6 Μαΐου 2020
Ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Γράφει ο Σπύρος Κατσούρης
Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, εξ αφορμής εξαγγελιών της νέας Κυβέρνησης για αλλαγή των Εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ, δημοσίευσα στη ΡΟΔΙΑΚΗ άρθρο μου με τίτλο «Η ασέλγεια των εκάστοτε κυβερνήσεων στην Παιδεία», όπου και παραπέμπω τον αναγνώστη για περαιτέρω μελέτη του. Τώρα όμως, βλέποντας πως τούτοι οι αριστερίζοντες προχωρούν αναίσχυντα σε βαθύτερες και ριζοσπαστικότερες αλλαγές στην Παιδεία, εξανίσταμαι και πάλιν και διαβοώ: Φτάνει πιά ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ μας (!) από την εκάστοτε ευκαιριακή κυβέρνηση, από τον εκάστοτε μικρόνοα και ανόητον υπουργίσκον, που θέλει ν’ αφήσει και την δική του ολέθρια σφραγίδα στον πιο ευαίσθητο τομέα της Ελληνικής κοινωνίας ,με τις ρηξικέλευθες ιδέες και αντιλήψεις του Κόμματός του περί του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Είπα και ξαναλέω:
Με τον ψυχικό κόσμο των παιδιών και της σπουδαζούσης νεολαίας μας δεν επιτρέπεται να παίζει κανένας καραγκιόζης και αγράμματος «φωστήρας», που πήρε ένα πτυχίο από τις σκοτεινές διακλαδώσεις των φοιτητικών συλλόγων και δια μέσου των οποίων ανεδείχθη αργότερα και …υπουργός! Είπα και ξαναλέω: Σε σοβαρές πολιτισμένες χώρες της Δύσης, το εκπαιδευ τικό σύστημα παραμένει ακέραιο και σταθερό εις ορίζοντα 10ετίας ή 20ετίας και δεν αλλά ζει με την αλλαγή της υπουργικής έδρας από τον εκάστοτε τζιτζιφιόγκο. Είπα και ξαναλέω ότι: Σε σοβαρούς τομείς της κοινωνίας μας (ΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΜΥΝΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) πρέπει να υπάρχει Εθνικός Στρατηγικός Σχεδιασμός από επιτροπές με ειδικούς επιστήμονες (σοφούς) όλων των πολιτικών παρατάξεων που θα συνέρχονται και να αποφασίζουν σε βάθος χρόνου. Για την Παιδεία, οι άριστοι των εκπαιδευτικών και των τριών βαθμίδων. Για την Άμυνα, οι στρατιωτικοί και μόνον αυτοί. Για την Οικονομία, οι άριστοι των οικονομολόγων.
Δεν είναι κράτος σοβαρό και δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει επί ίσοις όροις ένα άλλο σταθερό κράτος, όταν αλλάζει δεκάδες φορές μέσα σ’ ένα χρόνο τους νόμους του, τις δομές του, τους όρους επενδύσεων, τους φίλους και συμμάχους του κλπ. Σε μια τέτοια «μπανανία» ούτε πρόοδος υπάρχει, ούτε επενδυτές τολμούν να πλησιάσουν. Τι δεν άρεσε, λοιπόν, στον κ. υπουργό από τον «Νόμο Διαμαντοπούλου» (που σημειωτέον υπερψηφίσθη τότε από το σύνολο του πολιτικού κόσμου)και θέλησε να τον αλλάξει κατά το δοκούν; Γιατί επαναφέρει με νόμο τους χιλιάδες «αιώνιους φοιτητές»; Γιατί τους δίνει δικαιώματα ακόμα και δια την εκλογήν των Πρυτανικών Αρχών του κάθε Πανεπιστημίου; Γιατί μας φέρνει 50 χρόνια πίσω στην μπαχαλοκρατία και αναξιοκρατία, καταργώντας και την έννοια της Αριστείας; Τι συμφέροντα εξυπηρετεί;
Ο πρώην υπουργός Παιδείας κ. Φορτσάκης τόλμησε να κάνει ουσιαστικές τομές στα ΑΕΙ για να βρεθούν και πάλιν στην ίδια ισότιμη κλίμακα με τα Δυτικά Πανεπιστήμια, αλλά-δυστυχώς- αμέσως ήρθαν οι φωστήρες του αριστερισμού και τα πήγαν πίσω, στα επίπεδα Κολλεγίων και Ανωτέρων Σχολών, όπου επικρατεί η μουτζούρα και συνθηματολογία των τοίχων, η κομματοκρατία των φοιτητικών παρατάξεων, οι καταλήψεις κλπ. Αυτό ήθελαν; Αυτό θέλουν οι αριστεριστές του Τίποτα; Ναι! Δυστυχώς αυτό θέλουν, αν αναλογισθεί κανείς και τα νέα εξωφρενικά πρόσθετα μέτρα που λαμβάνουν για την πολύπαθη Παιδεία μας. Δηλαδή: «Νέο» σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ (του 1970!!) όπου δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν η βαθμολογία των 3 τάξεων του Λυκείου! Ήτοι, ο κόπος, η εργατικότητα και επιμέλεια του μαθητή επί 3 χρόνια στο Λύκειο πάει «περίπατο»! Και εξισώνεται ο επιμελής και άριστος μαθητής με τον τεμπέλη, που διάβασε 5-10 θέματα και στάθηκε «τυχερός» στις εισαγωγικές εξετάσεις. Και όχι μόνο. Μειώνονται και τα μαθήματα των εισαγωγικών, ανοίγοντας έτσι τις πύλες των ΑΕΙ για την εισβολή χιλιάδων φοιτητών.
Επιπλέον: Εισάγουν το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, χωρίς να έχουν κάνει τις απαραίτητες υποδομές και επιλογές των ειδικών του μαθήματος. Καταργούν την πρωϊνή προσευχή! (Πού είσαι Χριστόδουλε!)και καταργούν τον σταυρό από τις σημαίες! Καταργούν τις εικόνες Χριστού από τις αίθουσες διδασκαλίας (όπως καταργούν και τα εθνόσημα από τις στολές και τα πηλίκια των ενστόλων μας). Θέλουν, επίσης, να εισάγουν το μάθημα αποδοχής της γενετήσιας ανωμαλίας και διαστροφής των ομοφυλοφίλων ως τι το φυσιολογικόν. Διέγραψαν δε την Γενοκτονία των Ποντίων από το μάθημα Ιστορίας των σχολικών βιβλίων. Προωθούν και συνυπογράφουν με τα συναρμόδια υπουργεία την δημιουργία ισλαμικών τζαμιών, στον ιερό τόπο του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας! Κι όλ’ αυτά στο όνομα-τάχα- της «προόδου»(!!)κλπ.
Και διερωτάται κάθε νουνεχής πολίτης: Αυτοί ήρθαν για να μας σώσουν από τα οικονομικά προβλήματα-ως διεκήρυτταν προεκλογικά- ή για να ισοπεδώ σουν κάθε τι εθνικό, οικογενειακό, κοινωνικό, ιστορικό και πολιτισμικό υπόβαθρο του λαού μας; Και επειδή βλέπω ότι οι χλιαρές αντιδράσεις των Πανεπιστημιακών δεν τους πτοούν και συνεχίζουν ακάθεκτοι το καταστροφικό τους έργο, καλώ όλους τους υγιείς φορείς της Ελληνικής κοινωνίας (εκπαιδευτικούς, συγγραφείς, κληρικούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές, συλλόγους, σωματεία, Δημοτικά Συμβούλια, περιφερειακά όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ) να λάβουν θέση. Και να δω διαμαρτυρόμενους γονείς, κηδεμόνες και συλλόγους αυτών να κατέλθουν σε αγωνιστικές διαδηλώσεις , μήπως και καταφέρουμε να λογικέψουμε τους παραλόγους. Αν αυτό δεν συμβεί σημαίνει ότι: Είτε εγώ είμαι παράξενος , αντιδραστικός κι «αναχρονιστικός»(!) είτε η κοινωνία μας περιέπεσεν εις απάθειαν (καθεύδουσα υπό μανδραγόρα) και σάπισε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να δέχεται κάθε παρά φύσιν βιασμό της ως μοιραίον και αναπόφευκτον κακόν! Να δέχεται ακόμα και τον Βιασμό της Παιδείας μας ως πράξιν καλής θελήσεως των κυβερνώντων…..
Ρόδος 27-12-2015
ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ
Σ.Σ. Ο αρθρογράφος είναι νομικός, οικονομολόγος, πολιτειολόγος, εκπαιδευτικός, συγγρα φέας, λογοτέχνης, βραβ/νος ποιητής, Δ/ντης του Πολιτισμικού Μελάθρου Ρόδου, συντ/χος Τμ/χης Τραπέζης της Ελλάδος.
Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, εξ αφορμής εξαγγελιών της νέας Κυβέρνησης για αλλαγή των Εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ, δημοσίευσα στη ΡΟΔΙΑΚΗ άρθρο μου με τίτλο «Η ασέλγεια των εκάστοτε κυβερνήσεων στην Παιδεία», όπου και παραπέμπω τον αναγνώστη για περαιτέρω μελέτη του. Τώρα όμως, βλέποντας πως τούτοι οι αριστερίζοντες προχωρούν αναίσχυντα σε βαθύτερες και ριζοσπαστικότερες αλλαγές στην Παιδεία, εξανίσταμαι και πάλιν και διαβοώ: Φτάνει πιά ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ μας (!) από την εκάστοτε ευκαιριακή κυβέρνηση, από τον εκάστοτε μικρόνοα και ανόητον υπουργίσκον, που θέλει ν’ αφήσει και την δική του ολέθρια σφραγίδα στον πιο ευαίσθητο τομέα της Ελληνικής κοινωνίας ,με τις ρηξικέλευθες ιδέες και αντιλήψεις του Κόμματός του περί του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Είπα και ξαναλέω:
Με τον ψυχικό κόσμο των παιδιών και της σπουδαζούσης νεολαίας μας δεν επιτρέπεται να παίζει κανένας καραγκιόζης και αγράμματος «φωστήρας», που πήρε ένα πτυχίο από τις σκοτεινές διακλαδώσεις των φοιτητικών συλλόγων και δια μέσου των οποίων ανεδείχθη αργότερα και …υπουργός! Είπα και ξαναλέω: Σε σοβαρές πολιτισμένες χώρες της Δύσης, το εκπαιδευ τικό σύστημα παραμένει ακέραιο και σταθερό εις ορίζοντα 10ετίας ή 20ετίας και δεν αλλά ζει με την αλλαγή της υπουργικής έδρας από τον εκάστοτε τζιτζιφιόγκο. Είπα και ξαναλέω ότι: Σε σοβαρούς τομείς της κοινωνίας μας (ΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΜΥΝΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) πρέπει να υπάρχει Εθνικός Στρατηγικός Σχεδιασμός από επιτροπές με ειδικούς επιστήμονες (σοφούς) όλων των πολιτικών παρατάξεων που θα συνέρχονται και να αποφασίζουν σε βάθος χρόνου. Για την Παιδεία, οι άριστοι των εκπαιδευτικών και των τριών βαθμίδων. Για την Άμυνα, οι στρατιωτικοί και μόνον αυτοί. Για την Οικονομία, οι άριστοι των οικονομολόγων.
Δεν είναι κράτος σοβαρό και δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει επί ίσοις όροις ένα άλλο σταθερό κράτος, όταν αλλάζει δεκάδες φορές μέσα σ’ ένα χρόνο τους νόμους του, τις δομές του, τους όρους επενδύσεων, τους φίλους και συμμάχους του κλπ. Σε μια τέτοια «μπανανία» ούτε πρόοδος υπάρχει, ούτε επενδυτές τολμούν να πλησιάσουν. Τι δεν άρεσε, λοιπόν, στον κ. υπουργό από τον «Νόμο Διαμαντοπούλου» (που σημειωτέον υπερψηφίσθη τότε από το σύνολο του πολιτικού κόσμου)και θέλησε να τον αλλάξει κατά το δοκούν; Γιατί επαναφέρει με νόμο τους χιλιάδες «αιώνιους φοιτητές»; Γιατί τους δίνει δικαιώματα ακόμα και δια την εκλογήν των Πρυτανικών Αρχών του κάθε Πανεπιστημίου; Γιατί μας φέρνει 50 χρόνια πίσω στην μπαχαλοκρατία και αναξιοκρατία, καταργώντας και την έννοια της Αριστείας; Τι συμφέροντα εξυπηρετεί;
Ο πρώην υπουργός Παιδείας κ. Φορτσάκης τόλμησε να κάνει ουσιαστικές τομές στα ΑΕΙ για να βρεθούν και πάλιν στην ίδια ισότιμη κλίμακα με τα Δυτικά Πανεπιστήμια, αλλά-δυστυχώς- αμέσως ήρθαν οι φωστήρες του αριστερισμού και τα πήγαν πίσω, στα επίπεδα Κολλεγίων και Ανωτέρων Σχολών, όπου επικρατεί η μουτζούρα και συνθηματολογία των τοίχων, η κομματοκρατία των φοιτητικών παρατάξεων, οι καταλήψεις κλπ. Αυτό ήθελαν; Αυτό θέλουν οι αριστεριστές του Τίποτα; Ναι! Δυστυχώς αυτό θέλουν, αν αναλογισθεί κανείς και τα νέα εξωφρενικά πρόσθετα μέτρα που λαμβάνουν για την πολύπαθη Παιδεία μας. Δηλαδή: «Νέο» σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ (του 1970!!) όπου δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν η βαθμολογία των 3 τάξεων του Λυκείου! Ήτοι, ο κόπος, η εργατικότητα και επιμέλεια του μαθητή επί 3 χρόνια στο Λύκειο πάει «περίπατο»! Και εξισώνεται ο επιμελής και άριστος μαθητής με τον τεμπέλη, που διάβασε 5-10 θέματα και στάθηκε «τυχερός» στις εισαγωγικές εξετάσεις. Και όχι μόνο. Μειώνονται και τα μαθήματα των εισαγωγικών, ανοίγοντας έτσι τις πύλες των ΑΕΙ για την εισβολή χιλιάδων φοιτητών.
Επιπλέον: Εισάγουν το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, χωρίς να έχουν κάνει τις απαραίτητες υποδομές και επιλογές των ειδικών του μαθήματος. Καταργούν την πρωϊνή προσευχή! (Πού είσαι Χριστόδουλε!)και καταργούν τον σταυρό από τις σημαίες! Καταργούν τις εικόνες Χριστού από τις αίθουσες διδασκαλίας (όπως καταργούν και τα εθνόσημα από τις στολές και τα πηλίκια των ενστόλων μας). Θέλουν, επίσης, να εισάγουν το μάθημα αποδοχής της γενετήσιας ανωμαλίας και διαστροφής των ομοφυλοφίλων ως τι το φυσιολογικόν. Διέγραψαν δε την Γενοκτονία των Ποντίων από το μάθημα Ιστορίας των σχολικών βιβλίων. Προωθούν και συνυπογράφουν με τα συναρμόδια υπουργεία την δημιουργία ισλαμικών τζαμιών, στον ιερό τόπο του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας! Κι όλ’ αυτά στο όνομα-τάχα- της «προόδου»(!!)κλπ.
Και διερωτάται κάθε νουνεχής πολίτης: Αυτοί ήρθαν για να μας σώσουν από τα οικονομικά προβλήματα-ως διεκήρυτταν προεκλογικά- ή για να ισοπεδώ σουν κάθε τι εθνικό, οικογενειακό, κοινωνικό, ιστορικό και πολιτισμικό υπόβαθρο του λαού μας; Και επειδή βλέπω ότι οι χλιαρές αντιδράσεις των Πανεπιστημιακών δεν τους πτοούν και συνεχίζουν ακάθεκτοι το καταστροφικό τους έργο, καλώ όλους τους υγιείς φορείς της Ελληνικής κοινωνίας (εκπαιδευτικούς, συγγραφείς, κληρικούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές, συλλόγους, σωματεία, Δημοτικά Συμβούλια, περιφερειακά όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ) να λάβουν θέση. Και να δω διαμαρτυρόμενους γονείς, κηδεμόνες και συλλόγους αυτών να κατέλθουν σε αγωνιστικές διαδηλώσεις , μήπως και καταφέρουμε να λογικέψουμε τους παραλόγους. Αν αυτό δεν συμβεί σημαίνει ότι: Είτε εγώ είμαι παράξενος , αντιδραστικός κι «αναχρονιστικός»(!) είτε η κοινωνία μας περιέπεσεν εις απάθειαν (καθεύδουσα υπό μανδραγόρα) και σάπισε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να δέχεται κάθε παρά φύσιν βιασμό της ως μοιραίον και αναπόφευκτον κακόν! Να δέχεται ακόμα και τον Βιασμό της Παιδείας μας ως πράξιν καλής θελήσεως των κυβερνώντων…..
Ρόδος 27-12-2015
ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ
Σ.Σ. Ο αρθρογράφος είναι νομικός, οικονομολόγος, πολιτειολόγος, εκπαιδευτικός, συγγρα φέας, λογοτέχνης, βραβ/νος ποιητής, Δ/ντης του Πολιτισμικού Μελάθρου Ρόδου, συντ/χος Τμ/χης Τραπέζης της Ελλάδος.
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Σπ. Κατσούρη,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Καταγγελίες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου