1 Μαΐου 2020

Εάν μας λυπηθεί ο Θεός και διώξει το ψευτορωμαίικο, τότε μόνο θα γλιτώσουμε και από την Κρατική Εκκλησία

Στο διάγγελμά του ο Μητσοτάκης έκανε την κάτωθι δήλωση για την Εκκλησία «Επιτρέψτε μου, εδώ, μία αναφορά στην Εκκλησία: Ευχαριστώ τον Αρχιεπίσκοπο και τον κλήρο για την κατανόηση και τη συνεργασία μας. Δεν ήταν εύκολη για κανέναν μας η εμπειρία του φετινού Πάσχα. Αποδείχθηκε, όμως, ότι ήταν αναγκαία για όλους. Από τις 4 Μαΐου οι εκκλησίες θα είναι ανοιχτές για ατομική λατρεία. Και από την Κυριακή 17 Μαΐου οι πιστοί θα μπορούν να συμμετέχουν και στη Θεία Λειτουργία και στις υπόλοιπες ακολουθίες. Πάντα όμως με αυστηρούς κανόνες που θα συμφωνηθούν με την Ιερά Σύνοδο και την επιστημονική κοινότητα.» 

Ομίλησε για «κατανόηση» και «συνεργασία» με τις πλάτες των Επισκόπων που δημοσίως επαίνεσαν το κλείσιμο των Ναών και τα μέτρα της κυβέρνησης. Με τις πλάτες των Επισκόπων που παρακολούθησαν άπραγοι τον διωγμό και τον διασυρμό των πιστών από τα βοθροκάναλα των 20 εκατομμυρίων. 

Όσοι αντιστάθηκαν είναι για αυτούς τους Επισκόπους κακό παράδειγμα διότι τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Γι’ αυτόν τον λόγο συνεχίζουν και μας λένε ότι μόνο η υπακοή στον Επίσκοπο είναι ευλογημένη από τον Θεό. 

Ένας τσοπάνης ποτέ δεν θα άφηνε τα πρόβατά του εκτεθειμένα στους λύκους. Από το 2016 και μετά ζούμε ακριβώς αυτό. 

Οι Επίσκοποι μας άφησαν εκτεθειμένους στους αιρετικούς, μετά μας άφησαν εκτεθειμένους στους σχισματικούς και μετά μας πέταξαν έξω και από τους Ναούς, αφήνοντάς μας αλειτούργητους και ακοινώνητους. Μας γνωστοποίησαν με τον πιο κραυγαλέο τρόπο ότι τα πάντα μέσα στην Εκκλησία, από την Ορθόδοξη Θεολογία μέχρι και την εκκλησιαστική μας ζωή, καθορίζονται από τις κοσμικές εξουσίες. 

Ποιός ο λόγος λοιπόν να συνεχίσουμε να μιλάμε για Εκκλησία και όχι για Κρατική Εκκλησία, υποκατάστημα του εκάστοτε πολιτικού κυβερνήτη;
Είναι ο καισαροπαπισμός μόλις τωρινό φαινόμενο των ημερών μας σεβαστέ π. Σαράντη Σαράντο;
Η ψευδοσύνοδος τί ήταν;
Το ουκρανικό τί ήταν; 


Δεν μας επιβλήθηκαν και στις δύο αυτές περιπτώσεις ταπεινωτικές και βλάσφημες υποχωρήσεις στα της Πίστεώς μας από κοσμικά κέντρα που έχουν συνάψει αμαρτωλούς δεσμούς με εκκλησιαστικά πρόσωπα; Είναι δυνατόν ποτέ η στρατευόμενη Εκκλησία να ελευθερωθεί όταν λέμε μισές αλήθειες; 

Ο Μητσοτάκης κατέστησε σαφές ότι ο δρόμος είναι μακρύς και ότι το σχέδιο της κυβέρνησης ενδέχεται να αναθεωρηθεί σε περίπτωση αναζωπύρωσης (του κορωδοϊού). Η ζωή μας πάντως μέσα στην Κρατική Εκκλησία δεν θα είναι η ίδια, άλλωστε, «δεν υπάρχει επιστροφή στην «προ κορωνοϊού πραγματικότητα». Ζούμε, ήδη, αλλιώς.», είπε ο Μητσοτάκης. 

Τι θα κάνει λοιπόν ο πιστός όταν του πει ο Μητσοτάκης που παίρνει εντολές από τους Σιωνιστές οι οποίοι προωθούν τη νέα τάξη ότι θα πρέπει να εκκλησιάζεται με μάσκα;
  • Ότι δεν θα πρέπει να προσκυνά τις Ιερές Εικόνες αλλά να κάνει υπόκλιση από μακρυά; (το είχε προτείνει ο Δημητριάδος). 
  • Ότι δεν θα πρέπει να ασπάζεται το χέρι του ιερέα και ότι θα πρέπει να παίρνει το αντίδωρο μόνος του;  
  • Ότι θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας;  
  • Ότι τον εν Χριστώ αδελφό στην Εκκλησία θα πρέπει να τον βλέπει ως ένα δυνητικό μικρόβιο από το οποίο πρέπει να κρατά αποστάσεις; 
Καταλαβαίνουμε τις προεκτάσεις όλων αυτών; 

Δεν ξέρω για ποιον λόγο συνεχίζουμε να έχουμε τους Επισκόπους. Τουλάχιστον ας τους ονομάσουμε αλλιώς, θρησκευτικούς υπουργούς του Κράτους φερ’ ειπείν ή κάτι άλλο, διότι αλλιώς ξεφτιλίζουμε τη λέξη «Επίσκοπος». 

Δεν μπορεί να λέγεται «Επίσκοπος» αυτός ο οποίος είτε σιωπά, είτε ντύνει με οικουμενιστική αγαπολογία τα προτάγματα του Καίσαρα. Δεν μπορεί να ζει εις βάρος των αιμάτων των Μαρτύρων και των Ομολογητών. Ούτε μπορεί να λέγεται Εκκλησία μία οντότητα η οποία έχει ως κεφαλή τον Καίσαρα. 
 
Ο Υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος στο Σκαί [18/4/20], στο ερώτημα του δημοσιογράφου για το αν προβληματίζεται μήπως κάποιοι πιστοί προσπαθήσουν να μπουν στους Ναούς το βράδυ της Ανάστασης και κάποιοι ιερείς τους διευκολύνουν, απάντησε: «Είναι προφανές ότι το κάλεσμα όλων μας, και της κυβέρνησης και της ίδιας κοινωνίας των πολιτών, είναι να μην συμβεί κάτι τέτοιο. Η Εκκλησία μας, η οποία έχει έναν σπουδαίο κοινωνικό ρόλο κι έχει παίξει πολύ θετικό ρόλο στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης, έχει συνδράμει με ώριμες αποφάσεις, και πιστεύω ότι όλοι οι ιερείς και όπως επίσης και όλοι οι πολίτες, θα κάνουν αυτό που πρέπει. Θα είμαστε όλοι στο σπίτι μας και ο καθένας μας απόψε το βράδυ στις 12, την ώρα της Ανάστασης του Χριστού θα είναι η ώρα που θα δείξουμε την πίστη μας με έναν δικό μας εσωτερικό τρόπο ο καθένας για να είμαστε όλοι γεροί, υγιείς και ασφαλείς του χρόνου να ξανααπολαύσουμε την Ανάσταση και το Πάσχα με τον πατροπαράδοτο Ελληνικό Χριστιανικό τρόπο.» 

Στο παραπάνω απόσπασμα, όπου ο υπουργός συμπεριέλαβε εσκεμμένως στο κάλεσμα της κυβέρνησης και την κοινωνία των (τρομοκρατημένων και κακοπληροφορημένων) πολιτών, για να μην φαίνεται ότι η κυβέρνηση ενεργεί μονομερώς, δικτατορικά και εφαρμόζει στρατιωτικού τύπου πολιτικές, ξεχωρίζουν δύο ιδιαίτερα σημεία: 

Πρώτον, ότι για τον πολιτικό κόσμο ο ρόλος της Εκκλησίας είναι κοινωνικός. 
Δεύτερον, ότι ο υπουργός περιέγραψε περιληπτικά αυτό το οποίο μας πάσαρε με αγαπουλίστικο και ψευτοθεολογικό μανδύα η ΔΙΣ και μας μετέφεραν και αρκετοί Αρχιερείς (που και αυτοί διαστρέβλωσαν την Θεολογία της Εκκλησίας) στην προσπάθειά τους να υποστηρίξουν το κλείσιμο των Ναών. «Η Εκκλησία κενώνεται και ταπεινώνεται για το πλησίον» (το κάλεσμα όλων μας, και της κυβέρνησης και της ίδιας κοινωνίας των πολιτών), «Κινδυνεύετε εσείς οι πιστοί και όχι η πίστη σας» (για να είμαστε όλοι γεροί, υγιείς και ασφαλείς του χρόνου), «Κάντε κατ’ οίκον εκκλησίες» (θα δείξουμε την πίστη μας με έναν δικό μας εσωτερικό τρόπο). 

Χαρακτηριστικές όμως ήταν και οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Επικρατείας Γεωργίου Γεραπετρίτη, ο οποίος καθ’ ότι φαίνεται αντιλήφθηκε το κενό και εκστόμισε εκείνος θεολογικό λόγο εκ μέρους της Εκκλησίας. Αφού τόνισε το σταδιακό άνοιγμα των Ναών υπό όρους και προΰποθέσεις, είπε: 
«Ἀντιλαμβάνομαι ὅτι ἔγιναν πολὺ μεγάλες παραχωρήσεις σὲ σχέση μὲ ζητήματα ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν καὶ μὲ τὴ δογματικὴ ἀκεραιότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς πίστης, …» 

Άκουσε κανείς έστω και έναν Αρχιερέα που υποστήριζε το κλείσιμο των Ναών να παραδεχτεί ότι έγιναν μεγάλες παραχωρήσεις σε σχέση με την δογματική ακεραιότητα της Εκκλησίας;
Όχι μόνο δεν είδαμε κάτι τέτοιο αλλά φρίξαμε από την προσπάθειά πολλών Αρχιερέων να αλλοιώσουν την Θεολογία της Εκκλησίας και το βίωμά Της για να υποστηρίξουν την προδοτική τους στάση. 


Την ίδια ώρα ο εκπρόσωπος Τύπου της Εκκλησίας Μητροπολίτης Ναυπάκτου έθετε ερωτήματα στην κυβέρνηση τα οποία θα έπρεπε να είχε θέσει στον εαυτόν του τόσον καιρό:
«Τελικά τι είναι γι’ αυτούς η Εκκλησία. Τι είναι η Εκκλησία, είναι ένα σωματείο, είναι ένα σουπερ μάρκετ;» «Είναι χειρότερο από το σουπερ μαρκετ είναι χειρότερο από το κομμωτήριο; Τι είναι η εκκλησία δεν είναι ένας θείος οργανισμός ο οποίος έχει παράδοση 20 αιώνων;» 


Διότι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου όλον αυτόν τον καιρό έβγαινε εδώ κι εκεί για να υποστηρίξει το σύνθημα «μένουμε σπίτι» και να δώσει «ψυχολογική» υποστήριξη στους μένουμεσπίτιδες. Δεν δίστασε μάλιστα σε συνέντευξή του να υποστηρίξει ότι οι Ναοί θα πρέπει να παραμείνουν κλειστοί και μετά το Πάσχα! Και το «στήριξε» μάλιστα και «θεολογικά» το πράγμα! Γιατί κλαίγεται τώρα; Έμεινε λοιπόν στον Γεραπετρίτη να ασχοληθεί και με τα θεολογικά της Εκκλησίας αφού οι ταγοί Της συναγωνίζονταν όλον αυτόν τον καιρό ποιος θα παρουσιάσει καλύτερο πιστοποιητικό φρονημάτων στους κυβερνώντες. Από την στιγμή όμως που ενημερώθηκαν ότι η κυβέρνηση θα χαλαρώσει λίγο τα μέτρα έγιναν όλοι τους παλληκαράδες. 

Αν όλα αυτά μας καταδεικνύουν κάτι είναι ότι η συμβίωση του Κράτους και της Εκκλησίας έχει γίνει δηλητηριώδης και επικίνδυνη, σε τέτοιο σημείο όπου δεν μπορείς πια να ξεχωρίσεις ποιός είναι ο υποτιθέμενος επίσκοπος και ποιος ο πολιτικάντης. Είναι τραγικές οι στιγμές που ζούμε εμείς οι πιστοί όταν ακούμε τους άθεους πολιτικούς να δηλώνουν ανοιχτά πια ότι θα συνδιαμορφώνουν με αυτήν την ανύπαρκτη ιεραρχία την εκκλησιαστική ζωή και την συμπεριφορά μας μέσα στην Εκκλησία. 

«Θὰ ὑπάρξει ἰσόρροπο μεῖγμα ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας καὶ στὸ πλαίσιο τῶν καλῶν σχέσεων ποὺ ὑπάρχουν μὲ τὴν Ἐκκλησία, γιὰ τὸ πῶς θὰ λειτουργήσουν οἱ ἐκκλησίες τὶς κυριακάτικες Λειτουργίες τους», είπε ο Γεραπετρίτης.
Εάν μας λυπηθεί ο Θεός και διώξει το ψευτορωμαίικο, τότε μόνο θα γλιτώσουμε και από την Κρατική Εκκλησία.  


πηγή
το είδαμε ΕΔΩ



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.