13 Ιουνίου 2020
Του Θεού ειμί
Γράφει η Νίκη Τσάγγου
Κλιν. ψυχολόγος και Θεολόγος
Όταν ο άνθρωπος το βιώνει, καταφέρει να το πιστεύει, να το νιώθει, όταν δηλαδή εντυπώνεται στην προσευχητική του «στάση», αυτό το πλαίσιο συνομιλίας δημιουργήματος προς τον Θεό Δημιουργό Του, τότε δεν χρειάζεται και να μιλά στην προσευχή.
Ο άνθρωπος του Θεού γνωρίζει μέσα στην καρδιά του πως δεν χρειάζεται (όταν προσεύχεται) να μιλάει, πόσο δε μάλλον να ζητάει, υποδεικνύοντας στον παντογνώστη και παντεπόπτη θεό τις ανάγκες-επιθυμίες του, τι το ωφελιμον για την ψυχή του καθενός.
Ο ετάζων νεφρούς και καρδίας Προ-γνωρίζει. Προ-βλέπει. Προ-νοεί, συλλογικά. Είναι Θεός των πάντων, άσχετα εάν αναγνωρίζεται η δεν αναγνωρίζεται από όλα τα δημιουργήματα.
Το δημιούργημα όμως, που αναγνωρίζει την καταγωγή του και μπορεϊ να στέκεται ταπεινά μέσα στην καρδιά του, συνεσταλμένο μπροστά στην Δόξα του Κυρίου, όχι έντρομο μπροστά στην απόσταση που το χωρίζει από τον Δημιουργό, μπορεί να χαρεί την ηρεμία της προσευχής, την υπέρτατη «στιγμή συνομιλίας» με τον Κύριο των Κυριευόντων.
Μια προσευχή που δεν γνωρίζει τόπο η καιρό. Μπορεί να συμβαίνει ανα πάσα στιγμή και οπουδήποτε. Μυστικό βίωμα γαρ...
Ο Ένας αναστήθηκε από τους νεκρούς, ο άλλος ο μικρός θνητός άνθρωπος, ο περαστικός, προσδοκά ανάσταση νεκρών.
Άφοβα. Ασφαλώς!
Μπορεί λοιπόν και εισπράττει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, για να πορεύεται εν αληθεία. Του δίνεται η δυνατότητα να προ γεύεται την κατάσταση του παραδείσου (μιας ζωής μετά θάνατον κοντά στον Χριστό που τόσο αγαπήθηκε), ήδη από δω κάτω, από τον κόσμο αυτόν.
Δεν σταματούν τα διλήμματα, τι να κάνει στην ζωή η τι να μην...κάνει. Πως να σκέπτεται, πως να νιώθει απέναντι στον «εχθρό», ώστε να γίνει κι αυτός αγαπημένος, άλλωστε κι αυτό ζήτημα κατανόησης είναι.
Δεν υπάρχει εχθρός. Ο μόνος εχθρός είμαι «εγώ», όταν αγχωδώς ματαιοπονώ. Ο μόνος εχθρός είναι ο θάνατος (η αφάνιση του εγώ που τρομοκρατείται στην ιδέα να στερηθεί τόσες απολαύσεις).
Έσχατος εχθρός κι αυτός, νικήθηκε. Εάν πεθάνεις, πριν πεθάνεις, δεν θα πεθάνεις, όταν πεθάνεις, δηλώνεται και προβληματίζει σε κάποιες πινακίδες μοναστηριών.
Η αμαρτία του μίσους γεννά θάνατο, διαίρεση το αγαπημένο άθλημα του διαβόλου και φυσικά η διαχείριση της ορμής επιθετικότητας το πεδίο της κάθε ψυχολογίας βάθους.
Ο πνευματικός επέχει την θέση του ανθρώπου που επαληθεύει, του διδασκάλου που θεωρεί, όσα ο προσευχόμενος εισέπραξε απευθείας από τον Θεό, βεβαιώνει αν η πληροφορία προέρχεται από τον Θεό κι όχι από τον αντίδικο που έχει μόνιμη έγνοια να πλανέψει τον άνθρωπο.
Επαληθεύει δηλαδή την ποιότητα της, την αγαθότητα ως επιλογή της ελευθερίας του ανθρώπου.
Κι αυτό αξιοποιείται ακόμη περισσότερο από τον προσευχόμενο, ώστε να χαίρεται την προσευχή και να την εξερευνά, ως τρόπο συνομιλίας με τον Ίδιο τον θεό, αυτοπροσώπως, ως πεδίο στο οποίο εμβαθύνει στην αυτογνωσία: να εξερευνά την ελευθερία του προσώπου του, αλλά και την αγαθότητα της καρδιάς του.
Μεγαλειώδες.
Η προσευχή σαν στάση ζωής, η καρδιακή προσευχή θέλει πάντα, οδηγό...απλανή. Η καρδιακότητα είναι το μείζον ζήτημα στην ορθοδοξία. Συνιστά τον πυρήνα της.
Εκεί όπου δίνεται το βάρος στα πράγματα, στο πως αυτά μας φαίνονται. Διότι τα πράγματα μας φαίνονται, ποτέ δεν είναι. Γι αυτό και η αγάπη στον εχθρό είναι προσβάσιμη κατάσταση, δεν είναι ουτοπία, αδιανόητον.
Η καθαρότητα του βλέμματος άρα και της καρδίας, είναι αποτέλεσμα σφοδρού αγώνα πολυετούς με τον διάβολο, εντός ημών, καθώς τον προσκαλούμε, του ανοίγουμε την πόρτα και πιάνουμε και συζήτηση μαζί του...
Για να είμαι του Θεού, όλα πρέπει να διέρχονται από μια καρδιά που καθαρίζει εαυτόν.
Η αγαθότητα του Θεού Πατέρα είναι το ιδεώδες. Στο κυνήγι λοιπόν αυτού του ιδεώδους κι ο μαθητής του Χριστού που εξετάζοντας την καρδιά του (κανονικά δηλαδή μεταπτωτικά) πρέπει πάντα να την βρίσκει ελλειπή:
Τότε συμβαίνει και το αδιανόητο!
Έρχεται ο Χριστός να παρηγορήσει την καρδιά στην προσευχή, με νέους τρόπους ευφυείς, διασκεδαστικούς, απλοποιημένους που διαφέρουν πολύ από την αυτοτιμωρία, το αυτομαστίγωμα, τον έλεγχο του ιδεώδους:
Ο ταπεινός και πράος στην καρδιά άνθρωπος στην προσευχή του χαίρεται την Δόξα του Κυρίου, το σταυρωμένο Του παράδειγμα, την καλωσύνη του προς όλους, την μεγαλοσύνη στον τρόπο που θεωρεί τα πράγματα, την ευγένεια και την αρχοντιά του Θεού.
Συνέχεια αυτό τονίζουν στον λόγο τους άγιες ψυχές όπως ο π.Παΐσιος, ο π.Πορφύριος, ο π.Ίακωβος, ο π.Ευμένιος...για να μείνουμε στην εποχή μας.
Διαφέρουν τελικά, σε μεγάλο βαθμό, το συναισθηματικό πεδίο από το πνευματικό.
Εάν ο άνθρωπος μείνει στον συναισθηματισμό, ίσως παραμείνει ο μαθητής που αφήνει τον Χριστο μόνο στον Σταυρό, από ανθρώπινο φόβο και αδυναμία, από την άγνοια των αποστόλων για το ποιος πραγματικά είναι ο Δάσκαλος που βρίσκεται μπροστά τους.
Χρειάστηκαν επιφοίτηση Αγίου πνεύματος ώστε ν' ανοίξουν τα μάτια τους, τα πνευματικά.
Ό άνθρωπος του Θεού, αυτός που με κόπους και βάσανα αυτογνωσίας καταφέρνει να μιλά και ν' αναγνωρίζει τον φιλότιμο και υπεράγαθο θεό στην προσευχή του ως Πρόσωπο-συνομιλητή, διαφεύγει του συναισθηματισμού και μπορεί ν αντιλαμβάνεται πλέον τις διαστάσεις ενός άλλου πεδίου του πνευματικού: εκεί όπου ουρανός και γη ως πεδία ανοιχτά επικοινωνούν, ο θάνατος των αγαπημένων βιώνεται ως Κοίμηση προσωρινή, Ο Χριστός εν τω μέσω ημων σε κάθε θεία λειτουργία, γεγονός Παρουσίας όχι φιλοσοφική θεώρηση, τίποτε δεν μπορεί να μας χωρίσει από την χαρά του αναστημένου Κυρίου μας.
Αυτό είναι το βίωμα που διακατέχει τον άνθρωπο του Θεού, πιστοποιώντας την γνησιότητα του.
πηγή
Κλιν. ψυχολόγος και Θεολόγος
Όταν ο άνθρωπος το βιώνει, καταφέρει να το πιστεύει, να το νιώθει, όταν δηλαδή εντυπώνεται στην προσευχητική του «στάση», αυτό το πλαίσιο συνομιλίας δημιουργήματος προς τον Θεό Δημιουργό Του, τότε δεν χρειάζεται και να μιλά στην προσευχή.
Ο άνθρωπος του Θεού γνωρίζει μέσα στην καρδιά του πως δεν χρειάζεται (όταν προσεύχεται) να μιλάει, πόσο δε μάλλον να ζητάει, υποδεικνύοντας στον παντογνώστη και παντεπόπτη θεό τις ανάγκες-επιθυμίες του, τι το ωφελιμον για την ψυχή του καθενός.
Ο ετάζων νεφρούς και καρδίας Προ-γνωρίζει. Προ-βλέπει. Προ-νοεί, συλλογικά. Είναι Θεός των πάντων, άσχετα εάν αναγνωρίζεται η δεν αναγνωρίζεται από όλα τα δημιουργήματα.
Το δημιούργημα όμως, που αναγνωρίζει την καταγωγή του και μπορεϊ να στέκεται ταπεινά μέσα στην καρδιά του, συνεσταλμένο μπροστά στην Δόξα του Κυρίου, όχι έντρομο μπροστά στην απόσταση που το χωρίζει από τον Δημιουργό, μπορεί να χαρεί την ηρεμία της προσευχής, την υπέρτατη «στιγμή συνομιλίας» με τον Κύριο των Κυριευόντων.
Μια προσευχή που δεν γνωρίζει τόπο η καιρό. Μπορεί να συμβαίνει ανα πάσα στιγμή και οπουδήποτε. Μυστικό βίωμα γαρ...
Ο Ένας αναστήθηκε από τους νεκρούς, ο άλλος ο μικρός θνητός άνθρωπος, ο περαστικός, προσδοκά ανάσταση νεκρών.
Άφοβα. Ασφαλώς!
Μπορεί λοιπόν και εισπράττει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, για να πορεύεται εν αληθεία. Του δίνεται η δυνατότητα να προ γεύεται την κατάσταση του παραδείσου (μιας ζωής μετά θάνατον κοντά στον Χριστό που τόσο αγαπήθηκε), ήδη από δω κάτω, από τον κόσμο αυτόν.
Δεν σταματούν τα διλήμματα, τι να κάνει στην ζωή η τι να μην...κάνει. Πως να σκέπτεται, πως να νιώθει απέναντι στον «εχθρό», ώστε να γίνει κι αυτός αγαπημένος, άλλωστε κι αυτό ζήτημα κατανόησης είναι.
Δεν υπάρχει εχθρός. Ο μόνος εχθρός είμαι «εγώ», όταν αγχωδώς ματαιοπονώ. Ο μόνος εχθρός είναι ο θάνατος (η αφάνιση του εγώ που τρομοκρατείται στην ιδέα να στερηθεί τόσες απολαύσεις).
Έσχατος εχθρός κι αυτός, νικήθηκε. Εάν πεθάνεις, πριν πεθάνεις, δεν θα πεθάνεις, όταν πεθάνεις, δηλώνεται και προβληματίζει σε κάποιες πινακίδες μοναστηριών.
Η αμαρτία του μίσους γεννά θάνατο, διαίρεση το αγαπημένο άθλημα του διαβόλου και φυσικά η διαχείριση της ορμής επιθετικότητας το πεδίο της κάθε ψυχολογίας βάθους.
Ο πνευματικός επέχει την θέση του ανθρώπου που επαληθεύει, του διδασκάλου που θεωρεί, όσα ο προσευχόμενος εισέπραξε απευθείας από τον Θεό, βεβαιώνει αν η πληροφορία προέρχεται από τον Θεό κι όχι από τον αντίδικο που έχει μόνιμη έγνοια να πλανέψει τον άνθρωπο.
Επαληθεύει δηλαδή την ποιότητα της, την αγαθότητα ως επιλογή της ελευθερίας του ανθρώπου.
Κι αυτό αξιοποιείται ακόμη περισσότερο από τον προσευχόμενο, ώστε να χαίρεται την προσευχή και να την εξερευνά, ως τρόπο συνομιλίας με τον Ίδιο τον θεό, αυτοπροσώπως, ως πεδίο στο οποίο εμβαθύνει στην αυτογνωσία: να εξερευνά την ελευθερία του προσώπου του, αλλά και την αγαθότητα της καρδιάς του.
Μεγαλειώδες.
Η προσευχή σαν στάση ζωής, η καρδιακή προσευχή θέλει πάντα, οδηγό...απλανή. Η καρδιακότητα είναι το μείζον ζήτημα στην ορθοδοξία. Συνιστά τον πυρήνα της.
Εκεί όπου δίνεται το βάρος στα πράγματα, στο πως αυτά μας φαίνονται. Διότι τα πράγματα μας φαίνονται, ποτέ δεν είναι. Γι αυτό και η αγάπη στον εχθρό είναι προσβάσιμη κατάσταση, δεν είναι ουτοπία, αδιανόητον.
Η καθαρότητα του βλέμματος άρα και της καρδίας, είναι αποτέλεσμα σφοδρού αγώνα πολυετούς με τον διάβολο, εντός ημών, καθώς τον προσκαλούμε, του ανοίγουμε την πόρτα και πιάνουμε και συζήτηση μαζί του...
Για να είμαι του Θεού, όλα πρέπει να διέρχονται από μια καρδιά που καθαρίζει εαυτόν.
Η αγαθότητα του Θεού Πατέρα είναι το ιδεώδες. Στο κυνήγι λοιπόν αυτού του ιδεώδους κι ο μαθητής του Χριστού που εξετάζοντας την καρδιά του (κανονικά δηλαδή μεταπτωτικά) πρέπει πάντα να την βρίσκει ελλειπή:
Τότε συμβαίνει και το αδιανόητο!
Έρχεται ο Χριστός να παρηγορήσει την καρδιά στην προσευχή, με νέους τρόπους ευφυείς, διασκεδαστικούς, απλοποιημένους που διαφέρουν πολύ από την αυτοτιμωρία, το αυτομαστίγωμα, τον έλεγχο του ιδεώδους:
Ο ταπεινός και πράος στην καρδιά άνθρωπος στην προσευχή του χαίρεται την Δόξα του Κυρίου, το σταυρωμένο Του παράδειγμα, την καλωσύνη του προς όλους, την μεγαλοσύνη στον τρόπο που θεωρεί τα πράγματα, την ευγένεια και την αρχοντιά του Θεού.
Συνέχεια αυτό τονίζουν στον λόγο τους άγιες ψυχές όπως ο π.Παΐσιος, ο π.Πορφύριος, ο π.Ίακωβος, ο π.Ευμένιος...για να μείνουμε στην εποχή μας.
Διαφέρουν τελικά, σε μεγάλο βαθμό, το συναισθηματικό πεδίο από το πνευματικό.
Εάν ο άνθρωπος μείνει στον συναισθηματισμό, ίσως παραμείνει ο μαθητής που αφήνει τον Χριστο μόνο στον Σταυρό, από ανθρώπινο φόβο και αδυναμία, από την άγνοια των αποστόλων για το ποιος πραγματικά είναι ο Δάσκαλος που βρίσκεται μπροστά τους.
Χρειάστηκαν επιφοίτηση Αγίου πνεύματος ώστε ν' ανοίξουν τα μάτια τους, τα πνευματικά.
Ό άνθρωπος του Θεού, αυτός που με κόπους και βάσανα αυτογνωσίας καταφέρνει να μιλά και ν' αναγνωρίζει τον φιλότιμο και υπεράγαθο θεό στην προσευχή του ως Πρόσωπο-συνομιλητή, διαφεύγει του συναισθηματισμού και μπορεί ν αντιλαμβάνεται πλέον τις διαστάσεις ενός άλλου πεδίου του πνευματικού: εκεί όπου ουρανός και γη ως πεδία ανοιχτά επικοινωνούν, ο θάνατος των αγαπημένων βιώνεται ως Κοίμηση προσωρινή, Ο Χριστός εν τω μέσω ημων σε κάθε θεία λειτουργία, γεγονός Παρουσίας όχι φιλοσοφική θεώρηση, τίποτε δεν μπορεί να μας χωρίσει από την χαρά του αναστημένου Κυρίου μας.
Αυτό είναι το βίωμα που διακατέχει τον άνθρωπο του Θεού, πιστοποιώντας την γνησιότητα του.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Λόγος Ορθοδοξίας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου