16 Μαΐου 2020
INKA Προσωπικά Δεδομένα και σχολεία
Η αναδημοσίευση του παρόντος να περιέχει και την προέλευση του. ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ Δ.Τ. 713 12.05.2020
Όπως εμφανίζονται όσα επιβάλλονται και όσα καταργούνται, πως είναι για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Της ζωής όμως όπως - όπως;;
Η ζωή του ανθρώπου έχει προσωπικά στοιχεία κάθε ενός από όλους εμάς, που πρέπει να σωθούν οι ζωές μας.
Το προσωπικό πακέτο της δυναμικής του, του χαραχτήρα του, των ικανοτήτων του, της ευφυΐας του, των επιλογών της συμπεριφοράς του, των στόχων του, της ηλικίας του, των φίλων του, των συνεργατών του, των οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων του.
Με όσα επιβάλλονται και με όσα καταργούνται, ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ το ΙΔΙΩΤΙΚΟ στα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για να σωθούν οι ζωές μας, ζωές χωρίς δική μας προσωπικότητα.
Είναι ένας δρόμος για την διάλυση της προσωπικότητας των ανθρώπων εμάς που πρέπει να σωθούμε, ως κρέατα εν περιπάτω. Ξαναγυρίζουμε όπως στην πρωτόγονη ζωή, σε αγέλες με ένα τράγο.
Σημασία φαίνεται πως δίδεται, ακριβώς, να σωθούμε ως ζώντα όντα, χωρίς τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου, του άνω θρώσκοντος όντος.
Τον εκ φύσεως ακατάρριπτο όρο του ανθρώπου, ως άνω θρώσκοντος, στην θέση του Άνωθεν προς Το Οποίο διαχρονικά αναφέρεται, η Δημοκρατική κυβέρνηση που δεχτήκαμε ως ελευθερωτή, θέτει ένα κουτί με βολβούς για μάτια σφαιρίδια σιλικόνης, που θα στριφογυρίζουν να αξιολογούν σε ένα ηλεκτρονικό κουτί, τα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ μας.
Ανέβηκαν οι πολιτικοί μας στους ουρανούς και αφού δεν συναντήθηκαν με το Ανώτερο, αφού δεν καταλάβαιναν, μας λένε ότι κατέβασαν το Ανώτερο και να, είναι οι κάμερες αυτά τα κουτιά με τα μάτια σιλικόνης.
Ενχωμάτωσαν, κατέβασαν από τον θόλο των εκκλησιών, καθαίρεσαν, τα Πολυόμματα και τα Εξαπτέρυγα και λένε, να αυτό το πλαστικό κουτί με μάτια σιλικόνης και λεπτά καλώδια, είναι το Ανώτερο που θα αναφέρεστε από σήμερα, το φέραμε εδώ, μην το ψάχνετε αλλού.
Αυτό το κουτί και κανένας άλλος δεν υπάρχει ούτε θα υπάρχει Άνωθεν, δεν θα αναλογίζεστε και δεν θα υπολογίζετε σε τίποτα άλλο, αυτό θα κρίνει και θα αποφασίζει για εσάς και για την επίγεια σωτηρία σας, την σωτηρία της ύλης σας, για τον χρόνο που αυτό θα κρίνει και θα αποφασίσει!!!
Ο ολοκληρωτισμός, αυτό εγκαθίσταται από την κυβέρνηση που εκλέχτηκε ως απελευθερωτής.
Η απείρου κάλους και φρίκης απόφαση της υπουργού αυτής της κυβέρνησης κας Κεραμέως χωρίς διαβούλευση και το φυσικό φαινόμενο την έγκριση της ‘Αρχής’’ προστασίας προσωπικών δεδομένων, προστασία να σου πετύχει!!! σχολιάστηκε όπως και εμείς θα κάναμε από τον τύπο με τα ακόλουθα επακριβώς:
** Η ΝΙΚΗ Κεραμέως πρέπει να είναι πρωταθλήτρια στο αγενές άθλημα της ακαταλληλότητας άσκησης υπουργικών καθηκόντων. Οι ανοησίες για κάμερες στην τάξη και μετάδοση του μαθήματος σε ζωντανή μετάδοση έχουν εξοργίσει πολλούς περισσότερους γονείς απ’ όσους νομίζει ότι θίγονται.
** Η ΣΧΟΛΙΚΗ αίθουσα δεν μπορεί να καταντήσει «σπίτι τον Μτηγκ Μπράδερ» ώστε να πείσει η Κεραμέως τον Μητσοτάκη να την αφήσει στη θέση της στον επόμενο ανασχηματισμό.
ΠΡΩΤΑ και κύρια δεν είναι σωστό οι γονείς των παιδιών που θα απουσιάζουν να ακούνε σε ζωντανή μετάδοση σε ποιο παιδί γίνονται οι περισσότερες παρατηρήσεις από την καθηγήτρια, ποιο παιδί ήταν αδιάβαστο και έβαλε τα κλάματα επειδή δεν ήξερε το μάθημα, ποιο συμπεριφέρεται «περίεργα» επειδή βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού, ποιο λέει την ώρα του μαθήματος ότι έμεινε νηστικό το βράδυ επειδή δεν έχει η οικογένεια του χρήματα για φαγητό και ποιο έβρεξε το παντελόνι του επειδή ντρεπόταν να πει ότι ήθελε να πάει στην τουαλέτα.
ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα είναι η Κεραμέως που θα αντιμετωπίσει τα δεκάδες αδιάκριτα μάτια και αυτιά που θα αναμεταδίδουν τον απόηχο από τα προβλήματα και τις άβολες καταστάσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά.
ΕΧΕΙ φανταστεί κανείς πόσα ηχητικά και βίντεο με τις καταστάσεις που προκύπτουν στις τάξεις πρόκειται να πλημμυρίσουν το διαδίκτυο;
ΚΑΙ μόνο η σκέψη να γίνει κάτι τέτοιο προσβάλλει και τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να εργαστούν κανονικά, χωρίς νεοταξικά καραγκιοζιλίκια και ευτελισμούς του λειτουργήματος τους αλλά και τους γονείς που σέβονται την εκπαιδευτική διαδικασία.
** ΕΙΝΑΙ μεγάλη ντροπή και για την υπουργό και για όλους τους ανίδεους που ψήφισαν αυτή την κατάπτυστη τροπολογία αλλά και για τη χρυσοπληρωμένη Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοί! Χαρακτήρα που συμφώνησε με αυτό το τερατούργημα.
Το ΙΝΚΑ είναι εντελώς αντίθετο για κάμερες στην τάξη. Το σχολείο δεν είναι Nickelodeon!!!!
Τι λέει στο τέλος ο σοφός καθηγητής; «Σχολείο ίσον δάσκαλος» και το αειθαλές του Δημόκριτου «παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι αλλά ανάψαι αυτήν», η παιδεία είναι φλόγα ψυχής και όχι γέμισμα άδειου δοχείου. Αν στήσουμε 5χρονα και 6χρονα παιδιά μπροστά σε υπολογιστή, θα μιλάμε για πλήρη αποχαύνωση, για αδιανόητη καταστροφή της παιδικής ηλικίας. Παρήλθαν 30 χρόνια από τότε που γράφτηκε το βιβλίο και ήδη στην Αμερική- «αν θέλεις να δεις την Ελλάδα του μέλλοντος επισκέψου την σημερινή Αμερική»- υπάρχει τρομερή ανησυχία για τον διαδικτυακό εθισμό, την «ηλεκτρονική μορφίνη» όπως ονομάζεται.
Το διαδίκτυο με την τεράστια αποθήκευση πληροφοριών δημιουργεί στον χρήστη του, ιδίως στις νεότερες ηλικίες, την ολέθρια ψευδαίσθηση ότι ο ίδιος κατέχει αυτές τις γνώσεις. Το θεωρεί εξάρτημα της μνήμης του. Γι’ αυτό και η μελέτη θεωρείται χάσιμο χρόνου πια. Έχω το κινητό στην τσέπη μου, ξέρω τα πάντα. Αμέσως και άμεσα την πληροφορία, πράγμα καταστρεπτικότατο για την γλώσσα και την σκέψη.
Οι Αμερικανοί μαθητές γυμνασίου και λυκείου κατατάσσονται σταθερά από δωδέκατοι μέχρι δέκατοι όγδοοι, διεθνώς, στις ικανότητες που εμφανίζουν στα μαθηματικά και τη φυσική, ενώ οι Ασιάτες μαθητές έρχονται πρώτοι. Και όμως οι Αμερικανοί μαθητές έχουν πολύ μεγαλύτερη πρόσβαση σε υπολογιστές απ’ ό,τι οι αντίστοιχοι Ασιάτες.
πηγή
Όπως εμφανίζονται όσα επιβάλλονται και όσα καταργούνται, πως είναι για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Της ζωής όμως όπως - όπως;;
Η ζωή του ανθρώπου έχει προσωπικά στοιχεία κάθε ενός από όλους εμάς, που πρέπει να σωθούν οι ζωές μας.
Το προσωπικό πακέτο της δυναμικής του, του χαραχτήρα του, των ικανοτήτων του, της ευφυΐας του, των επιλογών της συμπεριφοράς του, των στόχων του, της ηλικίας του, των φίλων του, των συνεργατών του, των οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων του.
Με όσα επιβάλλονται και με όσα καταργούνται, ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ το ΙΔΙΩΤΙΚΟ στα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ για να σωθούν οι ζωές μας, ζωές χωρίς δική μας προσωπικότητα.
Είναι ένας δρόμος για την διάλυση της προσωπικότητας των ανθρώπων εμάς που πρέπει να σωθούμε, ως κρέατα εν περιπάτω. Ξαναγυρίζουμε όπως στην πρωτόγονη ζωή, σε αγέλες με ένα τράγο.
Σημασία φαίνεται πως δίδεται, ακριβώς, να σωθούμε ως ζώντα όντα, χωρίς τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου, του άνω θρώσκοντος όντος.
Τον εκ φύσεως ακατάρριπτο όρο του ανθρώπου, ως άνω θρώσκοντος, στην θέση του Άνωθεν προς Το Οποίο διαχρονικά αναφέρεται, η Δημοκρατική κυβέρνηση που δεχτήκαμε ως ελευθερωτή, θέτει ένα κουτί με βολβούς για μάτια σφαιρίδια σιλικόνης, που θα στριφογυρίζουν να αξιολογούν σε ένα ηλεκτρονικό κουτί, τα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ μας.
Ανέβηκαν οι πολιτικοί μας στους ουρανούς και αφού δεν συναντήθηκαν με το Ανώτερο, αφού δεν καταλάβαιναν, μας λένε ότι κατέβασαν το Ανώτερο και να, είναι οι κάμερες αυτά τα κουτιά με τα μάτια σιλικόνης.
Ενχωμάτωσαν, κατέβασαν από τον θόλο των εκκλησιών, καθαίρεσαν, τα Πολυόμματα και τα Εξαπτέρυγα και λένε, να αυτό το πλαστικό κουτί με μάτια σιλικόνης και λεπτά καλώδια, είναι το Ανώτερο που θα αναφέρεστε από σήμερα, το φέραμε εδώ, μην το ψάχνετε αλλού.
Αυτό το κουτί και κανένας άλλος δεν υπάρχει ούτε θα υπάρχει Άνωθεν, δεν θα αναλογίζεστε και δεν θα υπολογίζετε σε τίποτα άλλο, αυτό θα κρίνει και θα αποφασίζει για εσάς και για την επίγεια σωτηρία σας, την σωτηρία της ύλης σας, για τον χρόνο που αυτό θα κρίνει και θα αποφασίσει!!!
Ο ολοκληρωτισμός, αυτό εγκαθίσταται από την κυβέρνηση που εκλέχτηκε ως απελευθερωτής.
Η απείρου κάλους και φρίκης απόφαση της υπουργού αυτής της κυβέρνησης κας Κεραμέως χωρίς διαβούλευση και το φυσικό φαινόμενο την έγκριση της ‘Αρχής’’ προστασίας προσωπικών δεδομένων, προστασία να σου πετύχει!!! σχολιάστηκε όπως και εμείς θα κάναμε από τον τύπο με τα ακόλουθα επακριβώς:
** Η ΝΙΚΗ Κεραμέως πρέπει να είναι πρωταθλήτρια στο αγενές άθλημα της ακαταλληλότητας άσκησης υπουργικών καθηκόντων. Οι ανοησίες για κάμερες στην τάξη και μετάδοση του μαθήματος σε ζωντανή μετάδοση έχουν εξοργίσει πολλούς περισσότερους γονείς απ’ όσους νομίζει ότι θίγονται.
** Η ΣΧΟΛΙΚΗ αίθουσα δεν μπορεί να καταντήσει «σπίτι τον Μτηγκ Μπράδερ» ώστε να πείσει η Κεραμέως τον Μητσοτάκη να την αφήσει στη θέση της στον επόμενο ανασχηματισμό.
ΠΡΩΤΑ και κύρια δεν είναι σωστό οι γονείς των παιδιών που θα απουσιάζουν να ακούνε σε ζωντανή μετάδοση σε ποιο παιδί γίνονται οι περισσότερες παρατηρήσεις από την καθηγήτρια, ποιο παιδί ήταν αδιάβαστο και έβαλε τα κλάματα επειδή δεν ήξερε το μάθημα, ποιο συμπεριφέρεται «περίεργα» επειδή βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού, ποιο λέει την ώρα του μαθήματος ότι έμεινε νηστικό το βράδυ επειδή δεν έχει η οικογένεια του χρήματα για φαγητό και ποιο έβρεξε το παντελόνι του επειδή ντρεπόταν να πει ότι ήθελε να πάει στην τουαλέτα.
ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα είναι η Κεραμέως που θα αντιμετωπίσει τα δεκάδες αδιάκριτα μάτια και αυτιά που θα αναμεταδίδουν τον απόηχο από τα προβλήματα και τις άβολες καταστάσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά.
ΕΧΕΙ φανταστεί κανείς πόσα ηχητικά και βίντεο με τις καταστάσεις που προκύπτουν στις τάξεις πρόκειται να πλημμυρίσουν το διαδίκτυο;
ΚΑΙ μόνο η σκέψη να γίνει κάτι τέτοιο προσβάλλει και τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να εργαστούν κανονικά, χωρίς νεοταξικά καραγκιοζιλίκια και ευτελισμούς του λειτουργήματος τους αλλά και τους γονείς που σέβονται την εκπαιδευτική διαδικασία.
** ΕΙΝΑΙ μεγάλη ντροπή και για την υπουργό και για όλους τους ανίδεους που ψήφισαν αυτή την κατάπτυστη τροπολογία αλλά και για τη χρυσοπληρωμένη Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικοί! Χαρακτήρα που συμφώνησε με αυτό το τερατούργημα.
Το ΙΝΚΑ είναι εντελώς αντίθετο για κάμερες στην τάξη. Το σχολείο δεν είναι Nickelodeon!!!!
Τι λέει στο τέλος ο σοφός καθηγητής; «Σχολείο ίσον δάσκαλος» και το αειθαλές του Δημόκριτου «παιδεία εστί ου την υδρία πληρώσαι αλλά ανάψαι αυτήν», η παιδεία είναι φλόγα ψυχής και όχι γέμισμα άδειου δοχείου. Αν στήσουμε 5χρονα και 6χρονα παιδιά μπροστά σε υπολογιστή, θα μιλάμε για πλήρη αποχαύνωση, για αδιανόητη καταστροφή της παιδικής ηλικίας. Παρήλθαν 30 χρόνια από τότε που γράφτηκε το βιβλίο και ήδη στην Αμερική- «αν θέλεις να δεις την Ελλάδα του μέλλοντος επισκέψου την σημερινή Αμερική»- υπάρχει τρομερή ανησυχία για τον διαδικτυακό εθισμό, την «ηλεκτρονική μορφίνη» όπως ονομάζεται.
Το διαδίκτυο με την τεράστια αποθήκευση πληροφοριών δημιουργεί στον χρήστη του, ιδίως στις νεότερες ηλικίες, την ολέθρια ψευδαίσθηση ότι ο ίδιος κατέχει αυτές τις γνώσεις. Το θεωρεί εξάρτημα της μνήμης του. Γι’ αυτό και η μελέτη θεωρείται χάσιμο χρόνου πια. Έχω το κινητό στην τσέπη μου, ξέρω τα πάντα. Αμέσως και άμεσα την πληροφορία, πράγμα καταστρεπτικότατο για την γλώσσα και την σκέψη.
Οι Αμερικανοί μαθητές γυμνασίου και λυκείου κατατάσσονται σταθερά από δωδέκατοι μέχρι δέκατοι όγδοοι, διεθνώς, στις ικανότητες που εμφανίζουν στα μαθηματικά και τη φυσική, ενώ οι Ασιάτες μαθητές έρχονται πρώτοι. Και όμως οι Αμερικανοί μαθητές έχουν πολύ μεγαλύτερη πρόσβαση σε υπολογιστές απ’ ό,τι οι αντίστοιχοι Ασιάτες.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Θέματα Internet και Πληροφορικής,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου