12 Φεβρουαρίου 2020
Μπλέξαμε..... Απο την μια η Κεραμέως της Μπιλντεμπεργκ θέλει αγγλικά στο Νηπιαγωγείο και από την άλλη η Διδασκαλική Ομοσπονδία με την ολιστική μάθηση... προσπαθούν να τρελάνουν τα παιδιά μας από το Νηπιαγωγείο!!!!
Εχουμε πει πολλές φορές ότι οι Υπουργοί Παιδείας είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένοι σε κάθε κυβέρνηση αριστερόστροφη ή δεξιόστροφη, ώστε να ακολουθούν πιστά τις επιταγές της Νέας Τάξης (μυστικών λεσχών και στοών)....
Επίσης έχουμε πει ότι θέλουν να κρατάνε ατελειώτες ώρες τα παιδιά μας στα νεοταξικά ολοήμερα σχολεία τους, με πρόσχημα την εργασία των γονέων...
(για τους παπούδες και τις γιαγιάδες ούτε λόγος.... αυτοί πρέπει να ζουν μόνοι τους σε άλλα σπίτια ή σε γηροκομεία....)
Και φυσικά αυτό δεν θα ήταν κακό, αν αληθινά στα σχολεία τα παιδιά μας μάθαιναν Ελλάδα και Χριστό.....
Ομως κάθε άλλο....
Η Παιδεία αποχριστιανίζεται και αφελληνίζεται συνεχώς, ώστε να προκύψουν στο μέλλον αυτοί οι αλλοτριωμένοι ελληνόφωνοι πολίτες, που θα υπακούουν ασυζητητί οτιδήποτε επιτάσσει η Νέα Τάξη....
Αχρήματες κοινωνίες, αθεϊσμό και πανθρησκεία, ηλεκτρονικό φακέλωμα, κλιματικές αλλαγές, παγκόσμιες ημέρες, διαφορετικότητες και ανωμαλίες, υποκριτικούς αντιρατσισμούς, φεμινισμούς και δικαιώματα σε εκτρώσεις, πολυπολιτισμικότητες κλπ.... (τα έχουμε περιγράψει πολλές φορές, ενδεικτικά ΕΔΩ)
..... και να εχθρεύονται κάθε ελληνορθόδοξο και πατριωτικό στοιχείο ως φασιστικό, σκοταδιστικό και ρατσιστικό.
Τώρα λοιπόν η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, που για να μην το ξεχνάμε ήταν από τα ελάχιστα στελέχη της ΝΔ που κλήθηκε προ των εκλογών του 2019, στην Λέσχη Μπίλντεμπεργκ, αποφάσισε να μαθαίνουν αγγλικά τα νήπια στο Νηπιαγωγείο (για να τραγουδάνε στα γενέθλιά τους πιο σωστά το Happy Birthday) και μερικά άλλα νεοταξικά μαθήματα με τις γνωστές θεματικές ενότητες... και η Διδασκαλική Ομοσπονδία απάντησε ότι αυτό αντενδείκνυται επιστημονικώς....
Και πάνω που πήγαμε να πούμε μπράβο.... πετάνε μέσα και κάτι project... και κάτι για "ολιστική προσέγγιση της γνώσης" και χαλάσανε την σούπα....
(Για τα ολιστικά είχε μιλήσει κι ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, μέγας εχθρός της Νέας Τάξης... ΕΔΩ - είναι όρος που μας τον εισάγει η Νέα Τάξη από τον βουδισμό ΕΔΩ)
Δηλαδή είναι να τρελαίνεσαι...
Βγαίνουν στην νεοταξίτσσα Κεραμέως με νεοταξικό λόγο....
Κοινώς τα παιδιά μας έμπλεξαν....
Οποιο πρόγραμμα κι αν ακολουθηθεί, το προϊόν θα είναι το ίδιο....
Παιδιά με πλύση εγκεφάλου....
ΘΑΝΟΣ
Διαβάστε την είδηση:
Την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στα νηπιαγωγεία από το 2020 προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας. Με δηλώσεις της, η Νίκη Κεραμέως υπογράμμισε ότι μέλημα του υπουργείου είναι τα παιδιά να γίνονται συστηματικοί αποδέκτες της εκπαίδευσης από μικρή ηλικία ώστε να βελτιώνονται οι αποδόσεις εν συνεχεία, στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Στις προθέσεις της υπουργού είναι να εισάγει στο Νηπιαγωγείο μαθήματα Αγγλικών και Φυσικής Αγωγής, καθώς και άλλα μαθήματα. Θυμίζουμε ότι και άλλες νέες θεματικές ενότητες στα σχολεία προτίθεται να βάλει πιλοτικά από Σεπτέμβριο η κυρία Κεραμέως όπως η υγιεινή διατροφή, εθελοντισμός, περιβαλλοντική συνείδηση, σεξουαλική αγωγή, επιχειρηματικότητα
«Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να επενδύσουμε στο διετές υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο με Αγγλικά , Φυσική Αγωγή και με άλλα μαθήματα, να εμπλουτίσουμε το Πρόγραμμα Σπουδών στα Νηπιαγωγεία, το οποίο δεν έχει αναμορφωθεί από το 2002», δήλωσε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας , μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Η δήλωση της υπουργού προκάλεσε την αντίδραση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας , η οποία σε ανακοίνωσή της τονίζει:»Το ζήτημα τέθηκε από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κατά τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία στις 6-2-2020 αλλά η Υπουργός, αποφεύγοντας την επί της ουσίας συζήτηση, επιφυλάχθηκε να ξανασυζητήσει το θέμα με τη Δ.Ο.Ε. σε νέα, θεματική, συνάντηση, δίχως να κάνει σαφές εάν πρόκειται για σκέψεις ή για ειλημμένη απόφαση, κάτι που μας προβληματίζει ιδιαίτερα. Η υπουργός Παιδείας με τις πρόσφατες δηλώσεις της για την εισαγωγή Αγγλικών και Φυσικής Αγωγής καθώς και πολλαπλού βιβλίου στο νηπιαγωγείο, αγνοώντας τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα διαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και project, εμφανίζεται πρόθυμη να προωθήσει πρακτικές κατακερματισμού των μαθημάτων στο Νηπιαγωγείο, θέλοντας να εισάγει ξεχωριστά μαθήματα.
Με τον τρόπο αυτό η ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΣΗ γίνεται κατακερματισμένη γνώση και παραγκωνίζονται τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας καθώς και η ανάγκη ύπαρξης σταθερού προσώπου. Φυσικά, δεν λαμβάνει υπόψη της τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και έρευνες για ολιστική προσέγγιση της γνώσης και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων, σύμφωνα με τις διεθνείς έρευνες και διεθνείς οργανισμούς Όλα όσα σχεδιάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εισάγουν τα νήπια σε αυστηρά δομημένα προγράμματα που καθορίζονται και από το χρόνο.Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
Σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες τονίζουν ότι η μάθηση τον 21ο αιώνα, σε αυτές τις ηλικίες, δεν μπορεί να στηρίζεται σε προγράμματα σπουδών που οργανώνονται αποκλειστικά με γνωστικά αντικείμενα. Είναι αναγκαίο, ιδιαίτερα, για τα νήπια να μάθουν πώς να μαθαίνουν, χρειάζεται η ανάπτυξη της επικοινωνίας, της δημιουργικής, κριτικής σκέψης, των κοινωνικών ικανοτήτων. Απαιτείται ο σεβασμός στην ανομοιογένεια, η αναγνώριση του διαφορετικού μαθησιακού προφίλ, που μπορεί να έχει ένα παιδί και η εξασφάλιση ισοδύναμων ευκαιριών στη εκπαίδευση. Καλούμε την Υπουργό Παιδείας να σχεδιάζει με βάση τα επιστημονικά δεδομένα και όχι υποχωρώντας στις κάθε είδους πιέσεις που ασκούνται για ευνόητους, μεν, λόγους αλλά δεν ωφελούν τη δημόσια εκπαίδευση και τους μαθητές μας. Της επισημαίνουμε τα προβλήματα των νηπιαγωγείων πάνω στα οποία έχει υποχρέωση να σκύψει και να αντιμετωπίσει στο πλαίσιο της στήριξης και της βελτίωσης της δημόσιας, δωρεάν παιδείας».
πηγή
Επίσης έχουμε πει ότι θέλουν να κρατάνε ατελειώτες ώρες τα παιδιά μας στα νεοταξικά ολοήμερα σχολεία τους, με πρόσχημα την εργασία των γονέων...
(για τους παπούδες και τις γιαγιάδες ούτε λόγος.... αυτοί πρέπει να ζουν μόνοι τους σε άλλα σπίτια ή σε γηροκομεία....)
Και φυσικά αυτό δεν θα ήταν κακό, αν αληθινά στα σχολεία τα παιδιά μας μάθαιναν Ελλάδα και Χριστό.....
Ομως κάθε άλλο....
Η Παιδεία αποχριστιανίζεται και αφελληνίζεται συνεχώς, ώστε να προκύψουν στο μέλλον αυτοί οι αλλοτριωμένοι ελληνόφωνοι πολίτες, που θα υπακούουν ασυζητητί οτιδήποτε επιτάσσει η Νέα Τάξη....
Αχρήματες κοινωνίες, αθεϊσμό και πανθρησκεία, ηλεκτρονικό φακέλωμα, κλιματικές αλλαγές, παγκόσμιες ημέρες, διαφορετικότητες και ανωμαλίες, υποκριτικούς αντιρατσισμούς, φεμινισμούς και δικαιώματα σε εκτρώσεις, πολυπολιτισμικότητες κλπ.... (τα έχουμε περιγράψει πολλές φορές, ενδεικτικά ΕΔΩ)
..... και να εχθρεύονται κάθε ελληνορθόδοξο και πατριωτικό στοιχείο ως φασιστικό, σκοταδιστικό και ρατσιστικό.
Τώρα λοιπόν η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, που για να μην το ξεχνάμε ήταν από τα ελάχιστα στελέχη της ΝΔ που κλήθηκε προ των εκλογών του 2019, στην Λέσχη Μπίλντεμπεργκ, αποφάσισε να μαθαίνουν αγγλικά τα νήπια στο Νηπιαγωγείο (για να τραγουδάνε στα γενέθλιά τους πιο σωστά το Happy Birthday) και μερικά άλλα νεοταξικά μαθήματα με τις γνωστές θεματικές ενότητες... και η Διδασκαλική Ομοσπονδία απάντησε ότι αυτό αντενδείκνυται επιστημονικώς....
Και πάνω που πήγαμε να πούμε μπράβο.... πετάνε μέσα και κάτι project... και κάτι για "ολιστική προσέγγιση της γνώσης" και χαλάσανε την σούπα....
(Για τα ολιστικά είχε μιλήσει κι ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, μέγας εχθρός της Νέας Τάξης... ΕΔΩ - είναι όρος που μας τον εισάγει η Νέα Τάξη από τον βουδισμό ΕΔΩ)
Δηλαδή είναι να τρελαίνεσαι...
Βγαίνουν στην νεοταξίτσσα Κεραμέως με νεοταξικό λόγο....
Κοινώς τα παιδιά μας έμπλεξαν....
Οποιο πρόγραμμα κι αν ακολουθηθεί, το προϊόν θα είναι το ίδιο....
Παιδιά με πλύση εγκεφάλου....
ΘΑΝΟΣ
Διαβάστε την είδηση:
Την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στα νηπιαγωγεία από το 2020 προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας. Με δηλώσεις της, η Νίκη Κεραμέως υπογράμμισε ότι μέλημα του υπουργείου είναι τα παιδιά να γίνονται συστηματικοί αποδέκτες της εκπαίδευσης από μικρή ηλικία ώστε να βελτιώνονται οι αποδόσεις εν συνεχεία, στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Στις προθέσεις της υπουργού είναι να εισάγει στο Νηπιαγωγείο μαθήματα Αγγλικών και Φυσικής Αγωγής, καθώς και άλλα μαθήματα. Θυμίζουμε ότι και άλλες νέες θεματικές ενότητες στα σχολεία προτίθεται να βάλει πιλοτικά από Σεπτέμβριο η κυρία Κεραμέως όπως η υγιεινή διατροφή, εθελοντισμός, περιβαλλοντική συνείδηση, σεξουαλική αγωγή, επιχειρηματικότητα
«Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να επενδύσουμε στο διετές υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο με Αγγλικά , Φυσική Αγωγή και με άλλα μαθήματα, να εμπλουτίσουμε το Πρόγραμμα Σπουδών στα Νηπιαγωγεία, το οποίο δεν έχει αναμορφωθεί από το 2002», δήλωσε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας , μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Η δήλωση της υπουργού προκάλεσε την αντίδραση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας , η οποία σε ανακοίνωσή της τονίζει:»Το ζήτημα τέθηκε από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κατά τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία στις 6-2-2020 αλλά η Υπουργός, αποφεύγοντας την επί της ουσίας συζήτηση, επιφυλάχθηκε να ξανασυζητήσει το θέμα με τη Δ.Ο.Ε. σε νέα, θεματική, συνάντηση, δίχως να κάνει σαφές εάν πρόκειται για σκέψεις ή για ειλημμένη απόφαση, κάτι που μας προβληματίζει ιδιαίτερα. Η υπουργός Παιδείας με τις πρόσφατες δηλώσεις της για την εισαγωγή Αγγλικών και Φυσικής Αγωγής καθώς και πολλαπλού βιβλίου στο νηπιαγωγείο, αγνοώντας τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα διαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και project, εμφανίζεται πρόθυμη να προωθήσει πρακτικές κατακερματισμού των μαθημάτων στο Νηπιαγωγείο, θέλοντας να εισάγει ξεχωριστά μαθήματα.
Με τον τρόπο αυτό η ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΣΗ γίνεται κατακερματισμένη γνώση και παραγκωνίζονται τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας καθώς και η ανάγκη ύπαρξης σταθερού προσώπου. Φυσικά, δεν λαμβάνει υπόψη της τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και έρευνες για ολιστική προσέγγιση της γνώσης και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων, σύμφωνα με τις διεθνείς έρευνες και διεθνείς οργανισμούς Όλα όσα σχεδιάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εισάγουν τα νήπια σε αυστηρά δομημένα προγράμματα που καθορίζονται και από το χρόνο.Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
Σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες τονίζουν ότι η μάθηση τον 21ο αιώνα, σε αυτές τις ηλικίες, δεν μπορεί να στηρίζεται σε προγράμματα σπουδών που οργανώνονται αποκλειστικά με γνωστικά αντικείμενα. Είναι αναγκαίο, ιδιαίτερα, για τα νήπια να μάθουν πώς να μαθαίνουν, χρειάζεται η ανάπτυξη της επικοινωνίας, της δημιουργικής, κριτικής σκέψης, των κοινωνικών ικανοτήτων. Απαιτείται ο σεβασμός στην ανομοιογένεια, η αναγνώριση του διαφορετικού μαθησιακού προφίλ, που μπορεί να έχει ένα παιδί και η εξασφάλιση ισοδύναμων ευκαιριών στη εκπαίδευση. Καλούμε την Υπουργό Παιδείας να σχεδιάζει με βάση τα επιστημονικά δεδομένα και όχι υποχωρώντας στις κάθε είδους πιέσεις που ασκούνται για ευνόητους, μεν, λόγους αλλά δεν ωφελούν τη δημόσια εκπαίδευση και τους μαθητές μας. Της επισημαίνουμε τα προβλήματα των νηπιαγωγείων πάνω στα οποία έχει υποχρέωση να σκύψει και να αντιμετωπίσει στο πλαίσιο της στήριξης και της βελτίωσης της δημόσιας, δωρεάν παιδείας».
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα ΘΑΝΟΥ,
Θέματα Παιδείας,
Καταγγελίες,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ .......Παιδιά με πλύση εγκεφάλου.....!!! Αυτην την εποχη για αρχη καλα το πανε !!!
Μετα λιγα χρονια ,ετοιμοπαραδοτα ρομποτακια με Original λογισμικο της ΝΤΠ .
Ο κοσμος ''αλλαζει'' ,νομιζουν και λενε για καλλιτερα , εαν οντως το πιστευουν και το δεχονται οι λαοι !! ,ας να τον ζησουν και χαρισμα τους .
Δημοσίευση σχολίου