Ο Γιάννης Μάρκου δολοφονείται για τον ίδιο λόγο. Ο Ανδρέας Δήμας εκτελείται και άλλοι 29 καταδικάζονται σε ισόβια ή πολυετείς φυλακίσεις, επειδή η Χιμάρα έκανε αποχή από το ψευτοδημοψήφισμα του Χότζα
1951: Οι Ιωάννης Σκούρας, Αχιλλέας Γιαννίλιας και Ιωάννης Σμπόγος εκτελούνται ως Έλληνες πατριώτες.
Καθ’ όλη την περίοδο χιλιάδες Χιμαριώτες σύρονται στις φυλακές και στις εξορίες και γεύονται τα μεσαιωνικά βασανιστήρια στην προσπάθεια του αλβανικού κατεστημένου να αλλοιώσει το εθνικό φρόνημα του λαού.
Θα ανέμενε κανείς ότι η πολιτική αυτή θα άλλαζε με την πτώση και την ηθική καταδίκη του προηγούμενου καθεστώτος, πλην όμως με έκπληξη παρακολουθούμε ότι οι επίγονοι ακολουθούν με συνέπεια την ίδια τακτική. Σήμερα το έργο της διαβόητης Σιγκουρίμι αναλαμβάνουν παρακρατικές οργανώσεις συνεπικουρούμενες από την αστυνομία και κυρίως από την κρατική ασφάλεια, επιβάλλοντας ένα κλίμα τρομοκρατίας και οδηγούν τον κόσμο στην εγκατάλειψη της πατρώας γηw και στην μετανάστευση. Το έργο αυτό ενισχύεται από τις συχνές πυκνές δηλώσεις των κορυφαίων της κυβέρνησης, (Μπερίσα, Μέξι κ.α.) που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το φρόνημα του λαού.
Σ’ αυτό το κλίμα τρομοκρατίας εντάσσονται και οι απελάσεις του Προέδρου και της Γραμματέας της Ένωσης των Χιμαριωτών, που έχουν καταλήξει ως πρόσφυγες στην Ελλάδα, (άνω των 20.000) που συνέβη στις 18 Μαρτίου τρέχοντος έτους χωρίς να τους απαγγελθεί οποιαδήποτε κατηγορία. Η απέλαση τούτη συνοδεύτηκε από ισχυρότατες αστυνομικές δυνάμεις που δεν είχαν άλλο λόγο παρουσίας, εκτός από τον λόγο της άσκησης ψυχολογικής βίας προς τον λαό της Χιμάρας.
Επίσης στις 16 Απριλίου και για τους ίδιους λόγους οι αλβανικές υπηρεσίες δεν επιτρέπουν την είσοδο στην Αλβανία του Προέδρου του Συνδέσμου Χιμαριωτών Πελοποννήσου. Ακόμη πριν από λίγες μέρες το αλβανικό κράτος δεν επέτρεψε την έξοδο σε 20 μαθητές που είχαν προσκληθεί για να φιλοξενηθούν σε ελληνικές παιδικές κατασκηνώσεις. Ο λαός της Χιμάρας διαπορεί πως είναι δυνατόν, τελικά οι κυβερνώντες στην Αλβανία προκλητικά να παραβιάζουν και τα στοιχειωδέστερα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώ παράλληλα η χώρα τους αποτελεί μέλος των διαφόρων Διεθνών Οργανισμών και Οργανώσεων, που ως βασικό έργο έχουν την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Διαπιστώνοντας με την τέλεση των πρώτων ελεύθερων εκλογών του 1991 οι Αλβανοί σωβινιστές ότι παρά την επί μισό αιώνα άσκηση τρομοκρατίας ο λαός της Χιμάρας δεν άλλαξε φρόνημα και παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο τμήμα του ενεργού πληθυσμού είχε μεταναστεύσει στην Ελλάδα, ότι μειονοτικός υποψήφιος βουλευτής κατά τις εκλογές του 1992 θα εξήρχετο νικητής δεν δίστασαν να την καταργήσουν (τη Χιμάρα) ως εκλογική περιφέρεια και να την εντάξουν στην εκλογική περιφέρεια της Αυλώνας, αλλοιώνοντας έτσι την πληθυσμιακή σύνθεση του εκλογικού σώματος υπέρ αυτών.
Έτσι η Χιμάρα και παρά το γεγονός ότι κατά, 80% υπερψήφισε τον υποψήφιο του κόμματος της Ένωσης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα δεν κατάφερε να εκπροσωπηθεί στο Αλβανικό Κοινοβούλιο.
Συνοψίζοντας λέμε ότι ο λαός της Χιμάρας που επί μισή χιλιετηρίδα πότισε τη γη του με το αίμα του για τον υπέρ της Ελευθερίας αγώνα ενάντια στον οθωμανικό ζυγό κατέληξε δούλος, ελέω κάποιων ευρωπαϊκών δυνάμεων, σε ένα δυνάστη που απεργάζεται τον αφανισμό του, που καταπάτησε τη γη του, που συμπεριφέρεται ως στυγνός φεουδάρχης, που κατακρεουργεί τις σάρκες του, που καταρρακώνει την αξιοπρέπεια και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Στηρίζουμε σε σας τις ελπίδες, μα και Σας παρακαλούμε να επιδείξετε το μέγιστο ενδιαφέρον για την περίπτωσή μας, ώστε να εξαναγκαστεί το αλβανικό κράτος να εγκαταλείψει τα αποτρόπαια σχέδιά του σεβόμενο τις ανθρώπινες αξίες αν όχι γιατί θα πιστεύει, αν πιστέψει σ’ αυτές, αλλά τουλάχιστον, να πράξει τούτο χάριν της ειρήνης.
ΠΗΓΗ: himara.gr
Κατηγορία Θέματος
ΑΛΒΑΝΟΙ,
Βόρεια Ηπειρος,
Εθνικά Θέματα,
Ιστορικά θεματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου