23 Ιουνίου 2020
Τι «τρέχει» με την ΑΟΖ της Κρήτης;
Διαφωνίες και επιπλοκές στις διαπραγματεύσεις με την Αίγυπτο
Δεν υπάρχουν εύκολες διαπραγματεύσεις. Ούτε ακόμη και αν διεξάγονται μεταξύ κρατών που συνδέονται με δεσμούς φιλίας και ταυτοχρόνως έχουν και συγκλίνοντα συμφέροντα. Αυτό διαπιστώθηκε τις τελευταίες ημέρες που ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας ευρέθη στην Αίγυπτο για συνομιλίες σχετικώς προς την οριοθέτηση ΑΟΖ. Παρ’ ότι δεν είναι οι πρώτες συνομιλίες που γίνονται ανάμεσα στις δύο χώρες επί του ζητήματος αυτού, φαίνεται πως ο δρόμος είναι μακρύς ακόμη μέχρι την επίτευξη μιας συμφωνίας. Μια οριοθέτησις θαλασσίων ζωνών εμπεριέχει πολλά ζητήματα «χαμηλής πολιτικής» τα οποία προβάλλουν ως εμπόδια στην βούληση για μια στρατηγική συμφωνία.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση η διαφωνία εντοπίζεται στην Κρήτη, για την ΑΟΖ της οποίας η αιγυπτιακή πλευρά διατυπώνει σοβαρές διαφωνίες, διεκδικώντας το μεγαλύτερο μέρος από την έκταση που η Μεγαλόνησος δικαιούται με βάση την κατανομή που προκύπτει από τις μέσες γραμμές. Αυτό είναι κάτι που η ελληνική πλευρά δεν πρόκειται επ’ ουδενί να αποδεχθεί. Για αυτό και οι διαπραγματεύσεις θα επαναληφθούν αρκετά σύντομα.
Όμως, παρά τα όσα κατά καιρούς προβάλλονται, για την Αίγυπτο, οι διαφορές που έχει με την Τουρκία είναι χαώδεις. Και οι δύο χώρες διεκδικούν την πρωτοκαθεδρία στον μουσουλμανικό κόσμο, με την Αίγυπτο μάλιστα να προηγείται, ως πνευματικό κέντρο του Ισλάμ με την θεολογική σχολή του Καΐρου να αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο ίδρυμα της θρησκείας αυτής ανά τον κόσμο. Αδυνατώντας να παρουσιάσει κάτι αντίστοιχο η Τουρκία, δεν έχει παρά να προβάλει την ισχύ της βαρβαρότητος. Επι προσθέτως, δεν πρέπει να μας διαφεύγει πως η Αίγυπτος έχει δείξει πολλές φορές την προσήλωσή της στους διεθνείς κανόνες αποτρέποντας την εισδοχή στην ισλαμική διάσκεψη και άλλους παρόμοιους οργανισμούς, του τουρκοκυπριακού ψευδοκράτους.
Όταν όμως φθάνουμε στο ζήτημα της οριοθετήσεως, ανακύπτει μια σειρά προβλημάτων.
Το πρώτο έχει να κάνει με την αξιοπιστία. Η Ελλάς επείγεται να εξασφαλίσει μια συμφωνία και, ως εκ τούτου μπορεί να αντιπαρέρχεται κάποια ζητήματα αυτής της μορφής. Η Αίγυπτος όμως έχει τον δικό της τρόπο να ερμηνεύει τα πράγματα. Και ενίοτε κάποιες καθυστερήσεις ή διαφοροποιήσεις στάσεως θεωρούνται στοιχεία αναξιοπιστίας. Κατά το παρελθόν όταν οι διαπραγματεύσεις έφθασαν σχεδόν σε ολοκλήρωση, με αμοιβαίους συμβιβασμούς, όπως πάντα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, η τότε κυβέρνησις του ΣΥΡΙΖΑ έκανε πίσω. Είναι εκπληκτικό το πώς η κυβέρνησις αυτή που με τεράστια ευκολία έσυρε την Ελλάδα στην κατάπτυστη συμφωνία των Πρεσπών, υποχωρούσε σε κάθε περίπτωση που θα μπορούσε να συνομολογήσει κάτι θετικό για την Ελλάδα. Μπορεί ευκόλως να αντιληφθεί κανείς ότι αυτή η υπαναχώρησις δεν προκάλεσε στο Κάιρο τις καλύτερες των εντυπώσεων, κάτι που και η σημερινή Κυβέρνησις πληρώνει…
Η Αίγυπτος όμως έχει και τα εσωτερικά της θέματα. Εστίες της φιλοτουρκικής μουσουλμανικής αδελφότητος διατηρούν ερείσματα στο κράτος. Ναι μεν δεν τολμούν να αμφισβητήσουν τον Πρόεδρο Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι, όμως αναζητούν ευκαιρίες να υπονομεύσουν τις προσπάθειές του. Οι συμφωνίες οριοθετήσεως θαλασσίων ζωνών που έχει μέχρι σήμερα υπογράψει η Αίγυπτος γίνονται αντικείμενο επικρίσεων κατά τρόπο που γίνεται δύσκολος πάσης μορφής συμβιβασμός για το Κάιρο. Η πρότασις οριοθετήσεως από την Τουρκία δίδει στην Αίγυπτο μια περιοχή εκτάσεως ίσης προς την Σερβία σε σχέση με αυτό που θα έχει, εάν υπογράψει με την Ελλάδα.
Βεβαίως αυτό δεν συνάδει προς το διεθνές δίκαιο, όμως αυτό ουδέποτε εμπόδισε την εκτίναξη εσωτερικών επικρίσεων και προβλημάτων. Και να μην ξεχνάμε πως πολύ ιδιόρρυθμη είναι η αντίληψις που προβάλλει η Τουρκία για το διεθνές δίκαιο. Το επανέλαβε ο πρέσβυς της Αγκύρας στην Αθήνα Μπουράκ Οζουνγκεργκιν, ο οποίος δηλώνει πως για αυτούς το διεθνές δίκαιο είναι «αρχές» και νομολογίες, όχι όμως σαφείς διατυπώσεις όπως το εγκεκριμένο «Δίκαιο της Θαλάσσης». Και για να μην μένουν αμφιβολίες, ως προς το τι εννοεί, διευκρινίζει: «Το διεθνές δίκαιο δεν αποτελείται απλά από την χάραξη μέσων γραμμών και την απόδοση πλήρους επήρειας σε νησιά, αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους παράγοντες. Στην πραγματικότητα το διεθνές δίκαιο της θαλάσσης είναι ένα πολύ περίπλοκο αντικείμενο μελέτης».
Για την Ελλάδα και την Αίγυπτο πάντως υπάρχει ένα ακόμη σημείο επαφής. Το κοινό συμφέρον μιας ειρηνικής διευθετήσεως στην Λιβύη, κάτι που η Τουρκία συστηματικώς υπονομεύει. Για αυτό και η Αθήνα υποστηρίζει ανεπιφυλάκτως τις προσπάθειες του Καΐρου. Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών σχετικώς δηλώνει: «Η χώρα μας τάσσεται σταθερά υπέρ της άμεσης καταπαύσεως του πυρός και της επιλύσεως της λιβυκής κρίσεως με πολιτικές διαδικασίες, ενώ προσφάτως από κοινού με άλλες χώρες, εξέφρασε την υποστήριξή της στις αιγυπτιακές προσπάθειες σε αυτή την κατεύθυνση, την οποία και επαναλαμβάνει».
εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ»
πηγή
Δεν υπάρχουν εύκολες διαπραγματεύσεις. Ούτε ακόμη και αν διεξάγονται μεταξύ κρατών που συνδέονται με δεσμούς φιλίας και ταυτοχρόνως έχουν και συγκλίνοντα συμφέροντα. Αυτό διαπιστώθηκε τις τελευταίες ημέρες που ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας ευρέθη στην Αίγυπτο για συνομιλίες σχετικώς προς την οριοθέτηση ΑΟΖ. Παρ’ ότι δεν είναι οι πρώτες συνομιλίες που γίνονται ανάμεσα στις δύο χώρες επί του ζητήματος αυτού, φαίνεται πως ο δρόμος είναι μακρύς ακόμη μέχρι την επίτευξη μιας συμφωνίας. Μια οριοθέτησις θαλασσίων ζωνών εμπεριέχει πολλά ζητήματα «χαμηλής πολιτικής» τα οποία προβάλλουν ως εμπόδια στην βούληση για μια στρατηγική συμφωνία.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση η διαφωνία εντοπίζεται στην Κρήτη, για την ΑΟΖ της οποίας η αιγυπτιακή πλευρά διατυπώνει σοβαρές διαφωνίες, διεκδικώντας το μεγαλύτερο μέρος από την έκταση που η Μεγαλόνησος δικαιούται με βάση την κατανομή που προκύπτει από τις μέσες γραμμές. Αυτό είναι κάτι που η ελληνική πλευρά δεν πρόκειται επ’ ουδενί να αποδεχθεί. Για αυτό και οι διαπραγματεύσεις θα επαναληφθούν αρκετά σύντομα.
Όμως, παρά τα όσα κατά καιρούς προβάλλονται, για την Αίγυπτο, οι διαφορές που έχει με την Τουρκία είναι χαώδεις. Και οι δύο χώρες διεκδικούν την πρωτοκαθεδρία στον μουσουλμανικό κόσμο, με την Αίγυπτο μάλιστα να προηγείται, ως πνευματικό κέντρο του Ισλάμ με την θεολογική σχολή του Καΐρου να αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο ίδρυμα της θρησκείας αυτής ανά τον κόσμο. Αδυνατώντας να παρουσιάσει κάτι αντίστοιχο η Τουρκία, δεν έχει παρά να προβάλει την ισχύ της βαρβαρότητος. Επι προσθέτως, δεν πρέπει να μας διαφεύγει πως η Αίγυπτος έχει δείξει πολλές φορές την προσήλωσή της στους διεθνείς κανόνες αποτρέποντας την εισδοχή στην ισλαμική διάσκεψη και άλλους παρόμοιους οργανισμούς, του τουρκοκυπριακού ψευδοκράτους.
Όταν όμως φθάνουμε στο ζήτημα της οριοθετήσεως, ανακύπτει μια σειρά προβλημάτων.
Το πρώτο έχει να κάνει με την αξιοπιστία. Η Ελλάς επείγεται να εξασφαλίσει μια συμφωνία και, ως εκ τούτου μπορεί να αντιπαρέρχεται κάποια ζητήματα αυτής της μορφής. Η Αίγυπτος όμως έχει τον δικό της τρόπο να ερμηνεύει τα πράγματα. Και ενίοτε κάποιες καθυστερήσεις ή διαφοροποιήσεις στάσεως θεωρούνται στοιχεία αναξιοπιστίας. Κατά το παρελθόν όταν οι διαπραγματεύσεις έφθασαν σχεδόν σε ολοκλήρωση, με αμοιβαίους συμβιβασμούς, όπως πάντα γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, η τότε κυβέρνησις του ΣΥΡΙΖΑ έκανε πίσω. Είναι εκπληκτικό το πώς η κυβέρνησις αυτή που με τεράστια ευκολία έσυρε την Ελλάδα στην κατάπτυστη συμφωνία των Πρεσπών, υποχωρούσε σε κάθε περίπτωση που θα μπορούσε να συνομολογήσει κάτι θετικό για την Ελλάδα. Μπορεί ευκόλως να αντιληφθεί κανείς ότι αυτή η υπαναχώρησις δεν προκάλεσε στο Κάιρο τις καλύτερες των εντυπώσεων, κάτι που και η σημερινή Κυβέρνησις πληρώνει…
Η Αίγυπτος όμως έχει και τα εσωτερικά της θέματα. Εστίες της φιλοτουρκικής μουσουλμανικής αδελφότητος διατηρούν ερείσματα στο κράτος. Ναι μεν δεν τολμούν να αμφισβητήσουν τον Πρόεδρο Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι, όμως αναζητούν ευκαιρίες να υπονομεύσουν τις προσπάθειές του. Οι συμφωνίες οριοθετήσεως θαλασσίων ζωνών που έχει μέχρι σήμερα υπογράψει η Αίγυπτος γίνονται αντικείμενο επικρίσεων κατά τρόπο που γίνεται δύσκολος πάσης μορφής συμβιβασμός για το Κάιρο. Η πρότασις οριοθετήσεως από την Τουρκία δίδει στην Αίγυπτο μια περιοχή εκτάσεως ίσης προς την Σερβία σε σχέση με αυτό που θα έχει, εάν υπογράψει με την Ελλάδα.
Βεβαίως αυτό δεν συνάδει προς το διεθνές δίκαιο, όμως αυτό ουδέποτε εμπόδισε την εκτίναξη εσωτερικών επικρίσεων και προβλημάτων. Και να μην ξεχνάμε πως πολύ ιδιόρρυθμη είναι η αντίληψις που προβάλλει η Τουρκία για το διεθνές δίκαιο. Το επανέλαβε ο πρέσβυς της Αγκύρας στην Αθήνα Μπουράκ Οζουνγκεργκιν, ο οποίος δηλώνει πως για αυτούς το διεθνές δίκαιο είναι «αρχές» και νομολογίες, όχι όμως σαφείς διατυπώσεις όπως το εγκεκριμένο «Δίκαιο της Θαλάσσης». Και για να μην μένουν αμφιβολίες, ως προς το τι εννοεί, διευκρινίζει: «Το διεθνές δίκαιο δεν αποτελείται απλά από την χάραξη μέσων γραμμών και την απόδοση πλήρους επήρειας σε νησιά, αγνοώντας όλους τους υπόλοιπους παράγοντες. Στην πραγματικότητα το διεθνές δίκαιο της θαλάσσης είναι ένα πολύ περίπλοκο αντικείμενο μελέτης».
Για την Ελλάδα και την Αίγυπτο πάντως υπάρχει ένα ακόμη σημείο επαφής. Το κοινό συμφέρον μιας ειρηνικής διευθετήσεως στην Λιβύη, κάτι που η Τουρκία συστηματικώς υπονομεύει. Για αυτό και η Αθήνα υποστηρίζει ανεπιφυλάκτως τις προσπάθειες του Καΐρου. Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών σχετικώς δηλώνει: «Η χώρα μας τάσσεται σταθερά υπέρ της άμεσης καταπαύσεως του πυρός και της επιλύσεως της λιβυκής κρίσεως με πολιτικές διαδικασίες, ενώ προσφάτως από κοινού με άλλες χώρες, εξέφρασε την υποστήριξή της στις αιγυπτιακές προσπάθειες σε αυτή την κατεύθυνση, την οποία και επαναλαμβάνει».
εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ»
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Γεωστρατηγικές Αναλύσεις,
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κρήτη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου